Egy Mercedes megszállott kárpitoshoz, akinek van két gyönyörő autója, egy W123C és egy W107. Referenciamunkának is beillik. Nem tudom vállal-e és mikorra, van dolga elég. Ha már megegyeztél Zsiga bácsival akkor mindegy, de ha kell privátban megadom az elérhetőségét.
Mégsem jött be a csillag megjavítása :( Elengedett egyszerűen azaz anyag. Úgyhogy jövőhéten megyek megrendelni a Gaálcar-nál a csillagot 8500 forintot mondott, asszem.
Beszéltem közben a kárpitossal is (Bán Zsigmond). Jövőhéten megyek anyagot nézni. 80ezer + anyag az ára. Márcsak tudni kéne, hogy milyen kárpitok léteztek a 280CEben.
Szerintem, ha nem túl csicsás a fejegység, akkor azért elviselhető látványt nyújt.
A lényeg, hogy legalább színben ne üssön el a műszerfaltól!
Persze egy becker mexico v. europa jobban mutat és ha jól tudom valahogy ezeket a régi vasakat is össze lehet aplikálni egy mp3 lejátszóval + erősítővel.
Jut eszömbe!
Ha valakinek van felesleges gen.2-oldalablak alsó díszléce mind a négy, szép állapotú, arra vevő lennék!!!!
Tudom, hogy bután néz ki, nagyon sokat keresgéltem egy retros kinézetű után, de nem nagyon találtam. A kesztyűtartóba meg nincs az az isten, hogy én belefúrjam, faragjam. Amikor vettem a kocsit, akkor is egy modern fejegység volt benne + 6db nem gyári hangszoró, ja és még volt benne mélyláda + erősítő, de ezeket kivágtam a kocsiból. BPCGP-n is láttam olyan autót, amiben új fejegység volt. Egyáltalán nem volt vészes, szerintem.
Szervusz! Nem te írtál arról nem rég, hogy nagyon jól belőtték a gyújtást, és a karburátort? Régóta keresek olyan szervízt, vagy szerelőt, aki ért a Stromberghez. Egyébként kéder szett engem is érdekel, de limuzinhoz. Hol érdemes venni, és mennyibe kerül? Előre is köszi!
Ja, megrendeltem a csillagot én is, jövő héten megjön. Majdnem 14e lesz. De sokkal jobban fáj, hogy a kis ..... aki letörte, behorpasztotta a motorházfedelet (valószínűleg ráállt), és horpadásjavítósok sem merik bevállalni, mert megrepedhet (eléggé vastag a festék rajta azért...). (Remélem az illető aki letörte, kap egy gerincsérvet emiatt.)
Ha már mindenképp modernet teszel bele, tedd a kesztyűtartóba szerintem, vagy valami nem feltűnő helyre. Nagyon bután néz ki egy öreg autóban, hidd el.
Már azthittem, hogy máglyára küldtök :D Ezekszerint nem :)
Amúgy énis tervezem egy fejegység vételét. Még az előző elötti tulaj rakott bele 6 db Magnat hangszorót, de a fejegysget belőle elajándékoztam, így szeretnék bele olyat venni, amire rálehet kötni ipodot is. Erre ki is néztem a JVC PDR51-et. Hamarosan meg is rendelem. Beckerrel meg nem akarok adapterrel machinálni. Az valahogy idétlenül nézne ki. Inkább veszek bele egy ilyet, és ha majd találók jó Mexicot, akkor azt is.
A rozetta 115-el kezdődik, az úgy gyári...Mivel a 114/115 az a motorikus megkülönböztetésre van, sok alkatrész ami csereszabatos, vagy 114 vagy 115 kódú...pl. a csillag. De sok kütyünek van 110-es kódja is, mert még a fecskéből való. De az is gyári állólámpás alkatrész!
Egyébként szerintem oké a ragasztás, miért ne? Megmentettél egy alkatrészt, nem látszik , és sajátkezűleg elvégzett munka csak erősíti az öntudatot..:-) Nekem pl a csomagfedél csillaga körüli karika engedett el, és,gyenge idegzetűek ne is olvassák tovább, ráragasztottam a fedélre! Jó lett. Ha elveszett volna, akkor pótolnám, mert AZ már zavarna, hogy nincs karika. Attól persze én is hányok, ha ócsó univerzális visszapillantó van a letört eredeti helyett, meg összevissza ajtók, lámpák, sárvédők,felnik,meg egy izléses LEVIS rádiósmagnó, amit a kazetta nélküli "öreg szar" Becker helyére mahinált be valaki 1990-ben.
A várbna szokott állni egy fehér 4 ajtós 114/115ös. Na annak van telibenyomva pillanatragasztóval a rozetta "krátere", de a csillag sehol. gondolom elengedett a ragasztó :P
Előbb utóbb úgyis kell új csillag, mert kicsit sérült a króm felület, de most a Mercire félrerakott pénzem inkább kárpitosra, illetve egy vadonatúj kéderszettre költeném :)
Utolsó hozzászólásom a témában: a gyári alkatrész, mégha utángyártott is, objektív fogalom.
