Tiszteletem Mindenkinek! új vagyok! Hamarosan egy 1,6CRDI SW + ECS tulajdonosa is.
USB csatlakozó : az usb-hdd-vel az áramfelvétel a baj ( mint ezt korábban már írta valaki ) mindenképpen olyannal kellene probálkozni amihez lehet külső táp-ot csatlakoztani. az talán megoldja a problémát!
Azt, hogy iAP-on (UART) keresztül tudod vezérelni. Van egy olyan kábel, ami egy USB csati és egy 3,5 dzsekszni egyben, és ha azzal dugod be, akkor kormányról is vezérelhető. Mivel nekem nincs iPodom, így ellenőrizni nem tudom, de az RTFM ezt mutatja.
Igen cseréltem 20.000 előtt, de már megbántam! Nem hiszem hogy komoly jelentősége lenne! (már így visszagondolva) Szerintem ezt mindenki a saját maga lelki nyugalmáért csináltatja meg, gondolva "én megtettem mindent"! Én is ezért vittem el! Akkor mág oda ahol vettem, nem cseréltek olajszűrőt, csak olajat, ráadásul belevágták a sz@r 10W-40-es olajukat! Hajam égnek állt! Persze ezt nem vezették bele a szervízkönyvbe!
Itt nem az 5V-al lesz a baj... a régi USB is tudott annyit... inkább az áramerősséggel. Míg egy 2,5"-os HDD-nek kell ~1A, addig egy pendrivenak elég ~40mA is.
"Tudtam, hogy valami környezetvédelmi marhaság miatt van ez a rángatás"
Ezt írd le légyszi és majd NÉHÁNY 10 év múlva lehet, hogy az unokáid gyermekei másképp ítélik meg, mert csak maszkban vehetnek levegőt és csak ozmózis szűrőn keresztül ihatnak vizet, különben allergiás rohamaik lesznek...
Papír szerint telefont, vagy GPS-t sem lehet vele tölteni :) És mégis... megúsztam, hogy vennem kelljen egy eredeti HTC töltőt :) (ha nem gyárival, vagy USBről töltöd, letilt)
Helló. Például a 60Gb-os ipodról mit ír a papírja? A kormányról lehet léptetni az ipodon lévő zenéket, vagy csak az ipod kezelő szerveivel lehet azt megtenni?
ÉN csak most az első flakon végén éreztem tankolásnál...meg a lényeg hogy kb 90% al csökkent a rángatások száma... Majd ha tartósan beválik, mondjuk 3 flakont biztos kivárok mielőtt habzó szájjal elkezdem hiretni tökéletességét!!! :))))
Érezhetően őszintén nem érzek semmit...a fogyim nem javult, sőt, de ez szerintem inkább a sok hidegindítás, és jégkapargatás miatt van...
A járása lehet picit jobb, de nagyobb erőt sem érzek... fene tudja, még egy flakont tutira kipróbálok, aztán majd meglátjuk... az is lehet, hogy telente fogom alkalmazni, mert a dermedésgátlás mindenképpen jól jön... :)
22.000 Huf-ba (levegőszűrő+csere, olajszűrő+csere, pollenszűrő+csere, olajcsere, munkadíj) került úgy hogy én vittem az olajat! (mobil1 5w-40 full Synt 13.000Huf)! Kb. 1 óra alatt végeztek, de átnézettem a futóművet is! Igaz minden munkafolyamatnak norma ideje van így leszámláztak vagy 1.5 óra hosszát, de mindegy. Amugy korrekt volt szerintem! Sehova nem írták hogy "hozott olaj"!
Nekem is kb ennyit ír ki megtehető távolságnak tankolás után! Eddig azt hittem ez egyedi, de volt olyan is hogy 300Km után is 700 at irt ki!!! Nekem nincs boxom, de a legutolso fogyim 5,39 lett!!! megvan visszamenőleg az összes tankolásom 10500Km re!! Volt jobb és rosszabb is.... majd csinálok excel táblát róla ha lesz időm.
Hehe, az jó, csak az a kérdés, mikor tudok arra járni... :( Ez most nem egyszerű, de most tele van a tank, és a következő tankra meg még van egy adag, addig meg csak összehozom... :)
Amúgy lesz is továbbra is, vagy még maradt? Mi a tendencia?
sziasztok milyen tipusu tunningboxod van és melyik kereskedés adta ?garanciádat garantálták a továbbiakra is?én cegléden vettem a verdát box ajándék volt de februárban prbálok valami papirt kicsikarni töllük a garira.nem tudom nektek mennyit jelez a fed comp ha teli tankoljátok nekem kb 700 -800 közt irja ki a megtehetö km_t de van hogy megyek vagy 20 km-t pályán és csak 3-km -t von le belölle szoval nem valos az adat fogyasztásom 6-6.5l kiváncsi vagyok box nélkül mennyire változna mert szerintem 5.3l-es fogyik nekem álom
Életem első dízelautója a Cee'd, előtte benzinesek voltak... mindíg, mindegyik benzinesem csendesebb volt az előzőnél... persze közben vezettem nem saját benzineseket, és jónéhány dízelt is, mindenféle kategóriában, mondjuk igazán luxust keveset...
Szóval én úgy ültem be anno a CRDI tesztautóba, hogy zajos lesz, és már ettől eleve nem fog tetszeni, igaz, az előző benzinesen sportkipuff is volt...
Na szóval megdöbbentett a csend... és azóta is... viszont azt azért valljuk be, bent az utastérben nagy a csend, odakint azért kerreg az, csak hát mi tulajok rendre bent ülünk jellemzően... ott pedig valóban fenomenális...
kint hidegen kerregtetve, miközben kaparom a jeget, bizony hallani, hogy mikor kezd felengedni, és egy kicsit melegedni, lágyul a hangja...
És én állítom, nem szabad akármit tankolni bele, megéri hosszútávon a kicsit drágább, de jobb nafta, és itt nem prémium-dízelekre gondolok... :)