Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
lexus81 2007.06.12 21:50:28 © 106

WOOOOWWWWWWW!!!!!

Nagyon frankó képek!!!!

 

Íme:

 

ma készült el az új ágyam : )

 

 

 

az ülések előre hajtásával 180 cm, illetve 190 cm-es hely nyerhető ;)

Előzmény: kovimiki (105)
kovimiki 2007.06.12 19:06:02 © 105

 

ez az uccsó kép, amit találtam a gépemen.

de ha érdekel a téma, akkor majd kattintgatok

üdv: miki

kovimiki 2007.06.12 18:59:01 © 104

 

kovimiki 2007.06.12 18:35:30 © 103

 

ez egy szerencsétlenül járt példány...:-( de a gazdáit megvédte :-)

kovimiki 2007.06.12 18:32:11 © 102

ez lemaradt

kovimiki 2007.06.12 18:28:27 © 101

ez egy elakadt német! :-(

erről jut eszembe, hogy épp tegnap egy német kolléga bejött az irodába, hogy kéne neki egy kis segítség valami nagy targoncával, mert fel kéne rakni egy G- wagent egy teherautóra...azt hittem csak egy sima szállítás miatt, úgyhogy mondtam neki, hogy guruljanak ide a telephelyre, aztán van itt direkt ilyen rámpa, nem kell itt emelgetni semmit.

hát kéztördelve a srác:

-sajnos megállt a verda, azért kéne felrakni...

mondtam neki viccelve, hogy olyan isten pedig nincs, hogy ez csak úgy megálljon, üzemanyag van benne? :-)

persze a legrosszabb helyen volt a központban egy nagy parkolóban, ahol nem olyan egyszerű a nagy kontérrakodó targoncával forogni, mindenestre sok csodálkozó szempár mellett felraktuk.

szomorú volt nézni, ahogy a büszke G-wagen a levegő emelkedik. :-(

 

kovimiki 2007.06.12 18:13:53 © 100
ez egy magyar, páncélozás nélkül.
kovimiki 2007.06.12 18:09:34 © 99

Kérésed számomra parancs! :-)

sajnos max 512 kbyte-ot lehet feltölteni, ez alatt ez volt a következő lépcső.

 

draft755 2007.06.12 12:55:45 © 98
Rakd mar fel ezt a kepet nagyobb felbontasban, ha tudod. Kicsit elvezkednek rajta ! :) Esetleg mas kepeket nem csinaltal roluk ?? Azokra is kivancsi lennek.
Előzmény: kovimiki (86)
lexus81 2007.06.02 15:26:38 © 97

Igen ,csak az első 2vel volt gond a lökhárító mögött, ami direktben kapta az esőt, sót stb... Aztán a tank betöltő nyílását kellett meghosszabítani.

 

Ma elkészült a járgány!!!

 

 

 

 

 

Ami még hátra van: a lökhárítókat a kasznihoz kell emelni, ugyanis az alvázhoz vannak rögzítve.

 

Köszi ;)

 

Előzmény: kovimiki (96)
kovimiki 2007.06.02 09:39:50 © 96
8-ból hat kijött simán?
nagyon jó arány, bennem akkor fordult meg először, hogy csillagos autót veszek, mikor egy egyszerű kopó alkatrész cseréjénél egy 10 éves OFF autón négy csavarból kettőt ki kellett fúrni, majd újra menetet vágni, stb...
sok sikert az autó építéshez!
Előzmény: lexus81 (95)
lexus81 2007.06.01 23:59:37 © 95

o.k... Jogos....

 

Ma kivettünk a 8-ból 6 csavart ,az első kettö az bele volt ro..dva. Szal marad a FLEX...

Holnap már tényleg kéne fotókat feltennem a gépről.

Nem kis munka egy 23éves autóból gyárilag összerakott csavarokat megbontani. :)

 

üdv.

