Keresés

Részletes keresés

finlux Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34188
szerintem ha köszörülteted a korongot, akkor nagyobb lesz a szelephézag, ettől halkabb nem lesz.
Előzmény: Rob521 (34186)
pereckee Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34187

>jo, de milyen vfr a tied?

 

1991-es évjárat. fehér. Műszaki van rá 2009.04-ig. Ha tudsz olyat, akit érdekel(het) akkor hívjon fel, vagy küldjön mélt.

 

(Meghalni meg biciklin is meg lehet - meg ágyban a párnák közt is ;-)

Előzmény: Calver_ (34180)
Rob521 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34186

Közben szétdöntöttem a gépet:) Hát nem egyszerű mulatság, mert így telezsúfolni mindent mint ezen a motoron... Végülis 4 korongot kell köszörültetni, sztem ha ezt megejtem mérséklődik a hang amit hallottam. Vki esetleg tudja, hogy hogy kell rögzíteni a vezérműtengelyeket, hogy a megfelelő pozicióban tudjam visszatenni? Vagy van vmi gyári jelölés rajta? Lehet látni mindegyik fogaskeréken egy egy vonalat, ezeket kéne a megfelelő pozícióba forgatni? Csinált már vki ilyet?

akos696 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34185
Hi!

Gratula a géphez, jól választottál. Ez a ciripeléses kérdés már felmerült a karbisoknál, nálam is hallható, állítólag normális. Az FI-nél nem tudom, de a barátom 99-es FI-jén is lehet hallani melegen, pont, mint az enyémen (RC36). Én nem hinném, hogy hiba lenne. Ennyinél még a hézagokat sem kell ellenőrizni. Szerintem nem kell aggódnod, de talán valaki más tudja az okát.
Előzmény: Rob521 (34184)
Rob521 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34184

Sziasztok!

 

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! Nemrég vettem egy 2001es vfr800fi-t és egy pici ciripelő hangot hallok melegen a motorból. Ez a "ciripelés" csak melegen jön elő, és én a szelepekre gyanakszom. Soha nem volt még ilyen gépem és fogalamam sincs, hogy milyen lehet a fogaskerékvezérlés hangja, mert hallottam hogy ennek vmi másfajta hangja van és ezért nemtom eldönteni, hogy most alapból ilyen a motor hangja vagy szelepeket kellene állítani?! A motorban 33ezer km van szóval elvileg ha meg volt a 24 ezres állítás még nem lenne esedékes a dolog... Volt már hasonló problémátok vagy alaptalanul gyanakszom a szelepekre, vagy ha a szelepek mégis a bűnösek akkor az valóban csak melegen hallatszik??

Előre is köszi a segítséget!

vtom750 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34183
Hello,

Feleslegessé vált:

VFR 800 FI 98-01 MRA túraplexi !
nem használt, még rajta van a gyári védőfólia.
15.000 péz

VFR 800 FI Ültetőszett, mélynövésűeknek (magamfajta)
Hátsó rugóstag háromszög cseréjével 2 cm-t csökken az ülésmagasság (első telót is lejjebb kell állítani, hogy ne legyen chopperes a villaszög + oldal kitámasztót rövidíteni)
5000 péz

Érdeklődni:
veneszponttamaskakact-onlineponthu

üdv.
BodeCRX Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34182

pereckee!

 

Ha esetleg érdekel egy CBR 954RR, szinte gyári állapotban, akkor keress meg! Egyik barátom pénzügyi okok miatt árulja a motorját.

 

Ha esetleg mást érdekel, akkor szintén...

Előzmény: pereckee (34178)
VFR(750FV) Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34181

ugye, hogy ugye? :)

 

mondtam, hogy vedd meg, mer`jo! :D

 

udv.

 

VFR...

Előzmény: Crash Test Dummy (34179)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34180
> nem szeretnék úgy meghalni, hogy ne lett volna egy ilyen szintű motorom.

hat most majd lesz ra eleg jo eselyed :-)

> 500 ezer forint az ára alku nélkül.

jo, de milyen vfr a tied?

Előzmény: pereckee (34178)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34179
tetszik a dob megoldásod
Előzmény: VFR(750FV) (34173)
pereckee Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34178
Sziasztok,

Már rég szóltam hozzá a fórumhoz.
A hozzászólásom apropója, hogy megválnék a motoromtól. Esztétikailag ugyan hagy némi kívánnivalót maga után, de egyébként motorikus, műszaki (fasszab-hiba és egyéb nyalánkságok végérvényesen kiküszöbölve) szempontból mondhatni tökéletes állapotban van. Egyelőre se lánc se gumi cserére nem érett. Csak rá kell ülni és menni kell vele.

