Sokat vagyok külföldön, nemcsak Olaszországban de, ha éppen ráérek természetesen tudok segíteni. Én robogókat szoktam néha hozni, de nem üzletelek Vele csak ismerősöknek hozom, ha megkérnek. :) Én Vespa őrült vagyok... Most pl. egy kitünő állapotban lévő 1962-es Vespa-t néztem ki magamnak. De még dolgoznom kell az ügyön, mert még nem akarja eladni a tulaj. :)
Nekem is fullos. :)))))))))) No nem ezért írtam, hanem mert sok embert hallottam átkozni a BMW-t, hogy nem került bele egy darab pohártartó sem.
A törlés nekem nem ment eddig. Nekem még 4000 km van az olajcseréig, de ha beválik a Máté által leírt procedúra E60-nál is akkor írd már meg, feleslegesen nem fizetnék érte a jövőben én sem. Mindig tanul vmit újat az ember. :) Jó lenne, ha működne így a törlés. :)
Milyen hosszan kell nyomni a km 0-ót? És ha belépett a menübe, akkor a resettel nullázza, vagy ismét beállítja hogy mondjuk 30 ezerről számoljon vissza? Járó motorral, vagy csak ráadott gyújtás mellett kell csinálni? Remélem nem túl sok a kérdés.
G.Gambino ImportEUr kollégát személyesen ismerem és beszéltünk még régebben ez ügyben! Köszönöm a leírást az extrákról. Nagyjából képben vagyok én is a lehetőségekről, de mindig tanul az ember valami újat.:-) OFF: Sokat jársz Olaszországba? Mert mi hozunk be Ducaticakat eladásra. Most is van itthon egy eladó Monster 400-as még olasz rendszámmal:-). Viszont az olasz nyelvel néha akadnak nehézségek meg a kinti ügyintézéssel is.:-) Esetleg ilyen téren tudsz segíteni?
Rityifi Műszerfalon lévő "km 0-zóval tudod", kitörölni. Hosszan nyomod akkor belém a menübe és ott előjönnek a szimbólumok. Amelyiket 0-zni akarod ott tartod hosszan nyomva és akkor feljön egy Reset? felirat. Nyomod tovább és törölve is lesz. Pont az elöbb említett 525d-ben csináltam. 10 perc kellett mire rájöttem, de sikerült:-)
Gondolom mindez sürgősen kéne, kintről hozni meg ugyebár időigényes. Nekem is voltak más lehetőségeim külföldről, de végül az idő szűke miatt választottam hazai gépet. Azóta már 1000szer megbántam, mert nem gondoltam idejében arra, hogy simán közlekedhetnék olasz rendszámmal is. De az idő sürgetett...
Ha van időd a külföldi behozatalra, esetleg érdemes lenne megbízható emberekkel felvenned a kapcsolatot. Az E39 topicból Bömbölő, valamint ImportEUr kollégák megbízható és korrekt emberek és úgy tudom, hogy foglalkoznak gépjármű behozatallal.
A kézi váltó valóban ritka manapság (érdekes, még én is ragaszkodom ehhez), de nem lehetetlen találni jól felszerelt példányt. 540i-ből E39-ben létezett kézi váltós, E60-ban nem tudom, mi a helyzet. Német oldalon érdemes lenne rákeresned.
