Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
_nyunyuka 2009. márc. 9. Creative Commons License 899

Föltölteni ugyan föl lehet,de lemunkálni nem tudom mivel fogod.

 

Köszörüléssel. Az élkefém mai, korszerű utódja pl. az ESAB OK84.78, a felületi keménysége 60-65HRC, más eljárással esélytelen.

 

ESAB FOX Dmo nem létezik, az a Böhler gyártmánya. (ESAB OK55.00-nak felel meg.)

Előzmény: Motordoki (897)
Motordoki 2009. márc. 9. Creative Commons License 898
Bocsi!!
Nem láttam eddig nyunyuka válaszát,de szóról-szóra igaza van.
Ő biztosan többet konyít hozzá az írásból ítélve,mert nekem a hegesztés csak a szakmámhoz hozzá tartozó rész.
De azért egy-két vasdarabot (meg alut) már összevaracskoltam.
Tehát fogadd meg a tanácsát,mert tényleg jókat írt!
Előzmény: Dutrás Feri (895)
Motordoki 2009. márc. 9. Creative Commons License 897
Föltölteni ugyan föl lehet,de lemunkálni nem tudom mivel fogod.
Nem tudom melyik részét akarod ugyan ,de amik kopnak általában egymáson csúsznak,vagy forognak.
Ha nem tudod jól lemunkálni,akkor zsákutca.
Szerintem acél öntvény lehet az anyaga,azt feltudod tölteni egyszerű rutilos dróttal Böhler OK4616,de ha van invertered és keményebb feületet akarsz,bázikusat használj Esab FOX dmo kb,.
Vannak még a földmunkákhoz használt szerszámok feltöltéséhez használatos
elektródák amik nagy kopás állóságúak,a nevüket viszont nem tudom.
Valamikor volt a magyar ÉLKEFÉM.
Előzmény: Dutrás Feri (891)
haflinger 2009. márc. 8. Creative Commons License 896
1970
Dutrás Feri 2009. márc. 8. Creative Commons License 895

Üdn nyunyuka!

Nagyonszépen köszönöm a szakszerü, meggyőző tanácsot!

Mégegyszer köszi!!!!

DutrásFeri

Előzmény: hotib (894)
hotib 2009. márc. 8. Creative Commons License 894

 

 Ha kapcsoló villa lazult volna fel, akkor ha rúgverc van akkor 2nek is kellene lenni.

 Nézd meg nem lazult meg az elötétt tengely végén a két 8as csavar és nem csúszott hátra a tengely.

Ha leveszed a deknit amin a kapcs rajz van meglátni.   

Előzmény: Bubu1985 (892)
_nyunyuka 2009. márc. 8. Creative Commons License 893

Milyen anyagból vannak készítve?

 

Elvileg nagy széntartalmú, süllyesztékben kovácsolt, hőkezelt, cementált/nitridált kemény kopásálló felületű acél. (Kollégám odateszi a köszörűgéphez, a szikrákból megmondja, micsoda.)

 

megkoptak a szelephimbák lehet-e valamivel esetlsg fölhegeszteni

 

Elvileg lehet, a gyakorlatban kérdés, megéri-e. Hogy ne edződjön be az ilyen anyag, elő kell melegíteni (anyagfüggően) kb. 200-300oC-ra, hegesztés közben hőn kell tartani, majd lassan hűlni hagyni.

 

Ha kis darab, AWI-val kell rá egy párnaréteget vinni, arra pedig vagy egy kopásálló mangánötvözetű felrakást a kopó felületre (ez az "élkefém" is), vagy újracementálni az anyagot, majd kettős edzés.

 

Házilagosan nehéz kivitelezni, egy szakműhely pedig annyit kérhet egy ilyenért (ha egyáltalán bevállalja), hogy érdemesebb új alkatrészt venni.

 

A Honda LX-et nem ismerem. Ha valami jó öreg veterán gép, amihez egy szöget nem lehet már kapni, érdemes megcsinálni.

Előzmény: Dutrás Feri (891)
Bubu1985 2009. márc. 8. Creative Commons License 892
Sziasztok! Szaktanácsra lenne szükségem. Ma lucernát fogasoltam a Dutrával, országúti 1-ből át akartam tenni terep 3-ba, de nem jött össze a dolog. A kar úgy áll mintha sebességben lenne, de hiába engedem fel a kuplungot üresben pörög. Országutiban nem vesz be semmit a rükvercen kívül, terepben meg csak a rükvercet, meg az egyest. Ennek valyon mi lehet az oka? A kapcsolókar keveredhetett meg?
Dutrás Feri 2009. márc. 7. Creative Commons License 891

Üdv mindenkinek!

Tanácsot kérnék a fórum résztvevőitől!Nem a fórum profilja,hegesztőt vagy fémiparban járatost kérdezném ha megtisztelne tanáccsal.

Arrol hogy a fiamnak van egg Honda XL motorja megkoptak a szelephimbák lehet-e valamivel esetlsg fölhegeszteni? Milyen anyagból vannak készítve?

Előre is köszi!

