Sziasztok! Akinek ismerős a probléma, adjon tippet! A 200-as benzines gép tavasszal volt szervízben főtengelytömítés, és kuplung csere miatt. Már amikor elhoztam akkor feltűnt, hogy nem úgy megy mint régen, sokkal lomhább, és a hőmérő is magasabbra kúszik mint szokott. Most a nagy melegben viszont már termosztát nélkül is majdnem eléri a 100Co-ot, alig merem használni. Mi lehet a gond? Ráadásul a tegnap esti viharban nekicsapódott egy kuka a hátuljának, összetört a lámpabúra, és behorpadt a díszléc. Bár ez most egyeltalán nem zavar, csak panaszkodom.
Voltam ma bontóban Ürömön, de a 4ből 2 utángyártott volt, és nem voltak túl szépek. 5ezer/db áron kínálta, és a gumit is elkellett volna vinnem, mert szar votl a gumigépük. Tehát 30ért vihettem volna el a 4 felnit. Annyit nekem nem ért.
Ebayről inkább vadásznék valami 15ös esetleg 16ös Barock felnit. Bár a postaköltség tényleg húzós lehet 4 felni eseteében.
Sok dolgot vásároltam már az ebay-ről, nagyrészt pozitív tapasztalatal. Azoknál, akik azt írják, hogy csak Németországba küldik érdemes megérdeklődni mennyire gondolják komolyan...általában ha valamelyik prémium futárszolgálatot kifizetsz akkor elküldik, hiszen nekik kimozdulni sem kell, házhoz mennek.
Ne tévesszen meg, hogy a barock felnik kikiáltási ára alacsony, azért nem szokott olcsó lenni a német gyártmány (nem Ronal), ráadásul a felnik postaköltsége sem elhanyagolható.
Természetesen érdemes az eladónak megnézni a minősítését, de a tágabb baráti körömben sokan ebay-eznek és még senkinek nem volt olyan, hogy bizonyíthatóan átutalta a pénzt és az áru nem jött.
Van itt az index-en is ebay topik, nézz szét, vannak ott nagy mágusok.
Onnan, hogy szokott menni a rendelés? Eltudják küldeni Mora? Vagy ki kell menni érte? Láttam csomó cuccot, ami kéne, pl autómata sebességkijelző a műszerfalba, mert az nálam hiányzik. Meg csomó barokk felni is van nagyobb zoll méretben is, szinte fillérekért.
Unokatesóm sokat rendelt az ebayről, de mindig úgy, hogy németországban élő ismerős hozta neki haza. Gondolom azóta sokat változott a helyzet.
Megbízható? Nincs olyan, hogy megrendelek valamit, átutalom a pénzt, és soha nem jut el hozám a cucc?
Az autó (piros színű, bézs/fehér belsővel, felújított, tökéletes motor, 8.000 km alatt 1 l olajat töltök utána, nálam 3 éve van, de Berczik András szervizeli legalább 6 éve) hamarosan eladásra kerül, a használtautóra fogom feltenni. Akkor majd ide is írok bővebben.
Ha Valakinek van infója ilyen dísztárcsáról, vagy arról, hogy kinél lehetne legyártatni, azt előre is megköszönöm!
U.I. Szép és jó állapotú 116-os csere érdekel, akár ráfizetéssel is. Ritkán jutok internetközelbe, ezért elnézést, ha nem válaszolok azonnal.
Ha kiveszed az indexkapcsolót és a rúd irányából belenézel látsz két kis görgőt. Ez a két görgős egy ívelt pályán mozog, rugó is van rájuk akasztva. Ez az ívelt pálya akasztja be a kart és az ívnek a vonala szokott megkopni és a hengergörgő nem akad meg végállásban. Ha fogsz egy tűreszelőt akkor nagyon finoman meg lehet mélyíteni a görgő végállásánál az ívet, amin siklik, így jó lesz. Vigyázni kell, mert ha nagy mélyedést csinálsz akkor stabilan bekattan, de kikapcsolásnál nagy erő kell és ezt a spiáter ívpályát eltöri, legszélén az így kiképzett "gallért" letöri.
Két három gyengéd húzás egy éles tűreszelővel, ami kb. olyan vastag, mint maga a pályán mozgó hengeres görgő elég lesz.
Na sikerült megcsinálni a műszerfal világitást. Oxidálodva voltak az érintkezők, azokat le kellett csiszolni, aztán most nagyon profin működik a potméter is. Már csak az órát kell berakni, ami órásnál van most.
Ja erre gondoltam énis, hogy nem kell e valahogy kiszívni a műszerfal csövéből az aolajat vagy valami, de akkor csak akkor van nyomás alatt, ha megy a motor. Na megyek megpróbálom :)
ja és az milyen hibára utal, hogy a töltés, kézifék, "kevésabenzin" lámpák működnek, viszont minden más világítás a műszerfalon nem? Ezek külön áramköröről mennek? Ja és melyik biztosíték (szám) felel a műszerfal világításért?
-2 db optikai száll a műszerfal jobb oldalán, ezeket ki kell húzni
-km kábel, ezt kézzel ki kell tekerni, megtapogatod van egy kb 100ft-osnyi átmérőjű, 1 cm vastag gyűrű, ezt kell letekerni, mikor már érzed hogy lecsavartad a menetről kihúzod a kábelt
-elektromos kábelköteg, egy kb 4cm átmérőjű csatlakozóval a műszerfal kzepén, ezt ki kell húzni
-olajvezeték, a műszerfal bal részén, ezt egy 10es villáskulcsal csavard ki
Valaki letudná írni, hogy hogy kell kiszedni a műszerfalat? Odáig eljutotam, hogy ki"pattintom" a gumi tömítéssel, de tovább nem merem húzni, mert elég nehezen jön, és félek, hogy eltépek valami kábelforrasztást.
Láttam ma este (tegnap) egy OT-04 rendszámű (talán.... csak ennyit láttam) tipustársat. Villantott is nekem egyet, de én későn kapcsoltam, és nem tudtam reagálni, bár amúgyis parkolt a kocsim, és csak mellette álltam, max integetni tudtam volna, bocsánat :) Új még nekem ez a kocsi, és nem rögtön esik le, hogy miért villognak :D