Keresés

Részletes keresés

zalagyöngye2 Creative Commons License 2006.08.27 0 0 278
Miért utazol ilYen zöldségestúrákra?
Előzmény: Törölt nick (273)
anyuci68 Creative Commons License 2006.08.23 0 0 277

Kedves BMW7er!

Igen, foglalás előtt körülnéztünk, azonban a szállással kapcsolatban nem találtunk negatívumot. A busz felejthető, (amire többen panaszkodtak), 20 egynéhány órát ki lehet bírni akármelyiken, de 9 éjszakát eltölteni egy szálláson, nem mindegy. Főleg 9 csótánnyal tarkított éjszakát. Ha találtam volna rossz véleményeket, nem foglalunk náluk. Egyébként 1-én indulunk Spanyolországba, csak nem tudtunk meglenni Görögország nélkül, ezért mentünk el erre az útra. Nem az árát néztük, de sajna csak itt volt hely, más - általunk ismert és elfogadott - irodánál már last minute-t sem tudtunk foglalni.

Egyébként hozzá kell tennem, hogy  mivel sem autónk, sem jogsink, kénytelenek vagyunk valamilyen utazási iroda szolgáltatását igénybe venni. Tény, hogy 13 éve, amióta van szerencsénk külföldön nyaralni, ez volt a legsz...bb szállásunk, pedig mindig irodával mentünk.

Viszont azt előre gondultuk, hogy a magyarokra magasról nagyívben "tesz" az  Aeolus, ebben viszont nem csalódtunk.

 

 

Előzmény: Törölt nick (276)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.22 0 0 276

Mielőtt foglaltunk náluk, keresgéltem itt a fórumon esetleges negatív tapasztalatokat

 

Ha már mások is panaszkodtak, akkor miért velük mentetek? Van vagy hatezer iroda, ha már mindenképp irodával akartok menni, célszerűbb lett volna olyat választani, akikről nincs ennyi negatív infó nem?

 

A szállással sajnos az a helyzet, hogy ez kb. olyan, mint a Tesco gazdaságos. Az is azért olcsó, mert ipari hulladék. Az olcsó utak legtöbbször azért olcsók, mert a szállás kritikán aluli.

Előzmény: anyuci68 (274)
eltibi11 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 275
Lehet, hogy a topic címéhez képest OFF a hozzászólásom, de nekem szögesen ellentétes tapasztalataim vannak az Aeolusról. Családommal szombaton érkeztünk haza 2 hetes nyaralásról Kosról az Aeolus szervezésében melyről mint a szervezés, mint a hozzáállás tekintetében korrekt hozzáállást tapasztaltam.
Példa:
-utazás előtt 2 héttel kiderült, hogy a tervezett ferihegyi hazaérkezéssel szemben -nyilván járatkihasználás miatt- köztes krétai leszállással Pozsonyban landolunk. Iroda képviselője telefonon felhív, elnézést kér, korrekt hozzáállást tanúsít, majd iroda nevében jelentős gesztust tesz a kellemetlenségek fejében, amenyiben vállaljuk a Pozsonyból történő kb. 2,5 órás buszozást, avagy haladéktalanul kötbér nélkül visszatérítik a befizetett összeget.
-a fentieken túl ingyenes és pontos transzferbuszt szerveznek a nyírségből Ferihegy 1-re, kizárólag 1 db telefonon történő egyeztetés alapján, ami szintén a figyelmes szervezésre enged következtetni az irodától
-Kosra történő megérkezés után (hajnal 4 óra) a szállodai elhelyezés problémái miatt (3 ágyas szoba 4 fő részére) telefonon kértem a helyi telepített képviselő segítségét, aki a hajnali órákban 10 percen belül megjelent a szállodában és közbenjárt megfelelő elhelyezésünk érdekében.
-hazérkezés szombaton Pozsonyból szlovák autóbusszal Budapestre az Aeolus irodája elé, ahol percre pontosan -indulás előtt telefonon közölt időpontban- 18,00-kor megjelent a transzferbusz, mely rendkívűl korrekten házig szállított bennünket, útközben a gyerekek kívánságának megfelelően (hol étkezés, hol folyó ügyek miatt) több alkalommal is türelmesen megállva és várakozva 1-1 benzinkútnál.
-hazaérkezés után hétfőn telefonon Aeolus képviselője telefonon felhív, érdeklődik rendben volt e minden a hazautazással, volt e problémánk, észrevételünk az utazással kapcsolatban, majd reményét fejezi ki, hogy a jövőben is irodájukat választjuk nyaralásaink során.

