Szerintem mindegyik faros mehet külföldre, az út meg nem hinném, hogy kockázatos, mivel elég régóta üzemeltetik a szakik a felújított kocsikat, tudják, hogy mit tud a gép. Ha mégis gebasz van, akkor meg gondolom segítenek a helyiek. Címet, telefonszámot nem tudok, csak a Vértes Volánét, de gondolom az neked is megy. :-)
Ez valami atomrégi KV-s 250-es, 2001 óta ott áll az udvaron. Ugyan nehány éve még a vasútra merőlegesen állt, de aztán berakták így és azóta ott ácsorog. Sajnos, kőhajításnyira a zabigyerekektől.
Nem tudom, jó helyen járok-e. Lenne egy nagy kérésem felétek:
Április végére lenne egy 5 napos út Kárpátaljára Budapestről egy kb. 30 fős csoporttal. Felmerült az ötlet, hogy mennyire jó lenne farossal menni.
Van olyan 55-ös, ami mehet külföldre is? Mennyire lenne kockázatos egy ilyen utazás? Az esetleges meghibásodás, és az alacsony utazósebesség nem gond, számolunk vele. Viszont az útviszonyok ott nem túl szívderítőek.
Szerintetek reálisak a vágyaink? Ha igen, akkor kivel (melyik busz tulajdonosával) kellene felvenni a kapcsolatot? Melyik 55-össel lenne vállalható az út? Ha publikusak valahol a címek, nevek, akkor kinyomozom én, csak nagyon nem vagyok képben, hogy melyik 55-ös nem túl ,,úri'' egy ilyen úthoz.
Ezek a buszok amúgy mi célt szolgálnak a Credo udvarán? És amíg még forgalomban voltak, kinél voltak? Az 500-as szériát nem igazán ismerem... ez egy 545-ös?
Ezekről már raktam fel ide képet de akkor csak a vonatról lettek lekapva, úgy hogy ma elsétáltunk Argó kollegával jobb képeket csinálni.
Szegény 200-as egy fél éve még jobb bőrben volt, azóta a GYőr-Gyárváros vasúti megállóhely "kultúrált" utazóközönsége időtöltés céljából a vasúti töltés bazalt kockáit felhasználva célba dobást gyakorolnak rajta. Hogy törném el az ilyennek a kezét, ha egyszer rajtakapom......
Esetleg nem ez szokott úgy 3-4 között az Árpád hídon átjönni, maj a Flórián téren gyerekek le, és vissza az Árpád hídra?(az a kocsi is így néz ki,a rsz. nem tom sajnos)