Esetleg pizsama, hálózsák, ragasztószalag igény szerint. Na meg útlevél, ha olyan helyre megyünk. Mostanában kezdjük használni a PMR-t. Jó, de enélkül is boldogultunk. Egyébként korábban voltak ilyen listák a túrák előtt, de eddig csak a fogó-csavarhúzó készletemet, a deszkát (a sztender alá puha talajon), és a ragasztószalagot kellett igazán használnom. Amire érdemes áldozni, az a jó ruha, cipő és sisak.
Isten hozott!:-) Hogy bírtad 20 évig? Nekem sem volt egyszerű az a harminc.:-D
Nagyon ritkán megyek két személlyel: a nejem rühelli a nagy és "erős" motorokat, ezért már a Steedre sem ül mögém. ( Érdekes, egy éve lenn voltunk Phuketen, béreltünk valami nagykerekű, 125-ös automata Hondát, és 8 nap alatt 640 km-t mentünk vele, úgy, hogy végig mögöttem ült. Azt mondta, hogy az "olyan kis helyes" volt, azon nem félt).
Tehát az utak 99%-át egyedül ülöm végig. Köszi, hogy megerősítettetek a Deauville-ben - érdekes, nekem valamiért nem vetődött fel alternatívaként sem a DL650, sem az 1000. A Varadero igen, de az meg nem gyári dobozos, és más árkategória is. Meg nagy ugrásnak is tartottam a 400-as után. Mindegy március végén itt a D., addig meg, ha jó idő lenne már végre-valahára a Steed is ugrásra készen áll(dogál).
Arról hol tudok infókat szerezni, hogy egy ilyen kétnapos túrára mit illik csomagolni?
Érthetőbben: ha idáig elmentem - mondjuk - a Bükkbe, akkor felültem a motorra, némi anyagiakkal, és annyi. Ha megáztam, vizes lettem, ha nagyon esett megálltam.
A 400-assal nem erőltetném, olvastam valamely topicban Bike-R szabályait a túrázásról, amiben az is foglaltatott, hogy a sportkipuffokat kéretik halkítani... nos az én kis kávédarálóm viszont két nyitott kéményen pöfög, 150 km után engem is zavar...
Amikor pedig egy jobb, kanyargós útszakasz következik, akkor megáll a társaság, s akinek van kedve, az csapat egyet(vagy kettőt). Miután mindenki kiszáguldozta magát, indul tovább a karaván..
Ha két személlyel mész, akkor mindenképp a Dövill-hez hasonló vasban gondolkodj.
Másrészt ezeken a túrákon nem éreznéd hátrányát a 4kilósnak sem - mi is megjártuk párszor a Tátrát a 400 assal, gond nélkül, és BIKE-R még annyira sem siet, mint mi anno...
Az új Deauville hibátlan választás. Semmi túlzás, minden a praktikumról szól. Végre normális (sőt állítható) szélvédőt kapott és szélesítettek az idomokon is. Nem mellékesen maradt a V2 + kardán (!) --> igazi motor, továbbá maradt a CBS, de kiegészitették ABS-sel is. A régivel túráztam már. Az 140 körül még gyönyörűen ment. Kell ennél több túrázáshoz?
Ha a Bike-R csapataval akarsz jonni, akkor akar egy 400-as turamotor is eleg. Nem gyorshajtanak, nem arrol szol a turazasuk, hogy "otthagyjuk az osszes hulyet, aki kozuton nem birja a 200-at".
ha nem zavarok, szeretnék néhány dolgot kérdezni Tőletek.
Magamról annyit, hogy 41 éves vagyok ( éppen ma, de ez mind1), és 2002-ben, 20 év "nemmotorozás" után ültem ismét motorra, miután mindenből újravizsgáztam.
Egy Honda 400-as Steedem van, visszaszokni jó volt, négy idényben 15k km-t mentem, azt hiszem jöhet egy nagyobb.
Olyat szeretnék azonban, amivel már ki lehet mozdulni az országból - nagyon közel áll hozzám az itteni társaságnak a túrázós mivolta, engem is vonz a "hétvégén elindulunk, megnézünk sok szép dolgot, és hazaérünk" feeling. Talán egy-két esetben csatlakoznék is Hozzátok, azonban ez még nagyon a jövő zenéje.
Amit kinéztem - a 400-as után a fokozatosság elvét követve - az az új, 700-as Deauville. ( Tudom, a stílus nem egyezik, de a 400-as egyenlőre megmarad szerelemmotornak) :-))))
Kérdésem: szerintetek ez a köbcenti elég egy ilyen napi 450-650 km-es túrához? Akik együtt túráznak, azok mekkora sebességgel cirkálnak? Mondjuk pályán... Tulajdonképpen rengeteg kérdésem lenne, de egyenlőre csak óvatosan közelítelek meg Benneteket + a topicot. ( Meg olvasgatok is vissza gőzerővel)
Még kocsival sem vállaljátok be?? Szerintem simán megoldható lenne, hozhatnátok a gyerkőcöket is.... Volt már ilyenre példa Twisterék részéről és működött a dolog.....
NA????
Tényleg, tud valaki valamit Twistrről??? Régen járt a fórumon.....
Ígéretehez híven elkészítettem a 2006.05.20-21 Ausztria - Karintiai tavak túra teljes tervét, melyet a már korábban is említett www.bike-r.fw.hu weblapon a 2006-os túrák között találtok meg.
A fényképgyűjtéssel rosszabbúl állok, mint Kodály a népdalokkal, de majd igyekszem... Bár én úgy gondoltam, hogy a nyitó túrára elhozhatná mindenki a fényképeket és a köv. talin megkapja a fullos kollekciót....
Ria,
A svájci túra 1000%, semmi pénzért nem hagynám ki :)))) Már tervezgetem nagyban az útvonalat (párhuzamosan a többi túrával).
Itt említeném meg mindenkinek, hogy elkészült a 2 napos Karintiai túra terve, hamarosan html formátumot ölt, és felkerül a többi túra közé.... Természetesen a már meglévő (elkészült) túrákra pedig várom a jelentkezéseket !!!!!
Akkor majd bemutatom eloben az itteni utanpotlast (Kawasaki utas - Ducatti sofor keverek ;) ) Emiatt 3 utemu, nagyon hangos, poccre indul, leallitani nem lehet es termeszetesen gyonyoru :))))