Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hpg Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4289

"Katalítikus krakkolásal kapcsolatban kellene valami barkács megoldás."

 

Kéne:)  Hogy nézne ki az eljárás? Katalizátor kell hozzá? Milyen hőmérséklet?

 

Az adaléktartalom bizsonytalanul koptatja motort. De nem minden égésterű motort, elsősorban az előkamrások veszélyeztetettek:((

Előzmény: Uldin (4280)
selgir Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4288

franc a mobil mérőkbe... nem mintha olyan nagy kiadás lenne gázolajjal, de nem mindegy hogy 260Ft vagy csak 80Ft literje. a határokon gázolajra állnék át mindíg, amugy meg autópályán mennék ameddig csak lehet, nem kéne sokat városi forgalomban araszolgatni.

 

végül is a szlovén és olasz szakasz a rizikós, francia területen nem sokat megyek, épp csak monaco után kicsivel. és mivel dolgozni mennék, ott nem is használnám a gépet. na majd +látjuk:) köszönöm a válaszokat!

Előzmény: odourizing (4287)
odourizing Creative Commons License 2009.01.24 0 0 4287
Akkor marad selgir-nek a BD. Annak kisebb az emissziója, mint a GO-nak. De szerintem nem nagyon méregetik úton útfélen az emissziót. A másik meg az, hogy egy öreg autó kopott motorja szerintem a GO-t is elég "szépen" égeti, úgyhogy alapból magas a a káros anyag kibocsájtása. Tehát, akkor Olasz vagy Franciaoszágban nem lehet öreg autóval közlekedni ? :-)
Előzmény: naox (4286)
naox Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4286
nem az etolaj miatt buntetnek meg, hanem a hatarertek feletti emisszio miatt, raadasul nem is engednek tovabbmenni. Nagyon erzekenyek a kornyezetszennyezesre. Es vannak mobil meroallomasaik. es hasznaljak is oket. Palyan gyakran latni is.
Előzmény: odourizing (4284)
.psp Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4285
sehogy nem kell igazolni, őnekik kell az ellenkezőjét.bizonyitani.
Előzmény: odourizing (4284)
odourizing Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4284
Szerintem ez a cirkusz csak Mo- on megy egész Európában, úgyhogy a franciák, meg az olaszok lesza*ják, mivel mész, meg egyébként sincs közük hozzá, ha Mo-on tankoltad. Épp úgy a magyar vpop-nak sincs hozzá köze, ha pl. Olaszországban tankoltad. De , hogy ezt hogyan igazolod, arról fogalmam sincs.
Előzmény: selgir (4283)
selgir Creative Commons License 2009.01.23 0 0 4283

tavasszal mennék a riviérára..., tudja valaki, hogy az olaszok vagy a franciák főbe lőnek-e ha étolajjal próbálkozok??? magyar határ szigorúan gázolajjal abszolválva!

 

tudom off, dehát benne van a bio:)

hulladekegeto Creative Commons License 2009.01.18 0 0 4282
a corollámhoz Szentendrén nagyon jó árak vannak, ismerni is ismerem, de nyitnék más megbízható járgányok felé is.
Előzmény: .psp (4274)
hulladekegeto Creative Commons License 2009.01.18 0 0 4281
124es merga nem fér bele a keretbe sajna :(

a teljes keret kb 500, de ebbe bele KELL hogy férjen az átírás stb, plusz kb 150-200ezer, amit azonnal ráköltenék az aktuális verdára, ha igényli (szíjak,szűrők,olajak,tömítések,fékpofák(esetleg dobok/tárcsák), futómű ha kell valami, adagoló, hűtésbizbasz)

szal a vételár kb 250-350 mondjuk. Fontos a pofás beltér (ezért sajnos vw nem jön szóba nálam)

ne felejtsük, olyan verda kell, ami garantáltan nem esik szét, ha angliába megyek vele! (a volt ' 87toyotám erre képes lett volna)

Ja és 5ajtó+vonóhorog!

"A fáradtolajjal óvatosan, 0,5...0,8 m% Ca, P, Zn tartalom nem mindíg kedvező a motornak, sajnos..."

melyik mit művel a mocival?
Uldin Creative Commons License 2009.01.18 0 0 4280

Krakkolni kéne a fáradtolajat.

 

Katalítikus krakkolásal kapcsolatban kellene valami barkács megoldás.

Előzmény: Hpg (4271)
BarG Creative Commons License 2009.01.18 0 0 4279

Fékolaj NEM OLAJ!

