Keresés

Részletes keresés

apasarkany Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5227

 Hali!

 

 A tegnapi állítólagos vonatégéssel kapcsolatban a következőket szeretném elmondani mert amint látom "okos" emberek fél információk alapján írnak le dolgokat! A tények: 4007-s vonat 06.29-kor Kaszásdülőn maradt állva mert a járművezető füstölést észlelt. Megállapította, hogy a 992-s mk egyik nagyfeszültségü műszer szekrényéből jön a füst. Mivel közvetlen tűz nem volt a motorkocsi lekapcsolása után kiszállította az utasokat és félre állt Aquincum állomás első vágányára. Mivel a füstölés továbbra is fenn állt riasztottuk a tűzóltókat. A Békásmegyeri tűzoltók vonultak, de beavatkozniuk nem kellett mivel a füstölést egy zárkapcsoló túlmelegedése okozta és a terhelés megszüntével /lehült / nem volt tűz. A jármüvezető sem használt tűzoltó készüléket.  Az igaz , hogy vitte magával a porraloltót de ezen nem kell csodálkozni mivel arra készült, hogy oltani kell! Emiatt anyagi kár nem kelet kezet. A reggeli csúcsban párpeces késéssel sikerült közlekedni. Ez a történet!  

Előzmény: Infós (5199)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5226
Nem járhat sűrűbben, ez a max. Talán még 5 percenként tudna, de nincs elég szerelvény sem. A sebesség növelésével lehetne még kombinálni, de előreláthatólag soha nem fogják felemelni. Inkább csökkentik a biztonság növelésére hivatkozva. Máshol is.
Előzmény: Törölt nick (5223)
Simmons Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5225
Na akkor a szakácsverseny nem érdekel,viszont ezen a versenyen ha jól tudom akkor az utasítás szerint kell hibaelhárítást végezni,tehát ha az egyik versenyzőnél figyelik,hogy mindent helyesen csináljon akkor a többinél is ugyan ugy kell figyelembe venni ha valamit nem a szabályok szerint csinál .  :-)))
Előzmény: G. Bear (5206)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5224
Falanszter jeligére a hirdetőbe............................. 
Előzmény: Törölt nick (5221)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5223
A HÉV miért ne járhatna sűrűbben, főleg a csepeli? Majd' végig zárt pályán közlekedik!
Előzmény: Törölt nick (5220)
v_peti Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5222

Amíg kivülről el tudjuk képzelni, csakis javasolhatunk, de a többit hagyni kell a szakemberekre.

 

Csak egy példa: Szakembeek építettek a 4-es villamos útjába aluljárót. Így azt a jövőben nem lesz olyan könnyű meghosszabbítani a Ksoztolányi Dezső tér irányába, vagy rákanyarítani a Fehérvári útra.

 

 

Előzmény: Törölt nick (5208)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5221
Jól írtad, én is ott látom a problémát, hogy reggel sok vonatnak kell bejönni, este meg kimenni. Azért a végponti kocsiszínt sem számolnám fel, mert ott lenne a karbantartóbázis, a másikban a napi dolgokat csinálnák.

És korrektor felvetés nagyon jó, ami a mozgójádát illeti, csak az a szegény aluljáró × alakú. Először elég lenne felfesteni a "záróvonalakat", hogy ki hol közlekedjen, máris jobb lenne. Bersze hangszórók is kellenének, ahonnan az ütemes bégetés jönne, hjogy merre haladjanak.
Előzmény: G. Bear (5217)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5220
Csepeli HÉV
Már most csúcsidőben reggel 6 percenként jár. Így is alig tudja elvinni az embertömeget.
A Szabadkikötő út mindkét oldala a jövőben biztos hogy beépítésre fog kerülni. Sok-sok lakóházzal(pl.Manhattan 'terv'). Akkor hogyan fogják megoldani az emberek elszállítását? A HÉV biztosan nem fogja bírni. A közút így is mindennap be van dugulva, tehát közúton nem lehet, hacsak nem építenk új utakat és hidat.
Egyetlen megoldás csak a metró lehet, mivel az akár percenként is indulhat 6 kocsival is.
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5219

Tehát ezentúl elérhető a metrós honlapról két héves térkép is:

http://metros.hu/terkep.html

Remélem tetszik.

