Veterán: Volga M24

Az első privát Volga

Az M24 24-es Volga kora és gyártott mennyisége jóval nagyobb hazai állományt indokolna. A kevés túlélő közül egy igen eredeti állapotút látunk, érdekes színben.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
D H 2009. jan. 15. Creative Commons License 690
a csipet olvasva erre már ő is rájött szerintem... :-))

egyetértek.
Előzmény: Roadtrain (688)
D H 2009. jan. 15. Creative Commons License 689
Mintha benne lenne a szabályzatban, hogy a fórum nem használható hirdetés jellegű tevékenységre.
Így kérem az urakat mellőzzék ilyen jellegű magatartásukat.
Roadtrain 2009. jan. 14. Creative Commons License 688

Nem sok az ennyit kajálnak a ponyvások,de kicsit rosszul választottál (az én véleményem) motort.Platósba a 3.0 és legalább a 150pacist alatt nem vennék.

Nekem a 17 köbös furgon van 2.3-as 140lovas ezek kicsivel kevesebbet esznek.

De láb függő is a dolog.

Előzmény: Törölt nick (687)
Törölt nick 2009. jan. 14. Creative Commons License 687
szia.nekem is azt mondták hogy a 5sebe.-nek az ötödik , megegyezik a 6 seb.-nek a hatodikal , a tobi van jobban megosztva.de gondoltam megkérdem it is.kösz. amugy nekem 8 paletás , ponyvás van , egy kicsit sokalom a fogyasztást , kb 13 l.
Előzmény: Roadtrain (686)
Roadtrain 2009. jan. 14. Creative Commons License 686
Szerintem NEM!
Nekem egy 6 sebességes van a sógoromnak 5 sebességes.Ugyanannyit eszik mindkét autó.
Előzmény: Törölt nick (685)
Törölt nick 2009. jan. 14. Creative Commons License 685
sziasztok .van egy 2007-es dailym 2300 cm3 110 le. megvan csipelve .5 sebeséges váltoja van .szeretném lecserélni a váltot 6 seb.van értelme? a fogyasztásra gondolok.
Mr. Boró 2009. jan. 4. Creative Commons License 684
"Eladó egy IVECO DAILY kettős tömegű lendkerék, bolti ára 230.000 - 240.000 forint körül mozog"

Jó olcsó, mit ne mondjak...
Előzmény: Robi_19 (683)
petya08 2009. jan. 4. Creative Commons License 682
Sziasztok!

Van egy pár eladó cuccom Iveco-hoz!
Ha valami megtetszik hívj vagy írj a címemre e-mailt, mert nem nézem ezt a fórumot!

35c13:

2 db sachs típusú gyári, használt állapotú, gázos hátsó lengéscsillapító, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 18 000 Ft
--
bontott első kerékagy, gyári, használt állapotban csapágyak is benne vannak.
Minden C típusú Iveco-hoz jó!
használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 18 000 Ft
--

Iveco Daily, 30-08, 35-10, 35-12, 40-10, 40-12, 50-12:

ÚJ szélvédőüveg! Irányár: 14 000 Ft
--
Vízhűtő gyári, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 32 000 Ft
--
Fűtőradiátor, fűtőventillátor házzal +kerettel együtt, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 17 000 Ft
--
Ablaktörlő berendezés tolókarral, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 7 000 Ft
--
Levegő elosztó, csövekkel műszerfalba + napellenző, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 3 500 Ft
--
Vákuumos fékrásegítő pedálokkal, használt, beépíthető állapotban eladó. Irányár: 7 500 Ft
--
Karosszériaelemek:
első oldalelem(sárvédő) jobbos-balos 5 000-5 000 Ft.
Homlokfal lámpákkal, irányjelzőkkel együtt 15 000 Ft
Motorháztető. 12 000 Ft, használt, beépíthető állapotban eladó.
--
Műszerfal kilométerórával, használt, beépíthető állapotban eladó.
Irányár: 15 000 Ft
--
hengerfej 2500 köbcentis iveco diesel motorhoz(nem turbós), gyári alkatrészekkel teljesen felújított(új szelep, új szelepszársimering, új szelepfészek becsiszolva, új vezérműtengely, új csapágyak, új szelepállító tőkék...stb). felújítás után nem használt! adok hozzá ajándékba 4 db komplett porlasztót!
beépíthető állapotban eladó.
Irányár: 70 000 Ft
--
5 fokozatú, bontott sebességváltó rövid kardánnal. bármelyik ivecodailybe beépithető.
használt, beépíthető állapotban eladó.
Irányár: 55 000 Ft
--
Bármilyen autóba beépíthető napfénytető bontott állapotban eladó.
Irányár: 6 000 Ft

