Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

K.Tib Creative Commons License 2007.06.22 0 0 4892
Sziasztok! Akinek ismerős a probléma, adjon tippet! A 200-as benzines gép tavasszal volt szervízben főtengelytömítés, és kuplung csere miatt. Már amikor elhoztam akkor feltűnt, hogy nem úgy megy mint régen, sokkal lomhább, és a hőmérő is magasabbra kúszik mint szokott. Most a nagy melegben viszont már termosztát nélkül is majdnem eléri a 100Co-ot, alig merem használni. Mi lehet a gond? Ráadásul a tegnap esti viharban nekicsapódott egy kuka a hátuljának, összetört a lámpabúra, és behorpadt a díszléc. Bár ez most egyeltalán nem zavar, csak panaszkodom.
ICram45 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 4891
Mégis mennyi négy felni postaköltsége?

Voltam ma bontóban Ürömön, de a 4ből 2 utángyártott volt, és nem voltak túl szépek. 5ezer/db áron kínálta, és a gumit is elkellett volna vinnem, mert szar votl a gumigépük. Tehát 30ért vihettem volna el a 4 felnit. Annyit nekem nem ért.

Ebayről inkább vadásznék valami 15ös esetleg 16ös Barock felnit. Bár a postaköltség tényleg húzós lehet 4 felni eseteében.
vrossi Creative Commons License 2007.06.22 0 0 4890
http://www.mb-classic.atw.hu/ itt nézd meg
Előzmény: Elado_115_200D (4889)
Elado_115_200D Creative Commons License 2007.06.22 0 0 4889
vrossi

Köszönöm a segítséget, de sajna eBay accountom nincs, és még 3 hétig kórházban vagyok.
Előzmény: vrossi (4884)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 4888

Sok dolgot vásároltam már az ebay-ről, nagyrészt pozitív tapasztalatal. Azoknál, akik azt írják, hogy csak Németországba küldik érdemes megérdeklődni mennyire gondolják komolyan...általában ha valamelyik prémium futárszolgálatot kifizetsz akkor elküldik, hiszen nekik kimozdulni sem kell, házhoz mennek.

 

Ne tévesszen meg, hogy a barock felnik kikiáltási ára alacsony, azért nem szokott olcsó lenni a német gyártmány (nem Ronal), ráadásul a felnik postaköltsége sem elhanyagolható.

 

Természetesen érdemes az eladónak megnézni a minősítését, de a tágabb baráti körömben  sokan ebay-eznek és még senkinek nem volt olyan, hogy bizonyíthatóan átutalta a pénzt és az áru nem jött.

 

Van itt az index-en is ebay topik, nézz szét, vannak ott nagy mágusok.

 

Itt inkább ne offoljunk.

Előzmény: ICram45 (4885)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 4887
Igen? Ezt nem is tudtam.

Mindenesetre a helye ott van, és el van takarva belülről valami szivacsszerűséggel vagy kartonlappal. Nem tünt nekem túl gyári eltakarásnak :)
Előzmény: 504LACI (4886)
504LACI Creative Commons License 2007.06.21 0 0 4886
Nem hiányzik, az csak a kormányváltós automatákhoz járt.
Előzmény: ICram45 (4885)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.21 0 0 4885
Onnan, hogy szokott menni a rendelés? Eltudják küldeni Mora? Vagy ki kell menni érte? Láttam csomó cuccot, ami kéne, pl autómata sebességkijelző a műszerfalba, mert az nálam hiányzik. Meg csomó barokk felni is van nagyobb zoll méretben is, szinte fillérekért.

Unokatesóm sokat rendelt az ebayről, de mindig úgy, hogy németországban élő ismerős hozta neki haza. Gondolom azóta sokat változott a helyzet.

Megbízható? Nincs olyan, hogy megrendelek valamit, átutalom a pénzt, és soha nem jut el hozám a cucc?
Előzmény: vrossi (4884)
vrossi Creative Commons License 2007.06.21 0 0 4884
az e-bay tele van piros disztárcsákkal
Előzmény: Elado_115_200D (4883)
Elado_115_200D Creative Commons License 2007.06.21 0 0 4883
Kedves Fórumozók!

Tényleg nem tud senki segíteni piros dísztárcsa ügyben?
Köszönöm!

U.I. Hátha valakit a billentyűzés kényelmetlensége tart vissza: 06-70-505-0094 :)
Előzmény: Elado_115_200D (4878)
K.Tib Creative Commons License 2007.06.21 0 0 4882
Szervusz! Biztos jó számot adtál? Nem ismernek Horváth Ádámot a 70/3783818-on!
Előzmény: horvathisi 240D 3.0 (4592)
vwLeon1303 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 4881

Eladó!
BBS 5x112 165x390 (kb.6,5x15 coll) ET22
Kiváló állapotban, friss perempolírral!
Igazi ritkaság ez a tipus!
Ár: 75 e ft
20/222-0373

 

 

 

 

ICram45 Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4880
Kösz!
Előzmény: Stunt62510 (4879)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4879

A tövénél, a gumi alatt két keresztfejes csavar fogja.

A kormányt le sem kell venni.

Előzmény: ICram45 (4877)
Elado_115_200D Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4878
Tisztelt Kollégák!


KERESEK
piros színű lemez dísztárcsát 115-öshöz.

