Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1925
gumidani Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1924
Nálam 203-asként van felírva.
Előzmény: drdoktor (1921)
RhB Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1923
Vannak mindenféle cikkek a kocsigyártás történetéről a Tastam álta említett könyvben és a Vasúthistória Évkönyv különböző számaiban, valahol említik, hány darab készült és mikor. Nekem mostanában nem nagyon lesz időm előkeresni, de szerintem más megteszi nem túl hosszú időn belül... :-)))
Előzmény: drdoktor (1922)
drdoktor Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1922
lehet neked lesz igazad az 1-100-al.
gyártási éveket, darabokat tán valami Ganzos kiadványban lehetne fellelni.
Előzmény: RhB (1920)
drdoktor Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1921
igen, persze tudom.

más:
talán a gőzösösben volt valamikor egy kép talán a 301 első csatolt kerékpárjáról, egy emberke állt mellette és jól látható volt a belső hengerek miatti érdekes tengely kialakítás.
nem a tiéd volt, vagy nincs-e mentve nálad, én elhagytam valahol.
gépészmérnök kollégáimnak mutatnám szívesen.
Előzmény: gumidani (1918)
RhB Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1920

valami nem stimmel:
a rajzon az van, hogy 3 tengelyű fűtőkazánkocsi, Ganz 1-100, szállítási év 1948-50

 

Szerintem az 1-100 itt csak arra utal, hogy a fűtőkocsik ebbe a pályaszám csoportba voltak besorolva. Én is csak néhány darab 3-tengelyesről tudok. A később épült 4-tengelyeseknél is ez az 1-100 szerepel az albumban, pedig azokból is csak pár darab volt, és talán 80-tól kezdődött a számozásuk, most pontosan nem tudom megmondani.

Előzmény: drdoktor (1916)
Tastam Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1919
Az 'A 150 éves magyar vasút' c. kiadványban 1943-1948 szerepel.
Előzmény: drdoktor (1916)
gumidani Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1918

Nem kell mindent elhinni. A mű kiadásakor igen fontos dolog volt az ÉBERSÉG. Kevésbé viszont a pontosság.

 

Ezzel együtt rémlik valami olyan, hogy talán a háború után is készlt ilyen. De nem tudom.

Előzmény: drdoktor (1916)
Remete mh. Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1917
Gumidani: Köszönöm! Drdoktor! Nem igazán hiszem, hogy 1948-1950-ben a MÁV igényelt volna 100 db fűtőkazánkocsit a főleg jóvátételre gyártó magyar ipartól... Inkább a rajzoló csalafintasága lehet a megtévesztő adat. Vagy gyártottuk volna külföldre is? Nem igazán hiszem.
drdoktor Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1916
valami nem stimmel:
a rajzon az van, hogy 3 tengelyű fűtőkazánkocsi, Ganz 1-100, szállítási év 1948-50
Előzmény: gumidani (1915)
gumidani Creative Commons License 2008.10.07 0 0 1915
31         fűtőkazánkocsi               Ganz 1943

32 – 34 fűtőkazánkocsi               Ganz 1944

Előzmény: Remete mh. (1914)
Remete mh. Creative Commons License 2008.10.07 0 0 1914
A háromtengelyes fűtőkazán kocsikról keresek fotót, illetve bármilyen adatot, információt!
v43-1167 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 1913

Szia!

 

Az első két képet elküldenéd légyszíves eredeti méretben? Előre is köszönöm!

Előzmény: V46-049 (1912)
V46-049 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 1912

nem saját képek remélem nem bánja a tulajdonos ha felkerülnek ide

1. Dombóvár fűtőház

2. Pécs állomás

3. ???

 

 

Balázs1 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 1911

Sziasztok!

 

A Bodrogközi GV-ról keresek képeket. Sokat kutattam, de aránylag kevés képet találtam (sokkal többet a Hegyközből). Ha valaki tudna küldeni saját használatra, vagy feltenni itt, a topikban nagyon megköszönném!

FAV 20 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1910
Jó sokat dolgoztál rajta. Nagyon jó lett. Gratulálok szép munka.
Előzmény: Talicskás tengernagy (1906)
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1909
Az képtelenség!!! Ez "csak" profi munka...
Előzmény: koling (1908)
koling Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1908
Van neki egy másik példánya.
Előzmény: gbeatle (1907)
gbeatle Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1907
Hűha... ezt meg hogy sikerült ilyenre kijavítani?
Előzmény: Talicskás tengernagy (1906)
Talicskás tengernagy Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1906
Amig nem lesz jobb:
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.28 0 0 1905
BMP formátumban van meg és 2 MB a kép, de a dpi felbontását még nem találtam meg... Hú de rossz amatőrnek lenni...
bodrostomi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 1904
Azt nem mondom hogy vérprofi vagyok benne, de szoktam ügyködni sokat a PS-al. A felbontás 300dpi legyen legalább, az kezelhető, és még jól kinyomtatható is. Ja, és mindenképp .tiff vagy .png formátum legyen a fájl, semmiképp sem .jpg.
Előzmény: Remete mh. (1903)
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.28 0 0 1903
Ha kölcsönkérem az eredetit, mekkora felbontással scanneljem be, hogy azzal a hozzáértő már tudjon kezdeni valamit? Nagyon amatőr vagyok még ezen a téren... Mert akkor el tudom küldeni a képet a neten.
Előzmény: bodrostomi (1902)
bodrostomi Creative Commons License 2008.09.27 0 0 1902
Az eredetit kéne rendbeszedni, vagy elég a Photoshop-os munka?
Előzmény: Remete mh. (1901)
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.27 0 0 1901
Tud valaki fényképrestaurátort, esetleg van a rovatolvasók között? A kép a Karánsebesi fogason készült 1911 előtt, 1920-ban a mozdonyvezető hozta magával... A gőzmozdony a 4291 pályaszámú.
Gashpy Creative Commons License 2008.09.22 0 0 1900
Ja, tényleg :-)
Akkor korrigálok: Köszönöm mindkettőt!

(Bocs az ikresítésért, nagyon megörültem a gyors segítségeknek innen is, meg máshonnan is...)
Előzmény: rg7 (1899)
rg7 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1899
Én még egy vagyok:)
Előzmény: Gashpy (1898)
Gashpy Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1898
Valóban!!!

Köszi szépen mindkettőtöknek!!!
Előzmény: rg7 (1897)
rg7 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1897
Ez mégjobb:
http://www.schubert.hu/hung.gif
Előzmény: rg7 (1896)
rg7 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1896
http://www.mtbt.hu/ref/hungariabizt.jpg
Előzmény: Gashpy (1895)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!