Összegezve: részemről korrekt tájékoztatást, pontos szervezést, ügyfélcentrikus hozzáállást kaptam a budapesti iroda -neve alapján feltételezhetően- szlovák honosságú képviselőjétől és kinttartózkodásunk során sem szereztünk semmiféle negatív tapasztalatot ezért valószínűleg jövőre is őket választjuk majd.

Mégegyszer bocs az OFF hozzászólásért!
Előzmény: anyuci68 (274)
anyuci68 Creative Commons License 2006.08.22 0 0 274

Üdv Mindenkinek!

Nálam az utazási irodák fekelistájára első helyre felkerült az Aeolus. Mielőtt foglaltunk náluk, keresgéltem itt a fórumon esetleges negatív tapasztalatokat, azonban leginkább a buszra, illetve a buszos utazásra panaszkodtak. A hozzászólások alapján felkészültünk a legrosszabbra, hogy vacak buszokkal, eltévedésekkel tarkított útban lesz részünk. Ezzel szemben a buszokon különösebb bajunk nem volt, odafelé az egyik sofőr tudott magyarul, jól mentek, flottul mentek a dolgok. Visszafelé már egy kicsit más volt a helyzet, a busz volt vagy 15 éves, a 60 év körüli sofőrök csak szlovákul tudtak, viszont gyorsan hazaértünk, igaz, hogy görög idő szerint este 7-kor kezdtünk el bepakolni a buszba, kb. 10 órát pihentek a sofőrök.

Ami miatt nálam feketelistás az iroda, az a Polychronoban lévő Traditional apartman 12. szobája volt. A prospektus szerint 3 ágyas apartmanok az emeleten vannak. Azt elfelejtették megemlíteni, hogy egy van az "alagsorban" is, csak azért volt földszint, mert lejtett a telek.

Minden szerelvény (mosogató, zuhany, fürdőszoba csap) rozsdállott, a zuhanyt nem lehetett használni, mert a víz csak oldalra hordott. Negyedik éjszakánkon megjelentek, amiktól meglátva az apartman állapotát, elejétől fogva tartottunk, a csótányok. Két nő + 1 gyerek leosztásban nyaraltunk, és felettébb örültünk a látogatóknak. A tulajéknak megmutattam az első fogásunkat, jött azzal, hogy ez egy kert, ahonnan bemennek a bogarak a szobába. Amikor mondtam, hogy ez a csatornából való, megígérte, hogy hoz sprayt. Persze azt azóta is keresi. Az Aeolus másik szállásán pockokkal harcoltak az ott lakók, az sem lehetett túl kellemes.

A szállásnál minden információ csak szlovákul volt kiírva, az idegenvezető szlovákul és angolul beszélt. Sajna a csótány szót nem tudom egyik nyelven sem ezért reklamálni nem tudtam. A szobában se egy szúnyogháló, se egy redőny, egy éjszakai lámpa sem. Ilyen lepukkant szállással 13 éve nem volt dolgunk, ebből Görögország kb. 10.

Az emeleti apartmanban zárlatos volt a rezső, emberkét a rajta lévő gumipapucs mentette meg az esetleg végzetes áramütéstől.

Szóval a lényeg az, hogy hazudnak, a szállásuk minősíthetetlen, a magyarok - egyik utastársunk találó kifejezésével élve - csak töltelékek, amúgy magasról le vagyunk sz...va.

Egy biztos, mi ezzel az irodával soha többet sehova, és remélem más is meggondolja.

