Keresés

Részletes keresés

Dash 9 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5663
Nem tartom valószínűnek!
Előzmény: Cablecar (5662)
Cablecar Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5662
Vajon nem lehetett ez szádékos cselekmény?
Előzmény: Dash 9 (5660)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5661
Mail ment, köszi!
Előzmény: Dash 9 (5660)
Dash 9 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5660

Pusztító!

 

Szegény megboldogult lehet, hogy a füsttől és a keletkezett gázoktól rosszul lett és elájult. Lehet, hogy emiatt nem tudott kiszállni.

 

Dobj egy mailt az itteni címemre. 

Előzmény: VitézyDávid (5659)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5659
Tekintve, hogy holnap az összes tévéhíradó ezzel lesz tele, szerintem nyugodtan felteheted ide a képeidet, többünket érdekel, hogy milyen mértékű volt a tűz.
Előzmény: Dash 9 (5658)
Dash 9 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5658

Természetesen én is, erre akartam a következő hozzászólással reagálni.

 

Ezért nem is tettem fel a képeket, amiket készítettem.

Előzmény: VitézyDávid (5657)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5657
Én az áldozatot jobban sajnálom...
Előzmény: Dash 9 (5655)
Dash 9 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5656

Ez mellbevágó....

 

Előzmény: kawirzbácsi (5654)
Dash 9 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5655
Szegény 903-as! Lesz rajta munkájuk a főműhelyeseknek!
Előzmény: Irisbus (5653)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5654

Egy halott a kigyulladt HÉV-en
2006. január 15, vasárnap - [21:31]
[Belföld] A felismerhetetlenségig összeégett holttestet találtak a tűzoltók azon a HÉV-en, mely vasárnap este gyulladt ki a XVI. kerületben. A szerelvény az Imre utcai megállóból indult az Örs vezér tér felé, amikor a vezető észlelte, hogy az utolsó kocsiból füst tör elő. Azonnal megállította a szerelvényt, kinyitotta az ajtókat, majd porraloltóval megkezdte az oltást. Mire a tűzoltók a helyszínre értek, a kocsi lángokban állt. A holttestet az oltás közben fedezték fel. A tűz a többi kocsira nem terjedt át. (Lánglovagok)

 

 

 

kawirz

Előzmény: Irisbus (5653)
Irisbus Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5653

Kigyulladt egy HÉV nemsokkal ezelőtt Mátyásföld, Imre utcánál.

:'(

M.VIII Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5652
Meg a 884-es... mondjuk ő kényszerből kapta...
Előzmény: Hernyofan (5651)
Hernyofan Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5651
De azért van olyan újítás is, ami innen indult :)... A félpantográf egy ráckevei vonaton jelent meg először ( 891-es motorkocsi ).
Előzmény: M.VIII (5650)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5650
Ez így igaz. :)
Előzmény: train (5649)
train Creative Commons License 2006.01.14 0 0 5649
Szerintetek nem mindegy milyen ablak van a sok jópofi egyén az első alkalommal ugyis össze karcolja vagy telefirkálja és nem lehet élvezni a tájat amit ugy hiányoltok az újfajta ablaknál.Amúgy ha hozzátok ér utoljára minden újjitás akkor van idötök ezen a kérdésen rágodni kedves MVIII-as barátom.
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.14 0 0 5648
Ráadásul a 200-as Ikarusokon ha vmi úthibára tévedt a busz az ablak reszket össze vissza:), zörög az ember a saját hangját nem hallja...Még nem utaztam ezen a jómadáron(1121-1122),de mostmár egyre kíváncsibb vagyok:)
Előzmény: M.VIII (5646)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.14 0 0 5647
Akkor az a kérdés, melyik jobb? Mindkettőt, ha nincs karbantartva, rángatni kell.
Előzmény: G. Bear (5644)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.14 0 0 5646
Köszönöm a logikus magyarázatot, hozzátenném, hogy az elkoszolódás nagymértékben rontja az ablak nyithatóságát. Viszont az eltolható "buszablak" -én így hívom, mert a 200-as Ikaruson is ilyesmi van-ugyanúgy használhatatlan lesz egy idő után. Van, hogy buszon, KCSV-n, M.IX/A-n sem jár rendesen az ablaktábla a sínen. Néha erőlködni kell, ha ki akarom nyitni. Nem tudom, ez a konstrukció akkor megfelel-e. Tudniillik épp arra a felületre ül be a kosz, ahol az üvegnek ell kéne csúsznia.
Előzmény: G. Bear (5644)
terkep-esz Creative Commons License 2006.01.14 0 0 5645

Na, ez így elég logikusan hangzik.