Hanem általában egy glikol alapú vegyület, vagy legújabban valami szilikonolaj, égetni egyiket sem ajánlott.

Előzmény: odourizing (4278)
odourizing Creative Commons License 2009.01.18 0 0 4278
A motorolaj nem a legjobb, a fékolajnak meg az a lényege, hogy jól tűri a kompressziót, hiszen a fékrendszerben is nagy a nyomás, így nemigen ég. Én a fékolajat kihagynám. :-)
Előzmény: hulladekegeto (4270)
CokeMisi Creative Commons License 2009.01.17 0 0 4277
A régit egy kőműves brigád ford tranzit kisteherrel totálkárra vágta.
A telezöldes lámpánál balra kanyarodtak,csak én jöttem szemből egyenesen.
Jó félév eltelt még szereztem egy másik w124 250D-t.

Az viszont még ennél is nagyobb gond,hogy az az étterem ami biztosított nekem heti 80-100lityi olajat átállt pálmára.
Előzmény: .psp (4276)
.psp Creative Commons License 2009.01.17 0 0 4276
Üdv Ujra !

Ja a 124 es jó megoldás. Főleg klimával.

Mivan veled, a régi géppel nyomod vagy van valami uj?
Előzmény: CokeMisi (4275)
CokeMisi Creative Commons License 2009.01.17 0 0 4275
A 124-es merci nem tetszik? mégis modernebb mint a 123-as és minden dízelmotoros változat akár 100% étolival is simán elmegy.

150E KM tapasztalat ezt mutassa. -))

Garázsból indulva (15-18c) hőcserélős melegítővel még télen is ok a 100%.
Előzmény: hulladekegeto (4270)
.psp Creative Commons License 2009.01.16 0 0 4274
Fontos hogy nézz utána az adott tipus utángyártott és bontott alkatrész árainak. Ez sztem nagyon fontos. Bizonyos japánoknál előfordulhat hogy egy kis bizgentyü 25-30 000 ft, egy 123 d-t meg kompletten találhatsz a legtöbb bontóban. 100 000 körül tokkal vonóval vehetsz ilyet forgalomból kivontat.
Előzmény: .psp (4273)
.psp Creative Commons License 2009.01.16 0 0 4273
Mindegyik jó:-) a japó diesel ( nekem is az van, ISUZU) ugyanugy 500 000 ig csak bejáratós, utána kezdődik az élete:-)

A merga viszont atom kényelem meg luxus feeling még 35 évesen is...

lehet most már 123 D-t vennék. Egy csavarhuzóval meg 10 es kulcssal megszereli a 75 éves autószerelő"mester" is.

123 D ben van MÜKÖDŐ Klimás is, sztem ilyet vegyél meghálálja. A Bio üzem re legalkalmasabb 2 atomháborut tulélő tipus.


A Japánok meg überprecizek, az enyém 0W-40 es olajból egy dekát se eszik megy mint az állat a turbóval, 150 nál a z Autobahnon eszik 7 litert egyébként átlag 6 lityó elég neki.
Előzmény: hulladekegeto (4270)
.psp Creative Commons License 2009.01.16 0 0 4272
Én nem használok fáradtolajat:-)
Előzmény: Hpg (4271)
Hpg Creative Commons License 2009.01.16 0 0 4271

"Lehet hogy ez a focusos nick egy provokátor?"

 

Ez ingerküszöbtől függ: van aki már hozzászokott, és nem érez semmit, amikor másoknak már csorog a nyáluk:)

 

A fáradtolajjal óvatosan, 0,5...0,8 m% Ca, P, Zn tartalom nem mindíg kedvező a motornak, sajnos...


Előzmény: .psp (4268)
hulladekegeto Creative Commons License 2009.01.16 0 0 4270
Szevasztok!

Sajnos megszabadítottak kedvenc kisótómtól az orkok :(
Viszont ismét régi dízelre kívánok beruházni.

Dilemma van; toyota/mazda dízel vs. Mercedes 123 240d/300d .
Szerintetek a merga - mintahogy az ezeréves totalcaros cikkben is van - tényleg 100% fáradt motorolajjal is elketyeg?
(Arra emlékszem, hogy a toyotám csak az étolajat ette 100%ban, és bár gyengébben, de ment vele. fekaolajat viszont 50-50-ben sem tolerálta nagyon, menni ment, csak rohadt gyengén és füstölt is.)
selgir Creative Commons License 2009.01.15 0 0 4269

:) nekem a "töményen használom" a leggyanúsabb...

