Sajnos a szöveget képtelen vagyok felnyomni. Az elsőn Varga Cigány Zoltán szaltózik a Főtaxi Ralin a Bajna-Lábatlan gyorsaságin. A másodikon, ugyanazon a versenyen a Dudás-Doma Ladája szarvasbika kaland után. A három résztvevőből kettő életben maradt. autó
- CI 52-54 eredetileg fehér Wartburg 312 1962, 1971 márciusban vették, két hónappal a születésem után
- PD 32-70 dinósárga VAZ 2103 1978 augusztus, ez új volt, tárgynyereményen nyertek egy Skodát és ráfizettek
- KJ 40-65 fehér VAZ 2105 1983, több év várakozás után újonnan
- GK 42-81 törtfehér VAZ 21073 1986 május, szintén a kötelező 3 év várakozás után
Saját autók:
- Az első! CE 92-07 törtfehér P50/1 1962 januári, 1988 októberében vettem, a VAM 2002. 03. számában a címlapon szerepelt
- GK56-59 narancs P Fiat 126p 1985-ös, alkalmi vétel volt 1989 áprilisában, emiatt eladtam a Trabit, máig sajnálom!
Az utána jövő autók nem túl érdekesek, de:
- CM 67-56 egérszürke Wartburg 312-1, 1966. 01. 14. 1999. májusában vettem a második tulajtól, szinte teljesen eredeti állapotban, a Retromobil 2004. 03. számában szerepelt
- CI 45-81 zöld Wartburg 312-3 Coupe, 1963. 09. 14. 2005. februárjába vettem újsághírdetés alapján, szintén második tulajdonostól.
A 71-es Zsiga az megvan, amúgy a mai napig, eredeti sötétkék fényezéssel. Csak sajnos egyszer ellopták, aztán valahogy visszakerült, de kicserélt motorral és Z-s rendszámmal, azóta a kert végében áll leponyvázva.
Rendszámügyben eléggé otthon vagyok, mert mindig is lestem őket.
A csepeli Merkur telep előtt parkoló autók nyilvánvalóan az ottani dolgozóké voltak. Félretették maguknak a "jobbakat" Csupa egyforma szám volt. 44-44, 66-66, ilyesmi :-))) Egyszer egy új autót egy "csókos" átadó adott át. 91-xx ment aznap. Odahozta a 91-91-et, hogy jó lesz-e? :-)))
P-s rendszámot személygépkocsira valóban 78 körül adtak. Nekem volt pl. egy PE-s Ladám, 78-as évjárat. De: Azért adták akkor már a P-s rendszámot, mert elfogyott az ABC. A "Z" volt az a teljes széria, amit szgk-ra adtak, utána jött a P. 77 végén, 78 elején fogyott el a Z betű.
A képen látható lada nem az egyetlen, mert amire azt mondják, hogy az egyetlen, azon nincs érvényes rendszám, szombathelyen van, és egy korhű rendszám van rajta. És nincs rajta piros villogó, mert azt egyelőre nem tudtak szerezni :D
Tudtommal rendőr Moszkvicsunk sosem volt... 1200-es Ladák voltak csak, meg talán néhány Volgára emlékszem... (De azok inkább amolyan "elit feladatokat" láttak el...) Tehát a képen látható Lada valóban az egyetlen "retro rendőrkocsi" a 70-es, 80-as évekből...
háááát, meg nem mondom, hogy engedték, nem engedték, bár szerintem nem sok vizet zavar a kilátásban. :)a rallys képek egy cseszneki rallyn készültek, meg az mb-s képek is meg nem mondom melyik évben. :) Látni különben érdekes autókat. Gondolok itt a polonézra, ill a "rőnókra".:)