Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2005.09.23 0 0 4896
"és valami figyelmeztetést kapott."

Valszeg próbára bocsátást vagy megrovást. A bíróságok elég komolytalannak tűnő ítéléeteket hoznak az ilyen ügyekben. Ennek persze van magyarázata, mivel az ilyen ügyek döntő többsége éppen csak átlépi a szabálysértési értékhatárt. Azonban én sokkal súlyosabban ítélnék meg egy mondjuk 20000 Ft értékre elkövetett graffitizést (a MÁV-os feljelentések 2000 Ft/nm értékről szólnak), mint mondjuk egy hasonló értékre elkövetett kirakatbetörést. Viszont én nem vagyok bíró.:-)))) Néha nem ártana kicsit az angolszász jogból meríteni.:-)
Előzmény: korrektor22 (4890)
LVII Creative Commons License 2005.09.23 0 0 4895

OFF

 

Pisikirálynő volt aki bemászkált és úgy kellett kirúgdosni, de már felmondás alatt van.

ON

 

De nem azért volt ez a hirtelen fellépés, mert valamelyik utas fontoskodott, amikor a járműfenntartástól is volt a motorász mellett valakli?

Előzmény: Prozac73 (4877)
Infós Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4894

Vettem a lapot!

 

(Egyébként én is csak harmadszorra vettem észre.)

 

 

Előzmény: korrektor22 (4893)
korrektor22 Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4893
Még mielőtt Infós rájönne, bocs; nem helyesen írtam a nevüket, de ez nem is fontos.
FVV-1100 Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4892
Viszont-ami a vezérkarunk álláspontját ismerve- ez a sebesség lesz az ideális,mivel egy szabálytalanul az átjáróba behaladó jármű előtt jó eséllyel meg fog tudni állni ->elkerülte az eseményt!

Más lapra tartozik,hogy-esetlegesen előforduló-személyi sérülés LEGINKÁBB az ellenfél járművében lesz,mivel érdeklődés hiányában a nagyközönség részéről az utazás elmarad!!!
Előzmény: v_peti (4883)
Infós Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4891
Akkor lehet, hogy a kedves, régi kolléga úszta volna meg... :(
Előzmény: M.VIII (4889)
korrektor22 Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4890
Jó a cikk. Sok mindenben el vagyunk maradva a nyugattól, így a jogalkotásban és a jogalkalmazásban is. De nagyon. Ha az ombutsmanoknak ilyen nagy hatalmuk marad továbbra is, lehet, hogy néhány év múlva már nemhogy el fogják tűrni, hanem kötelező is lesz.

Néhány éve kaptam egy idézést az egyik megyei jogú város rendőrségéről, ahol elém tettek kb 50-60 db fényképet, melyeken falfirkák, és a firkálást végző egyén volt látható. Felismertem néhányon Margit híd megállóhelyet. Megállapításra került a kár. Az illetőt a bíróság a BKV felé néhány tízezer Ft kár megtérítésére kötelezte, és valami figyelmeztetést kapott.

Előzmény: Hernyofan (4884)
M.VIII Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4889

Sziasztok!

 

Érdeklődve olvastam a peronozásról, balesetekről szóló hozzászólásokat. Valóban, elég nehéz a j.vez.-nek EGYEDÜL elhagyni a vez.állást, pláne egy M.IX/A- ból.... Esemény: HÉV ütközik targoncaszállító kamionnal. Helyszín: Soroksár, Orbán-hegyi átjáró (951-676-952). Aki ismeri a sztorit, az tudja, mi volt ott.  A vezér az ülés mögé ért, kilépni már nem tudott, de megúszta. Mi van, ha egy kedves régi kolléga is bent lett volna?

Kardfogu Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4888

Mint említettem, Én nem járok be senkihez, és hozzám sem jár be senki!!!

NEm magamról beszéltem!!!!

Előzmény: Prozac73 (4877)
v_peti Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4887

Jó ötlet lenne, de félő, hogy a hivatásos jogvédők (ombudsman, adatvédelmi biztos) és az önjelöltek (TASZ) találnának benne valami kivetnivalót.