Az elhatározás úgy született, hogy múlt hónapban lementem BBoglárra és kipróbáltam egy Hayabusát meg egy B-kinget. Sajnos egyik sem olyan kényelmes és ergonómikusan a méretemre szabott mint a viffer, viszont lóerők tekintetében be kell valljam, hogy olyan élményt ad, amit egy vifferrel nem lehet átélni :-)
(Mivel mingyá 40 leszek nem szeretnék úgy meghalni, hogy ne lett volna egy ilyen szintű motorom.)

Sokat nézelődtem és gondolkodtam, hogy milyen motorra váltsak, de az újabb vifferek annyival nem jobbak (mint amennyivel viszont drágábbak) a nagyobb sport-túra motorok, meg amennyivel erősebbek, kb annyival nehezebbek is , meg jóval drágábbak (városi furikázásra meg alkalmatlanok)

Maradnék továbbra is a sport-túra kategória mellett, de ebben a kategóriában (valljuk be) elég csekély a választék. A viffereknek gyakorlatilag nem sok ellenfele van. Csak az ilyen böhömebb gépek FJR-ek, a CBR XX, ZZR1200. De mind nagyobb/nehezebb mint a vfr. (És hát nem egy B-king vagy egy Hayabusa élmény - e miatt tök fölösleges váltani : annyival nem jobbak ezek a motorok - főleg mikor az ember utas és csomagok nélkül elmegy kicsit kanyarogni.)

Amúgy ha van kis időtök, a Balatonboglári teszt vezetést (FULL-GAS) mindenkinek ajánlom. A B-kinget mindenképpen érdemes kipróbálni. Brutálisabb ereje van mint a Hayabusának (tudom, mert egymás után próbáltam ki a két gépet :) Képzeld el, hogy mikor megtekered a gázt majdnem kétszer akkora erő indul el a segged alatt, mint mikor a vfr-el mész.... Hát eléggé sokkoló az élmény.Mitöbb félelmetes.
(Néhány "kövérebb" gázadás után csak annyi jutott eszembe, hogy "húbazzz....na ezt nemkéne")

Egy szó mint száz : a moci eladó (majd csak ősz után fogom hirdetni, mert addig azért még megyek vele - annyira nem sürgős, hogy eladjam) 500 ezer forint az ára alku nélkül.
Még fogalmam sincs, hogy milyen moci lesz helyette, de valószínű egy Hayabusa lesz...(A B-king az k..va drága, meg annyira azért nem tetszett - az erőn kivül gyakorlatilag más pozitívumot nem tudok róla elmondani (túra kormány, no-plexi, varadero-s üléspozíció, 16l-es tank... szóval annyira nem ájultam el tőle) A busán is béna az üléspozíció (talán törpékre tervezték) de amúgy egész sport-túrás a testhelyzet. Ha már váltok valamire, akkor csak ennek látom értelmét.
(A többi motor valahogy nem mozgatja meg a fantáziámat. Még CBR XX-eket nézegettem, de ha már valmi más... akkor miért ne egyből egy busa legyen ? :-) Az is van már ebben az árkategóriában. Kisebb túrázásokra tökéletes, nagyokat meg mostanában úgysem tudok menni.)

Hát szóval ez a helyzet. Ha tudtok olyat, aki 5K-ért akar egy jó sport-túra gépet, akkor szóljatok neki :-) (De amig nem adom el, addig is élvezem, hisz mindjárt vége a nyárnak... VFR tali nem lesz mostanában ? Hét végén Mátrázgattunk kicsit és Bodonyról eszembe jutott, hogy a tali aug. környékén szokott lenni)

Na szép jó éjszakát mindenkinek!
akos696 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 34177
Hűtés dologgal kapcsolatban nekem is volt érdekes jelenség. Tegnap voltam a szentlászlói motorostalálkozón, ahol a program része volt egy kb 40km-es felvonulás 100+ motorral, ahol max 60 volt a sebesség, de volt szinte gyalog szerű araszolás is. Nekem is a vége felé már állandósult a ventiműködés, a hőfokot stabilan tartotta fél felett picivel. Amikor végge lett és megálltunk, a tulfolyón kinyomott egy kis hűtővizet (kb 15cm átmérőjü tócsa lett a betonon). Azóta nincs semmi rendellenesség és a kiegyenlítőtartály is max-ig van (előtte is pont max-ig volt). Csak kicsit ciki volt, hogy egy Hondából folyik a víz, nézegették is páran (mondjuk Mókus is szétfőzte a 600RR-jét bemutató közben, de ő egy kicsit másként használta ;))
Előzmény: Ratrak (34157)
Repics Creative Commons License 2008.07.27 0 0 34176
Jajaja!
Előzmény: Calver_ (34175)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.27 0 0 34175
meg tavaly, meg tavalyelott, meg 10 eve, meg 20 eve
Előzmény: Repics (34174)
Repics Creative Commons License 2008.07.27 0 0 34174

