Keresés

Részletes keresés

MXA949 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 5031

Pajtás!

Ez már pénz és pft. kérdés,javaslom adj pénzt a felujításra,felügyeld a munkát,hátha jobb lesz a pálya.

Előzmény: Hernyofan (4998)
MXA949 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 5030
A sebesség max 60/óra,kivéve ...........................Sok lassújel van a külső szakaszon most is.A pontos felsoroláshoz nincs elég hely!!A menetrend pedig "gyorsult".Régebben ált75-80perc volt Vágóhíd-Ráckeve,most max75 perc.
Előzmény: v_peti (4994)
MXA949 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 5029

Hali!

Akkor örültem,hogy eljutottam a vizsgáig,nemhogy beleszóljak annak menetébe.

Előzmény: Infós (4997)
Infós Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5028
Nem az átszállás ténye az, ami a gond, hanem az, hogy most sem lehet felférni cca. 6.30 és cca. 8.00 között Kaszáson a páratlan vonatokra. Esetleg ha a 60-ast besűrítenék... Bár lehet, hogy ezzel csak azt érnék el, hogy több busz állna a dugóban. :(
Előzmény: keton (5025)
Infós Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5027

"Hát lehet hogy nem 4 hanem  5 perces követés lesz (...)"

 

Most is öt perces van.

 

 

"Amúgy ha minden jól megy és sikerül átverekedni a papirháborún azt a dolgot (...)"

 

Hát, az jó lenne! Vendégsín van DGKUm már korábban leírta, hogy miket is kellene ehhez rendbe tenni.. Pályahasználati díj, siklás esetén mi a teendő, felelősség kérdése. Meg ugye azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy más a szerkesztési szelvénye a MÁV járműveinek, mint a HÉV-nek. :(

 

 

 

Esetleg kaszási betétjárat? Vonalismeret: ez a legkevesebb, szvsz. Az biztos, hogy sokan járnának ezzel, de akkor a Desirora jó lesz a BKV-s menetjegy és lesz rá BKV-s jegyvizsgáló? Vagy csak a MÁV-jegy? És akkor a BKV-sok is vegyenek jegyet? Vagy akinek van Esztergom-Budapest Havijegye, az vegyen mellé bérletet/jegyet, akkor is, ha egyébként nem kéne? Műszaki gondok esetén a mozdonyvezetőnek nyilatkoznia kell, hogy a hibát 30 percen belül el tudja-e hárítani. (Érdekes lenne, kicsit tórlódnának a vonatok.) És kinek nyilatkozik? Békásmegyeren levő diszpécsernek? És akkor ő kap rádiót is? És ha a mozdonyirányítónak, akkor ő tájékoztatja a békási diszpécsert, miközben mondjuk kisebb gondja is nagyobb annál... És ha az Óbuda-Aquincum elág. közötti vágányon marad fekve, akkor az kinek a sara? És lehet még ragozni, sajnos.

 

 

 

 

 

Tényleg, azt tudja valaki, hogy Filatorigáton miért nincsenek kint a "Vasúti átjáró kezdete" jelzőtáblák?

Előzmény: tweety83 (5020)
Infós Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5026
"Szentendre Békás között mindenhol megállna, Békás után csak Aquincum, Árpád híd, Margit híd Batthyány tér."

 

Én azért Kaszásdűlőt is belevenném...

Előzmény: tweety83 (5014)
keton Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5025
Akárhogy is nézem a számokat, a Margit hídig bejárás csak csúcsidőn kívül működne (amikor a HÉV 10 percenként jár). Reggel és délután nem tudom, hogyan lehetne bepaszírozni a Dezsőket is (sehogy?). Ráadásul ez nem is az én dolgom:-) Amúgy aki reggel, öt perces követésnél nem bírná kivárni az átszállást, ráadásul azonos peronról... azért nem olyan nagy áldozat az.
Előzmény: tweety83 (5020)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5024
De még milyen kincsek!Csorgott is a nyelvalóljövőm,mikor megláttam őket!Az meg,hogy úgy fotóz(hat)tam,ahogy akartam,maga volt a pompák pompája!!!(Ha nem lenne gond,raknék is föl belőlük,kérem jelezze a tulaj,mi a véleménye eme dologról,köszi!)
Előzmény: Törölt nick (5023)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5023
Ez is gyönyörű! Látom, más kincseid is vannak. Nekem bécsi és kölni vilijeim vannak, azokat készen lehet kapni. Meg van egy UV-ém és régi FAV-om, fém vitrinmodellek. A Körúton vettem a Király utcánál.
Előzmény: M.VIII (5021)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5022
Már megérkezett újabb három Desiro, és év végéig leszállítják a maradék hetet. Jelen pillanatban már 16 darab üzemel az Indóház szerint.
Előzmény: tweety83 (5020)
M.VIII Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5021
tweety83 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5020