Dutrás Peti 2009. márc. 4. Creative Commons License 890
Üdv Ambrus művész úré a babér 06 20 4 269 493 az anyagiakat vele kell megbeszélni. AZT gondolom az eredmény magáért tündököl:)
Előzmény: Lali 1 (889)
Lali 1 2009. márc. 4. Creative Commons License 889
Szia Dutrás Peti!


Szeretném megkérdezni hogy, sárvédőt készítesz-e másnak is, ha igen akkor mennyiért?
Előre is köszi.


alesi007 2009. márc. 4. Creative Commons License 888
Képen látható:

UE-28-as + cseplőgéppel + szállítószalaggal húztak. Május-1-én (Május fa van a felső cseplőnél.)
Előzmény: alesi007 (885)
alesi007 2009. márc. 4. Creative Commons License 887
Ez képet, UE-28-es Szécsénke Győzelem MgTsz-nél 5 darab volt 1967-től 1976-ig, 1977-től Vörös Csillag MgTsz Bercel 80-as évek elejéig majd MÉH-telepnél eldobtak.

De 2 db még túlélő! Szomszédnál van, Nézz meg youtube.com

Cim: UE-28 szántás szécsénkén.
Előzmény: alesi007 (885)
alesi007 2009. márc. 4. Creative Commons License 886
Ez képet, UE-28-as Szécsénkei Győzelem MgTsz-nél 5 db volt. 4 db üzemképes 1 db szétbontottak, 1986-ban felújítás.

1967-től 1976-ig, 1977-től Vörös Csillag MgTsz-nél kb. 80-as éveken elejéig eldobtak a MÉH-telepnél, de 2 db már túlélő gépe!

3 db nem tudom hol van, 2 db tudom hol van szomszédnál és Egerbocsnál.
Előzmény: alesi007 (885)
alesi007 2009. márc. 4. Creative Commons License 885
alesi007 2009. márc. 4. Creative Commons License 884
pléhúsz 2009. márc. 4. Creative Commons License 883

Sokan kerestek itt kis-dutra hűtőt, ha az alja és a teteje jó, lehet csináltatni teljesen újat. Ennek most mindene réz, új betétet kapott, nem olcsó, de drága.

Nem kiállításra készült, hanem melóra ezért a legnagyobb lyukmérettel kértem. Lehet teljesen olyan sűrűségűvel, mint az eredeti, de az mez.gaz. melóra alkalmatlan.

Ezen nem csak a gyom mag, de még majdnem a lencse is átrepül.

Előzmény: pléhúsz (882)
pléhúsz 2009. márc. 4. Creative Commons License 882

Utána.

 

Előzmény: pléhúsz (881)
pléhúsz 2009. márc. 3. Creative Commons License 881

Előtte.

 

km/ó doki 2009. márc. 2. Creative Commons License 880

Dutra műszerek, jeladók javítása, felújítása, gyűjtésük,

nagyferi66@citromail.hu 20/2151614

dutráslaci 2009. márc. 2. Creative Commons License 879

Igazi mester munka!!!A többit majd Dutrás Peti leírja,én csak a képfelrakásban segítettem.

pléhúsz 2009. márc. 2. Creative Commons License 878
A kis-dutra kiállítási képet én sokszor láttam már, de csak most vettem észre, hogy a régi U-28-as kormánykerék van rajta.
Előzmény: Motordoki (877)
Motordoki 2009. márc. 2. Creative Commons License 877
Egy kis csemege DUTRÁSOKnak.
A képek kicsit gagyik,mert 1959-es Autó-Motorból,telóval fotóztam.
De hát mindent a társak szórakoztatásáért!!
A rakodógépnek az a rendszáma,hogy PRÓBA 00-37
dutrancs 2009. febr. 28. Creative Commons License 876

Légy üdvözölve!

Semmit nem tudok ezen kívül.Nyilt égből villámcsapás.Nem jöttél Gödöllőre?

Előzmény: katalog (875)
katalog 2009. febr. 28. Creative Commons License 875
Szép napot !

Olvastam a Mezőgazdasági Technikában Hogy Talál ( végre) eredmény van a DUTRÁ k gyártásával kapcsolatban . Végül is milyen információval tudsz az olvasottakon kívül .


Köszi .
Előzmény: dutrancs (874)
dutrancs 2009. febr. 28. Creative Commons License 874
Székesfehérvár.
Előzmény: Motordoki (873)
Motordoki 2009. febr. 28. Creative Commons License 873
Tegnap sikerült olvasgatnom 1950-es évekbeli Autó-motort és olyat láttam benne,hogy AlbaRegia autóbusz.
Nemtudom van-e köze az Ikaruszhoz,de magyar volt ő is.
Előzmény: dutrancs (872)
dutrancs 2009. febr. 27. Creative Commons License 872
Igen! Jó régi!!
Előzmény: M61021 (871)
M61021 2009. febr. 27. Creative Commons License 871
Jó kép ;)
Előzmény: Mwin (870)
Mwin 2009. febr. 27. Creative Commons License 870
Illetve ilyet
Előzmény: Mwin (869)