Bakker! Tegnap is, ma is...műlt héten is... :( R.I.P

 

http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/359548/

VFR(750FV) Creative Commons License 2008.07.27 0 0 34173
Előzmény: VFR(750FV) (34172)
VFR(750FV) Creative Commons License 2008.07.27 0 0 34172
Előzmény: VFR(750FV) (34171)
VFR(750FV) Creative Commons License 2008.07.27 0 0 34171

Szia Atti! Kuldtem mailt!

 

VFR...

Előzmény: VFR-ati (34169)
Repics Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34170

Beláthatod, hogy így azért más a gyerek fekvése! Mást jelent az "adat" és mást az "állapot" :)

De félrevezetésről szó sincs!

 

Én egyet tudok a gépről: idén kb 500 km-t gurult eddig :):) Sacckb :)

Előzmény: VFR-ati (34169)
VFR-ati Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34169
Repics!

A gyári adatokat ismerem, tisztában vagyok vele, de itt egy használt motorról van szó és én műszaki állapot, km, stb.-re lennék kíváncsi. Sőtt a motorról is láttam már a képet mielőtt írtam volna.
Ha félrevezettem valakit a műszaki adatokkal, akkor bocs!!
Előzmény: Repics (34168)
Repics Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34168

VFR-ati!

 

Nem vagyok fogatlan prókátor, de itt -  a Típusok menűpont alatt - megleled az adatokat, és ha egy kicsit matatsz, még a gépet is láthatod!

 

http://www.hondavfrclub.hu/frame.htm

 

Megkérdezném, ha nem ismered az adatokat, hogyan esett a választásod az RC36II-re, de nem kérdezem :)

 

Remélem, köszönthetünk a klubban! :)

Előzmény: VFR-ati (34161)
Szekeresakos Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34167

Amikor a régi Hondám kuplungrugói alól kivettem a 12-es alátéteket, egyik barátom, F. Tibi azt tanácsolta, hogy kezdjek el motorozni, érjem el a 100km/h sebességet, ott nyelezzek egyet, ha nem pörög fel, azaz nem csúszik meg, akkor ott a kuplungnak nincs baja. Az 28 éves volt, az 5000-es fordulaton vitte a 100-at, amikor ráhúztam a gázt, semmi gondja nem volt.

 

Hangsúlyozom, tapasztalatomat írtam le.

Előzmény: finlux (34163)
Repics Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34166

Hi VT!

 

Nekem van néhány :) Ha áttolod a kérdéseket, megválaszoltatom! Esetleg összekapcsollak eggyel, hátha szótértetek egymással! :)

 

Előzmény: vizitigris (34162)
Alex B Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34165
Házat akarsz terveztetni, vagy lakásfelújításba vágtál?
Előzmény: vizitigris (34162)
VFR-ati Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34164
Hello VFR(750FV)!

Inkább itt beszéljük meg!

attila77@citromail.hu
finlux Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34163
Mesterurak!

Az a helyzet, hogy mostanában cseréltem olajat, Silkolene Super4 10w-40 ment bele, és most vettem észre, hogy 7e fordulat körül full gáznál hangyányit megcsusszan a kuplung. Ezt mikor észrevettem direkt provokáltam a jelenséget, és utána nem jelentkezett. Érdekes...
Szóval új kuplung, vagy térjek vissza esetleg a régi bevált olajokhoz? Javulhat a helyzet más olajjal?
vizitigris Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34162

sziasztok

van kozottunk epitesz? lenne par kerdesem es nincs epitesz ismerosom.

VFR-ati Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34161
Helló VFR!

Műszaki adatokat tudsz írni?

Te mennyire gondolsz, elvégre a te motorod!

Üdv.: Attila
Előzmény: VFR(750FV) (34160)
VFR(750FV) Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34160

Hali VFR-Ati!

 

Arban kb mire gondoltal?

Az en motorom elado, ha meg tudunk egyezni a tied.

Szerintem meglehetosen jo velet lenne, megkimelt, szep allapotu darab.

 

Udv.

 

VFR...

Előzmény: VFR-ati (34150)
Szekeresakos Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34159

Szia!

 

A hangvétellel volt baj. Megint sikerült elferdítened a mondandómat, ezek szerint nálad ez szokás. Nem baj, majd hozzászokom.

 

Azért köszi.

Előzmény: Repics (34145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!