Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
xenon 22 2007. jan. 5. Creative Commons License 68

kedves beteg!

elöszőr is keressen egy rendes szerelőt. második mikor nem reagál a gázra nyomd ki a tengelykapcsolo pedálját, le állt?ha igen akkor hiba megállapitás:/mivel véletlen szerű hibáról beszélünk/köss gyujtótrafó 1-es és 15-ös lábára 1-1 ledet,még érdemes az ac 15-re is/trafó 1-es villog 15ötösök világitanak/ha mikor megáll valamely led nem világit akkor ez egy kiinduló pont.ha kinyomott tengelykapcsolonál nem áll le,akkor lehet még lambdaszonda hiba is de ezt a hibakodtárolo raktározni szokta.hibakod olvasás 10 érintkezős csatibol:szemből nézve jobb félső kettő érinkező/a-b/öszezárása,gyujtást ráadni,várni,majd elkezd villogni a lámpa.12es koddal kezd és zár.mindent 3-szor ismétel.

/gyujtórotor nem létezik/

jo probálkozást,majd jelentkezz és fojtatjuk!

Előzmény: beteges astra (67)
beteges astra 2007. jan. 5. Creative Commons License 67
Sziasztok!
Nekem egy '92-es évjáratú astra f-em van és egy pár hónapja elkezdett furán viselkedni. Mikor elér egy bizonyos fordulatot, egyenletesen megyek vele kb 90-el, akkor egyszercsak a gázpedál nem érzekelhető, nem működik hiába nyomkodom, a motorfék visszahúzza, lelassulunk és leáll. A műszerfalon pedig kivillannak a fények, mintha le lenne fulladva a kocsi.Nem mindig csinálja, inkább csak országúton, de akkor sem mindig áll meg teljesen, van mikor újra beműködik a gáz és akkor ránt egyet a kocsi de megy tovább.
Voltam már vele 3 szerelőnél, egyik sem tudta mi a baja. Volt rajta cserélve gyújtáselosztó, valami gyújtó rotor ami adja a szikrát, meg még kb egy éve üzemanyagszűrő is lett cserélve. Voltam vele computeres diagnosztikán is de semmi hibát nem mutatott az elektronikában.
Már tényleg nem tudom mit kezdjek vele, rámegy a gatyám és még mindig ugyanaz a baja, mint a szerelő előtt. És mindegyik azt mondta meg kell várni még végleg leáll a kocsi, akkor kiderül mi a baja. Köszi, és akkor ne merjek elindulni vele sehova? Csak itt a ház előtt??:-)
Ha valakinek volt már hasonló, segítsen!! Köszi
rucip 2006. jan. 26. Creative Commons License 66

Üdv mindenkinek!

Nem igazán értek az autókhoz,egy opel astra kocsim van aminek egy ideje elfogy a hütővíze a kiegyenlitőböl. Csöpögést.szivárgást nemlátok.Hogy lehet megállapítani hogy hengerfejes-e akocsi?

Nyáron görögbe mentünk és hazafele meghalt a ventilátor kapcsoló gombája a víz megszaladt 100 fok fölé.Esetleg átéget akkor a tömítés? azóta többé kevésbé fogy a hütővíz.

kb mennyi egy hengerfej tömítés csere?

tomi_stern 2005. júl. 21. Creative Commons License 65

üdv:

 

nekem is most hasonló problémám van, hova vitted?

mennyi volt ha szabad kérdeznem

üdv

Előzmény: elemca (64)
elemca 2005. jún. 17. Creative Commons License 64

Üdv Atiliox!

 

Tegnap hoztam el az autokámat a szervízből(1,4 16v G), mert rángatott és nehezen gyorsult, az egyik henger nem kapott szikrát, vmi gyújáselosztóféleséget kicseréltek rajta és 1 hengerrel jobban húz mint idáig.A kütyü: hosszúkás műanyag 4 vékony kiálló gumicsövecskével...remélem így érthetőbbE!

Előzmény: atiliox (54)
btk4 2005. jún. 15. Creative Commons License 63

Sziasztok!

Astra F kombim van 1.6 16V ecotec motorral.

Sajna megkajol a szentem 1000km-en kb. 0.8l olajat. Nemrég volt szétkapva a motor mert az egyik szelep feladta. A szerelő azt mondta, hogy a motor belülről tök jó, nem tudja hova megy az olaj. Kívülről folyást nem látni sehol, nem is füstöl. 10W40 olajjal töltögetem.

Tud valaki segíteni? Esetleg más viszkozítású olajjal próbálkozzak? Egyesek azzal riogatnak, hogy ha így eszi az olajat akkor ennek már lőttek, el kell adni. Mások szerint az Opelek már csak ilyenek, töltögessem csak és ne foglalkozzam vele.

