Mintha benne lenne a szabályzatban, hogy a fórum nem használható hirdetés jellegű tevékenységre. Így kérem az urakat mellőzzék ilyen jellegű magatartásukat.
Nem sok az ennyit kajálnak a ponyvások,de kicsit rosszul választottál (az én véleményem) motort.Platósba a 3.0 és legalább a 150pacist alatt nem vennék.
Nekem a 17 köbös furgon van 2.3-as 140lovas ezek kicsivel kevesebbet esznek.
szia.nekem is azt mondták hogy a 5sebe.-nek az ötödik , megegyezik a 6 seb.-nek a hatodikal , a tobi van jobban megosztva.de gondoltam megkérdem it is.kösz. amugy nekem 8 paletás , ponyvás van , egy kicsit sokalom a fogyasztást , kb 13 l.
sziasztok .van egy 2007-es dailym 2300 cm3 110 le. megvan csipelve .5 sebeséges váltoja van .szeretném lecserélni a váltot 6 seb.van értelme? a fogyasztásra gondolok.
Van egy pár eladó cuccom Iveco-hoz! Ha valami megtetszik hívj vagy írj a címemre e-mailt, mert nem nézem ezt a fórumot!
35c13:
2 db sachs típusú gyári, használt állapotú, gázos hátsó lengéscsillapító, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 18 000 Ft -- bontott első kerékagy, gyári, használt állapotban csapágyak is benne vannak. Minden C típusú Iveco-hoz jó! használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 18 000 Ft --
ÚJ szélvédőüveg! Irányár: 14 000 Ft -- Vízhűtő gyári, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 32 000 Ft -- Fűtőradiátor, fűtőventillátor házzal +kerettel együtt, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 17 000 Ft -- Ablaktörlő berendezés tolókarral, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 7 000 Ft -- Levegő elosztó, csövekkel műszerfalba + napellenző, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 3 500 Ft -- Vákuumos fékrásegítő pedálokkal, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 7 500 Ft -- Karosszériaelemek: első oldalelem(sárvédő) jobbos-balos 5 000-5 000 Ft. Homlokfal lámpákkal, irányjelzőkkel együtt 15 000 Ft Motorháztető. 12 000 Ft, használt, beépíthető állapotban eladó. -- Műszerfal kilométerórával, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 15 000 Ft -- hengerfej 2500 köbcentis iveco diesel motorhoz(nem turbós), gyári alkatrészekkel teljesen felújított(új szelep, új szelepszársimering, új szelepfészek becsiszolva, új vezérműtengely, új csapágyak, új szelepállító tőkék...stb). felújítás után nem használt! adok hozzá ajándékba 4 db komplett porlasztót! beépíthető állapotban eladó. Irányár: 70 000 Ft -- 5 fokozatú, bontott sebességváltó rövid kardánnal. bármelyik ivecodailybe beépithető. használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 55 000 Ft -- Bármilyen autóba beépíthető napfénytető bontott állapotban eladó. Irányár: 6 000 Ft
A műszerfalon villog a kulcs/code visszajelző lámpa. Ilyenkor mi a teendő? Eredeti kulcsot használok, nem látok rajta elemnek nyílást, hogy cserélni tudjak.
Egy olyan problémával küzdök, hogy turbodaily-n a fékbetét- és fékkopásjelző csere után a műszerfalon nem alszik el a visszajelző lámpa. ha vki tud, pls segítsen!!!
Az összes fékbetét és kopásjelző ki lett cserélve, és a gyári csatlakozásokat már lecseréltük sarus megoldásra az oxid végett.
HUH!A műtét sikerült,a beteg elhalgatott.Pontosan nem tudom,hogy mi volt a bűnös a rángatásban,mert kicseréltem mindent ami a kuplung házban fémből volt.Kinyomó csapágy (illetve húzó csapágy)tárcsa,k.szerkezet,valamint a lendkerékben a csapágy új.A lendkereket pedig elvittem eszergályoshoz.Ránézésre semmi nem volt kopott,vagy törött,de ezek szerint valami itt volt kakis,mert most síma az indulás,tolatás.A váltó leszereléssel elvoltam vagy 2-3órát,a felszereléssel 4-5 órát bíbelődtem.Azthiszem ezzel az időmmel nem sok szervíz venne fel szerelőnek.Igaz hogy földön fekve csináltam,akna nélkül,de azért ez a profiknak biztosan gyorsabban megy.
A happy end örömére töltök magamnak egyet a kedvenc hadvezéremből.
Én nem a váltóval kezdeném hanem a kardán tengelyt venném szemügyre! Kardánkeresztek,csapágyak és egyébb nyalánkságok amiket a környékén találsz. Ha ott tuti minden esetleg akkor,de elméletileg nem a váltó adja azt a hangot.
Korábban kérdeztem a fórumot,hogy a váltó csattogásról(lassú induláskor,és tolatáskor)van-e valakinek valami ötlete.Eddig még semmi válasz,ami jó hír (nektek),mert ezek szerint még senki nem futott bele ebbe a hibába.Nekem elegem lett ebből az "efekt"ből,ezért a héten leveszem a váltót,hátha a k.tárcsa a bűnös.
