Keresés

Részletes keresés

hévguru Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8975
ICS MÁNIÁS a 1144-1143 szetedrén van össze sorozva a párjával a 1145-1146-al.
üdv
Előzmény: ICS MÁNIÁS (8947)
vasefake Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8974
hivatkozok 8960 számu hozzászolásomra
Előzmény: vasefake (8971)
M.VIII Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8973
köszi! már válaszoltam is!
Előzmény: Bálint23-24 (8972)
Bálint23-24 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8972
off

igen, most küldtem át


on
Előzmény: M.VIII (8968)
vasefake Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8971
halihó! Szerintem vagy félreolvastál, vagy nem nekem szántad , mert én Mellettetek áltam ki. Nagyon is jól ismerem a müködést a HÉVnél, mert ez itt is ugy működik mint a Bkv számos csoportjánál. Én csak azért ragadtam billentyűzetet, mert zavar hogy egyesek sportot üznek a dolgozók b@aszkurálásából.
üdv : Vase
Előzmény: hamurappi1 (8970)
hamurappi1 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8970

Sziasztok,

Na ha már a "műtyúk"-nál (beszédszintetizátornál) tartunk akkor egykét megjegyzés, én ugyan Gödöllői vonalon dolgozok, de a beszédszinti, hatására, a Tisztelt utasunk sajnos nem fogja magát hamarabb "feldobni" a szerelvényre, sajnos néhányan dirrekt, lassitják az ajtózárás kényes műveletét... , az iskolások rendszeresen akadályozák fej, ill végtagok kidugásával az ajtózárást.És ahogy megfigyelhető egyre merészebbek ...

Számtalanszor mennek el értékes másodpercek, hogy pár érdekes utas miatt vissza kell nyitni az ajtód, vagy be se tudod zárni mert nem figyel vagy játszik...

A beszédszintit és az inditásjelzést adó hangot is kevesen tisztelik...

Hmm, érdeklődnék miért van, kitéve az általános szöveg, az utasajtók főlé, hogy az Inditásjelző megszólalása után TILOS a fel és leszállás?!

De mint utóbb kiderült számomra, sajnos ez csak tájékoztató jellegű lehet ... mert a kedves utas sz*rik rá!, és ha odazársz valakit akkor még neki van joga höbörögni!

Na akkor most ,hogy is van ez?! Nem a tisztelt kedves utasnak, fogják azt mondani, hogy ejnye ejnye, miért szállt fel akkor, mikor már az inditásjelző szólt, mert az hogy nézzne már ki? Tehát megint ki koppant? A járművezető, mint mindenért ezért is őt veszik elő, ha jogos ha nem ..... majd "ők" (fönökök) megmondják útólag ,hogyan is kellett volna csinálni .....

Csak azt nem veszik észre , hogy nincs röntgenszemünk, és nemtudjuk kiszúrni a szerelvényből utólsó pillanatban leszálló szupermaneket, és szupernagyikat, akiknek nem volt elegendő 30-40 sec hogy leszálljanak ....

No de erről ennyit, és ha lehetne kérni téged, akkor egy picit gondolj bele, a járművezető helyzetébe is, neki másra is kell figyelni nem csak, arra hogy most működteti e a KŐD gombot vagy nem ....

És hadd döntsük már el akarjuk vagy nem műkődtetni ... köszi előre is ...

Na és egy utolsó amikor Végállomáson a KŐD gombot müködteted, amiben megkéri a kedves utasokat, hogy fejezék be a le és felszállást , valamelyik beszédszinit, nem hajlandó menetvezérlésre elindulni, és ha nem veszed észre, akkor eggyel elcsúszva mondja a megállót.De van olyan beszédszinti is ami éppen kiesik a látóteredből, vagy takarásban van, szóval ha lehet ne ez alapján akard megiténi a munkánk előre is köszönettel.Egy járművezető a sok közül ...

