Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

koborló Creative Commons License 2008.07.30 0 0 38023
Három évig használtam én is Ignist,de A fogyi már messze van a régi Suzukitól.Persze ebben már van némi vas is.A 6ll -es fogyi szinte már bravúrnak számít:-)A jelenlegi autóm 100-as tempónál 3 1/2-4 lityi között fogyaszt,igaz ez dízel.Bár az is igaz,hogy 250kg-val nehezebb. Jó autó az Ignis csak az a "jó"(takarékos) fogyi már a múlté.
Előzmény: DMA (38022)
DMA Creative Commons License 2008.07.30 0 0 38022
Országút 100-110 között, néha klíma. Magam is meglepődtem rajta, többször átszámoltam, de annyi. Valóban úgy lehet, hogy nem 90-él van az optimum, inkább 100 körül.
Előzmény: koborló (38021)
koborló Creative Commons License 2008.07.30 0 0 38021
Üdv!
Ezt a 6l alattit szívesen megnézném:-) Autópálya 85km/h kamion mögött?:-)
Előzmény: DMA (38001)
S100LIstván Creative Commons License 2008.07.30 0 0 38020
ok, azt elfelejtettem írni, hogy mindig csak a jobb oldalról hallom...
Előzmény: yoggi. (38017)
DMA Creative Commons License 2008.07.30 0 0 38019
A vezetőfelőli ajtó zárjánál van egy matrica. Azon van. 2.3-2.5
Előzmény: corp (38018)
corp Creative Commons License 2008.07.30 0 0 38018
Hello.Mennyi az üzemi nyomás a gumiabroncsokban?(mert én találtam meg)Ja,a fogyasztásom 6.15re jött ki 100kmen.2005 februári kiadású,1.3as benzines,28200 kmerrel.
yoggi. Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38017
igen, normális, felüt a hátsóhíd, van rajt egy gumibak, az. terhelés nélkül nemcsinálja, nekem felnőttek a kölkök, simán leült a hárulja, sőt úgy néz ki kilágyult a rugó is. a megoldás az air-spring, van ignisbe való, tizenezer forint a pár, ősszel veszek én is.
Előzmény: S100LIstván (38016)
S100LIstván Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38016
Ha már a kopogó-nyiszogó hangoknál tarunk... szerintetek az normális, hogy ha utas ül hátul, akkor amikor döccen a kocsi, akkor mindig hallani valamilyen koppanás-szerű hangot? Utas nélkül sosem hallottam, viszont ha beülnek hátra, akkor mindig..
DMA Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38015
:-))

Végülis nem megfizethetetlen, 1400 a két persely és 4000 a munkadíj...
Előzmény: yoggi. (38014)
yoggi. Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38014
A te futásteljesítményeddel bárki hahotában törne ki sztem a garancia, vagy akár a szavatosság szó hallatán, inkább hajts rá a méltányosság címszóra, mint az egyik legtöbbbet kibírt alkatrész ;) :D
Előzmény: DMA (38013)
DMA Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38013
Sziasztok!

Most jutottam odáig, hogy ki kéne cserélni a toronycsapágy perselyeket. Most októberben lesz a gép 5éves. Szerintetek ez belefér a futóműalkatrészekre adott 5éves garanciába? Valaki csinált már ilyet a 3év letelte után?
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38012
Szia!

Valószínű, hogy a teleszkóptoronynál lesz a gond. Vidd be a szervízbe-ha garanciális még- és tudni fogják mi a probléma. IS betegség, többen átestünk már rajt. :-)
Ha nem garanciális, akkor megemeled a gépet középen, a teleszkóptoronynál található gumi-fém csatlakozásnál befújod szilikontartalmú spray-vel. (Vagy olyan anyaggal, ami nem bántja a gumit). Kormány jobbra-balra tekerve addig, amíg meg nem szűnik a hang. Nekem egy hete csinálták kb., és azóta jó.
Suz734 Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38011

Sziasztok!

A futómű rugózásakor már kisebb döccenőkön való áthaladáskor is elölről hallani egy halk nyiszogást, mint amikor két nikecell darabot összedörzsölnek. Nem túl hangos, a motorzaj többnyire elnyomja, és nem minden rugózásnál jön elő. Mi lehet?

