Három évig használtam én is Ignist,de A fogyi már messze van a régi Suzukitól.Persze ebben már van némi vas is.A 6ll -es fogyi szinte már bravúrnak számít:-)A jelenlegi autóm 100-as tempónál 3 1/2-4 lityi között fogyaszt,igaz ez dízel.Bár az is igaz,hogy 250kg-val nehezebb. Jó autó az Ignis csak az a "jó"(takarékos) fogyi már a múlté.
Országút 100-110 között, néha klíma. Magam is meglepődtem rajta, többször átszámoltam, de annyi. Valóban úgy lehet, hogy nem 90-él van az optimum, inkább 100 körül.
Hello.Mennyi az üzemi nyomás a gumiabroncsokban?(mert én találtam meg)Ja,a fogyasztásom 6.15re jött ki 100kmen.2005 februári kiadású,1.3as benzines,28200 kmerrel.
igen, normális, felüt a hátsóhíd, van rajt egy gumibak, az. terhelés nélkül nemcsinálja, nekem felnőttek a kölkök, simán leült a hárulja, sőt úgy néz ki kilágyult a rugó is. a megoldás az air-spring, van ignisbe való, tizenezer forint a pár, ősszel veszek én is.
Ha már a kopogó-nyiszogó hangoknál tarunk... szerintetek az normális, hogy ha utas ül hátul, akkor amikor döccen a kocsi, akkor mindig hallani valamilyen koppanás-szerű hangot? Utas nélkül sosem hallottam, viszont ha beülnek hátra, akkor mindig..
A te futásteljesítményeddel bárki hahotában törne ki sztem a garancia, vagy akár a szavatosság szó hallatán, inkább hajts rá a méltányosság címszóra, mint az egyik legtöbbbet kibírt alkatrész ;) :D
Most jutottam odáig, hogy ki kéne cserélni a toronycsapágy perselyeket. Most októberben lesz a gép 5éves. Szerintetek ez belefér a futóműalkatrészekre adott 5éves garanciába? Valaki csinált már ilyet a 3év letelte után?
Valószínű, hogy a teleszkóptoronynál lesz a gond. Vidd be a szervízbe-ha garanciális még- és tudni fogják mi a probléma. IS betegség, többen átestünk már rajt. :-) Ha nem garanciális, akkor megemeled a gépet középen, a teleszkóptoronynál található gumi-fém csatlakozásnál befújod szilikontartalmú spray-vel. (Vagy olyan anyaggal, ami nem bántja a gumit). Kormány jobbra-balra tekerve addig, amíg meg nem szűnik a hang. Nekem egy hete csinálták kb., és azóta jó.
A futómű rugózásakor már kisebb döccenőkön való áthaladáskor is elölről hallani egy halk nyiszogást, mint amikor két nikecell darabot összedörzsölnek. Nem túl hangos, a motorzaj többnyire elnyomja, és nem minden rugózásnál jön elő. Mi lehet?
igen igen, már átnéztem és az 1ikgyertya nem az igazi kis fordulaton így az 1ik henger nem folyamatosan gyujt így rángat stb stb , tisztítót egyébként már kapott csak drága bele az irridiumos gyertya, tervbe volt versenygyertyabele, de mindig közbejött valami égetőbb... 1 kérdés a burkolatról, sztetek ha pl 1 horpadást a fémen kinyomom úgymarad, vagy visszaugrik?:)
biztos vagy te abban a gyertyacserében? 100e fölött van a futása a járgánynak? ha alatta, akkor inkább nyomjatok bele egy kis injektortisztítót, az inkább varázsszer ;)
:)ment volna még kicsit tovább is:) tényleg elég magas jármű így elég borulékony , ingatag ,de nem vészes 1 ideig fogyit számolgattam, a kijelző kicsit mókás:D sajnos cserés már a gyertya így kis fordulaton rángat, 2esben 1500 körül így kerülöm ezt a fordulatszámot:D faluban lakok és általában bőven tovább szalad a fordmérő mint 3000:)
de valóban 1500 alatt le ,3000 nél fel váltani , betartani a szabályokat illetve motorfék használata jól le tudja nyomni a fogyasztást ami jó bár igaz én magamnak nem ignist vennék épp a magassága , kialakítása miatt de nem rossz kis jármű
Óra szerint 180 az olyan 165-167 valós(GPS szerint) annyit illik tudnia, de sztem akkor már elég gázos a járgány, mondjuk az 5 személy az lenyomja kicsit, úgy stabilabb, de nem egy életbiztosítás.
a fogyit számoltad, vagy a kijelzőt kukucsoltad?
meg lehet egyébként tanulni, hogy sportosnak tűnő stilus mellett is gazdaságos legyen a fogyid, sőt az Ignis pont ezt szereti városban, 2-3-as fokozat 2-3e körüli fordulat simolékony stílus(sávváltogatós, helyezkedős) nekem így fogyaszt városban a legjobban, igaz talán alul picit nyomatékosabb az átalakítás miatt.