Üdv Hamurappi

Előzmény: vasefake (8961)
L45H Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8969
Szia tiszt!
Én elsősorban utas vagyok HÉV-éknél, főleg a szentendrein. De van néhány szentendrés vezér ismerősöm, például az egyik legjobb ottani motorász is. Beszélgettem vele a műtyúkról és kiderült, hogy eléggé idegesíti őt (őket) ez a szerkezet. Ennek elenére meg sem fordult a fejében, hogy ne az utasítások szerint használja. Sőt! Volt olyan, hogy hibás volt a gép, ezért lecserélte a vonatát!

A köd gombról MINT UTASNAK az a véleményem, hogy felesleges -még jelen formájában is- és kicsit idegesítő is. A helyiérdekű vauti szerelvények indulását még a legkultúráltabb nyugati fővárosokban is indításjelző (jelzőkürt+fény), esetleg állomási bemondás kíséri. Az állomási bemondás nem lenne egyébként rossz ötlet, főleg behaladó vonatnál nem, mert a HÉV-nél több helyen is úgy van kialakítva az állomás, hogy a sineken utasok átkelése képzelhető el. De a járművön ez a köd...Ez nem kell. A fogason is a HÉV műtyúkját használják, aztán ott sincs ilyen.
M.VIII Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8968
:) Hali! Levelet elküldted?
Előzmény: Bálint23-24 (8965)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8967

Ma is okosabb lettem hála Néked:)

thx

Előzmény: Bálint23-24 (8963)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8966
Nah, ez remek hír! Hogy minek van mobilom?:)Néha én is felteszem magamnak a kérdést, ma csak szimplán szokásomhoz híven otthonfelejtettem, amúgy meg le vagyok égve:)Ha megadod az e-mail címed akkor megbeszélhetjük a dolgokat.
Előzmény: M.VIII (8962)
Bálint23-24 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8965
REMÉLEM ez lesz az utolsó hozzászolás beszédszinti ügyben (pláne a nem hozzáértök részéröl) : van azon egy "MEGSZAKIT" gomb is, ezt is lehet kezelni, ha esetleg vissza kell nyitni az ajtót...
Bálint23-24 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8964
A 869-870 kerékesztergán van (a hétvégén csinálják meg a METRONÁL). Addig Cinkotán tárolják, innen megy az Örsrea METRO telepre.
Előzmény: Törölt nick (8952)
Bálint23-24 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8963
Öntsünk tiszta vízet a pohárba! Azért nem ment ebben az évben Cinkotára vonatunk mert nem jött ki úgy a futott kilóméter, hogy J-s (ebben is van több fajta) javítása legyen. Jövöre már valószinű sokkal több lesz Cinkotán. Dunaharsztin V3-at csinálnak. Volt olyan eset is emlékeim szerint, hogy 2 vonatunk volt Cinkotán, egy pedihg Dunaharsztin felújitáson. Igaz, ez nyáron volt (ha erre is jól emlékszem).
Előzmény: Törölt nick (8954)
M.VIII Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8962
881-641-882 már le van csiszolva, glettelve, lassan festik.:)) Amúgy minek van mobilod? :))) Hívtalak ma.
Előzmény: Törölt nick (8954)
vasefake Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8961
Bocsi mindenkitől az előző hozzászolásért, de kicsit kiborít, hogy sokaknak az okoz örömet , hogy csak Mocskolja, s csak Mocskolja a T kollegákat.
Akinek nem inge nem veszi gatyának...
Vase
vasefake Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8960
Kedves Tiszt!
Ahogy már Chris von Bone topictárs bemásolta az e1-es utasítást, nem szükséges a "műtyúkot" használni. Amugy mneg igazán büszke lehetsz magadra, hogy te is beáltál a "szidjuk a járművezetőket" sorba.Tudod az a nagy helyzet , hogy ha te is egész nap birkákat terelnél, s a drága sok "kedves " utas mindenért b@szkurálna te is elfáradnál,
s ráunmnál. Amugy megsúgom neked halkan, hogy nagyon jó életed lehet hogy ennyire Sűrűn ráérsz a Békási HÉV állomáson azt figyelni , hogy meik vezető sietteti a vask*rvával, a népet, amit a csöcseléktől hallani nem lehet! S Ha rám halgatsz , ne szálj szembe azokkal akik már akkor a Hévvel foglalkoztak mikor te még a csattogó lepkédet tologattad...
"Köszönöm figyelmed"
M.VIII Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8959
Hm..remélem ezek után teljesen világos lesz mindenki számára, hogy is működik ez az egész.
Előzmény: Zénóka23 (8957)
M.VIII Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8958
Teljes mértékben megértelek, hogy néha bemonddatják, néha nem. Ezt a tényt egyszer sem vontam kétségbe. De lustának nevezni a j.vezetőt, az nem szép dolog, pláne, ha a problémád egy rájuk nem kötelező dologból fakad.
Előzmény: tiszt (8938)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8957
hajjaj!
Lehet, hogy most én leszek a rossz, de nem érdekel!
Szeretném megvédeni mind Infóst, mind kedves kollégámat V46 021-et.
Félreértettétek teljesen egymást.

