Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Cornetto33 2008. ápr. 16. Creative Commons License 2134

Sziasztok.

Mevolt a szervíz. Porlasztó csúcs hiba volt. Egy cserés, 3 javított - végösszeg: 270.000.-

A mi drága autónk.....

C.

zendvesta 2008. ápr. 16. Creative Commons License 2133
Hát úgy látom sorba jönnek elő a kis "apró" problémák. Nekünk meg az égők égnek ki sorba, szinte egyszerre. A Bowdent megcsináltattuk, ma lesz beszerelve, tehát remélhetőleg az ablak működni fog. Na mi lessz még? (Remélem semmi, és hogy nálad is minden rendben lessz.)
Előzmény: ottofon (2132)
ottofon 2008. ápr. 16. Creative Commons License 2132
A francba... tegnap egyszerüen megállt a jobb oldali ablaktörlőm! Gondolom az összekötő karozat szétesett. Úgy is pollenszűrőt akarok cserélni, amit ma megveszek (tudok egy nagyon olcsó helyet) és akkor megnézem. (ott van a szélvédő előtt a jobb oldali ablaktörlő mellett a műanyag alatt.)
Előzmény: ottofon (2131)
ottofon 2008. ápr. 10. Creative Commons License 2131
Van egy egy csomó bowdenes, pl a Kertész u.-ban is, de én Soroksáron csináltatom mert nekem is össze vissza tekeredett. Még nem volt időm, de jövőhéten tutira elviszem, a címet majd feldobom ide.
Előzmény: zendvesta (2130)
zendvesta 2008. ápr. 10. Creative Commons License 2130

Sziasztok,

 

A múltkor Ottofon megrendelte nekünk a Golf IV-es alkatrészeket az ablakemelőhöz. (köszi neki mégegyszer)

Ma elvittük beszereltetni. A bal oldalit sikerült megcsináltatni, de a jobb oldali ablaknál nem lehetett kicserélni, mert tönkre ment a bovden, így először azt kell beszerezni, aztán jöhet a többi. (tud valaki erre egy tippet?)

Egyébként ha valakinek még lessz ilyen problémája azaz tönkeremgy az ablakemelő, tényleg jó a Golf IV-es alkatrész, de külön van jobbos és balos.

 

Üdv mindenkinek

ottofon 2008. ápr. 8. Creative Commons License 2129
Egyre hangosabb az AC-m. A hátsó ülés alól hallom mikor ráadom a gyujtást hogy morog. Be fog krepálni?
ottofon 2008. ápr. 5. Creative Commons License 2128
Szar ügy. Ezek szerint még mindig nem értenek hozzá a szerviezkben. Nekem is többnyire akkor jött elő az anti pollution system faulty amikor alapjáraton járt a motor. Majd késöbb beindulás után pár másodperccel....
Előzmény: utazgató (2127)
utazgató 2008. ápr. 5. Creative Commons License 2127
Folytatódik a történet, tehát aksi robbanás után tréler majd Pug City, rögtön megállapitják és cserélik az AC-t na meg új aksi ugye, elhozom meleg kézfogás megyek kb 30 km-t a városban, majd láss csodát ismét a sárga motorpiktogramm és a Engine antipollution system defective felirat. Jó mi? Jövő héten Halacs mester lesz belőle...
Egyébként érdekes mert a multkor is és most is elöször kb 10 perces alapjáratos álldogálás közben jött a hibajelzés. Szerintetek mi van olyankor amikor a szerviz ész nélkül cserélget alkatrészt méregáron és a hibajelenség marad? Érdemes visszavinnem balhézni vagy felejtsem el őket?
zendvesta 2008. ápr. 4. Creative Commons License 2126

Nagyon szuper:) Igazán köszönöm hogy segítettél. Mail-ben megbeszéljük az átvételt.

