Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rityifi Creative Commons License 2008.03.31 0 0 121

Máté!

 

....szomorú lennék ha tényleg bekövetkezne ez a drasztikus gázolaj emelkedés, de ....igazából nekem az alacsony fogyasztás miatt jelent gazdaságosabb üzemeltetést. Ha 400Ft-ra emelkedne a gázolaj ára, akkor is 9 literes fogyasztás mellett... 3600Ft-omba kerülne 100km.

mategyurcsovics Creative Commons License 2008.03.31 0 0 120
Rityifi

Nem volt gond egyáltalán a diesellel. Se turbó se semmi, pedig az előéletéről nem sokat tudtunk. Végig szakszervízben szervízeljük amióta nálunk van.Turbó hűtésre, bemelegítésre mindig nagy hangsúlyt fektetünk- egyszóval kímélve van. Amikor megvettük 2005-ben, akkor cseréltünk benne néhány dolgot (hardy tárcsa, esőszenzor, féktárcsa+betét, szűrök, olaj stb. ) - de ezeken felül csak a kötelező szervízre volt szükség.( 87e km-el vettük,-nem igazán valós :-) ) most van benne 141e km.

A benzines vásárlásának az oka, a várható drasztikus gázolaj áremelkedés, és a nagy szervízigény.(kicsit ellentmondásos, de mondjuk az 525d-vel nagy szerencsénk volt)
Meghát a sor6 benzinesnek szép hangja van nagyon:-)

G.Gambino

Az autó magyarországi és első tulajtól van. Végig vezetett magyar szervízkönyves. - így elég valószinű a km. Természetesen szakszervízben átlesz vizsgálva vásárlás elött.


Fogyasztási adatokról mit tudtok? (530i) Gyári adatokat tudok én is, de engem főként személyes tapasztalatok érdeklenének!

Üdv.
Máté
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.31 0 0 119

Hi,

 

 

Szerintem jó döntés, úgy hallotta, hogy az egyik legmegbízhatóbb BMW motor. Én eddig csak jót hallottam róla. Várhatóan kevesebb gondod lesz Vele, mintha diesel-t vennél. A kilométert ne sokald, az reálisnak tünik. Nagyobb a valószinüsége, hogy nem volt pörgetve. Az lenne a necces, ha 100e környékén lenne a kilométer számláló. Ez így reális. Ha pedig nem volt pörgetve az óra sem, akkor valószinüleg karbantartott autóról beszélünk. Ha szerencséd van, akkor valami külföldi céges autó volt, ami ugyebár minden kötelező szervizen átesik.

 

Persze ettől még pörgethették, de mindenesetre első körben nem gyanús. A komoly szakemberek megmondják, h. hozzányultak-e, ha ráteszik a computerre. Azt már nem, hogy mennyi a valós km, ezt E60nál utólag már nem lehet kideríteni. Szerencsére az enyém nem volt pörgetve, én is lenyomoztam.

Előzmény: mategyurcsovics (116)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.31 0 0 118

Nekem aránylag halvány fólia van körben az üvegeken (pontosan nem emlékszem a kódjára), nappal nem túl feltünően sötét, tehát be lehet látni az autóba, de éjjel nagyon impozáns, full fekete hatást kelt.

Vizsgán elvileg nem engedik át a sötétített üveget (hiába van műbizonylat a hátsó ablakról és a hátsó utasablakokról, ami elvileg engedélyezett az EU-ban), de természetesen megoldható csak olyan helyre kell vinni és picit zsebbe nyúlni. De Nekem amúgy is necces volt, mert amint említettem, az első ablakok is fóliázva lettek. Tehát ezzel a kellemetlenséggel is számolj, ha fóliáztatsz.

A másik kellemetlenség az lehet, hogy a fólia felhelyezéshez meg kell bontani az ajtókárpitokat, és ha gány munkát végeznek, akkor eltörhetik a patentokat és egyéb apróbb elemeket. Állítólag E39-nél ez nem nagyon fordult elő fóliázáskor, de az E60  amúgy is egy zörgösebb autó a gyengébb minőségben kivitelezett kárpitrögzítő megoldások miatt. Szóval, ha fóliázáskor nem elég körültekintőek, akkor idővel, vagy rögtön zörögni kezd a kárpit és tépi az ember a haját. Én így jártam, bár az egyik legrégibb és legmegbízhatóbbnak tartott cégnél csinálták a műveletet. Aztán végül orvosolták a dolgot, de természetesen első körben letagadták.