Előzmény: kovimiki (94)
kovimiki 2007.05.31 21:43:09 © 94
nem hallottam a sztorit a megrogyott autóról de csodálkoznék ha így lenne...elvileg az alvázak eredetiek ezeken az autókon, tudtommal csak a futómű alkatrészeit, fékeket cserélik ki erősebbre, meg az a-b-c oszlopokat erősítik meg, hogy elbírják a rohadt nehéz ajtókat.
Előzmény: lexus81 (93)
lexus81 2007.05.31 21:20:48 © 93

Sziasztok!

 

Kezd komolyodni a gép! Ma beleszerkesztette a szerelő a légszűrőkivezetést a sárvédőbe, holnap összekötjük a gyári légszűrővel.

Fotók köv.

Ma megérkezett Némtországból a Body Lift is. 40mm-es. Állítólag ez a határ amikor még módosítás nélkül lehet emelni a kasznit.

Holnap kiderül!

 

Hallottam egy pletykát ami állítólag a Magyar hadseregnél történt meg.

Állítólag beszereztek egy példány széria kivitelt amit itthon próbáltak meg páncéllal ellátni, ezután volt nagy csodálkozás, hogy, hogy-nem a G alváza meghajlott a plusz tonnák alatt!

Szóval az a 4 tonna, az nem semmi...

 

 

 

kovimiki 2007.05.31 21:08:00 © 92
Természetesen full páncélozottak, de nemcsak a németeké, hanem minden hadseregé, kivéve persze a magyarokét, de ez már egy más topik témája lenne...
4050 kg hajtóanyag nélkül,és ez még csak alap változat, ennél még vannak sokkal nehezebb G modellek is, de azokat általában 500-as motorral szerelik, mégse nagyon kapkodják a lábukat. olyan érzése van az embernek, mintha tényleg tankot vezetne. lejtőn lefelé kicsit meg tudja tréfálni az embert...
Előzmény: draft755 (91)
draft755 2007.05.31 14:35:58 © 91

> Meglepő, hogy a 2.7 cdi milyen könnyen boldogul a több mint 4 tonnával.

 

Nem mondod, hogy 4T a Bundeswehr-nel a katonai kivitel ! Pancelozott vagy miert ennyi ?

Előzmény: kovimiki (85)
pinguru 2007.05.31 09:12:04 © 90

 

Sziasztok

 

 

Lexus81: Egyébként azok is megérik a pénzüket, akik korábban használták ezeket a szerencsétlen terepjárókat, olaj és víz nélkül padlogázzal a mezőn keresztül, oszt csodálkoznak, hogy szétesik, majd jön a következő megjegyzés, hát igen, az angol beteg. De az egyik cimborám találkozott a következő generációs autóikkal, a híres L200 sosemromlikelmertjappán kategóriás gépekkel, és már azok is szét vannak esve. Sztem ha G-t raknának alájuk, akkor kb 3 év alatt azokat is tönkre tennék, oszt utána jönne a megjegyzés: "hát igen, a német minőség sem a régi".

 

Egy kicsit eltértem a témától, bocs, de kikivánkózott.

 

Én is agyaltam régen G vásárlásán, csak féltem attól, ha veszek egy drágább (5-6 milliós) (nem mintha akkor lett volna annyi pénzem :) gépet, ami a hétköznapokon is jól jönne, akkor azzal nem lesz szívem terepezni, de nekem első sorban arra kellett volna. Bár lehet, hogy ha a társadalmi ranglétrán feljebb lennék, nem lennének ilyen gátlásaim ;)

 

Gumi témát jegelem, bár nagyon tetszene ez a megoldás, dehát ha nem lehet kapni tartalékot akkor értelmetlen. Egyébként ez a félelmem azóta van meg, hogy nemrég egy kis hegymászás közben a leglehetetlenebb helyzetben kaptam egy dúrdefektet, elég izgalmas pozícióban, nem kis móka volt a cserebere, azóta én is kopóalkatrésznek fogom fel az abroncsokat :(

 

Bocs a rengeteg offért és a márkaidegenségért

 

Sziasztok

 

Pinguru

 

Előzmény: lexus81 (88)
Bóra 2007.05.30 22:12:04 © 89
Kérésetekre felteszek két fotót az elveszett G-ről. Ezeket a képeket elküldtem a vámhivataloknak és határőrségeknek is.  A rendőrségi körözés ugyanis csak egy sor egy a4-es lapon, de a képek azonnal beugranak az embereknek, főleg ugy, hogy nagyon ritka példány, tehát amig fekete golfból rengeteget át kell nézni és mindegyik egyforma, addig zöld rövid, automata, három ajtós G - ből csak néhány lehet az egész országban.
lexus81 2007.05.30 21:52:13 © 88

Szia!