 

Előzmény: ottofon (2125)
ottofon 2008. ápr. 3. Creative Commons License 2125
Megjöttek az ablakfelújító cuccok. Majd dobok emailt, de ti is írhattok.
Előzmény: zendvesta (2107)
kanatti 2008. ápr. 3. Creative Commons License 2124

Sziasztok .

 

Kavics felverődést szeretnék kozmetikázni a gépemen , de nem találom a papírjaim

között a szín-kódot . ezt merre találom meg az autón ?

 

Köszi .

utazgató 2008. ápr. 3. Creative Commons License 2123
De ez a 607 eredeti aksija 2001-es évjárat, most a Pug szervizben pihen némi trélerezés után, azt modják AC gond olyan ötvenért na meg a többi ugye:( Meglátjuk...
Előzmény: ottofon (2122)
ottofon 2008. ápr. 3. Creative Commons License 2122
Ilyet már én is csináltam még régen. A következő miatt történt nekem: töltöttem az aksit és olyankor hidrogénre és oxigénre válik a víz (egyenáramtól) ami ugye a legdurvább robbanóelegy ha egy (zárt)  térben történik. Na már most ha egy szikra  keletkezik a közelében akkor bumm! Én az aksisarut mozgattam meg töltés közben és akkor robbant szét a kezemben. Még jó hogy csak a fülem dugult be. Hogy a te esetedben miért történt? Amúgy helyedben nem tennék savas aksit 607-be csak valami zárt rendszerű zseléset! De ez enm is 607 a képen ugye?  A bátyám is járt így a kamionjával! Csak neki leszakaította a robbanás a komplett sárvédőjét is!!!!
Előzmény: utazgató (2121)
utazgató 2008. ápr. 2. Creative Commons License 2121
bocs a kép lemaradt
Előzmény: utazgató (2120)
utazgató 2008. ápr. 2. Creative Commons License 2120
Beszéltem Halacs mesterrel, egyeztettünk is időpontot, de reggel nem indult, pár indítózás után durranás és füst a motorházból. Felrobbant az aksim:) Csatolom a képet. SzerinteteK...?
Előzmény: ottofon (2119)
ottofon 2008. ápr. 1. Creative Commons License 2119
A nagynyomású rendszer szűrője lehet eltömődve. Nekem is volt egyszer egy ilyen amikor nagyon megnöveltük a chiptuning-gal a rendszernyomást. Halacs mester kitisztította egy ultrahangos tisztítóval a szűrőt. amúgy is ugorj be hozzá egy hibakiolvasásra, annyit megér. M0 Alacskai csomópont közelében van Gyál magasságában. Telefonszámot email-ben kérd ha kell.
Előzmény: utazgató (2118)
utazgató 2008. ápr. 1. Creative Commons License 2118
Tényleg valami elektromos vihar lehet, persze visszajött az "engine antipollution system defective" de úgy hogy az erejét is elvesztette, max 130-at ment padlóval, aztán leáll kikapcs, utána ment rendesen de hibajelzés on, aztán egy erős gázadásnál mintha leszabályzott volna de úgy hogy a motor is leállt, izgi volt. Kiváncsi vagyok reggelre mit tartogat. Ja és úgy tűnik a légkondim is elment, persze semmi hibajelzés csak nem hűt.
Előzmény: Cornetto33 (2117)
Cornetto33 2008. márc. 29. Creative Commons License 2117

Úgy látszik közeledik megint a 607-esekre veszélyes "elektromos vihar" (sorban mennek tönkre), mert az enyémnél is (2.2 HDI) előjött egy hiba.

Teljesen olyan érzésem van, mintha egy henger nem menne. Alapjáraton rángat az autó, 1600-as fordulat alatt, ha nyomok egy gázt akkor is.

Mi lhet ez volt valkinek hasonló problémája? Hétfőn viszem a pughoz, de elötte hívom Halacs-ot.

Hibaüzenet semmi.

C.

