Hát úgy látom sorba jönnek elő a kis "apró" problémák. Nekünk meg az égők égnek ki sorba, szinte egyszerre. A Bowdent megcsináltattuk, ma lesz beszerelve, tehát remélhetőleg az ablak működni fog. Na mi lessz még? (Remélem semmi, és hogy nálad is minden rendben lessz.)
A francba... tegnap egyszerüen megállt a jobb oldali ablaktörlőm! Gondolom az összekötő karozat szétesett. Úgy is pollenszűrőt akarok cserélni, amit ma megveszek (tudok egy nagyon olcsó helyet) és akkor megnézem. (ott van a szélvédő előtt a jobb oldali ablaktörlő mellett a műanyag alatt.)
Van egy egy csomó bowdenes, pl a Kertész u.-ban is, de én Soroksáron csináltatom mert nekem is össze vissza tekeredett. Még nem volt időm, de jövőhéten tutira elviszem, a címet majd feldobom ide.
A múltkor Ottofon megrendelte nekünk a Golf IV-es alkatrészeket az ablakemelőhöz. (köszi neki mégegyszer)
Ma elvittük beszereltetni. A bal oldalit sikerült megcsináltatni, de a jobb oldali ablaknál nem lehetett kicserélni, mert tönkre ment a bovden, így először azt kell beszerezni, aztán jöhet a többi. (tud valaki erre egy tippet?)
Egyébként ha valakinek még lessz ilyen problémája azaz tönkeremgy az ablakemelő, tényleg jó a Golf IV-es alkatrész, de külön van jobbos és balos.
Szar ügy. Ezek szerint még mindig nem értenek hozzá a szerviezkben. Nekem is többnyire akkor jött elő az anti pollution system faulty amikor alapjáraton járt a motor. Majd késöbb beindulás után pár másodperccel....
Folytatódik a történet, tehát aksi robbanás után tréler majd Pug City, rögtön megállapitják és cserélik az AC-t na meg új aksi ugye, elhozom meleg kézfogás megyek kb 30 km-t a városban, majd láss csodát ismét a sárga motorpiktogramm és a Engine antipollution system defective felirat. Jó mi? Jövő héten Halacs mester lesz belőle... Egyébként érdekes mert a multkor is és most is elöször kb 10 perces alapjáratos álldogálás közben jött a hibajelzés. Szerintetek mi van olyankor amikor a szerviz ész nélkül cserélget alkatrészt méregáron és a hibajelenség marad? Érdemes visszavinnem balhézni vagy felejtsem el őket?
De ez a 607 eredeti aksija 2001-es évjárat, most a Pug szervizben pihen némi trélerezés után, azt modják AC gond olyan ötvenért na meg a többi ugye:( Meglátjuk...
Ilyet már én is csináltam még régen. A következő miatt történt nekem: töltöttem az aksit és olyankor hidrogénre és oxigénre válik a víz (egyenáramtól) ami ugye a legdurvább robbanóelegy ha egy (zárt) térben történik. Na már most ha egy szikra keletkezik a közelében akkor bumm! Én az aksisarut mozgattam meg töltés közben és akkor robbant szét a kezemben. Még jó hogy csak a fülem dugult be. Hogy a te esetedben miért történt? Amúgy helyedben nem tennék savas aksit 607-be csak valami zárt rendszerű zseléset! De ez enm is 607 a képen ugye? A bátyám is járt így a kamionjával! Csak neki leszakaította a robbanás a komplett sárvédőjét is!!!!
Beszéltem Halacs mesterrel, egyeztettünk is időpontot, de reggel nem indult, pár indítózás után durranás és füst a motorházból. Felrobbant az aksim:) Csatolom a képet. SzerinteteK...?
A nagynyomású rendszer szűrője lehet eltömődve. Nekem is volt egyszer egy ilyen amikor nagyon megnöveltük a chiptuning-gal a rendszernyomást. Halacs mester kitisztította egy ultrahangos tisztítóval a szűrőt. amúgy is ugorj be hozzá egy hibakiolvasásra, annyit megér. M0 Alacskai csomópont közelében van Gyál magasságában. Telefonszámot email-ben kérd ha kell.
Tényleg valami elektromos vihar lehet, persze visszajött az "engine antipollution system defective" de úgy hogy az erejét is elvesztette, max 130-at ment padlóval, aztán leáll kikapcs, utána ment rendesen de hibajelzés on, aztán egy erős gázadásnál mintha leszabályzott volna de úgy hogy a motor is leállt, izgi volt. Kiváncsi vagyok reggelre mit tartogat. Ja és úgy tűnik a légkondim is elment, persze semmi hibajelzés csak nem hűt.
Szia! Nekem amikor ezt írta ki, rögtön rángatózni kezdett. Menni lehetett vele amúgy. A hiba: kinyiffant az egyik gyertya feletti (gyújtás)trafó. És mivel ez hengerenként van, így érdemes mindet kicserélni. /amúgy az enyém V6 benzin/
nekem megint kezdi a hülyeségét a tempomat. mióta kicseréltettem a kuplungot elmúlt, de megint előjött, hogy menet közben ránt egyet a motor aztán a tempomat pápá. Leállítás után meg megint megy.
Ne aggódj, nekem 2 éve kiírja majdnem mindig. Többet látom mint nem. 3 indítás után törli a hibát a computer. Nekem Halacs kiolvasta a hibatárolót, de semmi rendelleneset nem talált és hibátlan minden. Lehet valami érintkezési gond, majd ha viszem vezérműszíj/lánc cseréer megnézetem, mert elég zavaró.
Sziasztok! Ma reggel ezzel fogadott a kocsim: Engine pollution system fault. Megy és ugyanúgy mint eddig, de a hibajelzés ottvan. Ez a részecskeszűrő? Sztetek mibe fog ez kerülni és lehet vele menni vagy azonnal szervíz?
Hali mindenkinek !holnap megyek a nejem 307ccjéért, 2l benzin - 140 PS,mellett dontottem, akciós ára végett foleg. majd referálok milyen.Télre szeretném a 607est cserélni, maradok PUG csak 607-2,7HDi vagy 4007 (mégha tiszta mitsubishi is) de ugy dontottem kivárom a 608 ast míg lesz elso kézbol. nincs valami híretek? Az én verdámmal egyébként semmi gond, olajcsere, kotelezo szerviz. miota a FAPot toltettem azzal sincs gond, talán a fékeket kell még a nyári szabi elott cseréltetnem, fogyasztásom nem megy 7,6 alá de tobbnyire városi kis távok, viszont megpakolva 150es tempónál se tobb.pár napot autóztam más kocsikkal de ne tudjátok meg a német fapadokbol gyonyor visszaulni a 607étbe, szeretem-jó vezetni, nagyon kényelmes szerintem még a formájával sincs gond. hát a legjobbakat mindenkinek !