Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253629
nagyon. megint hatalmas érveid voltak. be kell látnunk, mindenki hülye, nélküled semmire nem mennénk. most hogy ezt beláttuk, talán odébbállhatnál:)
Előzmény: finlux (253626)
Inner Circle Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253628
Ezzel a hülyeséggel, hogy "Button beérjen Ausztráliában", akarsz villantani? Newsflash: Button DIREKT nem ért be Ausztráliában, miután rászólt a versenymérnöke, hogy "Don't cross the line!" Azzal meg nem sokat érnek, ha a következő verseny szabadedzésén durran el a motor :D
Előzmény: finlux (253626)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253627
"nem tudtok normálisan érvelni, csak LKF"


1részt szerintem ennek LKF nem biztos, hogy örül
2részt összekevered azt, hogy nem tudunk, vagy nem tartunk rá méltónak.
Előzmény: finlux (253625)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253626
A padlóról felkeltem, és szétvertem az egész bagázst. :))) Ez van sajnos. Ezt kell szeretni. :)


http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=58713211&t=9000247
Előzmény: Abraka Dabra (253624)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253625
Az a szánalmas, hogy egyesek kiskirályt játszanak itt.
Aztán ha szopi, akkor rohannak a modihoz. Most akkor én miért ne utalhatnék be egy hsz-t a modikhoz, ha engem az sért? Szegény AD sokkal szánalmasabb a rinyálós sírásával a modi topicban. Csak meg kell nézni a linket.
Egyébként meg :DDDD, nem tudtok normálisan érvelni, csak LKF. Őt tartom valamire. És punktum :)))
Előzmény: Inner Circle (253619)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253624
azért ez most már KO. Rászámolhatunk finluxra, vagy ütöd még?:))
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253618)
Zozo___ Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253623

Toled is megkerdezem: attol lehetett gyorsabb a 8as kanyarban alonso hogy feljebb tekerte a motorot? Ettol no a leszorito ero vagy mi? Mert nem a kanyar utani egyenesben ugrott el hanem a kanyarban. Tehat?

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253620)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253622
Én meg nem hiszem el, hogy te nem hiszed el, hogy a pilóta is jócskán kiveszi a részét a motorkímélésben. Szerinted az nem kíméli a technikát, ha gyengébben gyorsítanak ki? Ha nem olyan agresszíven váltanak vissza? Most az ebből fakadó kímélés mértéke akár kevés is lehet (pedig nem az), de a csapatok kapaszkodnak minden motor élettartamot megnövelő lehetőségbe.
És ha ez a kímélés éppen csak annyi, hogy Button beérjen Ausztráliában(?) a célba? No comment...
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253618)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253621
hát ez megrendítő erejű ütés volt. kész vagyok:DD
Előzmény: finlux (253617)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253620

8as kanyar utan ne tudott volna kozelebb kerulni, egyszeruen tul sokat vesztett abban a kanyarban, de szvsz kozelebb kerult a kovetkezo egyenesekben.

 

A nyolcas kanyar előtt szinte ráesett a kanyargós részen Alonsóra. Vegyük úgy, hogy ezen a kanyargós részen a Renault nem tapadt jól a Ferrari igen. Aztán jött a nyolcas kanyar, ahol Alonso elhúzott, mert a Renault jól tapadt a Ferrari meg nem. Öhömmm...

 

Nem sántít itt valami szerinted?

Előzmény: Zozo___ (253616)
Inner Circle Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253619
Szánalmas :P
Előzmény: Abraka Dabra (253615)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253618

Komolyan úgy érzem magam, mint ha egy alapfokú F1 tanfolyamot tartanék.

 

1-2 sec egy része a kisebb végsebességből adódik (revlimit) a másik része, meg a kisebb kanyarasebességből (gumi és futómű kímélés). De ha lassabban megy be egy kanyarba, attól nem spórol a motoron! Ott azelőtt és azután sem adtak padlógázt, a motor nem ott kapja a legnagyobb fordulatot, a motornak irreleváns, hogy mekkora a kanyarsebesség. Ezzel az erővel spában, ahol gyorsabb kanyarok vannak több kéne legyen a motorhiba, mint pl törökországban.

 

Más: ha az F1-es autónál nagy sebességnél elveszik a gázt, akkor a kocsi 1 G-vel lassul. Ha csak félgázon toszakodna körbe az utolsó körökben, akkor secperc alatt elfogyna az előny, nem 1-2 mp-t vesztene, hanem 10-20 secet, na ezért nem bízzák a pilótára a kímélést, hanem a kiérlelt, kiszámolt technikára. Így csak annyit veszítenek az egyenesben, amennyit muszáj. Az egyenes a végén is padlógáz.

 

Korábban nem hittem el, hogy van aki elhiszi a Felpörgetve-féle baromságokat, hogy a pilóta amikor előzni akar az egyenesben, akkor visszavált és padlógáz. Uramisten! Hát addig is padlógázon volt, az előző fokozatot pedig ott váltotta el, amikor pirosba ért, hova a csudába váltana vissza?! De most látom, hogy F1-ben többé-kevésbé jártasaknak is misztikum ez... pedig egyszerű: paldó a revlimitig, váltás, padló stb. ezt egy gép is meg tudja csinálni (ezért is csinálta gép 2003-ig!)

