Köszönöm.A 2000-es téma remekül üzemelt 3 évig,ahogy irtam,most fejleszt 1 ignishez valót-ez kb 4ezer lesz valami barom hangu kürttel együtt.Az én is éreztem,hogy nagyon le akartak itt-ott huzni. Szép napot-István
Szóval Selca ügyben senkinek nincs tapasztalata? A programozáshoz(?) keresek azóta is valami segítséget, (leginkább) magyar nyelven. (Utalás a kb 3 héttel ezelőtti kérésre. :-) )
Nézd én teljesen riasztó "ellenes" vagyok, riasztó szerelő létemre:-))) Ugyanis a mai világban ezeknek az ideje leáldozóban van.
Ennek ellenére szerintem az Ignisbe reteszzáras riasztót, már akár 25-28e Ft ért lehet kapni. Ultrahanggal +7-8e 70.000 forint az nagyon sok. Annyiért én már védelmet építek, nem riasztót szerelek:-) Ha van barátod aki 2000.Ft-ért megcsinálja neked, ne hagyd ki! Annyiért sehol sem kapsz! Minit
Sziasztok! Nemrég teljesen korrektül elmondtátok,hogy a gyári riasztó nem biztonságos,másként kell kötni illetve kiegésziteni mechanikus védelemmel és trükkös dolgokkal.Kb 15 riasztószerelőt kérdeztem meg a városban az Ignishez való 2 impulzusos riasztó támájában,+2 db márkaszervizt.Lehangoló az eredmény,35 e-70 ezerig terjed az kinálat,gyanitom,ugyanazt az eurocard 8000 ft-os cuccot teszik be,volt,ahol ezt elismerték,mondjuk 70 ezerért benne van egy beltérvédelem. Lényeg:hozzáértő kb 2 perc alatt nyitja,akkor nem tudom,hogy miért jó ez nekem,ráadásul a 35 ezres ajánlat egy használt cucc lett volna,semmi garanciával,egy ismert riasztószerelő alkalmazottjának otthoni cucca.Megáll az eszem.Egy müszerész barátom az előző swiftembe 2000 ft-ért/haszna is volt rajta/olyan riasztót csinált,ami az enforcer alapján készült,orditott nyitásra,ha hozzáértek a magnóhoz,megmozditották az ablaktörlőt,hasonlók.A távirányitója nem autósfrekvencián müködött,gondolom nehezebben azonositható.A gond,hogy a 2 impulzus miatt nem müködött az Ignisben./bár ezt én nem vagyok képes felfogni,müszakilag ezen a szinten segg hülye vagyok/Most átalakitja,valami lesz,viszont nekem támadt 1 ötletem: előre is elnézést kérek,ha baromság: mi van akkor,ha külön áramforrásról meg a riasztó egység/3 db laposelem/és ha inditó jelet kap,akkor bekapcsol a sziréna,ami szintén elemes.Vághatnak kábelt,bármit ez üvölt.A kérdés:valami tuti burkolat,rögzitési mód,elhelyezés,megoldás létezik-e,ami kicsit nehezit az elkövető dolgát? Előre is köszönöm a válaszokat,ha hülyeséget irtam,bocsi István
Nem ismerem annyira a lehetőségeket, a mostani lakásriasztóm alapján figyelmedbe ajánlok egy oldalt. A cégnek van kiskereskedelmi boltja is és ott talán tudnak segíteni. www.jablotron.hu
ha van egy transponderes índításgátló és annak a dobozát motortérbe rakom és van motortérzár tegyük fel a motorteret nemtudja felnyitni az AT, de tudja hol huzom el a cuccost, és meg is találja, akkor azzal már tud valamit kezdeni az ember hogy ezt kiiktassa ?
Azt szeretném kérdezni, hogy pl: ha van egy transponderes índításgátló és annak a dobozát motortérbe rakom és van motortérzár tegyük fel a motorteret nemtudja felnyitni az AT, de tudja hol huzom el a cuccost, és meg is találja, akkor azzal már tud valamit kezdeni az ember hogy ezt kiiktassa ? vagy kell neki a motortér is ? caesar ct- 323 az índításgátló
Másik kérdésem az lenne, hogy peugeot 206-nál meglehet úgy csinálni a motortérzárat, hogy ha leveszik elöl a maszkot akkor se lehessen kinyitni?