 

Ezeket a cuccokat én az ebay-en szoktam nézegetni és beszerezni is.

Érdekes hogy amíg itthon még a Mercedesre specializálódott "szak"boltok is széttárt karokkal néztek rám amikor alkatrészek után érdeklődtem műszaki előtt, addig az ebay-en szinte minden van. Nem feltétlenül ocsóbban.

 

Csak ezt találtam a gumiról, ami inkább az átmérőről szól és a hóláncról szól...

 

http://pinzforum.kiruna.de/viewtopic.php?t=197&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=11c6675b2b12972c2ab3bde1dbe7ad63

 

u.i. az autósvásárlásról tökéletesen ez a véleményem, pl. erre 2 leadott "defi" Babodon az elsőt még szombaton feldöntötték, a másik nem tudom meddig ilyesztegette a nézőket, meg az autósokat... De ez csak egy magánvélemény.

 

 

 

Előzmény: pinguru (87)
pinguru 2007.05.30 20:57:15 © 87
Szevasztok

G Mercihez közeli témában fordulok hozzátok.

Van -e valakinek információja a Pinzgauereknél használt Maloya 245R16-os gumik fellelhetőségével kapcsolatban. Most szeretnék venni egy 4 db-os szettet, de tudni szeretném, hogyha vmelyik eldurran, akkor lehet-e kapni valahol. Elég komoly guminak néz ki, elsősorban sziklás illetve saras felhasználásra kellene, de ha nem tudom pótolni baj esetén, akkor nincs túl sok értelme megvenni.

Részvétem a G lopás miatt, újabban a Land Rovereket is kell figyelni, rengeteg porig elgyötört, gyakorlatilag szétcseszett 300TDI-s Defi került ki a piacra különböző geodéta illetve gázszolgáltatóktól, az olcsó janik megvásárolgatják, de alkatrészekre már nem telik. Sosem fogom ezeket a balfaszokat megérteni, vásárolnak egy terepjárót, általában még a tankolásra is alig futja, oszt ha valami elromlik, egyből donoron jár az eszük. Természetesen én is figyelni fogom a gyanús G-ket, illetve az akciós árú alkatrészeket, csak néhány fénykép kellene.


Üdv

Pinguru




kovimiki 2007.05.30 18:05:43 © 86
ez lemaradtG Wagen
kovimiki 2007.05.30 18:02:13 © 85
Üdv mindenkinek!
Most vettem észre, hogy létezik ilyen topic, mondhatni hiánypótló.
Megrögzött Mercedes fan vagyok, tervezem is egy terepjáró vásárlását, egyedül az ára riaszt egy kicsit vissza a G osztálytól, mondhatni "még jó hogy lehet kapni".
Civil változatot még soha nem vezettem, viszont katonait elég sokat.
Meglepő, hogy a 2.7 cdi milyen könnyen boldogul a több mint 4 tonnával.
Szóval érdekelne vélemény, hogy a civil változatoknak milyen tulajdonságokkal bírnak. mivel terep az nekem max a horgásztóhoz vezető utat jelenti, így inkább az érdekelne, hogy érdemes-e a megbízhatósága, robosztussága miatt ilyen autót vennem.
még egy apró sztori, ha nem untatok senkit:
pár hónapja a főnököm(aki tudja, hogy G osztály őrült vagyok) felhívott, hogy van itt egy repülő 14 db nulla kilométeres G wagonnal a fedélzetén valakinek le kéne állni velük, és elvinni őket a telephelyre....nem ellenkeztem...
felrakok egy képet, imádni való nagy vasak.
üdv:
miki
504LACI 2007.05.29 20:26:46 © 84

230.4 motoros G-je van valakinek? Van egy komplett bontott (nem lopott!!!) motorom. Nem tudok róla sokat, átfordul, de nem hallottam menni.