Balu424 Creative Commons License 2008.07.29 0 0 38010
Várom azóta is, azt az 1001 apró trükös emailt.
Előzmény: KBK3 (37998)
bblasi Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38009
igen igen, már átnéztem és az 1ikgyertya nem az igazi kis fordulaton így az 1ik henger nem folyamatosan gyujt így rángat stb stb , tisztítót egyébként már kapott
csak drága bele az irridiumos gyertya, tervbe volt versenygyertyabele, de mindig közbejött valami égetőbb...
1 kérdés a burkolatról, sztetek ha pl 1 horpadást a fémen kinyomom úgymarad, vagy visszaugrik?:)
yoggi. Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38008
biztos vagy te abban a gyertyacserében? 100e fölött van a futása a járgánynak? ha alatta, akkor inkább nyomjatok bele egy kis injektortisztítót, az inkább varázsszer ;)
Előzmény: bblasi (38007)
bblasi Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38007
:)ment volna még kicsit tovább is:) tényleg elég magas jármű így elég borulékony , ingatag ,de nem vészes 1 ideig
fogyit számolgattam, a kijelző kicsit mókás:D
sajnos cserés már a gyertya így kis fordulaton rángat, 2esben 1500 körül így kerülöm ezt a fordulatszámot:D
faluban lakok és általában bőven tovább szalad a fordmérő mint 3000:)

de valóban 1500 alatt le ,3000 nél fel váltani , betartani a szabályokat illetve motorfék használata jól le tudja nyomni a fogyasztást ami jó
bár igaz én magamnak nem ignist vennék épp a magassága , kialakítása miatt de nem rossz kis jármű

yoggi. Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38006
Óra szerint 180 az olyan 165-167 valós(GPS szerint) annyit illik tudnia, de sztem akkor már elég gázos a járgány, mondjuk az 5 személy az lenyomja kicsit, úgy stabilabb, de nem egy életbiztosítás.

a fogyit számoltad, vagy a kijelzőt kukucsoltad?

meg lehet egyébként tanulni, hogy sportosnak tűnő stilus mellett is gazdaságos legyen a fogyid, sőt az Ignis pont ezt szereti városban, 2-3-as fokozat 2-3e körüli fordulat simolékony stílus(sávváltogatós, helyezkedős) nekem így fogyaszt városban a legjobban, igaz talán alul picit nyomatékosabb az átalakítás miatt.
Előzmény: bblasi (38005)
bblasi Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38005
:)
sajnos nem az enyém én csak néha használom, sajnos még nem rendelkezem autóval
ha én használom 8 10 liter oka hogy általában sokrövid távra megyek olyankor + nem túl szabályosan közlekedek(imsorry)
2003 mas 1.3 mas megnemmondommilyenverzió:) ismerőstől van...
egyébként le tudom én is szorítani 7-8 körülire a fiogyasztást csak nem áll rá még a lábam:D
nekem ment 5 személlyel 180 at az ignác :)
istvan07 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38004
Ne tedd ....

Ha visszaolvasol pár ezer hsz-t,láthatod,mit kinlódtunk,mire kitaláltuk és megvalósitottuk pl.a téli üzemmódot,vagy amit befotóztam ,a nyárit.

Mostmár rendben vagyunk.
Előzmény: bblasi (38002)
yoggi. Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38003
Neked mennyi a fogyid? autó? km/ccm/ első tulaj vagy használtan vetted?
Előzmény: bblasi (38002)
bblasi Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38002
néha írígyellek titeket az ilyen kis fogyasztásért:)

mennyit sikerült végre kisajtolnotok az ignácból?:) (persze zárt pályán:P)
DMA Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38001
Így van, ha kicsit dinamikusabban vezetek, előzgetek akkor olyan 6.5 körül alakul. De a 6 alatt sem elérhetetlen :-)
Mondjuk az 1.3-as swift I-em, óvatos (90-100) vezetéssel 4.9-et evett...
Előzmény: yoggi. (38000)
yoggi. Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38000
A 6,5 átlag hosszútávon simán tartható szériaautóval normál vezetési stílussal. Az én megoldásommal 7 alá jött ki sokezezr km-es futással( lassan 47e ) és azért én pörgetem is néha, meg cuccolok is sokat és 2/3-1/3 országút/város ridegtartással.
Előzmény: Balu424 (37999)
Balu424 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 37999
Nekem küldd el légyszi..

Jó pap (Ignises pap) is holtig tanul.. :)
Előzmény: KBK3 (37998)
KBK3 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 37998
Szia!

A megoldás a lábadban illetve a fejedben van. Nekem eredeti gyáribeállításokkal kütyük nés adalékok nélkül kb 16000 km átlaga ~6,5 l/100 km. A leg lényegesebbek:
-ne járasd fölöslegesen
-ne pörgesd 3000 fölé
-4. 5. ben ne menj 1500 alatti fordulaton
-felejtsd el a féket, használd a motorféket
-kerüld az elkerülhető megállásokat
-előírt guminyomásra figyelni
- + 1001 apró dolog, ha érdekel e- mailben leírom neked.
Előzmény: dozer1 (37989)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2008.07.27 0 0 37997

Szia bblasi!