Az pedig, hogy mi a gány, nagyon szubjektív. Én ott húzom meg a határt, hogy otthon csinálod, vagy készen veszed. Mindenkinek más a határ, kis kalapácsütés, óvatos meggörbítés még nem gány, de a két nagy ütés már igen. Kis folyékony fém még elmegy, az összekent motorblokk-oldal már nem. stb.
Itt van, amit gányoltam :P Kicsit homályos, mert telefon, de azért látszik, hogy mi mindent összegányoltam rajta :P
Szóval látni azt a kis lukat, amibe belemegy a rugó, na annak a kijáratát szükítettem kicsit be, mert az lekopott róla teljesen, és így nem lehet visszafűzni.
A fényezés más téma, ez már kicsit sarkítás, hasonlóan az én üléshuzatos hasonlatomhoz. :-)
Ha általánosságban megnézel pl. egy öreg magyar autót és egy öreg német autót (Németországban üzemelt és Magyarországon üzemelt) azt fogod látni, hogy a német gyári, kevés kókány van rajta, a magyar meg a pénzhiány és egyéb mentalitásbeli különbség ("de sokat kérnek érte a kapitalisták, majd Misi megoldja okosba") miatt össze-vissza van tákolva, berhelve, burányolva.
Ha látnád milyen szépen van megcsinálva, nem mondanál ilyet. :P Ha nem csinálom meg ezt a csillagot, akkor úgyis menne a kukába. Akkor meg már nem mindegy, legalább ha lelopja valami enyveskezű cigány, akkor nem kell tökönszúrnom magam. Tényleg profin megcsináltam.
Az ülés meg rohadtul más dolog. Soha a büdős életbe nem raknék rá huzatot. Mert az tényleg gány.
Ez inkább olyan, mint az újrafényezés. ha már nem gyári a fényezés rajta, akkor nem is kell? Nem is érdekel, hogy szinte ugyanúgy néz ki, csak nem gyári, és innentől már nem ér semmit? Én szerintem nem így van. Nem sok veteránautós futkosna az utakon, ha mindenki így látná a dolgokat.
megtudom cisnálni, mintha gyári lenne, nem is fog látszani, és a funkcióiból se veszit, tehát erős nyomásra ugyanúgy lelehet majd pattintani, akkor minek vegyek újat?
Minek veszel új kárpitot, borítsd le egy huzattal, úgysem látszik.
Én remegve irtózom minden kendácsolástól, mert a sok kicsi nem gyári átalakításból a végén egy igazi kubai autó (aki volt Kubában tudja miről beszélek, amikor a 66-os Amerikából belopott Mustangban Moszkvics elsőlámpa van...) lesz belőle. Annyira utálom, amikor itt egy skoda indexrelé, ott egy Lada Cgyelano B CCCP trafó, itt egy ragasztott csillag, ott egy matricás hold.
Persze mindenki azt csinál az autójával amit akar, csak egy megjegyzés volt.
(A 124-esemben megkotlott a külső hőmérő érzékelője. Azonnal mondták, hogy a gyári nagyon drága, vegyek egy sima, szabványos NTK ellenállást, ami valami 850 kOhm 25 fokon, kb 50 forint, vágjam le a végét és forrasszam fel és tökéletes lesz, mindenki ezt csinálja... Elmondom, a gyári kábel csatlakozóval, a végén a lökhárító kis fülébe pattintható temp sensor-ral summa summarum 13.500 Ft. Nem izzadom a pénzt meleg éjszakákon, de ennyiért biztos nem fogok forrasztgatni egy amúgy tökéletesen gyári autón. Utálom az utólagos riasztóját is.)
A csillagot úgy megtudom cisnálni, mintha gyári lenne, nem is fog látszani, és a funkcióiból se veszit, tehát erős nyomásra ugyanúgy lelehet majd pattintani, akkor minek vegyek újat?
Viszont egy nem tökéletesen operáló motor veszélyesebb, főleg a nagyobb utakon. Mint mondottam, szeretnék majd vele utazgatni, mert nagyon szeretem, és nem lenne túl jó, ha mondjuk az alpokban kéne tréler hívni. Ismerősöm, a 250CEjével durrant le félúton Balaton felé, az se lehetett túl kellemes. Előbb útóbb mindenképpen szeretnék motorgenerált, mert szeretném tipp-topp állapotba hozni ezt a gyönyörűséget. Mondjuk, ha ti ilyen optimistán látjátok a dolgokat, akkor lehet el"nap"olom, és koncentrálok a kocsi többi részére. Pl most szeretném valamikor a hetekben újrakárpitoztatni az egészet, mert a két első ülés nem 100%os, sőt a vezető kb totálkáros. Úgy meg bénán néz ki, hogy egyik ülés halszlkás, a másik meg nem. Ezért is kérdeztem múltkor, hogy van-e valakinek rendelhető kárpitfajták prospektusa, mert szeretnék olyat választani, ami nagyon hasonlít egy gyárihoz, és passzol a fekete belsőhöz is.