Rajta van az önindító, generátor, vízpumpa, osztófej, AC pumpa, Stromberg karbi minden. G-ből lett kiszedve, motortartó bakok, kipufogó csonk is rajta van.

Ha holnap nem viszi el senki akkor holnapután megy a MÉH-be. Alku nélkül egy huszasért vihető.

Bóra 2007.05.29 19:24:27 © 83

Gyári riasztó, mely sokszoros cserbenhagyás kapcsán kiköttetett!!!

Cascon nem is gondolkodtam, mert pokoli drága, régen legalábbis drága volt.

Ugy uszta meg idáig a kocsi, hogy nagyon vigyáztam, meleg helyekre nem, vagy csak nagyon ritkán szükségből mentem, most is csak egy vagy másfél órára maradt a kulcsrazárt kertkapu mögött ugy, hogy nem voltam itthon.

 

Előzmény: draft755 (82)
draft755 2007.05.29 17:31:57 © 82
A visszavasarlas lenne a legjobb megoldas. de egy biztos ! Minnel több idö tellik el a lopas utan, annal kevesebb a valoszinüseg, hogy a kocsi meg egyben felbukkanjon. 
Egyet viszont nem ertek: ha a megadott adatok stimmelnek (ev, km, stb) akkor ez a kocsi kb. 5 milcsi meg a magyar piacon. Casco-n nem gondolkoztal ? Vagy nem is kötnek mar ilyen kategoriaju kocsira Mo.-on ? Kesz csoda, hogy 10 ev alatt meg nem tünt el ... Eddig nem valaszoltal arra a kerdesemre, hogy mivel volt vedve a kocsi ?
Lehet, hogy most mar "ugyis mindegy", de engem erdekelne !
Előzmény: Bóra (81)
Bóra 2007.05.29 07:06:19 © 81

Nem sebeimet nyalogatni járok ide, hanem még mindég meg akarom találni, ugy érzem meg is lesz, csak tenni kell érte.

Mindazonáltal minden lopást a piac generál, tehát, ha senki nem venné meg egyben vagy alkatrészenként a lopott cuccot olcsón, akkor meg is szünne a lopás. Azonban amikor valakinek alkatrész kell és választani lehet az olcsó és jó, valamint a drága és igaz egy kicsitt jobb között, akkor sokan elvesztik erkölcsi gátlásaikat és nem érdeklődnek a forrás iránt.

Kitartóan fogom keresni, eljárok OFF ROAD versenyekre és keresem, mert már nem lehet másik. Lemondani meg nagyon nehéz!!!

Azért azt tegyétek meg, ha bármit hallottatok, értesitsetek, ugyanis, ha nem teszünk ellene, akkor a következő talán pont a tietek lesz.

A versenyeken biztosan sok mindent megtudtok, hogy kinek van sok és tuti cucca a G hez olcsón!!!!!

Aki versenyez, annak sokkal több alkatrészre van szüksége, tehát gondolom ilyen helyen fog a "kinálat" is feltünni. Én tiz évig használtam és összesen egy kipufogót vásároltam hozzá 45.000 Ft volt az ára. Versenyben minden bizonnyal jobban kopik!!!

Telefonszámom 06 pan kilenc 473 000.

draft755 2007.05.28 15:23:55 © 80

> egy vagyon volt,de miden rajongónak megéri!

 

Hat a 2 milcsi tenyleg nem  piskota ! De nem hülyezlek le, hogy ilyenre adtad ki a zsebpenzedet !!! :-)) Mindenesetre nagyon vigyazz ra, nehogy ugy jarj mint masok. Nem csodalkoznak azon, ha utanna par evig idegbeteg lennel. Szereltess be valtozarat. En is azt teszem eppen az enyemmel (nem G, de hasonlo kategoria- regi de pipec).