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.10 0 0 273

A "miért" Jordániára vonatkozott, mivel a kérdésed alapján úgy tűnt, azt gondolod, oda nem lehet egyénileg szervezni...Bárhova lehet, akár az Északi-sarkra is.

 

Próbáltam már írni szállodáknak , de nem adnak választ. Te hogyan foglalsz? Hogy csinálod?

 

Én általában olyan szállodát keresek, ahol van on-line foglalási rendszer. Pl. épp tegnap este jött rám az agyvihar, hogy eltöltenék a feleségemmel 4 romantikus napot Velence környékén, mielőtt még elmegyünk nyaralni Mallorca-ra...

Fogtam a keresőt, beírtam mit/hol akarok, és dobálta ki sorra a szállodákat. Kiválasztottam egyet amit megfelelőnek érzek, majd megnéztem, hogy van-e on-line foglalási rendszere. Volt.

 

http://www.elitehotel.it/en/index.htm

 

Lefoglaltam, VISA-val kifizettem, pár nap múlva utazom. Ennyi.

 

Egyébként ugyanígy intézem a Tenerifei szilveszteremet is. Szállás repjegy foglalva neten. Még a kocsibérlést is neten intézem, az autót egyenesen a reptérre rendelem. Bármit meg lehet már oldani, irodára semmi szükség...

Előzmény: zwebi (271)
GATTA Creative Commons License 2006.08.10 0 0 272

nos álljon itt egy ma megkaparintott levélke:

 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

 

Értesültem arról, hogy megjelentek a téli charter repülő járatokra vonatkozó ajánlatok. Szeretném felhívni szíves figyelmüket az AEROVIVA utazási iroda tisztességtelen magatartására. Amennyiben ideje engedi, kérem szíveskedjen elolvasni a mellékelt leírást és ismerősei részére is kérem, illetve javaslom továbbítani.

 

Köszönettel:

xxxxxxxxxxx

 

VIGYÁZZ AZ AEROVIVA UTÁZÁSI IRODÁVAL

 

Tisztelt Utastársak!

 

Az AEROVIVA Utazási Irodával (1075 Budapest, Károly Krt. 11., továbbiakban Iroda) az alábbi szolgáltatással kapcsolatban felmerült kártérítési igényemről szeretném röviden tájékoztatni, elkerülve az utastársak esetleges hasonló kellemetlenségeit.

 

Az Iroda 2005. novemberétől intenzív marketing politikával meghirdette kedvezményes áru téli charter jegyeit, illetve csomagtúráit. A repülőjegy árak valóban nagyon kedvezőek voltak, bár a fizetési és szolgáltatási feltételek igen keménynek bizonyultak (jegyvásárlás a foglalást követő 48 órán belül, nem módosítható, nem visszaváltható, stb.)

Az Iroda által meghirdetett Budapest - Surat Thani (Thaiföld) járatra 2005. december 12-én vásároltam két jegyet a fenti feltételek elfogadásával. A repülőjegy kiállítására nem került sor, mivel charter járat esetén csak általában kb. 2 héttel indulás előtt kerül sor a jegykiállításra.

 

Az Iroda 2006. január 4-én felhívott telefonon azzal, hogy törölte a légitársaság a járatot, ezért menjek be az irodába és visszaadják a pénzt. Érdeklődtem más időpontok iránt is, de az iroda közölte, hogy más járatok már tele vannak, ezért nem tud sem erre, sem más időpontra helyet biztosítani.

Január 6-án személyesen bementem az Irodába tisztázni a körülményeket, és keresni valamilyen más megoldást, mivel szerettünk volna mindenképpen elutazni egy hétre Thaiföldre. Sajnos ekkor már más irodák sem tudtak kedvező árú charter jegyet biztosítani.

Az irodában egyik ügyintézőtől kerültem a másikhoz, összesen 4 személlyel kellett ugyanazt végigbeszélnem, akik beszámolóiból végül is sikerült kiszűrni azt, hogy nem járattörlésről van szó, hanem valamilyen más -valószínűleg adminisztratív-problémáról.