 

 

Előzmény: Rityifi (113)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.31 0 0 117

Üdv. Máté!

 

Sok volt a gond a diesellel?

Előzmény: mategyurcsovics (116)
mategyurcsovics Creative Commons License 2008.03.30 0 0 116
Üdvözlet az Uraknak!

Elöször is örülök,hogy rátaláltam a topicra:-). Tervezem a közeljövőben lecserélni a jelenlegi E39 525d-t egy E60 530i-re. Valakinek tapasztalata az említett modelellel kapcsolatban? A kiszemelt áldozat: http://www.hasznaltauto.hu/1923870_bmw_530_2004

Vélemény?- Én a km.-et egy kicsit sokallom.

Üdv:
Máté
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 115

Oké, érthető. Nekem is eszembe jutot már hogy sötétítem az ablakokat, de ahogy te is mondtad, ez igy szép. De az biztos hogy sötétített ablakokkal is egy más képet mutat.

Visszatérve a motorháztetőre, kopogtatás alapján inkább műanyag hangja van, meg ahol a kőfelverődés alatt megjelenik az anyag ott olyan sárgás-barnás a színe. De ha te biztosan tudod hogy alumínium akkor én elhiszem. Az elülső sárvédők is ugyanolyan anyagból vannak mint a motorháztető.

 

Előzmény: Rityifi (113)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 114

 

Rityifi Creative Commons License 2008.03.30 0 0 113

Ja bocs, hogy nem írtam egyértelműen, de én az ablak fóliázásra gondoltam....   Az elejét nem fóliáztatnám le, mert én is úgy tudom, hogy nem jön le csak úgy....  megsérti a fényezést.  Meg egy idő után jobban látszik hogy rajta van és csúnyább  lesz. Pl:  karcosabb lesz a fólia, és mattabb is...e miatt jobban látszik is.

 

Az ablakkal kapcs:  nekem tetszik az is ha halvány, és körbe...   az is tetszik ha halvány és csak hátul+ hátsó oldalablakok. (ez olyan gyári)   Meg az is ha sötét körbe....annak is van előnye. 

De lehet, hogy így szép ahogy van és kész :-))

G.Gambino Creative Commons License 2008.03.30 0 0 112
A motorháztető az összes E60-nál aluminium, de ha jól tudom a két sárvédő elem is (ebben azért nem vagyok 100%-ig biztos). Ezzel kompenzálták azt a lényeges súlynövekedést, amit pl. a komolyabb elektronikai és egyéb műszaki újítások okoztak.
Előzmény: sonyesz1 (110)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.30 0 0 111
Az autóüveget v. valamely karosszéria elemet szeretnéd fóliáztatni?
Előzmény: Rityifi (109)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 110

HAli

Én is gondolkodtam már a fóliázáson, de azt mondták, hogy amikor lehúzzák, nagyon tönkreteszi a fényezést, festéket. Hát nem toom.

 Lehet hogy csak az enyémnél, de nekem műanyag a motorháztető. Erre akkor jöttünk rá amikor a festékvastagságmérő nem mért rajta. Mondták, hogy vagy alu vagy műanyag.

 

Tavaly ősszel fákkal övezet úton mentem, és hirtelen nagy koppanásra lettem figyelmes. A fák egyikéről valami levélcsomó zuhant a motorháztető szélvédőhöz közel eső peremhez. A levelek között, sztem, valami termés is lehetett, mert nagyot koppant. A festék nem sérült, de a lakkréteg lepattant, egy olyan 3x5 cm nagyságon. Festő azt mondta, hogy valszínüleg át kell lakkozni a motorháztetőt.

Rityifi Creative Commons License 2008.03.29 0 0 109

Üdv.