 

 

Előzmény: Hernyofan (4884)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4886
A ráckevei vonalon készülnek a következő foltozásra: Soroksár, Hősök terétől nem messze egy közúti felüljáró alatt(!) kézi erővel szerelgetik a sínszálakat a betonaljakra. Most hétvégén megint vágányzár lesz?
jpapai Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4885
"A vizsga minimum 2 fő vizsgabiztost igényel,és ezenfelül ált. kérnek 1 fő szolgálatban lévő lakatos úriembert(remélem mindenki érti miért)."

 

23/2003. KFF Szabályzat:

 

A vizsgafeladatokon belül, a járműmozgásokat - az illetékes vasútüzem engedélyével – a vizsgajárműre beosztott járművezető jelenlétében a vonatkozó utasítások figyelembevételével lehet végrehajtani.

 

A gyakorlati vizsga alatt a járművön (szerelvényen) csak a beosztott járművezető, az oktató, a vizsgázók, a vizsgabiztosok, és a vizsgáztatást ellenőrző személyek, a rendező szerv vezetője, vagy megbízottja tartózkodhatnak.

 

***

 

Igen, így már mindenki érti.

Előzmény: MXA949 (4878)
Hernyofan Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4884

Üdvözletem!

 

Volt itt szó nemrégiben graffitiről, rongálásról. Kicsit visszaolvasgattam a VEKE oldalán, és megtaláltam a lehetséges megoldást, amit Londonban alkalmaznak:

 

http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=119

 

Érdemes elolvasni, aki még esetleg nem tette meg, annak ajánlom. Nem értem, hogy nálunk ilyet miért nem lehet......

v_peti Creative Commons License 2005.09.22 0 0 4883

Azt írtam,hogy a sebesség csökkentéssel a vasúti jármű megzavarHATja a közúti jármű vezetőjét,aki erre hiheti azt,hogy-eltekintve a vasúti átjáró szentségétől-azért lassít,mert el szándékozik engedni a közúti járművet,holott előbbi pusztán- egy igen értelmes agyszülemény következményeként-CSAK a V max. sebességre lassít!Ez mondjuk elsősorban a városi villamosvasútnál jellemző (és egyben a vezér részéről jóformán kivédhetetlen) és a legtöbb ütközés az idegen járművekkel ÉPPEN ezek miatt a korlátozások miatt vannak!

 

Oké. Vagyishogy :(((.

 

Mire M5 lesz, addigra talán megváltozik ez a szabály, mert hülyén nézne ki egy hamrmiccal menő metró. :(

 

 

Előzmény: FVV-1100 (4882)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.09.21 0 0 4882

Szerintem mi elbeszélünk egymás mellett!

Azt írtam,hogy a sebesség csökkentéssel a vasúti jármű megzavarHATja a közúti jármű vezetőjét,aki erre hiheti azt,hogy-eltekintve a vasúti átjáró szentségétől-azért lassít,mert el szándékozik engedni a közúti járművet,holott előbbi pusztán- egy igen értelmes agyszülemény következményeként-CSAK a V max. sebességre lassít!Ez mondjuk elsősorban a városi villamosvasútnál jellemző (és egyben a vezér részéről jóformán kivédhetetlen) és a legtöbb ütközés az idegen járművekkel ÉPPEN ezek miatt a korlátozások miatt vannak!

 

 

Visszatérve ide:Egy nagyobb,de egyenletesebben haladó jármű a másik fél részéről egyértelmű lehet,ha ezekután van meg az ütközés (és általában Murphy törvényei szerint megtörténik) és ekkor van egy második ember a fülkében (lásd Sor. úton),na ekkor következnek a magyarázkodások!(ehhez az ellenfélnek is tekintélyes járművel kell rendelkeznie,ezt most mellékelném) 

Puff

 

Esemény helyszíne:Soroksári út

Előzmény: v_peti (4876)
pakk88 Creative Commons License 2005.09.21 0 0 4881
Nemcsak rádiózásról van szó. Vágányzárak előtt ki szoktak osztani néhány mondatos szöveget, amit legalább kétszer fel kell olvasni. Akármilyen "prérin" megyek, az olvasás elvonja a figyelmemet Pedig a szabály:" Szemed a pályán legyen"
Előzmény: lbence (4872)
v_peti Creative Commons License 2005.09.21 0 0 4880

Első lépés: Megtudni, hol parkol az ügyvéd kocsija.