 

Az Irodát kértem, hogy adják írásba a foglalásom törlését és annak indokát, természetesen erre nem voltak hajlandóak. Két óra huzavona után hajlandóak voltak felajánlani egy Bangkokig szóló charterjáratot magasabb áron, ahonnét külön jegyet válthatok az eredeti célállomásra. Mindkettőnk szabadságának korlátai miatt belementünk abba, hogy megvásároljuk a bangkoki charter jegyet és a kiegészítő belső repülőjáratot, de ekkor még azt hittük, hogy valóban járattörlés miatt törölte az Iroda az eredeti foglalásunkat.

Külön „főnöki” engedély útján értük el, hogy legalább a Bangkokig szóló charterjegyet adják el az eredeti áron, amely a végcélunkig (Koh Samui sziget) elvitt volna. A Bangkokból induló kiegészítő repülőjegyet 42.900 Ft-ért kellett személyenként külön megvásárolnunk.

 

Az utazási irodának a Surat Thani járat túlkönyveléséből adódó saját hibája után vállalnia kellett volna a felelősségét. Az Iroda nem mutatott hajlandóságot a felmerült többlet költségek átvállalására.

A MALÉV megerősítette, hogy a járat az eredeti charter menetrend szerint elindult a Budapest - Bangkok - Surat Thani útvonalon. Ezek szerint az Iroda „könyvelte túl” a foglalásokat saját hibájából.

 

A repülőjegy átfoglalása érintett egy másik foglalásomat is a dél afrikai Cape Town-ba, amely foglalás ugyancsak az Irodánál készült. A korábbi kedvező árat persze az idő előrehaladtával már nem sikerült elérni. Az elkészült új foglalás 23.600 Ft-tal került többe, ráadásul a jegyet 2 napos határidővel ki kellett fizetnem.

A dél-afrikai jegy visszaútban egy „belső” járatot is tartalmazott (Cape Town – Johannesburg) egy helyi légitársaságra, azonban ilyen járat az adott napon nem közlekedett. Annak érdekében, hogy az interkontinentális járatot elérjem, a repülőtéren kellett vásárolnom egy másik légitársaságra egy jegyet 35.000,- forintért.

 

Visszatérésem után ezt is jeleztem írásban az Iroda felé, de 3 hónapos huzavona után sem voltak hajlandóak megtéríteni ezt a kártérítési igényemet sem. Végül is a KLM légitársaság – amellyel a dél-afrikai utazást teljesítettem – fizette meg méltányosságból a felmerült többletköltségemet, mert természetesnek vette, hogy a kiállított jegy hibás volt, aminek anyagi hátrányai az utast nem terhelhetik.

 

A felmerült problémákról, több utazási irodával, légitársasággal beszéltem, mind azt mondta, hogy az AEROVIVA Irodától hiába várok bármilyen segítséget, vagy kártérítést, biztosan nem fognak semmit rendezni, mert ők már csak ilyenek.

A kártérítési igényemre vonatkozóan a Budapesti Békéltető Testület pozitív Határozatot hozott, amelyet ugyancsak nem fogadott el az Iroda.

 

 

A reklamációm tárgya a következő volt:

·        Az Iroda telefonon közölte a valótlan „járattörlés” információt, és meg sem próbált más járatokra vagy úti célra felajánlani alternatív lehetőséget.

·        Az Irodában történő személyes érdeklődésem alkalmával sem próbáltak meg megfelelően segíteni a hiba „kijavításában”.

·        A charter jegyet a foglaláskor 100%-ban kifizettették, ennek ellenére a szolgáltatást nem teljesítették, illetve az elvárható „ellenszolgáltatás” érdekében nem tették meg a szükséges intézkedést.

·        A thaiföldi járat csúszása érintette a dél-afrikai jegyemet, ennek többlet költségeit sem volt hajlandó megtéríteni az Iroda, mint ahogy

·        A hibás – nem létező járatra kiállított – jegy miatt sem vállalta a felelősséget, illetve a kártérítést, melyet végül is méltányosságból a KLM légitársaság fizetett meg.

 

Hát a fentiek ismeretében döntsék el, hogy érdemes-e az AEROVIVA Utazási Irodával üzleti kapcsolatba kerülni.