Infós Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5218

Az én fejemben is tartalékszerelvényes-tartalék járművezetős megoldás körvonalazódott... Esetleg ha a forda úgy jönne, ki, hogy nem megy a HÉV egyből Szentendrére végezni, hanem Békáson van kicsit tartalékban, vezérestől, mindenestől, majd órákkal később megy ki, persze utasokkal.. De addigra meg leáll a következő HÉV ennek a helyére... Csak bele kell férni a 12 órába, meg az E3-asok ugye.... :(((

Előzmény: G. Bear (5217)
G. Bear Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5217

Halihó!

 

Ha megengedtek egy kis belepofizást:

 

Az tetszett, amikor azt olvastam, hogy szakemberekre kéne bízni ezeket a dolgokat, maximálisan egyetértek. Persze itt azért felmerül a kérdés, hogy milyen szemléletű szakemberre, mert sokszor érzem úgy, hogy a különféle szolgáltatóknál és szolgáltatások esetében épp csak az ügyfél fejével és az ő érdekeit figyelembe véve nem gondolkozik senki.

 

Szerény véleményem az, hogy a HÉV számozásának maximum viszonylatonként lenne értelme, mert ahogy azt már másnál olvastam a külföldinek, de sokszor még a magyarnak is sokkal egyszerűbb lenne elmagyarázni, hogy melyik a jó neki. Japán turista cetliről olvassa: "kájszterse". Ha nagynehezen rájössz, hogy Kistarcsára akar menni, hogy magyarázod meg neki, hogy a Kerepesi, Mogyoródi, Gödöllői jó, a Cinkotai meg a Csömöri viszont nem? Feltéve, hogy te sem tudsz angolul oly sokat, meg ő se, a többi nyelvet most nem említve. És utána probléma az is, hogy hova van írva a "mogjorodd" a vonaton... Ennél a 13, vagy a H97 vagy a 326 is érthetőbb.

 

A jegyáraknál a ténylegesen megtett út utáni fizetés lenne a jó megoldás, úgy tudom, ezzel kapcsolatban már nem csak a törpölés, de a megvalósítás is megy(-eget).

 

Ebben a pillanatban viszont a gödöllői HÉV-M2 összekapcsolásánál nem biztos, hogy teljes összekötésre kéne gondolni! Egyrészt a mai díjszabással röhej lenne, hogy Cinkotától a Déliig egy jegy, ugyanúgy, mint a várbusz 3,75 megállójára. A fogyasztásarányos díj esetén viszont nem számít, melyik járattal mennyit utazol, csupán az, hogy mennyit. Az összeköttetés azért is életszerű lenne, mert a csomópont két legnagyobb teljesítőképességű közlekedési eszközéről van szó, amelyeknek nagy az egymás közötti forgalma is. Az egységes vasút terve nagyon sok problémát felvetne, de talán jó megoldás lenne az is, ha csupán bevinnénk a HÉV-et a metró alá. S ha a szerelvények a kereszteződés alatt állnának meg az Örsön, akkor talán mindenkinek lehetne kedvezőbb, annak is, aki busszal, trolival vagy tujával megy tovább. Az Örs jelenleg a város egy olyan pontja, ami már kellőképp a peremen van ahhoz, hogy a két "vasút" találkozzon, elválassza a belvárosi és a külvárosi-elővárosi közlekedést.

 

És mondjuk a HÉV-en sem minden birka az első kocsiba akarna felszállni, mert lenne, akinek a vége a jó... Az pedig, hogy melyik kocsiban akar utazni a Kedves Utas, egyes egyedül ettől függ az emberek 90%-ánál, akkor is, ha az első kocsiban 200-an vannak, az utolsóban meg 35 szabad hely. A vonat elejétől mozgólépcső a Metró felé, a végétől a gomba felé, egyébként meg összeköttetés az aluljáróval. Persze ez csak az én hagymázas lázálmom, ha valakinek van jobb ötlete, érdekelne.

 

Ami meg a szentendrei kocsiszín kontra Haraszti, Cinkota ügyet illeti, épp nem szakemberhez méltó gondolat. A város belterületéhez tartozó földek minden szempontból sok pénzt emésztenek fel. A vonal közepén lévő járműtelep ráadásul rengeteg üresfutást generál egy elővárosi közlekedésnél, a MÁV pl. évek óta azzal küszködik, hogy reggel "kint"-ről "be" kéne jönni egy csomó szerelvénynek, este meg vissza, de éjszakáztatni csak Pöstön lehet... Különösképp problémás lenne a vonalközepes elhelyezkedés, ha leszoknánk a látszólagos takarékoskodásról (pótlék, stb.), és éjszaka intéznénk, amit lehet... Kicsit off, de nem tuti, hogy pl. a Szentendrei út leginkább forgalomzavaró felújítási munkálatait, mint mondjuk az aszfaltozás, munkanap délután csúcsidőben kell csinálni 3 sáv lezárásával. Igaz, így a melósnak kicsit kevesebbet kell fizetni, de a dugó sokkal többe kerül szerintem (felboruló tömegközlekedés, szmog, stressz, CIA, KGB, stb). Félreértés ne essék, tartalékszerelvény(ek) vonali leállításával egyetértek, de ahhoz nem feltétlenül kell kocsiszín. Sőt épp Békásmegyeren van tároló, a Batyin is áll tartalék, és nem is Endréről szoktak beadni cserét, hacsak nem onnan célszerűbb, vagy máshol nincs...