A xenon alap, szerintem azzal nem lesz gondod, a kanyarkövető xenon az, ami aránylag ritkább. Tavaly, amikor én álltam autóvásárlás előtt, rengeteg halogén lámpás E60-al találkoztam, amely autók egyébként tömve voltak extrákkal. Nekem úgy tünik, hogy szerencsére mostanra lecsengett a lámpa kiszerelős korszak, benne hagyják a gépekben a xenon fényszórókat a kereskedők. Nekem kanyarkövető van, de meglennék nélküle is. Napfénytető se nagyon gyakori (legalábbis amikor én vettem a gépet, még nem volt az), az nekem is a legfőbb szempontok között volt. A világos bőr pedig egy érdekes dolog. E39-ben szerintem nem ütött akkorát, de az E60 puritán belső kialakítása miatt valóban nagyon sokat dob a belső látványon. Nekem mondjuk nem kéne, mert rettentő gyorsan amortizálódik, foglalkozni kell Vele és vigyázni rá, hiszen a legapróbb sérülés és az öregedés is jobban feltűnik rajta. Bőr esetében ezért én inkább a fekete vagy sötétbarna szín pártján állok (tervezem is a sötétbarna bőrkárpitot). Professional navihoz nem ragaszkodtam annyira, beértem a business verzióval. Ha tévézni akarsz, akkor viszont valóban professional kell. A TV-t egyébként utólag is meg tudod oldani.
A legkomolyabb BMW extra azonban még nem jött szóba. Ez pedig nem más, mint a pohártartó. :)))) A full-full extra pedig a 2 db pohártartó (a vezető és a vezető melletti ülések előtt). :)))) És ez sajnos nem vicc. :) Egyébként hihetetlen, hogy alapból nem jár.
Egyetlen alapfeltétel, hogy kézi váltós legyen. Nekem jó lenne az automata is múlthéten mentem egy E60 525dA-val (M-Packet M6felni stb.) és nagyon tetszett. A kézi váltó édesapám elvárása, és neki mindenképpen kézi váltós kell (igaz még nem ment E60 automatával).-ezért is nehézkes a keresgélés. Kézi váltó+"full" extra igen ritka sajnos:(. Ha megfelelő felszereltségű 525i-t találnék az is jó lenne. Ami nekem mindenképpen kell az a :kibővített klima, Prof navi (esetleg TV), világos bőr, napfénytető, xenon. -ezt még lehetne fokozni, de ezek azok az extrák, amik jó lenne ha benne lenének. Az 540-be lehetett kézi váltót rendelni? Nekem jó az is ha külföldről van.
Köszönöm a segítségeteket, szép a felni és szép ez az E61. :)
Remélem mielőbb meglesz a gép Máté. Végső megoldásként 525i-ben nem gondolkodsz? Bár gyorsan meg is néztem és most elég gyenge a felhozatal a neten. Én egy fehéret (alpin weiss) nézegettem annak idején, gyönyörű volt, de semmi extra felszereltség nem volt benne, tekergetve volt a km óra, plusz a gyári felniket is lekapták róluk. Ezek miatt végül ejtettem. Mondanám még alternativaként az 540i-t is Neked, de azt itthon hirdetve még nem láttam.
Én olyan nagy különbséget nem vélek felfedezni a két vese között. :)
184-est találtam külföldön, de egy gondom van vele, hogy autón még nem láttam ilyen felnit. Olyan képet sem találtam róla, ahol autón van. Ha esetleg Neked van ilyen képed, örülnék, ha belinkelnéd.
Előszőr én is 184-est akartam! Komolyan! De nem találtam sehol.... Végül nem bánom, hogy ez lett, mert ez is szép.
A rács, viszont nekem nem gyári... ha megnézed a képen (ha ráklikkelsz) hogy a szélei szélesebbek...főképp a lámpák felöli sarkai kiszélesednek. Belül a küllők, pedig kidomborodnak. Az E46 -oson volt ilyesmi a krómos rács.
Azért is dobtam fel, hogy kinek hogy tetszik.... Birom a kritikát :-)
Szerencsére nekem gyárilag ilyen vesém volt. Szebb Tőle az autó, az egyszer biztos. :) Látom, hogy az M-es felnik is felkerültek. :) Nekem is ilyen van jelenleg (bár még nem raktam fel), de most a Styling 184-esen gondolkodom, ez szintén M-es.
