Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 288

Ezt nem versenygépre értettem ,de mondjuk ott is érdekes lehet kanyarból teljesgázon kigyorsítani !  A négy ütem ebben sokkal jobban kontrolálhatóbb ,ezért könnyebb velük motorozni sz.tem !

Előzmény: emzoli22357 (284)
Dimma Creative Commons License 2007.04.19 0 0 287
Előzmény: emzoli22357 (280)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 286

Laci!

 

A főtengelyt a gyári műhelyrajzok alapján csináltad, vagy módosítottál is rajtuk, hanem tiktok? Hőkezelve is lettek?

Előzmény: ŐLTF (268)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 285
Elküldtem, tegnap kihgytam a 81-et.
Előzmény: GyusziP20 (264)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 284
az elöször növeli aztán csökkenti az e.gy-t a fordulat emelkedésével"
Na pont ilyet fejleszt a Mérnök úr.
Gondolom bele lehetne kombinálni a terhelés figyelését is, de egyelőre stabilitási gondokkal küzd az elektronika, de majd felvetem ezt a lehetőséget, csak nem értem miért fontos ez egy versenymotoron, hiszen ott teljesgázos üzem van, szinte mindig, nem?
Előzmény: Törölt nick (281)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 283
Köszönöm!
Előzmény: piposta2 (248)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 282

Üdv mindenkinek!

 

Csak most tudok válaszolni, mivel a meló 1/2 4-kor véget ér és csak itt tudok netezni.

A gyújtás tz250, forgásirány és kúpszög is ok a p20-ra. Kicsit tartottam az átmérőtől, de az 57,5 így pont elfordul a szívócső alatt, mint a primer fogaskerék. Hengerről hamarosan készítek képeket, ízelítőül annyi, hogy a gyári vashengerre csináltam ugyanolyan anyagból házat és az lesz felcsavarozva. A forgótárcsa miatt vissza lesz hüvelyezve és ablakos dugón keresztül lesz az 5. felömlő. A blokk egyébként a P20M fotói alapján készült saját méretezéssel.

Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 281
Aha !  De ,hogy mi a "modernebb" az viszonyítás kérdése ,nézd meg pl. egy majd 20 éves RD-nek a görbéjét , az elöször növeli aztán csökkenti az e.gy-t a fordulat emelkedésével !  Szóval a régieknél csak teljesgázos görbe van a moderneknél meg már részterheléses görbe is van !
Előzmény: emzoli22357 (280)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 280
nem dehogy, ezt most fejleszti egy ember, amire te utaltál, az nem tud csak csökkenő, vagy csak növekvő görbét, viszont a 2t motorhoz viszahajó görbe kell. Amiről én beszélek, az egy jóval bonyibb(és modernebb) cucc.
Az én selettrám meg nem tud semmi trükköt csak pici a lendkereke és 16 ezres fordulatig jó, fixes gokartokban is láttam már ilyet. 10000 fordulaton gondolom nem őrölt pontos, mivel szabályozatlan.
Előzmény: Törölt nick (278)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 279

ezt akartam a végére :?  pedig nyomom a shiftet ,csak nem eléggé !

Előzmény: Törölt nick (277)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 278
http://www.roxel.hu/     erre gondolsz ?
Előzmény: emzoli22357 (276)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 277
Én a tiédre gondoltam amit szimóra raktál !    Azt nézted stroboszkóppal ,
Előzmény: emzoli22357 (275)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 276
Őőő ja igen, A Gecsei Mérnök úr gyulája 10000 fölött is 500 anként is állítható, és 1fokon belül pontos, csak még nem elég stabil.
Előzmény: emzoli22357 (275)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 275
semmit sem tuok róla, csak hogy állítható és drága, senkit nem ismerek akinek ilyen van sajnos. Van viszont egy pofa A Gecsei Mérnök úr, aki szintén egy teljes mértékben programozható gyulán dolgozik már hónapok óta ez hall elemes cucc, tehát rettentő pici a jeladó olyan mint a motoplat gyuláé, ergo alkalmas tárcsás motorhoz is, merthogy nincs útban a lendkerék, mert nincs is, csak egy kis pöcök amin a mágnes van. Ha lesz stabil készülék szólok.
Előzmény: Törölt nick (273)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 274
Valami leírás esetleg a hengerhez ?  Mert innen membránosnak néz ki ,de lehet a sütiati hengere a f.tárcsáshoz ?
Előzmény: jogepek (272)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 273
És ennek tudni a fordulatszámokhoz tartozó  ( ezrenként vagy ötszázanként ) előgyújtását ?
Előzmény: emzoli22357 (271)
jogepek Creative Commons License 2007.04.19 0 0 272
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 271
A "versenysimsonomba" vettem egy ilyet innen: http://www.akf-shop.de
valami 36 forint volt, így néz ki ezt az ember felszereli és kész, mondjuk nektek nem kell az alu közgyűrű, mert az simson specifikus alkatrész, amúgy a lendkereket,trafót az elekrtonikával, meg az alaplapot külön,külön is meg lehet venni.
Valami hasonlót árul még több Német tuning cég is, pvl márkanéven, ezekböl is van ilyen analog mint az enyém, de létezik digi is aminek a görbéje beállítható, csak most az istennek sem találom.
Előzmény: ŐLTF (259)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.18 0 0 270
Rendben ,de én úgy tudom a fúvóka mérete leginkább torok keresztmetszet függő ( ne számítsuk a légsűrűséget és a hőmérsékletet ) és mindegy mekkora motoron van !  
Előzmény: ŐLTF (265)
Geri t5p10 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 269

Mondtam, hogy nem értek hozzá:-)

Na befejezem az off témát, mielőtt kikapok. A topictémához érdemben nem tudok hozzászólni, további jó munkát a Szakosztálynak!

Geri

Előzmény: ŐLTF (268)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.18 0 0 268
Én az enyémet elajándékozom egy havernak
Előzmény: Geri t5p10 (267)
Geri t5p10 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 267
Nem értek a japán vasakhoz (Pannóniákhoz se:-), de 150ért nem tűnik rossznak. apronet pont com oldalon meg tudod nézni.
Előzmény: ŐLTF (266)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.18 0 0 266
az van nekem is de dugom csak alpméretes van
Előzmény: Geri t5p10 (263)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.18 0 0 265
A kawa 1 hengere csak 83 köbcis
Előzmény: Törölt nick (262)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 264
Nagyon spéci!A hengerekről is szivesen megnéznék egy pár fotót.A címed meg várom Attila a lánckerék miatt.(ha nem tévedek)
Előzmény: sütiati (244)
Geri t5p10 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 263

Üdv. Szakik!

OFF Yamaha RD 250 '76-os érdekel itt valakit? Láttam egy hirdetést, forgalmis, vizsgás, csak ezért kérdem.

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.18 0 0 262
Köszi !   Ez érdekes mert nekem a 80-as is kevés az enyémhez ,pedig az nem is egészen 22-es .
Előzmény: ŐLTF (261)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.18 0 0 261
A 22-es mikuniba gyárilag 70-es f.fuvoka van
Előzmény: Törölt nick (258)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.18 0 0 260
Igy pedig hogy jobban nézem ez tutira nem tz
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.18 0 0 259
Ez a gyujtás téma engem is nagyon izgatna. Én ijet a paulovics race yamaháján láttam, ö azt mondta hogy a tz-é. Mennyiért birtad beszerezni,és a trafok is meg vannak hozzá?
Előzmény: emzoli22357 (257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!