Érdeklődni telefonon: 06-30/987-15-30
E-mail: petya08@vipmail.hu

Mindenről tudok képet küldeni e-mailben!
Roadtrain 2008. nov. 12. Creative Commons License 681
Elmozdult az immo benne lehet.
Ha van gyári pótkulcsod,próbáld meg avval hátha.
De asszem ezek nem elemesek......
Előzmény: Buftu (680)
Buftu 2008. nov. 12. Creative Commons License 680
S.O.S.

A műszerfalon villog a kulcs/code visszajelző lámpa. Ilyenkor mi a teendő? Eredeti kulcsot használok, nem látok rajta elemnek nyílást, hogy cserélni tudjak.

Kérem buftu@freemail.hu címre irjatok. köszönöm Zsolt
whoiam111 2008. okt. 31. Creative Commons License 679

Hello Mindenki!!!

 

Egy olyan problémával küzdök, hogy turbodaily-n a fékbetét- és fékkopásjelző csere után a műszerfalon nem alszik el a visszajelző lámpa. ha vki tud, pls segítsen!!!

 

Az összes fékbetét és kopásjelző ki lett cserélve, és a gyári csatlakozásokat már lecseréltük sarus megoldásra az oxid végett.

 

Előre is köszi a választ:

 

D

Liviati 2008. okt. 16. Creative Commons License 678

I-es Dailyre szeretnék rakni kettes fülkét megoldható minden átalakítás nélkül?

Vagy mit kell esetlegesen alakítanom hozzá.

törökferi 2008. okt. 15. Creative Commons License 677

HUH!A műtét sikerült,a beteg elhalgatott.Pontosan nem tudom,hogy mi volt a bűnös a rángatásban,mert kicseréltem mindent ami a kuplung házban fémből volt.Kinyomó csapágy (illetve húzó csapágy)tárcsa,k.szerkezet,valamint a lendkerékben a csapágy új.A lendkereket pedig elvittem eszergályoshoz.Ránézésre semmi nem volt kopott,vagy törött,de ezek szerint valami itt volt kakis,mert most síma az indulás,tolatás.A váltó leszereléssel elvoltam vagy 2-3órát,a felszereléssel 4-5 órát bíbelődtem.Azthiszem ezzel az időmmel nem sok szervíz venne fel szerelőnek.Igaz hogy földön fekve  csináltam,akna nélkül,de azért ez a profiknak biztosan gyorsabban megy.

A happy end örömére töltök magamnak egyet a kedvenc hadvezéremből.

szép estét mindenkinek.

Roadtrain 2008. okt. 6. Creative Commons License 676
Én nem a váltóval kezdeném hanem a kardán tengelyt venném szemügyre!
Kardánkeresztek,csapágyak és egyébb nyalánkságok amiket a környékén találsz.
Ha ott tuti minden esetleg akkor,de elméletileg nem a váltó adja azt a hangot.
Előzmény: törökferi (675)
törökferi 2008. okt. 6. Creative Commons License 675

Üdvözlet a társaságnak!

Korábban kérdeztem a fórumot,hogy a váltó csattogásról(lassú induláskor,és tolatáskor)van-e valakinek valami ötlete.Eddig még semmi válasz,ami jó hír (nektek),mert ezek szerint még senki nem futott bele ebbe a hibába.Nekem elegem lett ebből az "efekt"ből,ezért a héten leveszem a váltót,hátha a k.tárcsa a bűnös.

