Ahol félóránként van vonat, ott nem szükséges állniuk. De ahová átlag kétóránként lesz IC, ott biztosítani kell a minderől mindere átszállást az IC-k esetén. És kell egy kis idő a késések behozatalára is.
Voltam ott nemrég igaz, a járműveket időhiány miatt nem néztem meg (kivéve a trolit és a buszokat), csak a múzeum többi részét. Majd legközelebb a többi kerül sorra. Igaz, egyszer régen, már az egészet megnéztem. Mindezek ellenére nem emlékszem erre a diorámára.
A HÉV íve és Kőbánya-Teher közti részen...volt. Többvágányos MÁV-HÉV átrakóállomás volt, felvételi épülettel. A raktárépületekből (könnyúszerkezetes vackok) 1-2 még megvan, bár pont most kezdődött ott egy újabb nagyszabású építkezés. A Törökőr-Rendező feliratú állomásépületet Baumgartnerék szalonjának építése tüntette el (talán a HÉV bosszúja volt az a kirakaton berobogó néhány Ks kocsi?).
A szentendrei múzeumban nagyon jó kis dioráma-terepasztal van róla.
Ötletet én még nem nagyon láttam, csak álmodozást, és ezek sem túl eredetiek. Valahol már leírtam, hogy akinek a nosztalgia UV flotta minden vágya, csináljon sok számítást, tervet, "megvalósíthatósági tanulmányt", azzal már tudnánk valamit kezdeni. Így csak leoltjuk. :) És igenis lehet tenni valamit civilként is - ld. VEKE...
Én se írom be mindennap, hogy de jó lenne, ha csatolt (este szóló ;) ) T3R.P szerelvények járnának az 52-esen, pedig nagyon szívesen venném. :)
szép jó estét! kérdezzném, hogy mikor kezdik a móriczon kiépiteni a combino j végállomását? nagyon frcsa lesz, hogy az otp-nél fog majd visszafogni a leendö 6-os villcsi...
Pedig már azthittem, hogy az ilyen fórumok azért vannak, hogy az ember leírja a gondolatait. Hiába, az ember inkább ne ossza meg az ötleteit, hanem valósítsa meg őket, még ha semmi lehetősége sincs...
Ha megvalósul az M4, a Rákóczira míg élünk, nem kerül villamos, a Thökölyre azután sem, így aztán a kőbányai kapcsolatot a Keletihez vezetett villamos is megadja.
Ha meg nem valósul meg, akkor állomása se lesz. :)
Az esti órákban több százezer érdeklődő előtt lézershow-val avatták fel a német főváros új főpályaudvarát, amely megkönnyíti majd a vonatok áthaladását a német fővároson. Az új, "az első igazi" berlini főpályaudvar ötszintes: a legfelső szinten kelet-nyugati irányba, a legalsó szinten észak-déli irányba haladnak a szerelvények. A szintek között bevásárló központot és étkezdéket nyitnak. A berlini főpályaudvart Európa legmodernebb és legnagyobb, átmenő forgalmat lebonyolító pályaudvaraként hirdetik, ahol naponta ezer szerelvény halad majd át: távolsági és helyi vonatok, valamint a berlini városi gyorsvasút szerelvényei. Nem semmi. Tyh
Az U3-on (Bécsben) is van egy olyan megálló, ami olyan sokba került, és viszonylag kisforgalmú (Zieglergasse), hogy helyette olcsóbb lett volna megtartani a villamost a belső Mariahilferen. De a Neubagugasse és Volkstheatr között már nem tettek be villamosmegállónyi távolságban még egy metróállomást. Így itt kissé hiányos az infrastruktúra, azt hiszem.
"Mostanában még a fórumra is alig volt időm, de amint itt a nyár, lesz idő az aktív cselekvésre is."
Ez szép, kérdés, hogy a cselekednivaló vár-e addig, amíg ráérsz. Vagyunk itt azért páran, akiknek szintén lenne jobb dolgunk pár mániánknál, mégis csináljuk, mert hiszünk benne, mert fontos. Az ilyen forrásigényes dolgok, mint a megőrzés, pedig sokszor hosszú időt igényelnek, éveket.