M62,M61,M42 kitiltva valamint a vontatott járművekre is tengelysúly korlátozást vezettek be,valamint 10 Km/h val csökkentették az alkalmazható sebességet.
A kép alsó szélén van Mohács vá. A piros pöttyök jelzik a Bátaszék felé vezető vonal töltésmaradványát. A piros nyíl az említett hídra, illetve emlékműre mutat. A fehér pöttyök jelzik a Csele-patakot.
Mielőtt a Tito az inperialisták láncos kutyájává avanzsált volna, a Sztálinvárost Mohácsra tervezték. Azután - mint tudjuk - Dunapentelén épült meg.
Az eredeti elképzelés szerint Bátaszék és Mohács közé építettek egy vasútvonalat. Azt nem tudom, hogy milyen készültségnél hagyták abba, de a műtárgyak megépültek. Alsónyéknél pl. kitűnően látszik a Bátaszék - Baja vonalból kiágazó töltés. Gyanítom, hogy a vasszerkezetű hidakat elbontották, de - mint a kép mutatja - a betont ott hagyták.
A képen látható híd számomra meglepetés volt. A II. Lajos emlékmű megtekintése céljából mentem a tett helyére és ott egy vasúti hídra bukkantam.
Kösz a kiábrándító infót! :-/ Ehhez képest elég érdekes, hogy tavalyra volt tervezve, aztán idénre csúsztatva... Tavaly is azt írta valaki a topikon, hogy már gyártják az acélszerkezetet... Na mindegy.
Érdekesen bánnak Magyarországon a hidakkal. Az offtopic Margit híd is előbb fog összedőlni, minthogy felújítanák.
Ha minden igaz, a hídnak ebben a formában már úgyis csak 3-4 hónapja van hátra. Kérdés, hogy valóban lesz-e hídépítés idén nyáron. Addig meg hadd futkossanak rajta a remot Bobók, remot Dácsiák a tehervonatokkal!
Szergejes szénvonatok éjszakánként közlekednek általában. A múltkoriban nem az volt a különleges, hogy Szergejes szénvonat, hanem az, hogy nappal mentek. Azóta ahányszor Tokodon jártam, mindig volt 2 vagy 3 szerelvény teli szénnel, szóval éjszakánként van szénvonat Tokodra.