Ez ügyben kérem a hozzáértők segítségét.Van valami cpéci dolog,esetleg szerszám,vagy megoldás amira ügyelni kell?

 

590227 2008. szept. 23. Creative Commons License 674
590227 2008. szept. 23. Creative Commons License 673
dojono1 2008. júl. 15. Creative Commons License 672

Sziasztok!

Keresek IVECO TurboDally 49-10 hez pótkereket! Első fényszórókat és üléseket.

Köszönettel: Ozsvár András 30-2098182, obudaijc@freemail.hu

kis uaz-os miki 2008. jún. 23. Creative Commons License 671

Akkor a régebbi motor is kb így mehet nem ?? :D

 

Az jó ha erdei emelkedőkön 120 al megy :D    nekem elég a 80-90-ven is :D  ( igaz azok már elég húzós emelkedők :D )    

 

Hát kb az uaz most 1530 kg.     de ha rajta lessz minden vagyis föl lessz szerelve off-roados cuccokal, akkor kb 1600,1650 kg.    Ezzel is menne kb 130-140 eket nem ? :D

 

Tudnál nekem árat mondani,hogy mégis menyire számítsak ?? : )   (2.8 TDI)

 

Üdv.

Előzmény: Roadtrain (670)
Roadtrain 2008. jún. 23. Creative Commons License 670
Nekem sajna ez az új van így a régebbiről nem nagyon tudok neked mit mondani.
Ebben az újban így használat során nincs hiba,forog ha kell akár 4000-ig is.
Elég ütősen tud gyorsulni,akár személyautókat megszégyenítő módon.
Az érdi emelkedőn 1,2 tonnával csak úgy suhan 120-al :o)
Előzmény: kis uaz-os miki (669)
kis uaz-os miki 2008. jún. 22. Creative Commons License 669

Szio.

 

Jobban a régebi motornál maradnék 2.8 TDI :D   330nm az azé utős :D

 

Az igaz hogy ku.va nehéz a motor ? :S      Sokan mondják esztet, meg hogy   nincsen fordulata :(    ez igaz mind ?

 

Hát nem nagyon fülik a fogam venni 1 TK : )    

Előzmény: Roadtrain (668)
Roadtrain 2008. jún. 22. Creative Commons License 668
Szia!!
A 2,8-as motor még régebbi,azt hiszem.
A mostani 2,3-as 140lovas euro4-es mocikon van váltakozó geometriájú turbo.Az elég ütős nekem is olyan van :o)) igaz IVECO kasztniba.
A nyomatéka azt hiszem 330Nm körül van.
De itt ezen az oldalon találsz adatokat,igaz ezek a mostani motorokkal szereltek:
http://www.iveco-levantex.hu/modell/daily/muszaki
Az árakat nem tudom,de az biztos,hogy járhatod a bontókat rendesen.
De szerintem sokkal jobban jársz ha veszel egy TK-s IVECO-t és abból kiműtöd ami neked kell.
Előzmény: kis uaz-os miki (667)
kis uaz-os miki 2008. jún. 22. Creative Commons License 667

Szia.

 

Kösszi az infót.

 

Inkáb maradnák az iveco motornál :D

 

Az nem érdekes hogy szórja az olajat,csak erő legyen benne :D

 

Ha vesszek 1 iveco motrot:    akkor át szeretném alakítani.

 

                                              Bovednos adagolóra.

                                              Geometrikus turbóra.

                                              Erőseb generátort.

 

Fordulatot úgy érteném én:  Hogyha kimegyek vele terepre akkor szeretem egy picit taposni a gázpedálet :D  És ha leteszem 1-esbe végig padlózom neki,valahány méterig,vagy sokáig pörgetem,      akkor lenne neki valami baja ? vagy pl 60-70 cm vízbe.

 

A 2.8 TDI motor azok jók ??                 Menyit kóstálna kb 1 ien ??

Menyi a nyomaték ezeknek ?                  lőerő az kb 120-150 közöt nem ?

 

Kösszi az infódat.