Előzmény: laccolt (253613)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253617
Látod, ha én linkelnék be tőled ilyen moderátori hsz-eket, rohannál ugyancsak a modihoz, súlyos topicrombolás címen. De mivel most te kezdted, ezért én is csinálok egy listát rólad. :))) Valahogy nagyon aktív vagy abban a topicban.

http://forum.index.hu/Article/showResultList?o=4&aq_text=&aq_cre=&user_id=16153&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9111535
Előzmény: Abraka Dabra (253615)
Zozo___ Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253616

Szamomra a ferrari belso kamerajabol nem az derult ki hogy a 8as kanyar utan ne tudott volna kozelebb kerulni, egyszeruen tul sokat vesztett abban a kanyarban, de szvsz kozelebb kerult a kovetkezo egyenesekben.

Ha tudna valaki a versenybol szektoridoket betenni, kiderulne hogy mi volt a szitu.

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253614)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253615
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253614

Érdekes, a nyolcas kanyarban jobban tapadt Alonso, de azt nem veszed észre, hogy utána a két egyenesben nem tudott közelebb kerülni hozzá MS. Pedig addig letolta a pályáról.

 

És lehet, hogy az utolsó szektorban a Ferrari volt a gyorsabb (bár ezt kétlem a verseny utolsó 10 körét nézve, najó az leguccsót kivéve) de ha mondjuk 1 tizeddel gyorsabb is volt ott, nem ott érte utol Alonsót, hanem rendre az első szektorban. A nyolcas kanyar előtti egyenesben a Renault egyszerűen megtáltosodott és nagyon frankón ment az előzési pontig. Mindebből az következik, hogy Alonso az első szektorban sokkal lassabb volt, mint az utolsóban, egyáltalán nem kizárható, hogy ennek oka van.

Előzmény: Zozo___ (253596)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253613
Akkor miért van az, hogy a futam vége felé, ha az első helyezett nagyon-nagyon vezet, és visszavesz, akkor soxor 1-2 mp-cel is lassabb köröket képes futni? Akkora különbség CSAK a revlimitből nincs.

Pl biztos vagyok benne, hogy Button a Ringen az utsó körében nem nyomott mindenhol padlógázt, ahol amúgy igen a verseny többi körében.
Sőt, Massa sem padlózta le a Ferrarit Töröko-ban az utsó kör(ök)ben, mert értelmetlen volt, bőven volt előnye.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253605)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253612
ha így nézzük a smile-t, akkor most te is magadon röhögsz. :)))
Előzmény: Abraka Dabra (253608)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253611
motoron kívül minden mást kímél: ezt a pilóta a vezetésével csinálja.

Ez úgy hangzik, mintha a pilóta és a motor között nem lenne kapcsolat. Pedig a pilóta nyomja a gázpedált, ő vált. Tehát elég szoros kapcsolatban vannak.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253605)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253610
ha te mondod...
:DDD
Előzmény: finlux (253606)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253609

"Észbontó vagy!"

 

Szerencsére benned ezzel nem tehetek kárt. :)))

 

Előzmény: finlux (253604)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253608
kiröhögted magad, köszönjük, ne égesd már tovább magad:))
Előzmény: finlux (253578)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253607
Azért tök jó lehet nálatok, ahogy ott üldögéltek szépen, "melegen" egymás mellett, és maszírozzátok egymás nemesebb szerveit...amit aztán megtesztek itt is, virtuálisan...:)

Józangondolkodású, mi? Ugyanmár...akkor nálad a józan gondolat az az, hogy utálasz vkit csak azért, mert jobb, mint a te kedvenced. Nagy gratula...
Előzmény: Bateman (253594)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253606
A motor kíméléséről a más motormapping és a csökkentett fordulatszám gondoskodik, nem a pilóta.

A pilóta is gondoskodik róla.


Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253605)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253605

Ugyanakkor a versenyző is nagyban benne van az autó kímélésében, nem csak a revlimit. Ha ezt nem látjátok be, akkor sajnálom.

 

Két dologról beszélünk, az autó kímélése az okés, de azzal gyakorlatilag a motoron kívül minden mást kímél: ezt a pilóta a vezetésével csinálja. A motor kíméléséről a más motormapping és a csökkentett fordulatszám gondoskodik, nem a pilóta.


 

Előzmény: finlux (253589)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253604
És hogy értelmezed azt, hogy Nem csak?
Észbontó vagy! :)))
Előzmény: Törölt nick (253603)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253603

"Hol? Mutasd! Most! :)))"

 

Itt:
"Nem csak a revlimit, keverékszabályzás meg fiszifaszom dolgokkal lehet kímélni a gépjárművet. Ha kigyorsításkor hangyányival kisebb gázt ad, már kímél. Ha kanyarokban hangyányival kisebb gázzal megy, már kímél. Stb..."

 

Most mehetsz szépen másokat baxogatni.

 

Előzmény: finlux (253602)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253602
Hol? Mutasd! Most! :)))
Előzmény: Törölt nick (253599)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253601
***********

a csillagok helyére gondolj bármit, ami miatt kimoderálhatnának :)
Előzmény: Törölt nick (253482)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253600
Na de te korrekt vagy, tehát nem kamuzol ;)
Előzmény: Abraka Dabra (253485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!