Tanácstalan vagyok.

4.quartiere 2005. márc. 3. Creative Commons License 62
Üdv Astra F '92!
Azt hiszem beigazolódott a gyanum és tényleg úgy tűnik a pollenszűrő lesz a ludas mert a legutóbbi olaj cserén a szerelőm azt mondta elég avét állapotban van és valamitől nedves is volt!
A belső levegő keringetést használva viszont nem gondotam hogy emiatt is okoz párásodást!
Köszi a választ,jó autózást neked!
Előzmény: Astra F '92 (61)
Astra F '92 2005. márc. 3. Creative Commons License 61
Hali!
Ajánlom, hogy látogass el ide:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
De egyébként valószínű, hogy csak pollenszűrőt kéne cserélni. De az is elképzelhető, hogy bekapcsolva maradt a belsőlevegő keringetés.
Hi!
Előzmény: 4.quartiere (60)
4.quartiere 2005. febr. 28. Creative Commons License 60
Sziasztok!
Kb egy éve vettem egy F Astra sedant. Tulajdonképpen az ég egy adta világon nincs vele semmi bajom nagyon szeretem.
De! Ezen a télen jöttem rá(mivel most ez az első telem az autóval) hogy a párásodással a létező összes ablakon egyszerűen nem tudok mit kezdeni! Ilyen hőmérsékletnél mint ami most kinnt van ha egy személynél több ül az autóban percek alatt párás lesz.
Nyomom a fűtést, a ventillátort, leengedem az ablakot,szenvedés az egész!
Ha esetleg van valakinek hasonló tapasztalata vagy ötlete hogy hogy lehet ezt megoldani szívesen venném ha leírná!
Előre is köszi!
dhshvr22 2004. dec. 12. Creative Commons License 59
OPEL tetőcsomagtartó!
cseppkadett
b-corsa
f-astra
calibra
típusokra jó
4db rögzítőfül, kulcsal zárható, 2keresztrúd+1db bike tartó
26000 helyett 12e, 1 éves alighasznált

érd: csak telefonon 06302944972
Totyasrác 2004. okt. 15. Creative Commons License 58
Azért egy gyárilag 280LE-s 4kerékhajtású paripát úgymond simán lenyomni... Érdekes feltételezés egy elsőkerekes autótól... Vagy csak figyelmetlen volnék?
Előzmény: astra turbo (57)
astra turbo 2004. okt. 15. Creative Commons License 57
Opel astra GSI 16v TURBO 270LE 2000 cm3 Benzin 1992/12 1 Ft ABS, centrálzár, elektromos ablak(elől), autórádió, HIFI,6 lemezes cd-tár, szervokormány,sportkormány, ALU felni, metálfény, fedélzeti computer, immobiliser, ködlámpa, napfénytető, sportkipufogó, törzskönyv, állítható kormány, elektromos tükör füthetö,, színezett üveg, fordulatszámmérő, autóbeszámítás lehetséges, részlet 50 %-tól. !!!!!MAGYARORSZÁG LEGGYORSABB ASTRÁJA!!!230/270LE!!!(chip nélkül/chip-el)0-100km/h gyorsulás,chip-el 4.9sec,chip nélkül 5.6sec,(SIMÁN LEGYORSULHATÓ A SUBARU IMPREZA WRX-LANCER EVO 8 IS)fogyasztás városban tolo ill light üzemben vegyesen 8-10liter!GARANTÁLT!!!országuton 7,5-10,5liter.KONI ÁLLITHATO KEMÉNYSÉGÜ SPORTFUTOMÜ,NAGY FÉK,LEFUJOSZELEP,TORONYMEREVITÖ,VERSENYFÉLTENGELYEK,70-es SPORTKIPUFOGORENDSZER,DIREKZSZÜRÖ,2db CHIP!!!FOLIA,VADONAT UJ MAK RACING KEREKEK,UJ YOKOHAMA GUMIKKAL,!!!!!!!GYÖNYÖRÜ MEGKIMÉLT TÖKÉLETES ÁLLAPOTBAN,teljesen hibátlan megbizhato.IGÉNYESEKNEK ÁRON ALUL ELADO!!!ÁR:kerekek nélkül:1,2mill kerekekkel:1,3mill ft.FIX ÁR!!!!MÁSSAL ÖSSZE NEM HASONLITHATO MENETTELJESITMÉNY!!! Tel.: 06/70/4520115, 06/20/4535336 , e-mail: astraturbo@vipmail.hu(HA VKIT ÉRDEKEL HIVJON?DE CSAK KOMOLY ÉRDEKLÖDÖK!!
VéJé 2004. szept. 23. Creative Commons License 56
Gondolom csak városban közlekedsz vele?
Előzmény: g16v (52)
atiliox 2004. szept. 21. Creative Commons License 55
Nekem ugyanilyen problémám van,ha tudsz rá megoldást írd meg.Köszi
Előzmény: g16v (52)
atiliox 2004. szept. 21. Creative Commons License 54

