Villanykapcsoló kihúz, balról felülről a harmadik sárga csíkos vezeték leköt és már nem is megy "0" állásba a tompított fényszóró!Ennyi, ha jól emlékszem,(azért teszteljétek le) kb 2 perc alatt jött rá az emberem, ennyit nem tudnak megcsinálni a márkaszervizekben, kivétel az én márkaszervizem, ahol még foglalkoznak is az emberrel és megcsinálják a nyűgjeimet!
Igaz a helyzetjelzők égnek,mint eddig, de azok majd a következő történetben talán megoldódnak, ha az emberem rám tud szánni megint kis időt.
azt igen, arra le van tesztelve és bírja. de mondjuk bútor sarka, tűsarkú cipővel rálépés, TV a sarkán állva, stb. ha épp a fűtőszálat találják el, lehet belőle gond.
ezekben ellenálláshuzalos van, az ülésrészben NTC-vel.
ezek a fűtések a kis felületen jelentkező nagy mechanikai terhelést nem szeretik, ilyenkor sérülhetnek. előfordulhat a szivacs árkaiban futó huzal sérülése is, de nem jellemző, ha mégis itt a gond, az rendszerint hibás beszerelésre vezethető vissza.
normál esetben a fűtés tovább bírja a használatot mint az üléshuzat.
Business III (2005) modell Sima szövet, jövő héten elvileg gariba cserélik benne az ülés fűtést - last minute, mert dec elején lejár a garanciám. Még jó hogy most romlott el, nem egy hónap múlva.
7H0 919 275 cikkszámú Octavia II hátsó parkolóradar szenzort nem tud valaki jó áron? OK, hogy ez Superb fórum, de ha valakinek épp Superb-je van és tud olcsón szerezni, már megérte megkérdezni.
foglalkoztok az Obudai Autojavitoval is mint auditalando szerviz?
Nem. PoHu-val Magyarorszagon nem csinaltunk semmilyen auditot.
ti mit csinaltok ilyen auditok soran, es mit tudtok elerni?
Az importor megbizasara vegzunk auditot a markakereskedesekben, es azt ellenorizzuk, hogy a marka eloirasainak megfeleloen mukodik-e. Az Audit munkafuzetet az importor allitja ossze, es o hatarozza meg a hangsulyokat.
Volt olyan munkank, ahol elsosorban a szamitastechnikai hatter volt a fokuszban, maskor a szervizek szerszamkeszlete, megint maskor a szalon dizajnelemei. Gyakori a munkafolyamatok auditja, vagy HR-es audit (munkatarsak kepzettsege, treningjei).
"Elérni" nem tudunk, es nem is akarunk semmit. A megrendelo kap tiszta kepet a sajat halozatarol, ami segiti az elvegzett kozponti munka ellenorzeset, vagy az uj prioritasok kijeloleset.
Van egy masik szolgaltatas, az inkognitoteszt ("Mystery Shopping"), az foglakozik egy-egy kereskedes konkret hibaival. Ott a termekunk egy reszletes elemzes, benne a megoldasi javaslatokkal. Ha azokat ától-cettig betartanák, akkor elvileg meg lehetne valositani a tokeletes kereskedest (ertekesites + aftersales).
(mellesleg, hiaba nemet marka, mar reg nem ott megy a gyartas...). alapvetoen en is konnyen javíthato kontakthibara gyanakszom.
foglalkoztok az Obudai Autojavitoval is mint auditalando szerviz? nyaron voltam naluk, es anelkul, hogy auditor volnek, eleg sok - autoipari, de vasarloi szemmel nezve - kifogasolnivalot gyujtottem ossze es irtam meg nekik egy par oldalas levelben, amelyre reaglatak ugyan, de nem am ugy, ahogy mi beszallitokent reagalunk a vevoi auditokra. ti mit csinaltok ilyen auditok soran, es mit tudtok elerni?
nem, sot. ennel sokkal tobbet birnak. az enyem - bar csak harom eves - gond nelkul megy.
milyen huzatod van? sima szovet, vagy pluss, vagy bor? es melyik felszereltsegi szint? ezektol fugg, melyik futes van benne, ha ezt megadod, meg tudom nezni, hogy milyen futesed van(volt?), és hogy az hogy birta a gyurodest.
Szerintem a hátulja, főleg oldalnézetből borzalmas. Semmi nagyautós nincs benne. Lehet hogy erre gondolt a szerző amikor esetlennek titulálta. Helyzeten sajnos sokat ronthat a förtelmes hátsó lámpa (amit a régebbi képeken láthattunk) :(