Az autó (piros színű, bézs/fehér belsővel, felújított, tökéletes motor, 8.000 km alatt 1 l olajat töltök utána, nálam 3 éve van, de Berczik András szervizeli legalább 6 éve) hamarosan eladásra kerül, a használtautóra fogom feltenni.
Akkor majd ide is írok bővebben.


Ha Valakinek van infója ilyen dísztárcsáról, vagy arról, hogy kinél lehetne legyártatni, azt előre is megköszönöm!


U.I. Szép és jó állapotú 116-os csere érdekel, akár ráfizetéssel is.
Ritkán jutok internetközelbe, ezért elnézést, ha nem válaszolok azonnal.

Üdv, mb116
ICram45 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4877
és az indexkapcsolót csak simán lehúzom? Vagy hogy kell leszedni?

Kösz.
Stunt62510 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4876

Ha kiveszed az indexkapcsolót és a rúd irányából belenézel látsz két kis görgőt. Ez a két görgős egy ívelt pályán mozog, rugó is van rájuk akasztva. Ez az ívelt pálya akasztja be a kart és az ívnek a vonala szokott megkopni és a hengergörgő nem akad meg végállásban. Ha fogsz egy tűreszelőt akkor nagyon finoman meg lehet mélyíteni a görgő végállásánál az ívet, amin siklik, így jó lesz. Vigyázni kell, mert ha nagy mélyedést csinálsz akkor stabilan bekattan, de kikapcsolásnál nagy erő kell és ezt a spiáter ívpályát eltöri, legszélén az így kiképzett "gallért" letöri.

Két három gyengéd húzás egy éles tűreszelővel, ami kb. olyan vastag, mint maga a pályán mozgó hengeres görgő elég lesz.

 

A féket meg ne engesd fel hirtelen. :-))

Előzmény: ICram45 (4865)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4875
Na sikerült megcsinálni a műszerfal világitást. Oxidálodva voltak az érintkezők, azokat le kellett csiszolni, aztán most nagyon profin működik a potméter is. Már csak az órát kell berakni, ami órásnál van most.
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4874
mondjuk az meglepett, hogy nem elektromosan méri az olajnyomást.
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4873
Ja erre gondoltam énis, hogy nem kell e valahogy kiszívni a műszerfal csövéből az aolajat vagy valami, de akkor csak akkor van nyomás alatt, ha megy a motor. Na megyek megpróbálom :)

Kösz mégegyszer!
Előzmény: 250ce (4872)
250ce Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4872

maximum egy kis kézfejtorna ;)

meg egy 10-es villáskulcs

amig ki van szerelve a műszer fal be ne indits az autót mert az olaj szebelocsol

Előzmény: ICram45 (4870)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4871
ja és az milyen hibára utal, hogy a töltés, kézifék, "kevésabenzin" lámpák működnek, viszont minden más világítás a műszerfalon nem? Ezek külön áramköröről mennek? Ja és melyik biztosíték (szám) felel a műszerfal világításért?

Köszi a segítséget!
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4870
Ezt simán meglehet csinálni mindenféle előkészület nélkül? Tehát csak fogom aztán lecsavarom a csőveeket leállított motornál?
Előzmény: 250ce (4869)
250ce Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4869

a következő vezetékek vannak a hátoldalán:

-2 db optikai száll a műszerfal jobb oldalán, ezeket ki kell húzni

-km kábel, ezt kézzel ki kell tekerni, megtapogatod van egy kb 100ft-osnyi átmérőjű, 1 cm vastag gyűrű, ezt kell letekerni, mikor már érzed hogy lecsavartad a menetről kihúzod a kábelt

-elektromos kábelköteg, egy kb 4cm átmérőjű csatlakozóval a műszerfal kzepén, ezt ki kell húzni

-olajvezeték, a műszerfal bal részén, ezt egy 10es villáskulcsal csavard ki

 

ezt kb ilyen sorrendben a legcélszerübb kibontani 

 

Előzmény: ICram45 (4868)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4868
Jól elvagyok én itt egyedül...


Valaki letudná írni, hogy hogy kell kiszedni a műszerfalat? Odáig eljutotam, hogy ki"pattintom" a gumi tömítéssel, de tovább nem merem húzni, mert elég nehezen jön, és félek, hogy eltépek valami kábelforrasztást.
ICram45 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4867
Láttam ma este (tegnap) egy OT-04 rendszámű (talán.... csak ennyit láttam) tipustársat. Villantott is nekem egyet, de én későn kapcsoltam, és nem tudtam reagálni, bár amúgyis parkolt a kocsim, és csak mellette álltam, max integetni tudtam volna, bocsánat :) Új még nekem ez a kocsi, és nem rögtön esik le, hogy miért villognak :D
ICram45 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4866
ja és próbáltam a tekergetést, de nem működik :(
ICram45 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4865
Két új hiba:

-Ha hírtelen engedem fel a féket, akkor lefullad néha az autó, ami azért vicces, mert autómata.

-Index kapcsolót baromi nehéz úgy kapcsolni, hogy úgyis maradjon. Állandóan visszaugrik... :( Sok munka lesz még ezzel.

Ezekre a hibákra, de főleg az utóbbira van valami trükk?
W900 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4864
de igen
Előzmény: Stunt62510 (4862)
ICram45 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4863
Kösz a tippeket!
Előzmény: GaspiW123 (4860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!