 

hát még ha az is kiderülne, hogy piezós fókuszba önti... wow!

Előzmény: .psp (4268)
.psp Creative Commons License 2009.01.15 0 0 4268
Lehet hogy ez a focusos nick egy provokátor?

Mert hogy a derolintól nem lett szagtalan az tuti!


Előzmény: odourizing (4267)
odourizing Creative Commons License 2009.01.15 0 0 4267
Szerintem mehet a kertbe az a derolin. :-) Habár próbáld meg 1 mikronos szűrővel, hátha... Én 10 mikronossal próbáltam, sza*t sem ért. :-D Elcseszetem vele egy csomó időt és olajat, mire rájöttem, hoyg semmi értelme. Egyébként a derolin, étolaj derítő és semmi mást nem szűr ki az olajból, csak a sütés során keletkezett rákkeltő anyagokat. De nem hiszem, hogy az autó rákos lenne az olajtól ha nem derolinozod. :-D A másik meg az, hogy max 1 picit csökkenti az olaj halas vagy kolbászos szagát, de semmi extra és ugyanúgy büdös az égéstermék, mivel a glicerin még ott van és sajnos a hal vagy a kolbász is marad. :-D Az egyetlen jó megoldás az észterezés, az kitisztítja az olajat, nefélj! :-D
Előzmény: hdi2800 (4266)
hdi2800 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 4266
Azok koze tartozok akiknek van otthon egy 40 kg zsakos Derolin.
Akkor rendeltem meg, amikor meg nem tudtam, hogy a Palmaolaj az zsir.
Derolinnal probalkoztam folyekony zsirhoz adva, nem-e kitudok szurni olyan anyagokat amik kiszuresevel csokken a zsir dermedes pontja.
Minden szuromet eldugitott ez a finom nem tudom hany Mikronos Szilard por ugyhogy hagytam a francba.
Nyaron meg kiserletezni fogok vele,de ha nem valik be, mehet a kertbe.
Pontosan ird le, mikent szurod ki az olajbol ezt a Derolin nevű kö örleményt ?
Ha lehet ne igy valaszolj,hogy Derolinnal szagtalanitok,szurovel szurok es mindent ugy csinalok,ahogy Varga Gyula mondja ! ! !!
Előzmény: focusos (4263)
odourizing Creative Commons License 2009.01.14 0 0 4265
:-D
Ne haragudj, nem akarok fikázni, de a derolin az egy állatság. Az egyetlen szagmérséklő dolog ha BD-t csinálsz az olajból. Derolin... :-D Én is beszívtam vele, vettem egy zsákkal, aztán azóta is csak ott rohad. Arról meg nem is beszélve, hogy ha ki akarom szűrni az olajból a derolint, az nem egyszerű feledat. Vagyis, házilag szinte lehetetlen. Igen komoly szűrőberendezés kell hozzá. Úgyhogy a derolint senkinek nem ajánlom.
Üdv!
Előzmény: focusos (4263)
selgir Creative Commons License 2009.01.12 0 0 4264

én ugy tudom próbálkoztak itt vele korábban (derolin), de a  borászatban nagyobb sikerrel jártak vele:) és inkább a színre volt hatással. gondot meg tán a kiszűrése okozott... de ez már többszázzal ezelőtt volt a topikban...

 

használt olaj javításához sztem jó lehet, de nem hiszem, hogy gázolajhoz hasonló szagot húzok derolinos kezelés után a tömény étolajos üzemmel.

 

és mivelhogy a szagát én nem tom elvenni, legfeljebb csökkenteni, ezért inkább nem is sz@r@kodok vele:)

Előzmény: focusos (4263)
focusos Creative Commons License 2009.01.12 0 0 4263
A szagot derolinnal veszem el és télen is töményen járok vele.
.psp Creative Commons License 2009.01.09 0 0 4262
Télen milyen arányban kevered,

A szagot mivel vetted el??

Köszi.
Előzmény: focusos (4260)
hdi2800 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 4261
Mivel vetted el a szagat ?
Udv !
Előzmény: focusos (4260)
focusos Creative Commons License 2009.01.09 0 0 4260
Sziasztok!!!

Én egy 1.8 TDDI focussal járok már 2 éve télen-nyáron használt étolajjal.
Megvásároltam a www.biodisel.info-n található anyagot és az szerint csinálok mindent.
Nem kell két tankba se gondolkodnom, mert el lehet venni a szagot is.... Kb 80.000Km-t tettem meg így. Gázolaj csak műszakira volt a kocsiba.

Focusos

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!