Van egy 98-as Opel Astra G 1.6 benzines járgányom,és szabálytalan időszakonként rángat a motorja(ilyenkor kigyullad a motordiagnosztikai lámpa is).Mi lehet a baj,a szervízbe tanácstalanok, AGR szelepre tippelnek.Azt ki is cserélték, de ugyanúgy rángat tovább.Olvastam itt egy-két jó ötletet(ü.a. szivattyú relé,ü.a szűrő).Esetleg van valakinek más javaslata?

zexcénfau 2002. okt. 1. Creative Commons License 53
Helló !

Nekem 1,4 16V '96-os 5 ajtós gépem van.

Nekem is nehéz a kormány, de egyszer egyik haverom nekiment a bal első kerékkel egy oszlopnak, aztán diferbe kicserélték a kormányművét, mert szétrongálódott.

Amennyire emlékszem, előtte sem volt könnyű a kormánya, pláne tolatásnál, ill. amikor nagyon alá kell szedni.

Viszont nekem olyan gondom van, hogy nagyon eszi az olajat: 3000 km-en 1 litert beszív. Ez szerintem már sok, igaz, hogy 6 éves és lassan 190000 km lesz benne. Lehet hogy ezért?

Kipróbáltam a metabondot, de ugyanúgy eszi, bár erősebb lett egy kicsit. A móka 10 pénzembe került.

Szelepszár szimmering vagy fúrás lesz a vége, szerintetek?

HAlihó

16Fau

Előzmény: anitszirk (39)
g16v 2002. aug. 22. Creative Commons License 52
Opel astra g 1.4 16v 98-as évjáratú autóm motorja rángat segítsetek megmondani, moi lehet az oka, márkaszervízekben voltam, de vakon vannak annak ellenére, hogy több forrásból is hallom ennek a típusnak ezt a jellegzetes hibáját.Motor elektromos vezérlésének a cseréjét javasolta a szervíz, ami 100 e fölött van, de nem tudták biztosra mondani, hogy ettől jó lesz:-( Van tippetek köszi!!!!
C20NE 2002. ápr. 14. Creative Commons License 51
Vidd el egy korrekt szervízbe, ahol kiolvassák a hibatárolót, ami biztosan tárol hibát ha ég a sárga lámpád vagy olvasd ki magad, erre nézve találsz infót az opel topic - ban.

Miért nem ott teszed fel a kérdésed ?

Üdv.: Zoli

Előzmény: csaby1 (50)
csaby1 2002. ápr. 8. Creative Commons License 50
Nekem is rángat az 1.4i Corsám. Mostanában azt figyeltem meg, hogy akkor rángat, mikor 90-re ér a vízhőmérséklet. Van, hogy le is áll, világít a sárga lámpa, mégse tudnak mondani a szervízben semmit.
Ha meg szépen félreállok és indítok, akkor nem mindig hallom elsőre gyújtásráadáskor, hogy elindul az üzemanyagszivattyú.
Ez is valami reléprobléma? Mibe kerülnek ezek a relék.
Ja, és tényleg nem lehet utángyártott emblémát venni az elejére? Egész Pécsen nem találtam.
Előre is köszi a segítséget. Üdv!
Előzmény: C16SE (49)
C16SE 2001. jún. 29. Creative Commons License 49
Szerintem az nem normális. Nekem 35 cm-es sportkormány van fent és 195/60R14-es YOKOHAMA A520-as gumik és még így sem vészes a kormányzás. Az autóm: Astra 1.6Si.
Ja igen és ez a motor (C16SE) egy valóban nagyon jól eltalált motor. Üdv.
Előzmény: anitszirk (39)
sivatagi rem 2001. jún. 29. Creative Commons License 48
Nekem is volt termosztát gondom, el volt ferdülve a tengelye (anyaghiba), ezért nem tudott teljesen nyitni, sem zárni.

Az Opel szaxervizre jellemző (Opel Maxabo), hogy korábban már jártam ott, mert azt láttam, hogy a hűtővíz mutató belemászik a pirosba. Gondoltam, nem kapcsol a hűtőventill. kapcsoló, és kicseréltettem. Na kicserélték, és utána is ugyanaz volt a szitu, csak a munkafelvevő megnyugtatott, hogy az nem baj, ha a pirosig felmászik.