 

 

zwebi Creative Commons License 2006.08.06 0 0 271

Nem értem ezt:"Miért?" Mitmiért?

Próbáltam már írni szállodáknak , de nem adnak választ. Te hogyan foglalsz? Hogy csinálod?

 

Előzmény: Törölt nick (270)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.05 0 0 270
Miért? A Jordán szállók nagyrészének is kell legyen internetes foglalási rendszere. Ez nem országfüggő. A repülő szintén. 
Előzmény: zwebi (269)
zwebi Creative Commons License 2006.08.05 0 0 269

Persze:-) De Jordániába , hogyan?

Oda mennék vagy Egyiptomba.

Előzmény: Törölt nick (267)
raulista Creative Commons License 2006.08.03 0 0 268
Én már rég meg lettem győzve a magánszervezés előnyeiről, csak az a baj, hogy nekünk muszáj irodával utaznunk.
Előzmény: Törölt nick (267)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 267

Le kell sz*rni az irodákat, és magánszervezésben kell utazni!

Itt az internet, a legtöbb szállodának -a jobbaknak- saját netes foglalási rendszerük van, bárki foglalhat egyénileg is. Az autóbérlést szintén le lehet zavarni neten, még azt is le lehet szervzeni, hogy a kocsi, és egy faszi ott várjon a reptéren egy kis táblácskával és a kulcsokkal. A repjegyet szintén neten simán, még olcsóbban is.

Hova kell itt iroda?

Nekem az idei az utolsó évem, hogy irodával megyek...Most is csak azért, mert későn kezdtem foglalkozni a nyaralással, és ilyenkor már pl. repjegyet venni nehéz, meg szervezgetni sincs mostmár időm.

