Ez van gyerekek. Ilyenkor mindig ilyen durcások vagytok, mikor beégtek. Ha érdemben nem tudtok hozzászólni, vagy már kifogytatok a hülye magyarázatokból, akkor: " persze, mert finlux csak geciskedni, meg oltogatni jön ide". Szakmai kérdések gyerekek! Semmi OFF, úgyhogy szedjétek össze magatokat. :)))
2. The latest news will become free At the same time, users who are not subscribed to autosport.com will be able to read news from the past 30 days without the need to subscribe - but with increased advertising (including full page entry ads and pop-ups).
The following services will become available for free: News from the past 30 days (with ads); Low resolution (1X) photos in the gallery (with ads).
A baj ezzel a válasszal, az, hogy érdemben semmire nem válaszoltál. Te azt írtad, hogy a versenyzők mindig padlóznak, a mérnökök szabályoznak. Mit szabályoznak a mérnökök vereny közben? Tényleg padlót nyomnak a versenyzők mindig, ahol lehet? Szerintem nem. Úgyhogy még akár egy faéket is betehetnek a pedál alá, mondjuk ha 30mp-el vezet a másik előtt. :))) A revlimit meg evidens ilyen esetekben.
Szerintem nyugodtan ignorálhatod, tuti hogy nem ennyire faék, csak g*ciskedni jár ide. Ha egyszer báncsák a Schumikáját, aki a handjoblegjob ((C) Tarzaan).
Ne magadból indulj ki, vagy ennyire magadfajta hozzánemértőnek tartasz?
Ejnye, ez a lekezelő személyeskedés szakmesterúr. :) nézd csak meg, nemcsak a fingós topicba írogattam :)))
Revlimit letekerve, és még így is lehet könnyedén motort füstölni, olvasd el jobban a hsz-emet lejjebb. Azt észrevetted-e, hogy Kimi sokszor a verseny utolsó köreiben futja meg a leggyorsabb köreit minden ok nélkül? Nos, akkor itt vagy Kimi a hülye, vagy a csapat nem szól rá. Szerintem a csapat szól, vagyis Kimi az észnélküli. :))) Aztán meg megy a sírás, hogy füstöl a merci. Hát még szép. Ilyen felfogással.
A többire AD válaszolt egyetértek vele.
Akkor minek írtad ezt? : Akkor nem nyom padlót, még ha lehetne is, hogyha nagy az előnye.
Belezavarodtál kicsit a dolgokba mester. :)))
Vannak esetek, és a füstölések zöme szvsz ilyen, hogy nem is látják, hogy vmi elfárad és kész elfüstöl
Hogyan is? Beavatkoznak Kimi lábába? :))) Vagy kétirányú telemetriára gondolsz?
Ne magadból indulj ki, vagy ennyire magadfajta hozzánemértőnek tartasz? rászólnak, hogy csavarja le a fordulatszámot.
A többire AD válaszolt egyetértek vele.
Ha ennyire biztosak lennének a dolgukban a csapatok és a pilóták, akkor végig nyélgázon mennének. Persze nem mennek. Kivéve Kimit. :DDD"
Vannak esetek, és a füstölések zöme szvsz ilyen, hogy nem is látják, hogy vmi elfárad és kész elfüstöl, vagy látják, de már egy revlimit változtatás sem oldja meg a problémát. A versenyző igenis ott nyom padlót ahol tud. Hisz az F1 egy gyorsasági sport. Akkor nem nyom padlót, még ha lehetne is, hogyha nagy az előnye. Vagy a hátamögött lévő kevés hozzáképest (lásd török nagydij alonso, mihály viccelése a rev gombbal)
én sem egyedül magamnak rendeltem a rekesz pezsit, az öreg bencéstől:) a hússütést még átgondolom, nem szeretnék egy pillanatról sem lemaradni, holmi t-bone stake miatt:)
és szerinted hogy kimélik a technikáta verseny végén, hmm? éket tesznek a pedál alá? nem. letekerik a fordulatszámot. de ettől még padlóig nyomják a gázt. már beégtél 1x, csak magadnak mindig bemeséled, hogy te vagy a jani. ilyen emberrel meg nincs értelme érvelni, ezért hagytam rád. :)
Hogyan is? Beavatkoznak Kimi lábába? :))) Vagy kétirányú telemetriára gondolsz?
Valmelyik topicba már leírtam a véleményem. AD-t szopattam éppen. :))) Mingyá megkeresem....
"A motor élettartama nem csak a revlimittől függ. Sok egyéb dologtól is, ami nem a nyers "géphez" hanem az emberhez köthető. Vegyük például a visszaváltásokat. Nagyban emberi tényező. Ha valaki valamilyen okból, (mittudomén, a stílusa ilyen , vagy csak egyszerűen siet) agresszíven vált vissza rendszeresen , az igen csak megerölteti a motort. Ha valaki valamilyen okból (mittudomén, a stílusa ilyen , vagy csak egyszerűen siet), állandóan csutkán forgatja a sárkányt azért a +0,1 mp-ért, az igen csak megerölteti a motort. Holott, ha feljebb váltana egy sebességet igaz hogy vesztene 0,1 mp-t, de végigbírja a gépsárkány. És ne gyere most a próbapados futtatásokkal, meg a versenyszimulációkkal. A verseny az igazi próbatétel. Az egyik versenyző képes kímélni a technikát a versenyen, a másik nem (vagy nem akarja, vagy nincs agya hozzá:)) ).
AD:A telemetriából halál pontosan tudják, meddig szabad stresszleni a motort, meddig lehet húzni
Perzse, persze. :)) A telemetria jó dolog, de csodákra nem képes. Ha igaz lenne amit írsz, akkor nem lenne egyik csapatnál sem motorfüst. Bizonyára rengetegszer felismerik idő elött a lehetséges problémákat a telemetriából, de történnek hirtelen bekövetkező, előre nem látható problémák is. És ezeket előidézhetik a versenyző gépet nem kímélő stílusa, nem csak anyaghiba.
AD:nem lehet széthajtani egy mai f1-es motort
ezt inkább nem minősítem, ez úgy baromság ahogy van :DDD
AD:A pilóta mindig padlógázzal megy ahol lehet, a mérnökök szabályoznak
Hát ez kész! Látszik, hogy Kimi fan vagy. :)) Bizonyára hülyeségből kímélik a technikát a verseny utolsó szakaszában. Kivéve Kimit. :DDD
Ha ennyire biztosak lennének a dolgukban a csapatok és a pilóták, akkor végig nyélgázon mennének. Persze nem mennek. Kivéve Kimit. :DDD"