Hát lehet hogy nem 4 hanem  5 perces követés lesz, és akkor nem gond. Amúgy ha minden jól megy és sikerül átverekedni a papirháborún azt a dolgot, hogy az Esztergomi Desirók a Margit hídi kihúzóban forduljanak Kaszásdülő helyett akkor szükség lenne a 4 perces követésre. (megjegyzem, sokan azt mondták hogy az az akadálya ennek hogy nincs vonalismerete a mozdonyvezetőknek a HÉV-en, illetve az íves megállókban nem biztos hogy normálisan le-fe lehet szállni 

Namármost szerintem Kaszásülő és Árpád híd megállón kívül máshol nem is kellene megállni, szóval szerintem nem lenne egy halott dolog ez, jó lenne a HÉV-nek, mert kevesebb lenne a zsúfoltság, jó lenne a MÁV-nak, mert szerintem nagyon sokan átszoknának a buszról a vonatra  ha lenne egy normális belső végállomás (viszont ha Kaszáson  végállomásoztatjuk a 2-es vonalat akkor szívás van, mert még utasokat is fogunk veszteni ezzel)

 

Bár ahogy most hallom, már a 2-es vonal szerelvényei sem bírják ezt a tömeget, szóval nem ártana mégtöbb jármű beszerzése.

Előzmény: keton (5019)
keton Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5019
Mivel én laikus vagyok, bennem csak az alábbi problémák merültek fel ezzel kapcsolatban:
- betehető-e egyáltalán (technikailag)?
- ha igen, honnan vegyünk? :)
- a gyorsulásra biztos nem lenne jó hatással
- a földalatti állomások átépítése igencsak bajos lenne...
- és mindezek tetejébe lehet, hogy nem is jelentene megoldást

Jelenleg az új biztosító berendezéssel ha jól tudom, 4 perces követést terveznek. Én örülnék neki:-) Egyébként, hozzáértők, ehhez honnan lesznek szerelvényeink? Ha jól tudom, most reggel is minden jár, ami tud mozogni, nem?
Előzmény: tweety83 (5018)
tweety83 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5018
nem lehetne betenni mégegy pótot? vagy úgy nagyon extrém lenne? :)
Előzmény: keton (5017)
keton Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5017
Hogy morgás lenne, az nem kifejezés. Szerintem ilyen rövid követés és távolság mellett semmi értelme zónázni. Főleg, ahogy te is említetted, nem férnének fel az emberek (a jelenlegi öt percnél is mindennapos). Akkor meg mit nyerünk vele? :-)
Előzmény: tweety83 (5016)
tweety83 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5016
Hát végülis csak egy lehetőség...Biztos eleinte morgás lenne mert nem férne fel mindenki, dehát végülis a Ráckevein is volt gyosított..itt is lehetne, szerintem le lehetne nyomni legalább 10-12 percre a Békás - Batthyány távot.
Előzmény: Zol (5015)
Zol Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5015
Szerintem az 1 percet nem fogja tudni a biztber, ha jól tudom 3 perces követésre akarják alkalmassá tenni.
De tegyük fel, hogy ez nem akadály.
Hány kocsis vonatot tennél a zónázóra, hogy elférjenek az utasok? Békásról befelé 9 perc várakozás után menne egy zónázó(gyorsított) majd 1 perc után egy személy, és ez ismétlődne. A várakozók nagy részének jó a zónázó, és az már eleve "nem üres". A személlyel az menne, akinek nem jó a zónázó (+a kintiek közül is), vagy ülni akar/nem fért fel a zónázóra, vagy pont az orra előtt ment el a zónázó.
Előzmény: tweety83 (5014)
tweety83 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 5014

Sziasztok!