A klima komfort üveget a BMW oldalán lévő leírásból írtam. Ha nincs meg az összes kulcs és a szervízköny és valami van vele akkor nem veszem meg. Amúgy ma rendszám alapján egyik Wallis sem ismeri az autót. Az alvázszámot elfeljtettem felírni, de majd ha hív a manus, akkor megkérdezem.
OK, így már értem a klímakomfort üveget. Én dupla üvegként ismertem, hiszen 2szer vastagabb, mint az alap. A zöld csíknak azt hiszem ahhoz nincs köze, hogy klímakomfort-e vagy sem az üveg. A szélvédő csíkot külön lehet rendelni a gyárban és több szín közül választhat az ember.
Valami nem tiszta ebben a történetben. Szerintem az a legvalószinübb, hogy nem magyar az autó és az első nepper aki kihozta a többivel együtt a külföldi flottából ezt az autót, lenyelte v. elhagyta v. összekeverte a szervízkönyveket és a kulcsokat. Így került a következő külföldi nepperhez, akitől a Te embered megvette. Szurkolok, hogy összejöjjön a dolog, ha már ennyire beleszerettél. :)
Egyébként, mégha van is kamu a dologban, attól még beszélhetünk jó autóról. Ráadásul megnyugtathat az a tény, hogy nem diesel a gép, hanem az egyik legjobb benzines BMW, szóval kevesebb az esély arra, hogyha nem is volt rendesen szervizelve, széthulljon. Ha viszont az összes kulcs nem lesz meg és mégis megveszed, javaslom, hogy első körben mindent tegyél bele, amit csak tudsz és zárt helyen parkolj, de szerintem ezt nem kell mondani. :) Egy évig én is így tettem az 1 kulcsos autómmal és nem volt gond. :)
Ez a klimakomfort szélvédő kérdése tényleg érdekes! Ha valamit megtudtok akkor én is szívesen veszem.
mategyurcsovics
Eddig azt hittem, hogy ez az első tulajdonosa, másrészről, ha valaki elad egy autót (pláne egy cégvezető) az nem szarozik a kulcsok meg a szervízkönyv átadásával. És nem jogi uton kell elvenni. Na persze ez csak az én személyes vélemyényem, meglátásom, de nekem nem kerek a történet. Természetesen nem lebeszélni akarlak, csak külső szemlélőként próbálom a helyzetet "elemezni".
Én is ismerem a szerelem autót, szoptam is emiatt az előző e46-mal. Nem azt mondom, hogy nem, lehet jó használtautót kifogni, de ez mindig zsákbamacska.
Az extrákat amik "látványosak" voltak leellenőríztem, de a vicces a dologban, hogy az ember semmit nem tudott az autóról extrák terén.(meg más téren sem, de ez mellékes..)
G.Gambino[/] Elvileg a kulcsok és a szervízköny az elöző tulajnál vannak, és mostmár jogi útán probálják rábírni arra, hogy odadja mert a szerződésben rögzítették. Elvileg egy cégvezetőé volt az autó.- Gondolom innen a szín és a felszereltség:-) És, ahogy írtad egy szerelem autó. Az E39 is az volt, és szerencsére nem volt vele gond. :-)
Várok a hívására. 1-2nap és hív azt mondta, és akkor kiderül mi a helyzet a kulcsokkal és a szervízkönyvel. Addig meg gőzerővel árulom az E39-et, mert elég irónikus áron gondolta beszámítani.
Egyébként pedig, ha az ember első látásra beleszeret egy autóba, akkor gyakran előfordul, hogy nem a józan ész dönt. :) Én így voltam az előző autómmal és szerencsére nem csalódtam.
Azt honnan lehet megállapítani, hogy klímakomfort szélvédő van-e az autón?