Ez ügyben kérem a hozzáértők segítségét.Van valami cpéci dolog,esetleg szerszám,vagy megoldás amira ügyelni kell?
Az jó ha erdei emelkedőkön 120 al megy :D nekem elég a 80-90-ven is :D ( igaz azok már elég húzós emelkedők :D )
Hát kb az uaz most 1530 kg. de ha rajta lessz minden vagyis föl lessz szerelve off-roados cuccokal, akkor kb 1600,1650 kg. Ezzel is menne kb 130-140 eket nem ? :D
Nekem sajna ez az új van így a régebbiről nem nagyon tudok neked mit mondani. Ebben az újban így használat során nincs hiba,forog ha kell akár 4000-ig is. Elég ütősen tud gyorsulni,akár személyautókat megszégyenítő módon. Az érdi emelkedőn 1,2 tonnával csak úgy suhan 120-al :o)
Szia!! A 2,8-as motor még régebbi,azt hiszem. A mostani 2,3-as 140lovas euro4-es mocikon van váltakozó geometriájú turbo.Az elég ütős nekem is olyan van :o)) igaz IVECO kasztniba. A nyomatéka azt hiszem 330Nm körül van. De itt ezen az oldalon találsz adatokat,igaz ezek a mostani motorokkal szereltek: http://www.iveco-levantex.hu/modell/daily/muszaki Az árakat nem tudom,de az biztos,hogy járhatod a bontókat rendesen. De szerintem sokkal jobban jársz ha veszel egy TK-s IVECO-t és abból kiműtöd ami neked kell.
Az nem érdekes hogy szórja az olajat,csak erő legyen benne :D
Ha vesszek 1 iveco motrot: akkor át szeretném alakítani.
Bovednos adagolóra.
Geometrikus turbóra.
Erőseb generátort.
Fordulatot úgy érteném én: Hogyha kimegyek vele terepre akkor szeretem egy picit taposni a gázpedálet :D És ha leteszem 1-esbe végig padlózom neki,valahány méterig,vagy sokáig pörgetem, akkor lenne neki valami baja ? vagy pl 60-70 cm vízbe.
A 2.8 TDI motor azok jók ?? Menyit kóstálna kb 1 ien ??
Menyi a nyomaték ezeknek ? lőerő az kb 120-150 közöt nem ?
Én ugyan csak amatőr szerelgető vagyok,de szerintem nem lesz túl sok gondod az erővel,mivel ezek a "tehénkék"kb.2tonna önsúlyúak.A kényelmes motorfordulat 1800-2200körül jár.A megbízhatósága meg nem sokkal rosszabb mint 1 Peugeot.Persze nem közelíti meg a kocka Land-Rovert,de hát az ára is felébe kerül.Nem túl sok Ivecót látni az út szélén.Persze nem fényezni szeretném a cuccot.Rozsdásodni biztosan nem fog a motortömböd,mert az olajat azt szereti szórni.Azért ha tudnál jó áron Sprinter motort szerezni szerintem 1 dóbógóval feljebb jútnál.Sok sikert!
Igazából nekem nincsen Ivecom, csak szeretnék 1 motrot :D Nekem parancsnoki uaz-om van, és gyári uaz motor van benne : ) és ki szeretném majd pár év mulva cserélni a mocit, 1 iveco daily-ra : )
Ti szerintetek megéri átépíteni ?
(Van egy uaz-os,akinek Daily van benne 2.8 TDI :D) (Ienre fáj a fogam)
Mien megbízható a motor ? Akár mien víz,sár,pörgetés esetén is,megálja a hejét ?
Mennyi kb ennek az ára ?
Ha emelkedőnek neki engedem az uaz-t, vagy elindulsákor kellene az 1-es fokozat ? : )
Szivesen várom mindenki hozzászólását. Előre is kösszönöm.
Tisztelettel jelentem Dániában az üzemanyag szivattyú 60ropiba kerül.De szerencsére még kocogtatásra beindult,így nem kellett az úton szerelni,vagy vontatni.Mindenkinek jó nyaralást,vagy sok melót kivánok.
Köszi a tanácsot,tényleg ott votl.Nem is értem hogy lehettem ennyire amatőr,hogy nem találtam meg 1.-re,amikor világosan látszik,ráadásul mindíg használt autóim voltak amiket mindíg sokat,és magam javítottam.Teljesen KO.voltam az influtól,keresni nemvolt kedvem,nemhogy szerelni.Tehát mégegyszer köszi az útmutatót.
A kolegám is talált magának autót.Érdekes,hogy kereskedésekben 15-20%-al olcsóbban lehet venni mint magán eladótol.Amit ősszel nem tudott lealkudni 2,9-ről,2,7-re,az most a kereskedőnél van 2,7-ért.Amit nekem akartak eladni 1,1/2éve 3millióét,az most még mindíg eladó pár százzal olcsóbbért.Érdekes a piac.
Tudja valaki,hogy hol találni a neten robbantott rajzot a 2.8 common motorról.Ne nevessetek!Termosztátot kellene cserélnem,de ledöntött a kórság,és nincs kedvem keresgélni a hidegben.Szeretnék célirányosan nekiesni,és gyorsan túl esni a műtéten.
Persze az is segítene,ha valaki megmondaná,hogy hol találni a termosztátot.