Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

monor-21 2006. dec. 28. Creative Commons License 36079

200-ast se tervezték 30 évre. Busman vagy Tupi vagy aki jobban beleásta magát a témába Megmondja pontosan mennyire ugy ezeket is 10 -15 év körülre tervezték.

 

 

Az Ikarus 260/280-at 6 ritkábban 8 év folyamatos üzemre tervezték, felújítás és vázjavítás NÉLKÜL.

 

Ti már más világban nöttetek fel, de volt olyan idő a BKV-nál amikor a 8 éves Ikarus 200-ra úgy néztek a garázsokban mint a véres hurkára, és már alig akart kimenni vele valaki.

Akkoriban évi 200-300 busz jött, a csúcs 1975-ben volt 400 új autóbusszal, de még 1982-ben is 383, míg 1983-ban 385 új autóbusz érkezett. 

 

 

Előzmény: ..Nadine.. (36064)
DJ Szegecs 2006. dec. 28. Creative Commons License 36078
200-ast se tervezték 30 évre.

Takilaci írta egy korábbi hozzászólásában:
"A 200-kat 12 év élettartamra tervezték, úgy, hogy a gyártó azt ajánlotta, hogy 6 éves korban kapjanak felújítást és max. 650.000 km-t fussanak. A repülésben ez szentírás, a gyártó engedélye nélkül ez át nem léphető.

A hazai 200-ok 6 év helyett 11 éves korukban kapnak/kaptak felújítást és 650.000 helyett 1.100.000 - 1.300.000 km-t futnak, 18-19 éves korukban selejtezik őklet a gyári 12 év helyett, de bőven fut 20 év fölötti 280-as/260-as még az országban.
Ha nagyon keresgélnénk akkor még 25 év fölötti 260/280-ast is találnánk forgalomban."


Más: remélem, nem fog ez a topic is oda süllyedni, mint pl. az UV-villamosok nevű... Nem lehetne valahogy tiltani a Sulinetes IP címeket? ;)
Előzmény: ..Nadine.. (36064)
boz-021 2006. dec. 28. Creative Commons License 36077

Mi van alatta ZF híd vagy Rába csendes híd?

Melyik váltóprogram van benne?

Az amelyik csak az 1-est határolja, vagy az amelyik a 2-es és 4-est?

Előzmény: Törölt nick (36075)
faros1 2006. dec. 28. Creative Commons License 36076
Előzmény: boz-021 (36061)
Törölt nick 2006. dec. 28. Creative Commons License 36075
Szerintem a KFM-097 (ex. HIJ-097), jobban gyorsul bármelyik gyrosnál. Majd menj vele egy kört feltétlenül, tépnek vele rendesen.
Előzmény: boz-021 (36070)
boz-021 2006. dec. 28. Creative Commons License 36074

Szeretném ezt a képet elkérni. Légyszi' lődd már a boz-021 kukac frímél pont hú-ra.

Köszönöm, előre is.   :)

Előzmény: Irisbus (36067)
Törölt nick 2006. dec. 28. Creative Commons License 36073
;)

Előzmény: Irisbus (36067)
Irisbus 2006. dec. 28. Creative Commons License 36072

OFF

Bocsi Tavaszutca hogy helyetted reagálok!

 

A képen mint láthatod, egy 417 es IKARUS on házasodik a pár.

A topiktárs barátom pedig egy Ikarus 280 ason (tod 7-173GY) gyroson tervez!

Előzmény: masterboy69 (36069)
Irisbus 2006. dec. 28. Creative Commons License 36071

Még mindig nem érted.

A BKV azért újítja fel a szaros 260 asait meg 280 asait mert csóró. És rohadtul nincs pénze Volvóra vagy MAN re vagy Mercedesre vagy Scaniara...

Nyilván az utasok és a cég is jobban örülne, ha úsznának a zsetonban és évi szinten 100-150 új busz jöhetne a céghez.

 

Csóró a BKV, csórók a Volánok. Ez van.