Az 530i-ről:
Az autó rendszáma tényleg necces. Meg sem néztem az előbb. Ha első magyarországi tulaj, akkor a 2004-es évjáratból kifolyólag ugyebár "J" betűvel kezdődő rendszámnak kéne lennie. Egyetértek Veletek, én sem nagyon látom értelmét annak, hogy valaki "K"-s rendszámra váltson 2-3 év után. Esetleg, ha 2003-as hazai gép lett volna talán hihetőbb lenne a dolog, hiszen a legelső hazai forgalomba helyezésű 5ösök "I"-s rendszámmal jöttek ki, amely még nem az új EU rendszám volt. Akkor legalább lenne egy hülye, de legalább hihető indok. De így...
A szervízkönyv is felejtős. Külföldön és itthon is megoldható a pecsét. Én is ismerek olyan helyet (hivatalos márkaszervíz), ahol 5 ropi/db nyomják a pecsétet. Könnyen előfordulhat, hogy most készül a szervízkönyved.
A kulcs érdekes ügy. Nekem lennének fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy hirtelen előkerül még 2 kulcs. Én az E39-emet autókereskedésben 1 db kulccsal vettem, az elején voltak fenntartásaim, de aztán nem volt gond. Az új kulcs ugyanahoz az autóhoz 35e/db és 2-3 hét múlva küldik, de ha jól tudom létezik egy olyan megoldás, hogy teljesen új kulcsot kapsz és ennek megfelelően programozzák át az autót. Ez azonban egy jóval költségesebb dolog.
A szín tényleg szép, impozáns, visszafogott, de mégis jó ízlésre vall, nekem is tetszik és azért is gondoltam, hogy céges autó, mert külföldi útjaim során láttam jópárat ebből a színből és vállalati középvezető alkatú urak vezették. :) De ez csak egy megérzés. :)
Azokat a funkciókat, extrákat, amelyeket a hirdetésben megjelölt az eladó mindet mutattasd meg vele vagy próbáld ki.Gyakran olyan dolgokat irnak, ami nincs is benn az autóban.
A rsz-os magyarázat nagyon gyenge... :) (a rendszám csere= új forgalmi, =plusz pénz (60-70 E),
Nekem is szemet szúrt a rendszám. Megkérdeztem én is. :-) Válasz: "ezer meg ezer oka lehet...én az összes autómon lecserélem a rendszámot..." De első tulajról lévén szó....érdekes. Mindenképpen átvizsgálás lesz belőle, ha komolyra fordul a dolog. Elvileg a Wallisba vette, de az autó hátsó ablakán Globe motoros matrica volt... A szervízkönyv hiánya annyira nem vészes. Ha tényleg volt neki, akkor a Wallisba kiálítatok egy hivatalos másodpéldányt. A kulcsok hiánya jobban foglalkoztat.
A szélvédő gyári ára, ha minden igaz 80-100 ezer körül van (esőszenzor, talán klimakomfort, de ez utóbbi nem biztos)
Én nagyon szeretem az 525d-met, ez az első dieseles bmw, előzőleg egy 318i e46 om volt, de én is gondolkodtam már azon hogy a majdani cserénél egy benzines ötöst vennék(veszek).
A kilóméterről nekem az a véleményem, hogy egyáltalán nem lehet a szemnek hinni. Én 78 ezerrel vettem, természetesen előtte elvittem szakszervízbe, ott kiderült, hogy az utolsó német szervíz 146 ezernél volt. (2 év 4 hónapos volt vételnél) Azért mertem megvenni, mert a lekért 5 utolsó szervízből kiderült, hogy valóban rendesen volt szervizelve. Nekem is megvolt a szervízkönyve, ahol természetesen lepecsételve megvolt benne a 78ezres szervíz, német szervízes pecséttel ellátva, vagyis a szervízkönyv az nem mérvadó. HA átvizsgáltatod, és a szervízesek is azt mondják, hogy megfelelő, akkor érdemes megkockáztatni.
Talán még annyit, hogy ne abban a szervízben vizsgálják át ahol renszeresen javították, vagy fene tudja, lehet hogy ez a jobb.