első tapasztalatom szerint sokkal jobban porlaszt mint egy sima gagyi pisztoly, és a festékből sem fogyaszt annyit mint a másik. a HVLP ezért jó. Ebből a két szempontból.
Szia!Nemregiben hallottam eloszor a HVLP technologiarol.Elmeletben sok jot hallok rola.Erdekelne azonban valakinek a szemelyes tapasztalata is.Konnyiu vele dolgozni, nem folyik meg a lakk, tenyleg olyan szep feluletet ad, vagy csak egyszeruen anyagtakarekosabb a hagyomanyos eljarasnal?koszi a valaszokat.
Sikerült végre kipróbálnom élesben a lengyel gyártású sata utánzatú pisztolyomat, nagyon meg vagyok vele elégedve !!! Hiába ingadozott a nyomás, még így is szépen lehetett vele viszonylag dolgozni, amint sikerült megvenni a nyomáscsökkentőt már tényleg csak a pormentes helyről fogok álmodozni... :)
Kszi az infókat. Akkor már csak egy szervízt kell találnom. Mert hát szakszervízbe nem szívesen vinném, mert ahogy hallom ott azért vastagabban fog a "ceruza". Esetleg tudnátok ajánlani Budán a XI.ker környékén.
Nem tom érek-e! Ha igen, akkor csak délután. Kilencre kell "oda" érni. Pakolás, ismerkedés, zárcsere--- stb. Egyáltalán otthon leszel? Miattam ne mondj le semmiről, mert én abszolút nem garantálom a látogatást. Tudod a család....
a fényezés lesz sokba szerintem, bár én nem vagyok szakértő de nagyobb felületi sérülés a lökösön van, arra meg elvileg csak rá kell melegíteni és kinyomni. Sokkal csúnyább seat leon-t javítottunk már, és a lökösre csak rá kellett melegíteni, úgyan így egy régebbi autóval is. Műanyagoshoz elviszed, szerintem olcsón megcsinálja. A fényezésről árat meg majd írnak a kollégák (vagyis szeretném ha a profik kollégája lennék, sajnos még nem vagyok az) :) Tippem olyan 30-40 ezer anyaggal.
A nejem egy kicsit átalakította a kocsink (másfél éves Suzuki Swift) lökhárítóját. Mivel eléggé járatlan vagyok hála az istennek a a kocsi javíts illetően ezért érdeklődnék, hogy kb. mennyi lehet majd a javítása? Illetve kb mennyi idő a javtása? Képek csatolva.
én a szűrőre gondolok, szerintem az nem ereszt át elegendő levegőt. Bár, ha a kompresszor után volt kötve, ott jó volt, akkor az a hülye nyomáscsökkentő lesz az ami teherautóról van ... :)
Ki lehet, de nem úgy ahogy te gondolod mivel ez egy metál fényezés . jó lenne tudni milyen metál?Sima, gyönygy, vagy ,Xirallic. Ezek a tényezők tudják egy kis mértékben befolyásolni az árat.
Lenne egy gondom.. hátracsöveztem a kompresszort 16-os 5 rétegű műanyag csővel, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ingadozik a nyomás a rendszerben, nagyon! Mi lehet a hiba szerintetek ? :(((
köszönöm előre is a segítségetek. Amúgy én a szűrő áteresztő képességére gondolok, hogy kicsi, és kis levegőt ereszt át csak, így lassan töltődik újra az a kis vezeték ami a szórópisztolyhoz van csatlakoztatva a gyorscsatlakozón. :(
Alapos, szakszerű segítséget, tanácsot szeretnék kérni a témában jártasaktól. A helyzet a szokásos: parkoltam Wekerlén és egy jótét lélek, aki rossznéven vette, hogy hol állok végígtúzta a jobb oldali első és hátsó sárvédőmet valami éles, hegyes tárggyal.
A karc mély, de nem ér a lemezig, és 0,5 mm-nél nem szélesebb. Az egyik helyen kb. 15, a másikon 25-30 cm hosszú. A járgány Suzuki, kék metálfény. A szervízes szerint újra kell fújni az egész felületet, ami úgy 65 eFT+ÁFA. Mivel a többi részen a fényezés sértetlen ezt egy kicsit túlzásnak gondolom.
Kérdésem: ki lehet-e javítani a hibát valahogy úgy, hogy az csak a karcra szorítkozzon?
Egyáltalán nem értek a fényezéshez, de valami hallottam valami olyanról, hogy a karcot fel lehet tölteni peremig, majd a felesleget szintbecsiszolni a környező festékkel és polírozni. Tudom, hogy ez több pepecselés, mint az egészet lefújni. Ha a szín egy kicsit eltér és a vonal látszik, az sem baj, mert nagyon vékony a karc.
Hát az erős túlzás hogy fényezek. Inkább csak festek. Ha a képen lévő sávokat egymásra helyezed látni fogod hogy ködös csík maradni fog. Nemsokárra veszek kompresszort, illetve fényezőszettet. Majd azzal kipróbálom. Mit tudtok ajánlani? Olyasmi hogy olcsó de jó készülék létezik? :D
én 22éve nyomom a szakmát,ha sprayval fényeznék ,akkor is azt tom mondani hogy eggyenletesen kell ,nem csikot kell huzni, hanem ha 1-nek veszek 1"csikot"akkor a következö "sor"0.,5nél kezdödik
Lehet hogy túl kicsi átfedésekkel fújod probáld sürübbre venni az átfedéseket . Bár ez akkor is egy gyenge minőségü lakkal fujt spray-s dolog lesz amitől ne várj csodát.
Ehh, kicsit nehézkes a felfogásod. A képre nézz már rá légyszíves. A zöld sávban lesz homályos. Ha húzok egy csíkot, az alja és a teteje homályosodik el.
értem...szoval az a baj ,hogy nem egyenletesen fujod pl fentröl lefelé haladva.1forma távolságra,egyenletes lakkmennyiséggel, gyakorolj 1 lemezen, me gyakorlat teszi a mestert.......de ez a sprayzés sose lesz tökéj...ja a bázis az a szin!!
Ha az ember fújja a lakkréteget akkor a következő van:
A piros réteg lesz a szép tükrös felület, de valamennyi lakkszemcsét felhord a fújási terület két szélére is. Itt, azon a vonalon lesz nekem homályos. Aztán ha azon a homályos részen kezdem el fújni, nekem egyértelmű hogy a szép részt fogom elcseszni vele.