Ezekszerint azért nem lehetett volna azt a vízszintes keretlécet az eredetinek megfelelő magasságba rakni, mert túl kicsi lett volna a nyitható rész.

 

Már csak egy dolgot nem értek.

Miért nem láttam még soha sehol ilyen ablakot, egyetlen nem légkondicionált vasúti járműn sem? Ha ez ennyire logikus, hogy ez a legmegfelelőbb konstrukció, és a legjobb kompromisszum, akkor vagy mindenfelé ilyen ablakokkal rohangálnának a vonatok, vagy a HÉV karbantartói találták fel a spanyolviaszt.

 

Másképpen megfogalmazva:

Hogy lehet, hogy az európai vasutakon csak most jöttek rá erre a nagyszerű megoldásra? Mindenhol máshol meg szenvednek mindenféle "rossz" ablaktól, utasok és karbantartók egyaránt...

Előzmény: G. Bear (5644)
G. Bear Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5644

Hali!

 

Sajna vannak olyan konstrukciók, amiket egész egyszerűen nem lehet, vagy gazdaságosan nem lehet karbantartani. Állítólag ilyen a régi típusú ablak is. Tény, hogy azt vagy le tudod húzni, vagy nem, ezután persze vagy fel lehet húzni, vagy nem... Kissé lehúzva viszont általában nem marad meg, vagy lecsúszik teljesen, vagy bezáródik. Ugyanakkor van egy máig alkalmazott előírás is, hogy mekkora résznek kell nyithatónak lenni. Emellett túl mélyen lent sem lehet nyitható, mert akkor meg korlát kell (pl. MIX/A), hogy ne tudjon egy gyerek ott kibújni, vagy túlzottan kihajolni. Ezenfelül legyen egyszerű, könnyű, relatíve olcsó, üzembiztos és jól karbantartható szerkezet. Szerintem mindenkit zavar a kilátásban, mert vagy egész lefelé tudsz nézni, vagy felfelé, pont a tájat nem látod úgy összességében. És biztos felvetődött ez a véleményezéskor is, de itt úgy látszik a valamit-valamiért versenyében ez a szempont maradt alul. A régi ablakokkal viszont valamit kezdeni kell, mert ezek a szerelvények még egy darabig azt hiszem maradnak...

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5643
Az ablakokról: a korszerűsített KCSV-k is olyan ablakot kaptak, hogy ülve nem lehet kilátni. Sebaj, a 4-6-on úgyis több az álló utas. :-)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5642
Pontosan,azt kapta meg a 884.Apropó miért pont a 884?
Előzmény: M.VIII (5641)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5641
Vagy azt kapta  884?
Előzmény: Bálint23-24 (5631)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5640
És akkor a 676-ra mikor teszitek fel a másik félpantit?
Előzmény: Bálint23-24 (5631)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5639
Ha már újítani kell, akkor erre jó példa a félpantográf áramszedő. Állítólag jobb, mint az eredeti. És, a HÉV-nél (nem tudom, hogy pontosan így van-e) még mindig kísérleti stádiumban van.  (?) Végül is mikor derül ki, hogy nagyságrenddel üzembiztosabb? (évtizedes konstrukció)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5638
Szerencsére hozzánk az újdonságok később jutnak el. Még mindig azt vallom, hogy nem ez a megoldás.
Előzmény: Simmons (5635)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5637
Karbantartás. Ez a varázsszó. És tett. És akkor le lehet húzni az ablakot rendesen.
Előzmény: terkep-esz (5636)
terkep-esz Creative Commons License 2006.01.13 0 0 5636

Biztos meg lehetett volna javítani, vagy kicserélni újra.

Majd tessék ezzel az új ablakos vonattal utazni, ülve...

Arról nem tudok nyilatkozni, hogy ezek az ablakok mennyire könnyen nyithatók, mert azt nem próbáltam, de hogy kilátni nem lehet rajtuk az biztos.

Előzmény: Simmons (5635)
Simmons Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5635
Ha ronda nem kell azzal utazni de miért zavar téged ha nem is ott dolgozol Szentendrén hanem a R-Kevei vonalon vagy rosszul tudom???Amugy a másikat meg vagy nem lehetett lehuzni vagy felfelé megszakad az ember mert ugy szorul ezek legalább könnyen nyithatok!!!
Előzmény: M.VIII (5628)
Zol Creative Commons License 2006.01.12 0 0 5634
Sziasztok! Valaki szentendrei HÉV-es meg tudná mondani, hogy kb. mennyit (kW) eszik a kisegység ill. a nagyegység egy Batyi-Békás, ill. egy Batyi-Szentendre fordulón? (Ha igen, akkor legyen szíves mondja is meg...) Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!