Szóval! A vonali végrehajtási utasítás leszabályozza, hogy hol kötelező a bemondás.
Batyin, Szentendrén, valamint Aquincumban (!) páros vonatként kötelező.
Békáson én sem mindig mondatom be és nem lustaságból!!!
És attól, ha rámutatsz, hogy használni kéne, nem fogjuk használni, sőt...
Előzmény: tiszt (8937)
M.VIII Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8956
Rendben. Csak annyit még, hogy a beszédszintetizátor opcióit a járművezető kezeli, tehát rajta múlik, hogy bemondja-e, vagy sem.  
Előzmény: tiszt (8937)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8955
De miaza mérlegelés?Lemérik a súlyát?
Előzmény: Törölt nick (8954)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8954

A ráckevei főműhelyes javításokat én úgy tudom csak haraszti csinálja, Cinkotára csak mérlegelésre szokak menni a szerelvények.Meg az a másik h pár napja utaztam vele.Ezért is furcsa egy picit nekem a dolog, de hát kitudja???:)Meg van még itt vmi.Ugye nemrég jött ki fmről a 875-876 és rögtön be is ment a 881-882.Egyszerre két főműhely csak a megboldogult időkben volt amikor még Cinkotára is mentek kevei gépek fm.re,de ennek már lassan egy éve.

Előzmény: Sir Rooth (8953)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8953
Gondolom nagyfelujitás:-)
Előzmény: Törölt nick (8952)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8952

Vmelyik guru mondja már meg h mit keres ott:)

Előre is kösz!

Előzmény: M41 2143 (8945)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8951
Jóvammá!Nyugszik.Baj hogy megkérdeztem?Sose lehet tudni...
Előzmény: M41 2143 (8950)
M41 2143 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8950

Szerinted?

MX!!

Azok sose forgalmiak!

 

 

 

1144 meg má' Sztendrén van.

Előzmény: Sir Rooth (8949)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8949
Szállít utast vagy csak áll a telepen?
Előzmény: M41 2143 (8945)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8948

Mi történt ma a szentendrei vonalon?

 

A batyiról 15:38-kor induló hév-szerelvény 1 perces késsésel érkezett meg. Majd azonnal indult. A végállomási hangostájékoztatást nem lehetett érteni, mert eléggé elmosódott, viszhangos volt, de a vonatvezető (miután előreszaladt) bemondta a mikrofonba, hogy Margit hídnál nem áll meg. Elindult a szerelvény, majd közvetlen a megálló elött újabb infot közölt: A szerelvény mégis megáll a Margit hídnál.

 

Tényleg mi történt?

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8947
1143-1144 Már Szentendrén van?
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.09.20 0 0 8946

AZ IGEN!!

Előzmény: M41 2143 (8945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!