Szerintem az 1 percet nem fogja tudni a biztber, ha jól tudom 3 perces követésre akarják alkalmassá tenni. De tegyük fel, hogy ez nem akadály. Hány kocsis vonatot tennél a zónázóra, hogy elférjenek az utasok? Békásról befelé 9 perc várakozás után menne egy zónázó(gyorsított) majd 1 perc után egy személy, és ez ismétlődne. A várakozók nagy részének jó a zónázó, és az már eleve "nem üres". A személlyel az menne, akinek nem jó a zónázó (+a kintiek közül is), vagy ülni akar/nem fért fel a zónázóra, vagy pont az orra előtt ment el a zónázó.
Ha megépül az új pálya + Biztber a Szentendrei vonalon, akkor nem lehetne a reggeli ill délutáni csúcsban zónázást csinálni Szenendre - Bp között?
Szentendre Békás között mindenhol megállna,
Békás után csak Aquincum, Árpád híd, Margit híd Batthyány tér.
Ha úgy lenne a menetrend hogy közvetlenül a zónázó után 1 perccel indulna a "személy-vonat" akkor nem lennének torlódások és normális eloszlás lenne a belső szakaszon.. és kb. 10 perces követésnél megoldható lenne a zónázás.
részvétem a szentendrei HÉVpótló buszokon veszteglő utasoknak! a Szentendrei út felújításának kezdete óta nem láttam ekkora dugót (még a Római part környékén is csak araszoltak az autók). másfél kilóméterben kb. 5 buszt láttam, és végig állt, néha araszolt a 3 sáv. valami drasztikus forgalomkorlátozás volt arrafelé. viszont a HÉVet ilyenkor pótolni...?
Valóban, a Timót utcánál elé kanyarodott be a kamion. Bár nem tudom, üzemi balesetnek kicsit erős.... :)) Most lefutotta az idejét, festik, zárkapcsolócsere, stb.
Semmi baj, nem sértettél meg! Az új lemezeket én is észrevettem, de inkább olyan drasztikus változásra gondoltam, mint a csepeli maradék M.IX/A-k esetében, ahol a zöld szín és a paravánfalon levő "tojásleves" minta helyett szürkét kapott. Hogy állok a modellel? Sehogy! :)))))) Na, azért csinálgatom. Már van benne vezetőülés.
Most nézem: Én voltam az ötezredik hozzászóló! Pezsgőt, sört ide!
Kérlek ne haragudj az "utas" miatt, kérlek :)))))))))) Nem megbántani akartalak. Vannak új dekorlemezek, már-már sok vonaton, kisebb-nagyobb részben. Van ahol olyan helyre tették fel a főmühelyben ahol össze volt firkálva. Ez kicsit más mintázatú és világosabb (még). Hogy haladsz a modellel?
Valóban, csak úgy tündököl. Viszont egyszer a dekorlemezeknél is lehetne újítás (más szín, más mintázat) a régiek már besárgultak, kopottak, csak hát a pénz.... Viszont nem zörög, nem kopog a kerék ütemesen, talán jól is megy, stb. Kíváncsi leszek a matricás vonatra, milyen lesz, most harasztin van (887-644-888).
Én ezt már észrevettem! De ha már belefognak egy vonalfelújításba, legalább azt a kis szakaszt, amit megcsinálnak, azt csinálják meg rendesen! Nem úgy, hogy az életveszélyes betontalpakat kicserélik, de a nagyrészét, ami még csak kicsit életveszélyes, azt ott hagyják.... Most jó lesz biztosan pár hónapig, aztán meg ott fog figyelni a lassújel azon a kis "új" szakaszon is, mert azok a talpak mentek tönkre, amiket otthagytak....
Ráckevei HÉV-et egy járművezető fogalmazta szépen:"Ez a vonal örökké prolijárat lesz".A kiemelt vonalakra mint a szentendrei arra mindig lesz pénz felújítani.Ide proliéknak simán jó a lestrapált technika.Ebbe bele kell törődni.És ezért lesz számomra a legszinpatikusabb vonal.És tényleg a vicinális erre a vonalra tökéletes jelző.
Oké. Egyszer jártam arra. Annyira nem figyeltem, hogy hány lassújel van. Amúgy mennyi a megengedett sebesség arrafelé?
4 évvel ezelőtt? A régi HÉV-menetrendekben sem láttam rövidebbnek a menetidőt, mint most. De attól még természetesen lassulhatott a HÉV. (Ismerve a mai magyar viszonyokat.)
Pajtás!vedd már észre,hogy a bkv-nál a ráckevei hév az utólsó mindenben!Hősök terénél a bla vágány tényleg jó csak pár apróság nem kellene oda.Azt a vágányt a MÁV kitérőaláverőgépe hozta ilyen állapotba,a jobb vágány...........na arról inkább semmit.................................