:) sajnos nem az enyém én csak néha használom, sajnos még nem rendelkezem autóval ha én használom 8 10 liter oka hogy általában sokrövid távra megyek olyankor + nem túl szabályosan közlekedek(imsorry) 2003 mas 1.3 mas megnemmondommilyenverzió:) ismerőstől van... egyébként le tudom én is szorítani 7-8 körülire a fiogyasztást csak nem áll rá még a lábam:D nekem ment 5 személlyel 180 at az ignác :)
Így van, ha kicsit dinamikusabban vezetek, előzgetek akkor olyan 6.5 körül alakul. De a 6 alatt sem elérhetetlen :-) Mondjuk az 1.3-as swift I-em, óvatos (90-100) vezetéssel 4.9-et evett...
A 6,5 átlag hosszútávon simán tartható szériaautóval normál vezetési stílussal. Az én megoldásommal 7 alá jött ki sokezezr km-es futással( lassan 47e ) és azért én pörgetem is néha, meg cuccolok is sokat és 2/3-1/3 országút/város ridegtartással.
A megoldás a lábadban illetve a fejedben van. Nekem eredeti gyáribeállításokkal kütyük nés adalékok nélkül kb 16000 km átlaga ~6,5 l/100 km. A leg lényegesebbek: -ne járasd fölöslegesen -ne pörgesd 3000 fölé -4. 5. ben ne menj 1500 alatti fordulaton -felejtsd el a féket, használd a motorféket -kerüld az elkerülhető megállásokat -előírt guminyomásra figyelni - + 1001 apró dolog, ha érdekel e- mailben leírom neked.
1 nagy edényben tégy fel forrni vizet... jah ez nem az a recept:D
mindenki úgy halad sorba ahogy érzi én leírom 1 módját:
1. szedjük ki rádiót a helyéről,vigyázzunk .ha kiszedjük, visszarakásnál gyári kód szükségeltetik a működésrebíráshoz:) ehez segédlet: kacsa 2008. május 11. 23:33:31 i írása : [url]http://www.ignisklub.hu/?cat=forum&do=posts&id=32&limit=105[/url]
ilyesmiket találhatunk:
szedjük ki a fém tartókonzolt is hogy hozzáférjünk az iso csatlakozóhoz,vagyis a bejövő kábelekhez : jöhet a második lépés
2. átalakító rákötése: a megfelelő kébelekröl kb 5 10 cm -re csatlakozótól bontsuk le a vezték borítását és kössük rá az átalakítót illetve a remote 1 kábelét. érdemes a 2 hátsó hangszóró vezetékeire rákötni az átalakítót. segíthet ha megnézzük hogy milyen színű vezeték megy a hangszórókba illetve ismételten kacsa segített ki kapcsolási rajzal : (tükörkép) a block 5 ös a remote elv:), és b block 1 2 és 7 8 a hátsó hangszórók
így megkaptuk az rca kimeneteket és a remote kábelt is rákötöttük van hely a rádió tartójában a rádió alatt itt elhelyezhtjük az átalakítót
3.vezetékelés itt mindenki kreativitására bízom a részleteket adok néhány tanácsot : saru kábel ez a legvastagabb ugyebár ezt kell rákötni az aksi + sarujára (nálam a piros kábel) kivezetés legjobb módját az anyósülésnél kimenő kábelköteg mellett láttam : -test nek (a másik vastag kábel) megfelelő csavart a hátsó üllés alatt találtam ,ott rögzítettem
a kábelek elférnek az oldalborítások alatt ,ha netán gyorscsatit kell kiszednektek hogy levegyétek a közepét kell benyomni valmivel és el is enged:)
tömören a kábelezés: kábel : +saru és erősítő között , még1 testkábel az erősítőhöz, rca l r + remote az erősítő és az átalakító között:) , és 1 +- kábel az erölködő és a mélyláda között
erősítőn a csatakozások értelemszerűen működnek , mind alá oda van írva a rövidítés ,pl gnd =ground=föld ,rem=remote stb ajánlották még hogy a biztonság kedvéért 1 biztosítékot (40-60A-es) kössek be a saruvezetékbe a sarutól 30 cm eren belül, jobb a biztonság:)
eredmény: valami ilyesmi lehet :D:D: [url]http://www.aborp.extra.hu/zene.3GP[/url] 3gp így foglal kis helyet, ha mással nem sikerül lejátszani a gom player tökéletes erre
mivel a 2 hátsó hangszóróra kötöttem az átalakítót mindent lehet állítani amit alapból is ,szóval hat a mélyre is bassus treble stb stb
köszönet kacsána innen illetve violin nak 1 másik forumon az elektronikai részért
remélem nem hagytam ki semmit , ha bármi van szívesen segítek
Szia,Miklós A képen látható megoldás igen eredményes minden szempontból,ez ,és ugyanez a szivászajcsökkentővel hatásos.
-segit még a vezetéstechnika,de nem csak igy,duma szinten,hanem konkrétan 1500-as fordulat alatt NE használd városban,válts vissza,és meglepően jó lesz a fogyid.-----3000 fölé se nagyon pörgesd városban-- Gyakorlati tapasztalat,hogy 100 és 110 közt 5.-ben a legjobb a fogyi.