 

Üdv: Csépány Miki. 

  

Előzmény: törökferi (666)
törökferi 2008. jún. 22. Creative Commons License 666

Sia Miki!

Én ugyan csak amatőr szerelgető vagyok,de szerintem nem lesz túl sok gondod az erővel,mivel ezek a "tehénkék"kb.2tonna önsúlyúak.A kényelmes motorfordulat 1800-2200körül jár.A megbízhatósága meg nem sokkal rosszabb mint 1 Peugeot.Persze nem közelíti meg a kocka Land-Rovert,de hát az ára is felébe kerül.Nem túl sok Ivecót látni az út szélén.Persze nem fényezni szeretném a cuccot.Rozsdásodni biztosan nem fog a motortömböd,mert az olajat azt szereti szórni.Azért ha tudnál jó áron Sprinter motort szerezni szerintem 1 dóbógóval feljebb jútnál.Sok sikert!

Feri

Előzmény: kis uaz-os miki (665)
kis uaz-os miki 2008. jún. 20. Creative Commons License 665

Sziasztok.

 

Remélem nem harakszotok ha írok ide.

 

Igazából nekem nincsen Ivecom, csak szeretnék 1 motrot :D  Nekem parancsnoki uaz-om van, és gyári uaz motor van benne : )   és ki szeretném majd pár év mulva cserélni a mocit, 1 iveco daily-ra : ) 

 

Ti szerintetek megéri átépíteni ? 

(Van egy uaz-os,akinek Daily van benne 2.8 TDI :D) (Ienre fáj a fogam)

Mien megbízható a motor ?   Akár mien víz,sár,pörgetés esetén is,megálja a hejét ?

Mennyi kb ennek az ára ?    

Ha emelkedőnek neki engedem az uaz-t,   vagy elindulsákor kellene az 1-es fokozat ? : )

 

Szivesen várom mindenki hozzászólását. Előre is kösszönöm.

 

Üdv:Csépány Miki.

 

  

 

Roadtrain 2008. jún. 4. Creative Commons License 664
Akkor oda nem megyünk :o))
Bár nem tudom itthon mennyibe fáj egy olyan.
Előzmény: törökferi (663)
törökferi 2008. jún. 4. Creative Commons License 663
Tisztelettel jelentem Dániában az üzemanyag szivattyú 60ropiba kerül.De szerencsére még kocogtatásra beindult,így nem kellett az úton szerelni,vagy vontatni.Mindenkinek jó nyaralást,vagy sok melót kivánok.
törökferi 2008. febr. 12. Creative Commons License 662

Köszi a tanácsot,tényleg ott votl.Nem is értem hogy lehettem ennyire amatőr,hogy nem találtam meg 1.-re,amikor világosan látszik,ráadásul mindíg használt autóim voltak amiket mindíg sokat,és magam javítottam.Teljesen KO.voltam az influtól,keresni nemvolt kedvem,nemhogy szerelni.Tehát mégegyszer köszi az útmutatót.

A kolegám is talált magának autót.Érdekes,hogy kereskedésekben 15-20%-al olcsóbban lehet venni mint magán eladótol.Amit ősszel nem tudott lealkudni 2,9-ről,2,7-re,az most a kereskedőnél van 2,7-ért.Amit nekem akartak eladni 1,1/2éve 3millióét,az most még mindíg eladó pár százzal olcsóbbért.Érdekes a piac.

Előzmény: karimax (661)
karimax 2008. febr. 7. Creative Commons License 661
Kövesd a hűtő felső csövét vissza a motor felé. Ott kell lennie a cső végén.
Előzmény: törökferi (660)
törökferi 2008. febr. 5. Creative Commons License 660

Tudja valaki,hogy hol találni a neten robbantott rajzot a 2.8 common motorról.Ne nevessetek!Termosztátot kellene cserélnem,de ledöntött a kórság,és nincs kedvem keresgélni a hidegben.Szeretnék célirányosan nekiesni,és gyorsan túl esni a műtéten.

Persze az is segítene,ha valaki megmondaná,hogy hol találni a termosztátot.