 

Hát kb ennyi, én így látom valahogy a dolgokat, és bocs a kicsit hosszú hozzászólásért.

 

Sziasztok!

Előzmény: Törölt nick (5209)
korrektor22 Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5216

Aránytalanul nagy költség helyett találtak már -én igaz, hogy csak nagy repülőtereken láttam- az átszállást nagyban könnyítő megoldásokat: mozgólépcső, lifttel a mozgáskorlátozottak részére , és ezekhez kapcsolódó mozgójárda. Amsterdamban a mozgójárda 1 km kb. Nekem nagyon teszik ez a megoldás, és azt tapasztaltam másoknak is. Nagy bőröndökkel könnyen és viszonylag gyorsan át tudtunk szállni.

Egy vázlatrajzot megérne, hogy Örsön a meglévő aluljáró átalakításával érdemes lenne-e egy ilyen megoldást kialakítani.

A gödöllői HÉV-et kellene minél előbb korszerüsíteni, mert ismerve az ottani állapotokat, várható, hogy hamarosan a szentendrei, vagy az az előtti csepeli vonal sorsára fog jutni. Nincs messze az az idő, hogy komolyabb korlátozásokat kell bevezetniük.

Ugyancsak nagyon rossz állapotok vannak a ráckvei vonalon is (40 km), ami a tervek szerint az É_D gyorsvasút része lesz.

Ha az a cél, hogy hagyják kint az autójukat, már középtávon is javuljon a helyzet, akkor a nagyon sok jó elképzelést ennek megfelelően kellene fontossági sorrendbe rakni: ráckevei, gödöllői vonalak korszerüsítése, párhuzamosan az É-D gyorsvasút többi részének építésével.

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5215
Többször jártam már az Örs vezér terén, több időszakban is. Általában pont ellenkezőleg haladtam, mint a tömeg, mert nekem valahogy mindig az ellenkező irányban volt dolgom.
Aki ott jár, az azt gondolja, az a legnagyobb probléma a Világon, de mindenhol így van, ahol nagy az utasáramlás. Margit híd budai hdífő szintén ilyen, csak ott nem egy hatalmas és széles lépcsőn mennek az utasok, hanem két kisebben jutnak a villamoshoz.
Hajlamosak vagyunk azonban elfelejteni, hogy nem kizárólag a HÉV-metró átszálló utasok jelentik ott a közlekedők tömegét. Tehát, ha mindenáron kötögetni akarunk (én ugyan nem), akkor ki kellene találni alami épeszű dolgot. Met nem csak e két jármű közötti átszállásnak kell zökkenőmentesnek lennie, hanem a többinek is.
Viszont, ahogy az előbb feszegettem, ha a HÉV-et vinnénk beljebb, akkor máris megoldódna ez.
Előzmény: division by zero (5213)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5214
Kedves magyaros fonetizálású gyorsvasút! Neved nem publikus, de mivel idéztél egy szösszenetet egy gyerekverből, megragadta nálam, mivel a válaszodból az jött le, hogy nem is olvastad el, hogy mit írtam.

Ha közlekedési vállalatok szövetségéről beszélünk, akkor azoknak nem a viszonylatjelzőkön kell megjelenni, hanem a köztudatban, ami megnyilvánulhat egy matricában is, mint a Volán buszokon.
A tram-train elvet értem, az ilyenre lettek volna alkalmasak a hannoverból beszerzett banánok, mert a belső megállók klhettek volna magasperonosak, míg a külső részeken a hagyományos, de attól még az villmos marad a szememben.
Majd, ha azonos peronmagasságról lehet beszállni egy Dezsőbe, Piroskába, MXA-ba, (hogy a töbit fel ne soroljam) anélkül, hogy a jármű lépcsőjét ne kelljen használni, akkor valóban beszélgethetünk kötögetésről, addig nagyanyő készít új pulóvert. Ajvé, a metrót kihagytam, annak lépcsője sincs! Tehát, ha ezek egy helyen meg tudnak állni, akkor aztán már kevesebb lesz a gondunk. Addigra marad az, hogy miért a belsőt akarjuk kivinni, mikor a külsőt kell beljebb.