 

Elolvastam a leírást és még így is teljesen érthető a dolog! Köszi!

Előzmény: bblasi (37996)
bblasi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37996
hm:) nem úgy néz ki mint ahogy terveztem ,de remélem azért jó lessz

[url] kód sajnos nem működött így ami e között van azt másoljátok be a böngészőbe ha nem gond
bblasi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37995
gyári hangszóróval rendelkező ignisekbe erősítő&mélyláda bekötésének a mikéntje

hozzávalók:
ignis
blaupunkt cd,rádió
erősítő
mélyláda
[url=http://www.d-audio.hu/images/medium/sa001_med.jpg]jelszint átalakító[/url]
kábelek(RCA ,saru ,test ,átalakító ,+,- )
pár szabad óra

elkészítés:

1 nagy edényben tégy fel forrni vizet... jah ez nem az a recept:D

mindenki úgy halad sorba ahogy érzi én leírom 1 módját:

1. szedjük ki rádiót a helyéről,vigyázzunk .ha kiszedjük, visszarakásnál gyári kód szükségeltetik a működésrebíráshoz:) ehez segédlet: kacsa 2008. május 11. 23:33:31 i írása : [url]http://www.ignisklub.hu/?cat=forum&do=posts&id=32&limit=105[/url]

ilyesmiket találhatunk:



szedjük ki a fém tartókonzolt is hogy hozzáférjünk az iso csatlakozóhoz,vagyis a bejövő kábelekhez :
jöhet a második lépés

2. átalakító rákötése:
a megfelelő kébelekröl kb 5 10 cm -re csatlakozótól bontsuk le a vezték borítását és kössük rá az átalakítót illetve a remote 1 kábelét.
érdemes a 2 hátsó hangszóró vezetékeire rákötni az átalakítót. segíthet ha megnézzük hogy milyen színű vezeték megy a hangszórókba
illetve ismételten kacsa segített ki kapcsolási rajzal :
(tükörkép)
a block 5 ös a remote elv:), és b block 1 2 és 7 8 a hátsó hangszórók

így megkaptuk az rca kimeneteket és a remote kábelt is rákötöttük
van hely a rádió tartójában a rádió alatt itt elhelyezhtjük az átalakítót

3.vezetékelés
itt mindenki kreativitására bízom a részleteket adok néhány tanácsot :
saru kábel ez a legvastagabb ugyebár ezt kell rákötni az aksi + sarujára (nálam a piros kábel) kivezetés legjobb módját az anyósülésnél kimenő kábelköteg mellett láttam :
-test nek (a másik vastag kábel) megfelelő csavart a hátsó üllés alatt találtam ,ott rögzítettem

a kábelek elférnek az oldalborítások alatt ,ha netán gyorscsatit kell kiszednektek hogy levegyétek a közepét kell benyomni valmivel és el is enged:)

tömören a kábelezés: kábel : +saru és erősítő között , még1 testkábel az erősítőhöz, rca l r + remote az erősítő és az átalakító között:) , és 1 +- kábel az erölködő és a mélyláda között

erősítőn a csatakozások értelemszerűen működnek , mind alá oda van írva a rövidítés ,pl gnd =ground=föld ,rem=remote stb
ajánlották még hogy a biztonság kedvéért 1 biztosítékot (40-60A-es) kössek be a saruvezetékbe a sarutól 30 cm eren belül, jobb a biztonság:)

eredmény: valami ilyesmi lehet :D:D: [url]http://www.aborp.extra.hu/zene.3GP[/url] 3gp így foglal kis helyet, ha mással nem sikerül lejátszani a gom player tökéletes erre

mivel a 2 hátsó hangszóróra kötöttem az átalakítót mindent lehet állítani amit alapból is ,szóval hat a mélyre is bassus treble stb stb

köszönet kacsána innen illetve violin nak 1 másik forumon az elektronikai részért

remélem nem hagytam ki semmit , ha bármi van szívesen segítek

,blasi
istvan07 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37994
Szia,Miklós
A képen látható megoldás igen eredményes minden szempontból,ez ,és ugyanez a szivászajcsökkentővel hatásos.

-segit még a vezetéstechnika,de nem csak igy,duma szinten,hanem konkrétan 1500-as fordulat alatt NE használd városban,válts vissza,és meglepően jó lesz a fogyid.-----3000 fölé se nagyon pörgesd városban--
Gyakorlati tapasztalat,hogy 100 és 110 közt 5.-ben a legjobb a fogyi.
Előzmény: dozer1 (37989)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!