amikor kezdi a kigyorsítást sokat segíthet a feltekert moci nagyobb nyomatéka. és ugyebár azt nem hiszed, hogy nincs olyan kanxar az f1-ben, amit nem padlógázzal vesznek. van. ilyen pl. az indy döntött, és ha nem tévedek ilyen a 8-as is Törökországban.
"Management representatives for Kimi Raikkonen were this week at Ferrari's headquarters at Maranello to finalise a definitive contract for the Finn for 2007 and beyond. The deal is expected to be announced by the Italian team on Sunday evening."
a motor nem bírná ki. a 8-asban fullra fel volt tekerve, ha végig ezt nyomta volna elfüstölt volna. manapság centire ksizámolják, hogy bírja ki a moci a szükséges kb. 2000 km-t.
"A motor nem bírta volna ki? Ez azért nehezen hihető..."
Az ellenkezője hihető nehezen. A motormérnök és a versenymérnök törték a fejüket, hogy vajon meddig engedjék fel a fordulatszámot. Nyilván a végig emelt fordulatszám káros a motorra nézve.
Nem vonom ketsegbe hogy igy volt. Megmagyarazni nehez, de a mechanikai tapadas lehet ra magyarazat. Mint ahogy korabban emlitettem, kicsivel meredekebb szarnyallas a sebesseg novekedesevel megfordithatja a tapadasi viszonyokat gyors kanyarokban.
En meg varom vegre az adatokat, hogy alazo mennyivel lett gyorsabb az egyenesben sajat magahoz kepest.
Nekem az jutott most eszembe, hogy Alfonz miért csak abban a kanyarban "tekergette a tekergetnivalókat"? Ha a pálya bármelyik másik kanyarjában is megtekeri a kapcsolót, ott is gyorsabb lehetett volna, mint Májkül. De nem tette....vajon miért? A motor nem bírta volna ki? Ez azért nehezen hihető... Vagy Alonso élvezte, h Májkül ott lihegett a nyakában?
Én a magam részéről, ha versenyeznék, úgy lennék vele, h minél messzebb van tőlem a fő vetélytársam (főleg, ha mögöttem van), annál jobb. Tehát, ha a kocsi képes rá, akkor kihasználom a maximális lehetőségeket. Ezt Alonso nem tette meg, ha csak a 8-as kanyarban tekergetett. (márpedig ezt mondták)
emlékszel még, hogy 95-ben milyen molinók függtek ott? valami olyasmi, hogy két schumacher sem ér fel egy alesivel. és akármekkora alesi rajongó voltam, ez csak etikai síkon közelíthető a valósághoz, amúgy szimplán hülyeség.
El tudod fogadni, hogy az utolsó körökben Mihály látványosan gyorsabb volt a pálya első harmadában, mint Alonso? Még előzési kísérlet is történt (bár lehet, hogy a csekettőn nem így volt).
Ebből látható, hogy valami nem stimmelt ott Alonso kocsijával.
Végül is, amit a Rönyó teknikusa mond az "hazugság", hisz "száraz tények nem igazolják", csak az ellenfél "húzására" van. Gondolom az sem tény, hogy a Ferrari mindenhol gyorsabb volt, kanyarban is meg egyenesben is, kivéve a 8-as kanyart, mert ott tapadási gondjai voltak. Ennek ellenére Alfonz mindenhol lassabb volt, kanyarban is meg egyenesben is, kivéve a nyolcas kanyart, és az utána következő két egyenest. De ezt majd Zozo___ megmagyarázza...
Ha nem reagáltatok volna ekkora epeömléssel a dologra, a kutya sem figyelt volna rá, így viszont f@sza kis reklámot csináltatok neki. Majd a modi törli ,ha akarja, bár úgy tűnik, hogy őt nem nagyon érdekli a dolog. :))
Michiel Mol megvenné a Midlandot, még lehet hogy a héten aláírják. Gascoyne pedig lehet, hogy a Midlandhoz szerződik. Ami azt jelentené, hogy visszatér a gyökerekhez (Jordan):)
Miután a tények terén láthatóan becsuktad előttünk az ajtót, mert ami van, az neked nem jó, amit nem lehet beszerezni, az kéne, a te indoklásod meg kimerül annyiban, hogy "Alonso semmiképp sem játszhatott Schumacherrel, mert egyszerűen nem"; komolyan azt várod, hogy vitapartner legyél? :D
azert erdekes hogy sokszor a tenyekert kiabaltok, de most valahogy nem sikerult tenyekkel elorukkolni, marad a masik piszkalasa az ilyen es ehhez hasonlo beszolasokkal, mert ugye korabban is volt par, na mind1, ez van, nem is ertem miert vartam mast