Köszönöm a figyelmet és az ügy nyitott, mert nem egy hozzászólás nyitotta, hanem több, részben megalapozatlan felvetés.
Előzmény: Törölt nick (5211)
division by zero Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5213
"A kényelembe és a gyorsaságba belefér egy átszállás."
Jártál már életedben az Örs Vezér terén?! Ha igen, akkor nem értem miért mondasz ilyen hülyeségeket...
Előzmény: Törölt nick (5212)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5212
Vem a VEKÉ-re gondoltam, mostanában hallottam elég sok szőrnyűgést támogató szerveződésről, főleg 2010 kapcsán.
Egyébként, ha egy civil szervezetben szakemberek vannak, akkor azok szakemberként hol fejtik ki a tevékenységüket? Mert én civilben profi hajfestő és macskamosdató vagyok, de nem szólok bele sem a fodrászok, sem az állatkozmetikusok (dejó! új szó) dolgába.

A "nebazz..." a szaporodó koncepció, mert akinek egy csepp sütje van, az nem a dugóban vesztegel. Nem elég drága a benzin, ha még mindig ennyien autóznak, elpöfögtetve rengetek üzemenyagot, anélkül, hogy haladnának.
Rossz érv az autósok átültetése, hiszen a csalogatásnak nem hisznek. A kényelembe és a gyorsaságba belefér egy átszállás.
Előzmény: Törölt nick (5210)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5211

Szerintem Te fogalmi zavarban szenvedsz. Senki nem akar összevonni mindenféle vállalatokat, vagy esztelenül összekötni mindenféle hálózatokat. Hozzászólásodból azt szűröm le, hogy még nem hallottál különböző, sikeresen működő közlekedési szövetségekről, amelyekben különböző cégek dolgoznak összehangolt tarifákkal és menetrendekkel, nem hallottál a karlsruhei, más néven a tram-train koncepcióról. Így talán nem kéne vitatkoznunk a jövőről sem.

 

Ha pedig nem tudod valaki nevét, akkor ne szólítsd meg hülyeségekkel. Ezzel lezártam az ügyet!

Előzmény: Törölt nick (5209)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5210

Bocs, hogy én válaszolok, de - szerintem - a VEKÉ-ben (ha erre gondolsz) szakemberek ülnek. Én egyébként nem vagyok tag.

 

Az összekötésről csak annyit, hogy ez egy szaporodó koncepció, mely arra hivatott, hogy minél több ember válassza a közforgalmút az autó helyett, és ez csak úgy lehetséges, ha közel olyan kényelmes és gyors alternatívát tudsz ajánlani, ami vetekszik az autóval. Máskülönben az autósok nem hajlandók kiszállni járgányaikból, hiába papolsz a pusztuló környezetről! :-(

Előzmény: Törölt nick (5208)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5209
Kedves Dömötör!

Jelenleg a külföldről Magyarországra érkező postai küldeményeken van H-×××× jelzés, ami irányítószámként van definiálva. Ha annyira fontos lenne a viszonylatszám, illetve maga a szám, akkor mindenen fel lenne tüntetve az.
Azért, mert PC előtt ülő kockafejűként jobban felkapja valaki a fejét egy szám láttán, az nem jelenti azt, hogy életképes ötlet. A Julis mama viszont bötüket olvas, nem fog számokat megjegyezni. De ha már egységes rendszer, akkor most melyik legyen az? Adjuk vissza a HÉV-et a MÁV-nak? Vagy legyen a Gyorsvasuti Igazgatóság külön cég?
Egyszerre akarjátok össtzekötni a HÉV-et a MÁV-val és a metróval.
Vagyis a sok bába közt elvész a gyerek.
Szeretem a metrót mert gyors, nem zavarja semmilyen forgalmi akadály és ezért jó (a vásrosban), szeretem a HÉV-et, mert viszonyla belső területről indul és a környező településekre lehet eljutni és szeretem a vasutat, mert Vasút. De semmi pénzért nem keverném össze. Még annak a kedvéért sem, hogy egységes legyen.

