Részvéttel olvastam a kálváriád. Karácsonyra haza felé tartva ....., hát ennél rosszabb időzítést el sem tudok képzelni. Legalább náluk történt volna, mert akkor biztos tudtunk volna segíteni valamiben és nem röpködnének annyira az ezer eurók. Pedig Te hozzáértő vagy, megnézted, hogy mit veszel, nem egy sokat futott gép és mindent meg is adtál neki. Attól, hogy pár tíz kilóméteren át belemegy az ember a 160ba még nem szabadna így járnia más kocsival sem, nem még egy 220as CDIvel. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi derül majd ki. Remélem apadt már a bosszúság valamennyit.
Nem, nem! Ugyanaz volt minden, csak vigyorgott a srác, hogy már ezt is megoldották, nem olyan gáz egy szar autót se átlökni. Nem az enyémre gondolt, csak már rutinból nyomta a dolgot, megse nézett semmit. :-9
Ezek szerint miután meggyőződtél róla, hogy az EGR és a katalizátor megvan a zödkártyára 4et írhatsz és zöld cimkét ragaszhatsz, miközben a forgalmiban 00 marad? Volt már ilyen eseted?
Szerintem műszert cseréltek közben, a mostani már bluetooth! :-P
Egyébként ha oda mész vissza, ahol már voltál korábban, akkor lényegesen gyorsabban megy a dolog, mert nem kell megint az adataidat mindkét PC-be bepötyögni. ( mert egy PC nem elég, de ha biztosra akarsz menni akkor 3 kell. :-// )
Magasabb osztályúra lehet módosítani, csak vissza nem. Annyi lehet a gond, ha vizsgán kiszúrják, akkor kicseréltetik a forgalmit, illetve kérdés, mi módon fogják majd ezt a mostani rendeletet ellenőrizni, a rendőr hogyan fog belekötni. Eddig működött NKH nélkül is.
Látom Te nagyon otthon vagy ebben a zőldkártya témában. Nekem az volt érdekes, hogy mióta átálltak a PC-s mérésre, merthogy mindent mérnek, még a lábszagomat is, azóta azt hittem, soha nem találkozok olyan esettel, amivel utoljára. Elmentem körny.véd.vizsgára, zőődkártya, rárakták a gépet egy lélegeztető gépre. Szerencsétlen úgy nézett ki, mint egy agyhalott. Tele csövekkel, vezetékekkel, kb egy óra volt a vizsgálat. Aztán következő évben mentem megint ugyanoda, se cső, se kábel ( na jó egy- kettő max volt ) és kb tiz perc múlva kész volt a gép. Kérdeztem is, miért lett ilyen egyszerű? Válasz csak válvonogatás volt, meg egy röhögés, hogy minden rossznak egyszer vége... Szal megint odajutottam, hogy a nagy körny. védelmi vizsgálat szigoritásával kapcsolatban beruháztattak egy csomó szerelőt PC-vel, meg a szügségtelen szarokkal, csak hogy a lét lehúzzák mindenkiről. Lehúzzák a szerelőről, a kisemberről, autósról, anyostúl együtt és megint mehetnek a füstölőgépek ezerrel. Kolbászt nem füstölnek ilyen intenziven, mint az utakon az autók teszik. Ja, egyébként semmi, nem kérdeztem.... Csak motyogok. Itt magamban... :-))))
Kösz a választ,de még nem igazán foglalkoztam Merci villogó kódal,és azt se tudom kit mivel hogyan kell kötni és minek kell vilogni!!
Nekem ami van Haynes hibakódok cimü könyv abba csak benzinesek szerepelnek,de az is elég szegényes!! A kocsi nem az enyim egy nagyon jó barátomé csak neki akarok segiteni!!
Szia! A 24esem '95ös, EGR+katalizátor gyárilag. Magyarországon vásárolt, de a forgalmiban 00 a V.9 és sárga a cimke. Korában már volt szó róla, hogy át lehet íratni 4esre, de eddig nem érdekelt, mert így olcsóbb volt a zöldkártya. Volt aki úgy tudta, hogy a zöldkártyás is megcsinálhatja, másnak meg az volt a véleménye, hogy NKH is kell hozzá. Az érdekelne, hogy megy ez, mi ennek az útja, módja?