Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
ne félj, a mamák szive mindig előbb utóbb meglágyul, ha szeretett fiuk boldogságáról van szó.
később, nehezebb lesz, ha az asszonynak kell beadni, hogy inkább megvennéd a GSA flotta újabb - látszólag erősen rozsdás, ám fontos pótalkatrészekkel bíró - tagját, mint azt a kis cuki csizmát, amit kinézett magának aznap délután a korzó egyik boltjában.
Köszönöm! De az igazság az, hogy júniusban volt a szülinapom, csak most jutott eszembe, hogy erről van kép is. :) Aranyos a kombi GS a használtautón. De ha lenne pénzem se venném meg. Még egy autót hazavinnék anyám kitagadna. :) Így is már égetővé vált, hogy szétbontsam a legutóbb vásárolt gépet. << Rulez!
Karosszérián apróbb javitani valok,(de tényleg) motorból folyik az olaj ami természetes 6 év állás után. Hidraulika pikk pakk emel,sokáig fent marad,nem csöpög, és úgy hintázik mint a kellemes női mellek tehát jó.Gumik újszerüek,pótkerék is.Belseje sincs le amortizálva,a bal oldali lámpa kavicsos.Ha valakinek kérdése van tegye fel.
Nem egészen! Én is rosszul írtam... Az átiratás nem egy vészes összeg, ezt kell a forgalomba helyezéskor kifietni! Viszont létezik egy áldásos dolog Vagyonszerzési illeték címen. Ez a ccm-enkénti sok forint. Azt hiszem 18HUF/ccm, de nem bizt.. Üdv: Feri
Még egyszer köszönöm a jókívánságokat és ugyanezen lendülettel szeretnék Boldog Születésnapot kívánni!!! Én még nem vagyok oly' szerencsés állapotban, h. elözönöljenek a Citroënes kabala eszközök. Addig is maradnak a Citroënek :))) Stílusosan megbújik a háttérben a GSA ;) Üdv: Feri
Had csatlakozzam én is az előttem szólókhoz. Boldog Névnapot Feri! :)) Én már egy jó ideje csak olyan cuccokat kapok ami valamilyen vélt vagy valós összefüggésbe hogyható a Citroen logóval. :)Van zoknim, kulcstartóm, kitűzőm, öngyujóm, egy csomó emblémám, fémautók, cikkek, poszterek, sárfogó gumi (Cimos féle) stb... :)
Látom vannak úgy topic írogatók. Üdvözlöm őket! PEACE!
Ez az a gép amiről képet a PSA-s topicba beraktál ? A monyesz kukac index pont hu -ra tudnál küldeni egy mailt, hogy milyen paraméterekkel rendelkezik ?
A papirjai meg vannak törzskönyv is nálam van A forgalomból valók kivonás most van folyamatban de bármikor forgalomba tudom helyezni .Csak valakinek a nevére kell iratni.
Nocsak, el is hoztátok az autót? Az átírás tudomásom szerint csak érvényes forgalmival működik. Erre vigyázzatok, ha mégis életben akarnátok tartani, és nem bontva lesz.
Veszi szépen a fordulatot? Ezalat értem, h. hirtelen gázra fullad e? A motorfolyás nekem 3x-i motorkivételt jelentett :) Megpróbálok félretenni HUF-t, mert kár lenne kihagyni.... Nekem mindenféle képpen papírok nélkül kellene. Motorcsere nem lenne probléma(biléta) Kasztniból , pedig a padlólemezt kellene kioperálni, de ezt szakira bíznám :)) Ha sikerül összeget eltennem a projectre, akkor már megyek is érte!!! Üdv! Feri
Müködik.Hidraulika fasza pikk pakk emel sokáig tartja magát és hintázik rendesen.Fék,futómü szintén müködik.Elenyészö rozsda de tényleg,egy kis folt az alján ahol leért a vakondtúrásra. Motor olaj folyás van de az szerintem normális mert minden tömités kiszáradt.Szerviz az ráférne, de egész normáliosan jár.Egy szelep csattog bekell állitani. Ess gondokodóba. Átiratva müszakiztatni tudom.
Vérzés, jelentem elállítva! Relikviát pont a napokban kaptam a haverjaimtól. Egy Citroënes kulcstartót! Le is váltotta a eddig használatban lévő Delma figurát. :) Nem beszéltem még vele. Kaptam ötleteket , előbb kipróbálom azokat... Üdv! Feri
Majd utánanézek ennek a filmnek. Nagyon gyűlnek a Citroenes relikviáim. :) Majd teszek föl képet. A kocsinak meg állítsd el a vérzését. Janival nem beszéltél?
Ronin? Jó film, sztem. Nézd meg, érdemes. 'Csak' a zöld vére folyta talajba, szerteszét. Elszakadt az olajszivattyúnál lévő gumi biz-basz. Próbáltam úgy megfogni bilincsekkel, h. ne follyon. Ez sikerült is, de keletkezett egy új repedés, ahol szépen lassan az éjszaka folyamán, közlekedő edények hatására, maga alá pisilt. :(
Szállító 1-ben az Aud* vs Citroën XM kergetőzés. Kameraállásonként váltogatják a szériát(S1/S2). (filmes baki) A szállító 2-t még nem láttam. Viszont most, h. így élménybeszámoltál negatívumairól lehet, h. megnézem :)))