Olyan ötlet miért nem jutott eszébe senkinek az ilye ostobaságok helyett, hogy például Bkésmegyer környékén is lehetne kocsiszín, mint Cinkota, Haraszti, hogy ne Szentendréről kelljen berángatni egy vonatot, ha szükség van rá?
Talán azért, mert az hasznos lenne.
Előzmény: Törölt nick (5207)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5208
Részletes véleményem nincs, nem vagyok szakember, csak utasként tudok véleményt mondani: ha egyikről a másikra szállok át, akor jó lenne, ha közelebb lenne egymáshoz, ha viszont metróról/HÉVről buszra/villamosra szállok, akkor jobb a külön végállomás. Én nem tartanám katasztrófának a 2-3 megállón keresztől párhuzamosan közlekedő járatokat. Lévén nem mindenki akar Cinkotáról a Délibe menni, ezért nem is szükséges odáig vinni.

De maradjunk a HÉV-nél. Azért, mert a 2010-re tervezett borzalmak nem épülnek meg, nem kell minenáron "modernizálni" kötögetni. Két felújítottat könnyebb összekapcsolni, mint egy felújítotthoz hozzáújítani egy másikat, ami ezáltal még nagyobb eltéréseket mutat a két végén.
Utóirat: fárasztó mostanában ez a sok civil mánia, legközelebb azon kapom magam, hogy a villamos sem várja meg a műszakiakat, hanem egy "hozzáértő" utas fogja megjavítni a szerelvényt. Ötleteket, instrukciókat lehet adni, de azért nem kellene megmagyarázni, hogy mit hogyan. Én is küldem be pályázatot a NOKIA felhívására, de az is csak arra volt jó, hogy kivülről hogy nézzenek ki a telefonok, nem belülről. Amíg kivülről el tudjuk képzelni, csakis javasolhatunk, de a többit hagyni kell a szakemberekre.
Előzmény: v_peti (5205)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5207

Az, hogy az utas "se lát, se hall Dömötör"-ként viselkedik, még nem jelenti azt, hogy valaminek semmi értelme. Gondolom Bécsben sem precíz számozással indult pl. a Stadtbahn. Egy idő után biztos megszoknák az emberek a dolgot.

 

Az előző hsz-omban leírtakon kívül még az is előny lehetne, hogy - idővel - a MÁV környéki viszonylatai is kaphatnának Hxx jelzést, az M5-ként emlegetett regionális gyorsvasút Hx viszonylatokat, és így lenne az egészből egységesnek tűnő (remélhetőleg nem csak tűnő) hálózat.

Előzmény: Törölt nick (5204)
G. Bear Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5206

Üdv mindenkinek!
 
Simmons, a kérdésed első felére minden további nélkül lehet és tudok válaszolni:
 
Forgalomirányító (forgalmi szolgálattevő) kategóriában:
     1. helyezett:     Mihály Krisztián (Ráckeve)

     2. helyezett:     Németi Gizella (Ráckeve)

     3. helyezett:     Zilai János (Csepel)

 

Forgalmi járművezető kategóriában:

     1. helyezett:     Talián János Szilárd (Ráckeve)

     2. helyezett:     Wéber Károly (Szentendre)

     3. helyezett:     Sápi Gábor (Csepel)

 

Járműfenntartási járművezető kategóriában:

     1. helyezett:     Varga Csaba (Gödöllő)

     2. helyezett:     Mikó Lajos (Szentendre)

     3. helyezett:     Búzási Vendel (Gödöllő)

 

Ami meg a második felét illeti, abban szerintem van egy kis zavar nálad is. Mert a "hibaelhárítás színvonala" és az azt (a te megfogalmazásodban) magyarázó "azaz mindent utasítás szerint kellet csinálni..." szövegrész nem feltétlenül abszolút összefüggő dolgokat takar. Egy szakácsversenyen valószínűleg az ételt kóstolod és fel sem merül benned, hogy volt-e sapka az illető szakácson, ahogy előírásszerű, avagy sem, vagy ha nézed is, nehéz megmondani, hogy a sapkában sütött jó ízű étel, vagy a sapka nélkül készített kíváló ízű mestermunka legyen-e a nyertes...

Előzmény: Simmons (5197)
v_peti Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5205

Ha ezzel kapcsolatban részeltesen szeretnéd kifejteni a véleményedet, akkor azt nyugodtan megteheted. Engem speciel érdekelne a dolog.

 

Előzmény: Törölt nick (5201)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5204
Az érthető, hogy külföldi példák alapján jutott eszedbe, de honi alkalmazásának előnye lenne? Mert a többség nem olvas, nem hallgat, csak megy... aztán panaszkodik.