Hát ennyire kompetens emberek vannak ott. Ja, azóta ő lett a szervizfőnök. Biztos valami főnök unokaöccse.

Fel is forralta a vizet az autó...

Előzmény: isup (47)
isup 2001. jún. 24. Creative Commons License 47
szia

1993-as 1.4-es - a legegyszerűbb, 8 szeleppel.
Én 1995-ben vettem és nem emlékszem, hogy valaha cseréltek volna hűtővizet...
köszi

Előzmény: Berhel Elek (46)
Berhel Elek 2001. jún. 24. Creative Commons License 46
A legegyszerűbb módszer de sajna ez csak akkor működik ha már nagyon az,ha leveszed az olajbetöltő sapkát és annak a belseje a megszokott olajos kinézet helyett valami szürkés habos trutyival van összekenve.Vagy a kiegyenlítő tartályban a víz enyhén opálos olajos.Azért kérdeztem,hány éves az autó mert a hűtő belűlről is lehet koszos,ha nem volt 2-3 évente cserélve a hűtővíz,tisztíva a hűtő.A skodák fele sem forralná a vizét ha mindezt megtették volna.
A termosztát a hengerfej mellett lesz közvetlen az egyik vastag,hűtőhöz menő cső előtt.és elméletileg a fedelét 3 csavar tartja,Bővebben az opel topikon érdeklődj,de mond meg milyen a motor év stb.Szia
isup 2001. jún. 23. Creative Commons License 45
Köszi Elek, megnézem.

De, azt, hogy hengerfejes azt hogy lehet - amatőr módon - megállapítani??? Ja, és hol a termosztát ...?

Előzmény: Berhel Elek (44)
Berhel Elek 2001. jún. 23. Creative Commons License 44
Isup,előazör is nézd meg tiszta-e a hűtőd,mert ha tele van sárral meg miegymással akkor hiába jó a termosztát,nem tudja a vizet rendesen visszahűteni.Gőzborotvával szépen ki lehet mosni de ne tartsd túl közel a hűtőhöz a csövet.Nem lehet hengerfejes?A termosztátot ki lehet próbálni egy fazék forralt vízzel.Kiveszed,ráakasztod egy darab drótra és belelógatod a vízbe,és ahogy a víz melegszik látni fogod amint szépen kinyit.Ha kinyit.Mivel a nyitási értéke rá van ütve a peremére (85fok közeli érték)még a víz felforrása előtt ki kell nyitnia,ha nem kuka-azaz csere ,de amíg a vízzel gond van tényleg ne indulj el hosszabb útra.A hűtőventillátor motor bekapcsolása nem függ a termosztát állapotától.
isup 2001. jún. 23. Creative Commons License 43
Ja ! marty, de a ventillátor azért bekapcsol !
isup 2001. jún. 23. Creative Commons License 42
És ezt, hogy termosztát hiba van kimutatja valami műszer, vagy tippem alapján "ész nélkül" cserélik?
Előzmény: Marty (41)
Marty 2001. jún. 23. Creative Commons License 41
Szia !

Így ne indulj el !
Tavaly tavasszal nálam is ez történt. Télen semmi tünet, ahogy megjött a jó idő , az első hosszabb úton letekert ablakok, és fűtés teljes gőzzel , mert fel akart forrni.
A termosztát nem nyit ki teljesen. A csövek , és a hűtő melegnek tűnnek,( ezért nehéz behatárolni ) mert azért áramlik a víz, csak nem elég intenzíven.
Nem tudom miért olyan ördöngős művelet egy termosztát csere. Bármelyik autószerelő meg kell , hogy tudja csinálni. Tavaly én magam csináltam. Kb két óra volt, aki nem először csinál ilyet annak másfél.
A termosztát sem drága, kb 1500-2000 Ft. ( Nem Opel, asszem HQ volt a Bárdinál vettem, semmi gond vele. )

Üdv: Marty

Előzmény: isup (40)
isup 2001. jún. 23. Creative Commons License 40
Bocs. Egy autószerelőt keresek Győrben, aki Opel Astrám hűtő/melegedés (?) problémáját szakszerűen megjavítja. Sajnos mindkét győri "szakszervízben" csalódtam ! Kérem segítsetek, mert 4 nap múlva vinném a családom 1000 km-re...és így nem lehet elindulni !
köszi !

anitszirk 2001. jún. 23. Creative Commons License 39
Tudja valaki hogy az Astráknak tényleg típushibája,hogy szorul a kormánya/nem szervo/nehéz tekerni.Megköszönném ha valaki segítene ez ügyben, az opel szervíz szar.Kamuznak összevissza.Kösz