Előzmény: raulista (266)
raulista Creative Commons License 2006.08.02 0 0 266
És ami már a mese kategóriába tartozik, hogy következő héten mentünk Thassosra, ott a Bella Toursnál foglaltunk apartmant. Mivel fogadott az idegenvezető? Sajnos van egy kis probléma, túlfoglalás történt. Azt hittem kiejtem a telefont a kezemből! De itt szerencsére a mellette lévő házban kaptunk szállást, így nem voltunk messze a másik családtól sem. Eddig mindig azt hittem, hogy velünk ilyen nem történhet. Tavaly Koson voltunk velük, nagyon jól éreztük magunkat nem kis részben a szállás és szállásadónk kedvessége miatt. Fontolgattuk, hogy visszamennénk, de ezek után ki garantálja, hogy tényleg ugyanoda mehetnénk?
pagoo Creative Commons License 2006.08.02 0 0 265
El is hiszem, hogy nem vigasztal, én is februárban foglaltam le az utat, pont azért amiért Te, és megőrültem volna ha így járunk, de nem, mondjuk nem a Neckermannal voltunk. Ez a túlfoglalás sem korrekt egyáltalán. Ha 20 hely van ne igazoljon vissza 25-öt. Sokan szidják már őket, meggondolandó a velük való utazás...
Előzmény: raulista (264)
raulista Creative Commons License 2006.08.02 0 0 264
Ez is én voltam.
Előzmény: kyra5 (261)
raulista Creative Commons License 2006.08.02 0 0 263
Szerintem azért raktak minket meg a másik családot, akikkel voltunk (ők két szobában laktak), mert nem buszosok voltunk, hanem autóval mentünk. De ez engem nem vígasztal. És volt még egy fiatal pár, ők jártak igazán rosszul, mert ők busszal jöttek és robogót kellett bérelniük, hogy eljussanak valahová, és ez nem volt a költségeikbe betervezve. Hogy lehet négy szobával túlfoglalni?! És ők januárban foglaltak, hogy biztos legyen!!
Előzmény: pagoo (262)
pagoo Creative Commons License 2006.08.02 0 0 262
Szia!
Teljesen igazad van, és abban meg végképp, hogy miért pont titeket helyeztek másik szállodába, amikor már februárban lefoglaltad. Foglalási sorrend nincs? Ezek szerint, ha utazás előtt egy héttel foglalok, akkor lehet, hogy én a kért szállodába kerülök, aki meg jóval korábban foglalt az meg nem? Hogy van ez? Felháborító!
Előzmény: kyra5 (261)
kyra5 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 261
A Neckermannban  az eddig hallott rosszak ellenére is megbíztam. Eddig. Szeretem, ha jó előre minden el van rendezve, és hogy biztos legyen  a kiválasztott szállás, már februárban lefoglaltam náluk. Neo Poriban egy négy csillagos szállodát. Nem mintha túl sok jót hallottam volna a környékről (turistagyár), de a Meteorákat és az Olümposzt mindenképp meg szerettem volna nézni, és ez jó kiindulási pontnak tűnt. Mindamellett finom homokos a strandja, és esténként lehet sétálni, nézelődni. Mikor odaértünk, kiderült, hogy túlfoglalás történt, de ne aggódjunk, 20 km-re kapunk egy 5 csillagos szállodát. Kérdeztem, hogy ott is van-e némi élet esténként, mert erről a helyről még soha nem hallottam. Persze, mondta az idegenvezető, ott is van város, élet, minden. Mikor megérkeztünk, még egyszer megkérdeztem, mivel nem láttam semmit, hol a központ, mutatta, hogy arra másfél percre. Hát a környéken elhanyagolt viskókon, egy bolton és két étteremen kívül semmi nem volt!! 10 km-re volt az első település, ahová esténként be lehetett menni. És a finomhomokos part helyett egy elhanyagolt, köves tengerpart fogadott. Mikor ezek kiderültek, hívtuk telefonon, hogy ez nem felel meg az elvárásainknak, értetlenségének adott hangot, hogy ez egy 5 *-os szálló (maga a hotel tényleg elég jó volt), 4 medencével. De ha én medencében akarnék fürdeni, minek elutazni egy tengerpartra? ( mellesleg rajtunk kívül mindenki AI volt, amitől eleve viszolygok) Már abba is belementünk, hogy apartmanba költöznénk, csak Neo Poriban. Két napig hitegetett, hogy talán sikerülni fog, de aztán semmi. Úgyhogy naponta 40 km-t kellett autóznunk a strandra. Igaz kaptunk kárpótlásul egy görög estet, amit disco és némi kacsatánc fűszerezett. Brr... Szerintem nem is kéne katalógust kiadniuk, minek válogasson a sok hülye, mi a megfelelő neki, legyenek csak Joker szállások! Én  becsapva érzem magam, mert nem véletlenszerűen böktem rá egy hotelre, hanem azt  szerettem volna.
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 260

Thanks...Akkor nem választjuk őket sem.

Soha többet nem utazom irodával.

Előzmény: honey26 (259)
honey26 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 259
Ismerőseim utaztak már velük, semmi negatívumot nem mondtak:)

A mi irodánktól sok utat rendelnek, hetente többet, fizetni mondjuk nem nagyon szeretnek, emiatt szoktak mérgelődni az utasaik, mert ugye addig nincs részvételi jegy, amíg nincs pénz:) Ez a kis kellemetlenség esetleg előfordulhat nálatok is, ha véletlen őket választjátok!
Előzmény: Törölt nick (258)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.31 0 0 258
Világlátó.hu ügyben senki????
kószák egyike Creative Commons License 2006.07.31 0 0 257
Köszönöm mindenkinek a válaszokat Wonderland ügyben!
ender0 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 256

Valószínűleg azért nem tudnak egyedi igényeket kiszolgálni, mert csak közvetítők. Ha nem fix utat fizettünk volna be, lehet, hogy nekem is probléma lett volna az ő szervezésükben utaznom.

 

Az persze már más kérdés, hogy ezt az utat a  Tensi-nek közvetítették és az idegenvezető nem volt túl felkészült - Gerald Durell nevét nem tudta egyetlen egyszer sem rendesen kimondani, mindig Derard Gurell-t mondott meg még jó néhány blőd dolgot - meg egyéb apró problémák a helyszínen előfordultak, de ez nem a Wonderland hibája.