Ha megépül az új pálya + Biztber a Szentendrei vonalon, akkor nem lehetne a reggeli ill délutáni csúcsban zónázást csinálni Szenendre - Bp között?

Szentendre Békás között mindenhol megállna,

Békás után csak Aquincum, Árpád híd, Margit híd Batthyány tér.

 

Ha úgy lenne a menetrend hogy közvetlenül a zónázó után 1 perccel indulna a "személy-vonat" akkor nem lennének torlódások és normális eloszlás lenne a belső szakaszon.. és kb. 10 perces követésnél megoldható lenne a zónázás.

Előzmény: Dash 9 (5013)
Dash 9 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 5013

Üdv!

 

Ha jól tudom Batyi és Békás közötti felsővezeték karbantartás! :-)))

 

(ha nem jól tudom, javítsatok ki)

Előzmény: Nores (5012)
Nores Creative Commons License 2005.10.08 0 0 5012
üdvözlet!

részvétem a szentendrei HÉVpótló buszokon veszteglő utasoknak! a Szentendrei út felújításának kezdete óta nem láttam ekkora dugót (még a Római part környékén is csak araszoltak az autók). másfél kilóméterben kb. 5 buszt láttam, és végig állt, néha araszolt a 3 sáv. valami drasztikus forgalomkorlátozás volt arrafelé. viszont a HÉVet ilyenkor pótolni...?

mi az oka amúgy a pótlásnak?
M.VIII Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5011
Valóban! :)))) Mostanában szétszórt vagyok... rosszul értelmeztem.
Előzmény: Bálint23-24 (5009)
M.VIII Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5010
Oké, igazad van, bocsi a felkészületlenségemért. Attól függetlenül csúnya baleset volt...
Előzmény: FVV-1100 (5007)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5009
Ezt pont TE irtad, én már akkor is válaszoltam rá 4988-ban :)))))
Előzmény: Bálint23-24 (5008)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5008
Igen, az ajtók ujjak, és eléggé jól sikerültek. Nézd meg a 4987-es hozzászólást.
Előzmény: M.VIII (5006)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5007
"...üzemi balesetnek kicsit erős.... "

Menetrendi vonatként közlekedett,tehát üzem közben ->üzemi baleset!!!
Előzmény: M.VIII (5005)
M.VIII Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5006

Viszont azt még nem tudom, hogy a 863-632-864-en újak-e az ajtók, ez valahogy homályba merült. Esetleg meg tudod erősíteni az észrevételemet?

 

üdv

Előzmény: Bálint23-24 (5001)
M.VIII Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5005

Hali!

 

Valóban, a Timót utcánál elé kanyarodott be a kamion. Bár nem tudom, üzemi balesetnek kicsit erős.... :)) Most lefutotta az idejét, festik, zárkapcsolócsere, stb.

Előzmény: FVV-1100 (5002)
M.VIII Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5004

Semmi baj, nem sértettél meg! Az új lemezeket én is észrevettem, de inkább olyan drasztikus változásra gondoltam, mint a csepeli maradék M.IX/A-k esetében, ahol a  zöld szín és a paravánfalon levő "tojásleves" minta helyett szürkét kapott. Hogy állok a modellel? Sehogy! :)))))) Na, azért csinálgatom. Már van benne vezetőülés.

 

Most nézem: Én voltam az ötezredik hozzászóló! Pezsgőt, sört ide!

Előzmény: Bálint23-24 (5001)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.10.07 0 0 5003
A postásom kézbesített egy ímélt a levélszekrényedbe,pliíííz!
Előzmény: Bálint23-24 (5001)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.10.06 0 0 5002
"...887-644-888..."

Miért oly' ismerős nekem EZ a párosítású egység???Egészen véletlenül a közelmúltban nem szenvedett üzemi balesetet véletlenül a 88-aska?
Előzmény: M.VIII (5000)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!