Marcus Aurelius 2008. márc. 29. Creative Commons License 2116
Szia!
Nekem amikor ezt írta ki, rögtön rángatózni kezdett. Menni lehetett vele amúgy.
A hiba: kinyiffant az egyik gyertya feletti (gyújtás)trafó. És mivel ez hengerenként van, így érdemes mindet kicserélni. /amúgy az enyém V6 benzin/
Előzmény: utazgató (2110)
Adsa 2008. márc. 28. Creative Commons License 2115
nekem megint kezdi a hülyeségét a tempomat. mióta kicseréltettem a kuplungot elmúlt, de megint előjött, hogy menet közben ránt egyet a motor aztán a tempomat pápá. Leállítás után meg megint megy.
ottofon 2008. márc. 28. Creative Commons License 2114
Ne aggódj, nekem 2 éve kiírja majdnem mindig. Többet látom mint nem. 3 indítás után törli a hibát a computer. Nekem Halacs kiolvasta a hibatárolót, de semmi rendelleneset nem talált és hibátlan minden. Lehet valami érintkezési gond, majd ha viszem vezérműszíj/lánc cseréer megnézetem, mert elég zavaró.
Előzmény: utazgató (2110)
utazgató 2008. márc. 28. Creative Commons License 2113
Kösz a választ, különben 2.2HDI, és délutánra elmúlt a hibaüzenet
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2112)
Mate 607 3.0 V6 2008. márc. 28. Creative Commons License 2112

Ha benzines akkor mehetsz vele nyugodtan. A dízelt nem tudom.

Mate 607 3.0 V6 2008. márc. 28. Creative Commons License 2111

Milyen kocsid van benzin/dízel?

A dízelnéz a FAP szűrőt jelenti, a benzinesnél a katalizátort

Előzmény: utazgató (2110)
utazgató 2008. márc. 28. Creative Commons License 2110
Sziasztok! Ma reggel ezzel fogadott a kocsim: Engine pollution system fault. Megy és ugyanúgy mint eddig, de a hibajelzés ottvan. Ez a részecskeszűrő? Sztetek mibe fog ez kerülni és lehet vele menni vagy azonnal szervíz?
jao2 2008. márc. 28. Creative Commons License 2109
http://www.vatera.hu/peugeot_607_2000_evjarattol_elso_szelvedo_58879140.html

első szélvédők.....
pegi607 2008. márc. 25. Creative Commons License 2108
Hali mindenkinek !holnap megyek a nejem 307ccjéért, 2l benzin - 140 PS,mellett dontottem, akciós ára végett foleg. majd referálok milyen.Télre szeretném a 607est cserélni, maradok PUG csak 607-2,7HDi vagy 4007 (mégha tiszta mitsubishi is) de ugy dontottem kivárom a 608 ast míg lesz elso kézbol. nincs valami híretek? Az én verdámmal egyébként semmi gond, olajcsere, kotelezo szerviz. miota a FAPot toltettem azzal sincs gond, talán a fékeket kell még a nyári szabi elott cseréltetnem, fogyasztásom nem megy 7,6 alá de tobbnyire városi kis távok, viszont megpakolva 150es tempónál se tobb.pár napot autóztam más kocsikkal de ne tudjátok meg a német fapadokbol gyonyor visszaulni a 607étbe, szeretem-jó vezetni, nagyon kényelmes szerintem még a formájával sincs gond. hát a legjobbakat mindenkinek !
zendvesta 2008. márc. 25. Creative Commons License 2107

Szia Ottofon,

 

Nem tudom hogy már megrendelted-e az ablakfelújító készletet, de nekem kellene egy szett.

Légyszíves szólj ha megvan.

 

Köszönöm.

Előzmény: ottofon (2088)
ottofon 2008. márc. 20. Creative Commons License 2106
Igazad van, de ilyenkor már százezreket számít hogy hány km van az autóban! Itt sem írják ki! Biztos 200ezer felett van.
Előzmény: Cornetto33 (2105)
Cornetto33 2008. márc. 20. Creative Commons License 2105
Előzmény: Cornetto33 (2104)