 

Gondolkoznék a fólián....   Van valakinek fóliázva az autó??

sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 108

Nekem sajna nincs pohártartó benne. Gondoltam megkérdem a szervízben, hogy lehetne-e bele tenni, azt mondták természetesen lehet, csak ki kell cserélni a teljes műszerfalat. Ebből kifolyólag nem lesz benne pohártartó. NA mindegy majd a következőben :-)

G.Gambino Creative Commons License 2008.03.28 0 0 107

OK. :) Akkor én is írok. :)

 

Friss híreim a következők: :))))

 

Útban Firenze felé (Forza Fiorentina :) ) öcsém letörte az anyós ülés előtti pohártartómat, aztán magára és az ülésre borított fél liter kólát. :) A pohártartó 20 ropi, de a nagyobb gond, hogy nem tudom kivel fogom beszereltetni. :)

 

Egyébként 4000 km és nekem is jön az olajcsere, illetve akkor ültetem le a gépet az M futóművel és felmegy rá az M-es felni. Kiváncsi vagyok, hogy mennyiben változik a gép úttartása az ültetést követően. A várost tekintve fel vagyok készülve a horrorra, de inkább az autópálya az ami érdekel.

 

 

Előzmény: Rityifi (106)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.27 0 0 106

Üdv.

 

Döglödik a fórum :-)

Én azért írok, hogy meg legyen az átlag...:-)))

 

Mikor lesz E60 tali??? :-)

Rityifi Creative Commons License 2008.03.27 0 0 105
:-)  Általában jó hír...  első jelek szoktak lenni, hogy olajsaras a turbo..... azt mondják, ha száraz akkor az jó jel.
Előzmény: sonyesz1 (104)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 104
Az mit jelent, hogy por száraz a turbód. Ez jó vagy rossz? :-)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.27 0 0 103

Köszi az infókat! :-)

 

Ja, egyébként tegnap bevittem szervízbe az autót, és kicseréltettem a karter szelepet. (szűrőt)      Így jobban alszom!   Azt mondták por száraz a turbóm...

sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 102

Én az apróneten találtam. Telefonsz: 20/4495525

Azt mondta a pasas hogy április végére lesz a profba is navidvd.

Rityifi Creative Commons License 2008.03.27 0 0 101
Köszi a gyors segítséget.   Hol "találok" ilyen magyar dvd-t?
ps3peter Creative Commons License 2008.03.27 0 0 100
Ja hogy business, azt hittem prof, annak nem használ semmi...
Előzmény: sonyesz1 (99)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.26 0 0 99

Tedd be a navi DVD-t, majd adj meg neki egy valamilyen célpontot. A következő autó indításnál meg fogja kérdezni, hogy navigáljon e a megadott célponthoz, és te mond azt hogy nem, de a memóriájában megmarad az útvonal, és így nem fogja kérni a dvdt. Nekem ez így bevállt. De különben már lehet hozzá venni magyarország térképet is tartalmazó businessbe való dvdt.

ps3peter Creative Commons License 2008.03.26 0 0 98

Úgy hogy beteszed a dvd-t :-)

Másképp tényleg mindig mondja...

Előzmény: Rityifi (97)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.26 0 0 97

üdv.

 

i-drive minden indítás után kiírja, hogy tegyem be a dvd-be a térkép lemezt...     Hogy tudom ezt kikapcsolni?

 

(bocs még kezdő vagyok :-))

sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.24 0 0 96
Köszönöm szépen! Tökéletesen megfelel :-)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.24 0 0 95

Sajnos csak eredeti BMW-t tudok, de talán az is megfelel :-)

 

Tessék.

Előzmény: sonyesz1 (94)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.24 0 0 94
De ha valaki tud 2500 ért Castrol Longlife 04 5w-30 as olajat, azt természetesen szivesen veszem én is.
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.24 0 0 93

Természetesen a 60-100 e nél teljes szervízre gondoltam (pollen, levegősz, üzemanyag, kartergáz+ olaj,szűrő) Nekem egy 525 d-m van. Szervizkönyv szerint 8,25 l olaj megy bele, tehát ez 9 liter. Olaj ára longlife 04- 3000 Ft(olajshop.hu), szervízben úgy emlékszem hogy 4500 Ft. Gyári olajszűrő 4890 Ft, (a szewrvízben ez is pár száz forinttal drágább) Ez így valóban 40 ezer körül van. TErmészetesen ki-ki döntse el hogy ez sok-e vagy kevés.

ps3peter Creative Commons License 2008.03.24 0 0 92
Csodálkoztam én is a 60-100ezer forinton, nekem most csinálták itt Frankfurtban 200 €-ért, még az is csak 50e.
Előzmény: ImportEUr (91)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!