Előzmény: lexus81 (77)
draft755 2007.05.28 15:18:13 © 79

Hello igy utolag. Nem bunkosagbol nem köszöntem ... :)

Köszi a reszleets törtenetleirast. Meg voltam szinte gyözödve, hogy dorotheum-os a tied is. De akkor megsem. Az ottani kocsikrol leirtak helyre-közel igazak. Ami meg igen fontos dolog ez ügyben, hogy az ottani kocsikat csak megnezheted kivülröl, de ha jol tudom nem probalhatod ki, söt meg arrol sem bizonyosodhatsz meg, hogy mennyire hianyos. Eleg nagy a riziko, de ha nem is G-t veszel lehet eleg jo vasart csinalni. Bar az utobbi idöben mindent visznek Afrikaba es jol megfizetik. Tehat felverik az arakat nem kicsit. :(

 

Nemet WOLF-ot en is probaltam megcsipni 2002 környeken, meg volt is hivatasos katona ismerösöm (boszniai bevetesen), de sajnos nem mozgatta magat elegge. Mondjuk itt nemetben is leginkabb nagyobb kerskedök vasaroljak fel a kocsikat (egyszere 10-20-50db-ot). Neked aztan semmi eselyed, hogy megkapj egy jo allapotot aranylag olcson.

 

2001-ben majdnem vettem egy 88-as rövid G-t Münchenben, de elvittek elölem. Azt hiszem 15e DM volt anno az ara. Es akkor meg joval olcsobbak voltak az ilyen kategoraiju kocsik nemetben mint most.

Előzmény: lexus81 (77)
lexus81 2007.05.28 12:59:08 © 78

a képek nomális méretben:

 

 

 

ja igen: és a futómű (rugó, csilapító) is más a nagyobb terhelés miatt, keményebb rugózás, rövidebb rugóút.

lexus81 2007.05.28 12:53:04 © 77

Szia DRAFT755!

 

A kocsi megvásárlása előtt megvettem,többek között az Ebayről 4 tesztet, valamint ezt:

http://cgi.ebay.de/Das-neue-grosse-Mercedes-G-Klasse-Buch_W0QQitemZ270124177593QQihZ017QQcategoryZ89345QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

egy vagyon volt,de miden rajongónak megéri!

 

Szóval az enyém előélete:

vajszínű dobozosként vette meg egy orvos újonnan 1984-ben , néhány extrával mint fényszórómosó hátsó ablak fűtés stb...

Aztán pár év múlva GRAZban, átépítették és engedélyeztették 5 személyesre, aztán volt még 3 tulaja, mindegyik kb.5 évig, aztán egy kis faluban egy idős gazdától lett a kocsi lehozva, ez mind-mind kiderül a Fahrzeugscheinből... Kicsit többet mond mint a forgalmi nálunk!

Képek következnek.

 

A gumiról:

a W460-as gyári mérete: 205R16C, ezzel jönnek ki és ezzel futnak országúton a legkönyebben. NOKIAN HAKKAPELITA. Nekem a 235/85R16 lenne az ideális ehhez a motorhoz/áttételhez.

ami 32" felett van átmérőben,annak szélessége nélkül.

 

 

A katonai változatokról: A 90%-a a leadott kocsiknak hiányos, törött,sérült és az alacsony futásteljesítmény ellenére is neház kifogni jó állapotút!

Ami nincs benne az osztrák hadsrerg leadott autóiban:

kárpitok (!), első differenciálzár. Sajnos én mind a kettőt hiányoltam.

Amúgy próbáltam osztrák és német (WOLF) katonai autót is.

Viszont (2 személyes) teherautóként levizsgáztatható így megspórolsz 440.000 regadót.

 

BŐVEBBEN:

 

http://www.dorotheum.com/fileadmin/user_upload/media/Dateien/kataloge/49K70605.pdf

 

 

Előzmény: draft755 (75)