Megnéztem jobban ezt a lakásriasztót, de csak az van ráirva, hogy "Home Sentry". A távkapcsolóján 1 gomb van: "Lock", egy led, és a hátulján pedig: BATTERY USE 12V (NO.GP23A) D=10 H=28 m/m Gondolom ez utóbbi az elemre vonatkozik. Megpróbálok még érdeklődni az előző tulajtól, mert nem egy vadonatúj berendezésnek tűnik. Olyan hely nincs ahová elviszem a távkapcsolót, bemérik, és tudnak adni újat?
Azt most meg nem mondom, de majd megnézem. A távkapcsolón két gomb van. Vásárolt lakással együtt adták a riasztót, szerintem jó régi. A távkapcsoló hátulján vannak mindenféle adatok, H=valami, D=valami, ilyesmik. Majd este megnézem milyen adatokat tudok leolvasni. Kössz előre is a segitséget.
Szeretném megkérdezni motortérzárral kapcsolatban, hogy olyan típussal mi a helyzet, melybe motortérzáras szaki /Mult-t-lock/ nem javasolta csak saját felelősségre a beszerelést, mert a hűtőmaszk kialakítása miatt könnyű a hozzáférés és a hatástalanítás?
Másik kérdésem: berlingo II-be milyen típusú motortérzárat javasolsz?
Ez lehet, hogy picit off lesz. Lakásriasztó távvezérlője bekrepált, ugye rendkivül jó minőségű, gombok hol kapcsolnak, hol nem. Tud valaki esetleg egy helyet BP-en, ahol be lehetne szerezni új távkapcsolókat, amivel működtetni lehetne ezt a riasztót? Előre is köszönöm.
a riaszto tehat kinn van, csak most nem fer a fejembe, hogy ez a vacak hogyan szakit meg barmit is,
Van olyan megoldás is, hogy bekapcsoláskor a riasztó kiad egy jelet, amihez valahol hozzá van kötve egy relé, és az szakít meg. Ha a kábeleket levágtad, és az autó megy, ez a bekötés a legvalószínűbb. ( remélhetőleg nem hagyták ki anno. Ugyanis régebben nem nagyon foglalkoztak az ilyen dolgokkal.) Minit
Valószínűleg nem csak flexel nyithatóak, de mindenféleképpen többlet időt okoznak. Azt kell eldöntened, hogy _neked_ megéri e azt a többlet időt és műveletet amit vele kell eltöltened. Minit
az lehet. esetleg nem maradhatott valami athidalas vagy barmi? ha riaszto van beszerelve, csak a riaszto kabeleit kotik be, vagy lehetnek fuggetlen kabelek is valahol?
talaltam az automban egy cobra tipusu riasztot. mivel taviranyito nincs hozza, arra gondoltam, hogy kidobom, mi a fenenek cipeljem ha ugyse tudom bekapcsolni.
a riasztoba jopar kabel csatlakozik:
egy a foldeles - nyissz
ketto a belteri ultrahangos vedelem - nyissz
ketto a LEDhez vezer - nyissz
egy hatulra vezet a kofferbe - nyissz
egy a legvastagabb kisujjnyi kabelre (gyujtas?) csatlakozik, de nem szakitja meg, ezt eleg volt lefejteni.
harom pedig kulonbozo kabelekre csatlakozik - szinten eleg volt lefejteni.
a riaszto tehat kinn van, csak most nem fer a fejembe, hogy ez a vacak hogyan szakit meg barmit is, ha mindenre csak racsatlakozik es semmilyen aramkort nem szakit meg mechanikus uton. az interneten talalt leiras szerint ez a riasztotipus 1 pontos immobilizerkent mukodik, vagyis egy aramkort megszakit. akkor most ez hogy van?
en ugy gondolom a cliok lopasa rutinmuvelet ezeknek, zartoro es laptop...meg a motorhazat se kell felnyitni, atprogramozzak es kesz :( es csoda hogy ennyi autot lopnak..??
en peldaul a VW csoportnal azt nem ertem, hogy miert lehet a vezerloegyseget 1 perc alatt kiszedni (3 iso csatlakozo es egy kipattinthato keret "védi"), az ember elete soran hanyszor cserel vezerlo egyseget a kocsiban? szerintem kb 0x....egy izzocsere kb 5x tobb ido mint egy vezerloegyseg csere.... DE MIERT???? :@