De az egységes rendszert már a járművek színe is jelezné, de azt sem látják sokan. A formájáról már nem is beszélve. A cégjelzés meg már alapból ott van minden járművön.

Kiskölyökként mindig gondolkodtam, hogy miért van az, hogy egy aluljáróban, állomáson, áruházban vagy bárhol egy-két rossz fénycső van, mikor nem tart sok ideig odamenni és kicserélni. Aztán rájöttem: minden helyen csak azért készenlétben tartani egy embert, hogy egy tízperces műveletet elvégezzen felesleges. Hogy miként jön ez ide? Csak úgy, hogy egységesítés címszóval állandóan lehet változtatni a viszonylataszámokat, de a végállomások kevés kivétellel ugyanazok maradnak.
Előzmény: Törölt nick (5202)
keton Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5203
Szia!

Én sosem tanultam ilyesmit, ezért érdekelne, hogy milyen további (és mennyire megoldhatatlan - ezzel a szóval azért óvatosan kell bánni:) problémákat vet fel a terv, amire a "****" szervezet nem gondolt? Tényleg érdekel.
Előzmény: Törölt nick (5201)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5202

A viszonylatjelzést én vetettem fel, semmi közöm a BKV-hoz, vagy egyéb érdekelt csoportokhoz. Nagyon egyszerűen csak külföldi példák alapján jutott eszembe. (Bécs, Berlin, stb.) Egyébként nem hiszem, hogy valami gigantikus kiadás lenne mondjuk a Szentendre szó elé egy Hxx jelzés odatétele, akárhány HÉV szerelvényről is van szó. Szerintem meg a viszonylatszám jelzi, hogy az adott eszköz is az egységes egész rendszerhez tartozik.

Előzmény: Törölt nick (5201)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5201
Kicsit sokat lovagolsz a visznyolatszámokon, csak nem értem, miért? Csak nem azért, mert ez a **** legújabb kitalációja, amire sokat kell költeni? Mivel ennek értelmét nem látom, nem kérdezem többet, mert választ egyszer sem kaptam.

A HÉV-metró összekötés sokkal több problémát vet fel, mint amennyit azok látnak, akik csak tanulgattak egy kis közlekedésmérnökséget (vagy még azt sem) és papíron vonalzóval vonalakat húznak.
Előzmény: v_peti (5198)
track300 Creative Commons License 2005.10.28 0 0 5200

Volt ez már?

 

Kigyulladt egy HÉV a III. kerületben
2005. október 27, csütörtök - [10:54]
[Belföld] Feltehetőleg elektromos zárlat miatt gyulladt ki egy HÉV csütörtökön reggel a főváros III. kerületében. A tűz az Aquincum állomás közelében a Békásmegyer felől érkező HÉV középső kocsijának vezetőfülkében keletkezett. A szerelvény vezetője miután észrevette, hogy ég az egyik kocsi, megállította a vonatot, majd poroltóval megkezdte az oltást. A füstölést végül a tűzoltók szüntették meg. Személyi sérülés nem történt. (Lánglovagok)

Infós Creative Commons License 2005.10.27 0 0 5199
Huh, tényleg, engem is érdekelne! Lehetőleg fotókkal! :)))))
Előzmény: Simmons (5197)
v_peti Creative Commons License 2005.10.27 0 0 5198

Valahogy jellölni kellene a járatokat.

 

Buszoknál van aki jobbról balra olvas.

 

a sofőr hiába mondja neki akkor is kötekszik.

 

Ha csak szám van, akkor az ugyaz, mindkét irányba. Ha szöveg is, akkor külön ki lehet írni az úticélt. A legjobb, ha mindkettő szerepel.

 

 

HÉV néál én a gyorsjáratokat hiányolom ami még a 50-es években is volt.

A mai Ráckevei gyors nem a legjobb.

 

Nagyobb pályasebesség, és kevesebb sebességkorlátozás kellene.

 

Minden vonalon elég hosszú a menetidő minden járat mindenütt megáll.

 

Van ahol nem lenne könnyű zónázót vagy gyorsot indítani. Ld. Szentendre.

 

Én sajnálom azt is hogy a Keletinél megszűnt a végállomás, vagy hogy a Népstadiont, ami 4 vágányos nem lehetet HÉV megálló.

 

Ehelyett van a metró-hév összekötés terve.

 

Előzmény: Törölt nick (5191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!