Előzmény: masterboy69 (36068)
boz-021 2006. dec. 28. Creative Commons License 36070
Nem. A ZF-eket iszonyat jól be lehet lőni, kick-down-ra olyan 2000-2100 körül vált fel, egy EST 18 elektronikás autó ZF híddal + a 155-ös D10-el : fedezékbe mindenki...   :)
Előzmény: Törölt nick (36065)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36069
ezt hogy érted? elmondod?
Előzmény: Tavaszutca (35866)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36068

a bkv nál van még 260 és 280 as ráncajtos busz min 20 éves és megy és szép.kit  érdekel hányszor ujitották fel jo és kész,

 

valaki védjen már meg haho ikarusosok

Előzmény: ..Nadine.. (36064)
Irisbus 2006. dec. 28. Creative Commons License 36067

Miért arra a hsz emre reagálsz , amiben egy Ikarus C80 van? :)

 

CKA-423
Előzmény: masterboy69 (36066)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36066
nem tudom bunkoság vagy nem de jo lenne ha csak ikarus képeket raknánk fel
Előzmény: Irisbus (36060)
Törölt nick 2006. dec. 28. Creative Commons License 36065
Esélytelen lenne a gyros.... inkább: gyros vs HCA-775
Előzmény: Irisbus (36060)
..Nadine.. 2006. dec. 28. Creative Commons License 36064

200-ast se tervezték 30 évre. Busman vagy Tupi vagy aki jobban beleásta magát a témába Megmondja pontosan mennyire ugy ezeket is 10 -15 év körülre tervezték.

 

Nem azért ujitják fel a cuccot mert huh de nagyon jó meg minden.

 

csóróság van.

 

Ha évi 20-30 % uj kocsit tudna beszerezni egy Volán akkor szarnának bele s repülne minden Romániába meg a Ruszkikhoz.

 

 

Előzmény: dbbuszos (36049)
280.49.865.86 2006. dec. 28. Creative Commons License 36063

gyros:

D10UTSLL160 (EII), ZF Ecomat 4HP 500, vagy MVG ("nagyrába") híddal, vagy ZF-el.

Előzmény: Irisbus (36060)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36062
a c56 és a c80 ast is szeretem valoszinűleg a c család jobb valamivel
Előzmény: Irisbus (36060)
boz-021 2006. dec. 28. Creative Commons License 36061
Ne fogd magad vissza, kotorássz elő ilyen képeket még, légyszives.   :)
Előzmény: faros1 (36052)
Irisbus 2006. dec. 28. Creative Commons License 36060

Pardon! :)

Viszont egy gyros és egy c80 gyorsulási versenyre elég kivi lennék...

Meg tudja vki mondani h a gyrosok többségében mien motor + váltó van?

Köszi!

(ezzel kiállhatna vmeik BKV-s csoda:)

KFM-097
Előzmény: dbbuszos (36059)
dbbuszos 2006. dec. 28. Creative Commons License 36059

Ez nem IKARUS.:) Kell ez ide?:)

Előzmény: Irisbus (36053)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36058

a volvo a merci az alfa is fog kapni

ja amugy a 106 járaton már rozsdásodik az egyik volvo

Előzmény: Irisbus (36056)
GSA-465 2006. dec. 28. Creative Commons License 36057
Az szép, mi "csak" 340 LE-set kaptunk :'-(
(Annak idején készültek volna ekkora teljesítménnyel Ikarusok... még a tachográfmentes időszakban...)
Előzmény: Irisbus (36053)
Irisbus 2006. dec. 28. Creative Commons License 36056
Azt ugye tudod, hogy a gyrosok (7-173GY) kaptak pár évesen egy igen kemény felújítást???
Előzmény: masterboy69 (36054)
GSA-465 2006. dec. 28. Creative Commons License 36055
15 évet azért akármelyik ma készülő típusnak bírnia kell. Legalábbis illenék. Az Ikarus bírja ennek kétszeresét (felújítással)
Előzmény: GSA-465 (36051)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36054

a csuklos volvo már most ugy rángat amikor vált mint az ikarus 15 évesen.

nekem a gyors 7-173as a kedvencem

Előzmény: GSA-465 (36051)
Irisbus 2006. dec. 28. Creative Commons License 36053

Például az Agriánál... meg még a Borsodnál... (többek közt!)

 

JYL-895
Előzmény: GSA-465 (36047)
faros1 2006. dec. 28. Creative Commons License 36052
Az Express elég nekik a sereghajtáshoz!Amugy nem a "nagy" csapatot vitte az BRS 558-as! BRS 518 at kapták helyette.Na találtam egy képet újkorából,középen a piros busz az akkor még GF 25-64 elsö rendszámal és 1979 -es.A kép K.Tibor gyülytö barátomtól származik!
Előzmény: Alkaa (36019)
GSA-465 2006. dec. 28. Creative Commons License 36051
Ezen tulajdonsága a Volvót fogja minősíteni...
Előzmény: masterboy69 (36050)
masterboy69 2006. dec. 28. Creative Commons License 36050
mire az alfa is 8 - 10 éves lessz alig fog mozogni.
Előzmény: Irisbus (36046)