Három féle hossz volt,csak mo-ra kettő került,szürke importban azért érkezett pár extra hosszú transit.Pl nekem is van egy(3,6m raktér) A lényeg,megkérdeztem pár ismerőst,nincs ilyen papírjuk,még a márka szervízben sincs sajna.
A helyzet eddig úgy áll hogy, kénytelen leszek a kaszni egyik oldaláról a másikra méricskélni, majd vissza. Ígértek három helyről méretes papirokat és hoztak is, csak sajna egyik sem a mi 92-es 190 L -es Transitunkhoz való.
A Maróti könyvesboltban tudnak rendelésre hozni Auto data 2001-et, amit a kar lakatosok használnak, abban lehet hogy benne van(nincs náluk készleten) de 30e körül van. :-( Egy lapért elég sok.Ha valakinek volna ilyen és e-mail-on keresztül eltudná küldeni, az jó lenne.
A transit nem egy pálya verseny gép:) Viccen kívül,mikor javítottunk tranyót,a karosszériás azt kérte álljon mellette egy ép is.Aztán mindig centivel mérte ami épp kellett neki.Ajtófalcok,kereszttartók,merevítések voltak a támpontok.A kerék pontos helyzetét a futóműállító padon lehet jól látni. Biztos létezik gyári tervrajz minden autóhoz,annó a ladáét tanulmányoztuk sokat az mhsz-nél.De egy transithoz hót felesleges,azon nem múlik a javítása.
Szép napot mindenkinek.Nagy a csend erre felé.Biztos mindenki a Tranyóját hajtja.
Szeretném én is ezt tenni már.
Érdeklődnék tud-e valaki információt, adatokat azzal kapcsolatban milyen mérő pontok vannak a Transitokon a karosszérián?Mihez szokták a futóművet állítani?Melyik mérő pontok távolsága, hány miliméter?A futomű bölcsőt milyen távolságra kell tenni a kaszni bizonyos fix pontjaitól?Hol vannak ezek a pontok?
Ha jól gondolom a karambolos kasznikat is ezekhez viszonyítva kell kihúzatni, helyre állítani.
Félig-meddig egyetértek veled! Tisztában vagyok vele hogy nem versenyautó,nem is arra találták ki és nem is arra használom!Szeretem ezt az autót igy ahogy van. DE ez a 100-110-es tempo nagyon rossz pályán,ha 10-20km/h -val gyorsabb lenne az pont elég lenne ahhoz hogy egy kamiont meg tudjak vele kényelmesen elözni! Viszont abban igazad van hogy a kmóra csalna,de a nagyobb átméröjü keréktöl biztosan nöne a végsebesség is!
Én csak azt nem értem mitől nőne meg a nagyobb keréktől a végsebesség? Ha váltóméretű gumit raksz rá a kerékátmérőd ugyanaz marad. Ellenben a nagyobb felnihez ált . szélesebb gumi jár, így szerintem inkább rontasz a helyzeten. Ha nem váltóméretű gumi kerül rá akkor kmóra szerint lehet gyorsabban fogsz haladni mivel csalni fog az óra de attól az autó végsebessége még nem fog nőni.
Nem értem az egész logikáját. Ennyi a végsebesség meg kell szokni. Nem egy versenyautó,.....
Sejtettem hogy valami ilyesmit jelenthet. Kicsit elvetemült ötletként:))Mi lenne akkor,ha mondjuk osztókörmodositoval raknék rá 16"-os bmw felnit 215/65r16 -os gumival. Van egy garnitura ilyen felnim egész jó gumikkal és csak az osztokörmodosito árából meglenne oldva a probléma!
Ez most onnan jutott eszembe hogy transporterekre és vitokra is ráraknak sokszor 17-18-as felniket,akkor szerintem a transitra se lenne gáz egy 16-os!
bár 120-130tempoval egy osztokörmodositos felnivel?hát nem tudom..lehet hogy veszélyes lenne..
Transittal kapcsolatban lenne egy érdekes problémám!
Az autó egy 93-as 3fös tgk,gyári 14"-os felnikkel 195r14c-s gumikkal. Sajnos utazóba nem tud többet 100-110-nél,és szinte csak autópályán használjuk Az lenne a kérdésem,hogyha raknék rá nagyobb kereket ,akkor valszeg megnöne a végsebesség és hogy ez mennyire lenne biztonságos egy ilyen autónál. érdekelne a felni osztoköre és agymérete és hogy létezik-e ilyen paraméterekkel 15"-16"-ban is felni
Vagy esetleg melyik a létezö leghosszabb áttételü difi,amit alá lehet rakni?
Tehát hogyan tudnám megnövelni az utazósebbeséget legalább 120-130-ra?mert nagyon monoton és fárasztó a pálya 100-zal!
Sajnos nincs errefelé olyan szerelő,aki rendesen ért a Transithoz,a márkaszerviz
pedig megfizethetetlen számomra.Egy fiatos szerelőhöz hordom,ha már én nem tudok vele mit csinálni,de ő csak az általános dolgokat végzi el,a transitspecifikus esetekkel elküld.
Találkoztam már olyannal hogy az új főfékhenger nem volt jó... Ha a kerékcsapágy lenne,azt inkább gurulás közben hallani,morgó hangot ad. Ciripelés,az lehet sok minden.Kardánkereszt,függesztőcsapágy,lelógó bovden nekiér a kardánnak,difi hiba stb látni kellene.
Igen,sikerült.23,81 mm. a mérete.14ezer volt a főfékhenger.Kőrbe légtelenítettük,de mégis olyan érzésem van,mintha még egy kicsit levegős volna.Bár a fékpedál bekeményedik,de ha sokáig nyomva tartom,lassan megy befelé.De csak ha erősen nyomom.Amugy jól fékez,megáll mint a bot.
Sziasztok! Mk II-es Transit alkatrészek eladók. Komplett 2.4D motor (1980-as Tranyóból), 4.11-es áttételű hosszú difi, üvegek, ajtók, stb. Több autó bontásából. Írjatok, hívjatok ha kell valami. Budapesti vagyok, szállításban tudok segíteni. 06-30-417-53-90 bunuc@citromail.hu Üdv!
Valóban nem jó játszani a fékkel. Csak meg akarom tudni milyen alkatrészek kellenek és vinném azokat a szerelőmhöz mert így olcsóbb. Csak most nincs lehetőségem napokig a szerelőnél hagyni a transitot mert a céges ford ranger szintén kidőlt a sorból. Elfolyt belőle a bal első keréknél az összes fékolaj. Nah ott tényleg nincs fék.....Szar érzés....
Itt látszik hogy mindent cseréltünk,legjobb így csinálni akkor pár évig nem kell hozzányúlni.De fékkel nem jó játszani,ha nem vagy biztos magadba vidd szakemberhez inkább.
Nem annyira bonyolult ez.Kereket leveszed,kalapáccsal leütögeted az agyra rozsdásodott dobot aztán már látsz is mindent.Sajnos a féltengelytől kicsit nehéz hozzáférni a rugókhoz,azonban annak kiszerelését nem ajánlom annak aki nem ért hozzá. Szétszeded,ellenőrzöd a munkahengereket hogy nincs szivárgás a porvédő alatt aztán az új cuccot visszateszed ahogy a régit leszedted. Erről nincs képem csak ez az egy,itt ki van szedve a féltengely és a kerékagy,új munkahengerek,pofák és rugószett lett beépítve.