 

Szóval az általad elmondottakat figyelembe véve FIX utazásra nagyon is tudom ajánlani a Wonderland Travel-t.

Előzmény: Törölt nick (255)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.31 0 0 255
Annyit hozzátennék, hogy egyedi igények kielégítésére sajnos képtelenek. A meghirdetett 8nap/7éj turnuson kívül ne is próbáljon senki többet igényelni náluk, mert nem tudják megoldani. De a fix. utakban lehet, hogy valóban jók és profik.
Előzmény: ender0 (254)
ender0 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 254

Szia!

 

Én idén az ő szervezésükben mentem nyaralni. Levélben, e-mailben mindent elintéztek, rendkívül szimpatikusak voltak. Minden kérdésemre azonnal válaszoltak és nagyon fontos, hogy az irodájukba be sem kellett tennem a lábam. Innen Pestről intéztem mindent. Szerintem profik és nem akarnak átverni sem, ami a mai világban nem egy utolsó szempont.

 

Üdv,

ender

Előzmény: kószák egyike (250)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.30 0 0 253

Világlátó.hu ?? Tudtok róluk valamit?

Mallorcára Neckermannal akartam menni, de ők nem szerveznek azokba a városokba, ahová én menni akarok. A TUI szervez de csak 2 szállodába, ott meg már nincs hely (megjegyzem, nem értem minek hirdetik ezeket az utakat, ha már nincs is hely???). Erről a tipikus cipőbolt jut eszembe aki kiteszi a nem létező cipőt is, hogy úgy tűnjön van választéka, miközben jól tudja, hogy a raktárban már egy darab sincs. Na mindegy.

Szóval ennél a világlátó.hu-nál találtam olyan szállodát ami a kívánt településen van és meg is felelne, de sose hallottam ezekről és azt se tudom kik ezek vagy mennyire megbízhtaó cég. Ha valakinek van róluk infója, segítsen please!

 

Egyébként a TUI-nál valami maradék szart akartak rám sózni, egészen más településen a sziget másik végén egy porfészekben, egy állítólagos azonos minőségű szállodában. Még jó hogy van internet, és ki tudtam deríteni, hogy az említett szálloda egészen máshol van mint amit én kértem, és távolról sem 4csillagos, hanem csak 2+. A pofátlanság teteje. Gondolom nem tudja eladni ezt a kritikán aluli szállást, majd megpróbálja rám sózni annak ellenére, hogy én egészen más igényekkel kerestem meg őket. Ungarishe lófasz.

 

Most döntöttem el, hogy jövőre kizárólag saját szervezésben megyek. Interneten mindent meg lehet már szervezni, kell a francnak iroda. Így nem csak olcsóbb, de sokkal rizikómentesebb is! Nem szükséges befizetni az egész összeget vadidegeneknek.

honey26 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 252
Profik. Mindent az ügyfélért. Ha náluk fizetsz be, csalódni nem fogsz, a legjobb utazásszervezőkkel vannak szerződésben.
Előzmény: kószák egyike (250)
Rekag Creative Commons License 2006.07.29 0 0 251
Szia! Én már igen, és szeptemberben is velük megyek. Szerintem megbízhatóak, és őszinték. Nem volt velük soha gondom, mindig megmondták nyíltan, hogy erre-erre kell számítani és az úgy is volt. Ők persze csak közvetítők.
Réka
Előzmény: kószák egyike (250)
kószák egyike Creative Commons License 2006.07.28 0 0 250

Sziasztok!

 

Érdeklődnék hallott e valaki a Wonderland Travel nevű székesfehérvári cégről. Nem tudok róla semmit és nem akarok belnyúlni... Utazott valaki már velük? 

narancsfing Creative Commons License 2006.07.26 0 0 249
Igen, szerintem is szánalmas és balkáni ez a rengeteg pluszdíj és enél már csak az nyomorultabb, amivel a beperelt utazási iroda védekezett tegnap a médiában:
egy régi kormányrendelet kényszeríti őket csalásra.
Kíváncsi vagyok a per végeredményére.
Előzmény: orangutan (227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!