Második lépés: Jól összefirkálni!

:///

 

 

Előzmény: MXA949 (4879)
MXA949 Creative Commons License 2005.09.21 0 0 4879
Pont az ilyen szerelvényektől jönnek izgalomba.Az hogy "külföldön" vagánykodnak már nem jelent sokat.Az unioban úgyis itthon tárgyalják az ügyet és a magyar igazságszolgáltatás malmai lassan őrölnek..........Ha van egy jó ügyvéded bármit elkövethetsz úgyus kimosnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Hernyofan (4846)
MXA949 Creative Commons License 2005.09.21 0 0 4878

Üdv!

A vizsga minimum 2 fő vizsgabiztost igényel,és ezenfelül ált. kérnek 1 fő szolgálatban lévő lakatos úriembert(remélem mindenki érti miért).Ezután rövid eligazítás majd irány a vonal.Amíg van vizsgázó addig csere azután a végén összegzés közlik az eredményeket.Ha túl gyorsan kell helyet cserélned a következővel=tuti bukás.Ilyenkor vissza a módszerátadóhoz(nem biztos,hogy az előző),4-5 szolgálat és újra vizsga.De előszőr juss el idáig mert elég nehéz lesz a tanfolyam,hosszú,"száraz",........

Előzmény: Silenth Night (4767)
Prozac73 Creative Commons License 2005.09.21 0 0 4877

 

 

Hi!

 

 Kedves bátyám, tapasztalatból mondom, hogy ilyen rutinos versenyző lévén, mint amilyen vagy, talán nem is baj hogy nem mehetnek be hozzád....

"Szerintem!"

Előzmény: Kardfogu (4860)
v_peti Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4876

Ha egyszer erősen le kell lassítani az átjáróban, akkor hogy törhet tössze annyira a motorkocsi?

 

 

Előzmény: FVV-1100 (4874)
v_peti Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4875

A Bzmot vezetőállásából sem olyan könnyű kimenekülni, ha zsúfolt a folyosó. De ha ketten vannak, akkor az egyikük még akkor is megjárhatja, ha senki sem áll az ajtó előtt. (Az ottartózkodást tábla is tiltja.)

 

 

Előzmény: Dash 9 (4868)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4874
Én már láttam HÉV-motorkocsit keményen összetörve (Soroksári út,ütközés kamionnal,képek nálam),akkor a TŰZOLTÓ csak annyit kérdezett-meglátva a járművet-,hogy hányan voltak a fülkében?Mennyi sérültet kell kivágnunk???


Ugyan csak fényképen,de láttam MÁVos mozdonyokat is összetörve!Azok a nempiskóta szerkezetek!Écsnél pl. mire megjött a segítség,már gyakorlatilag késő volt!!!Képzeld el ugyanezt két-vagy több-személy vezetőfülkében,mozdonyon,peronon való előfordulása esetén!!!



Azt hiszem nem kell komment...
Előzmény: Kardfogu (4860)
McBeat2 Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4873
sziasztok
lbence Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4872
És ha közben rádiózik, akkor ugyanez a helyzet, nem? Azt pedig nem tilos...
Előzmény: Törölt nick (4871)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4871

+1emberhez annyit.

 

Nem mind1 milyen mértékben osztódik meg a figyelem.Ha beszélgetsz a kollégéddal a reakcióidőd igencsak elnyúlhat még ha 1-2sec-el is később fékezel balesetet okozhatsz.Mondjuk ez nagy sebességnél tökmind1(pl MÁV) mert ott úgyse tudja megállítani vonatot az ember időben ha baj van(általában).Ez az én véleményem

Dash 9 Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4870

Még 1 embernek sem egyszerű, nem kettőnek!

 

Mondjuk volt már olyan, hogy egy majdnem gázolás miatt lendületből mentem ki. Pár embert odébb "nyomtam", de mivel érezték, látták mi a "helyzet" nem háborodtak fel. Persze miután vissza jöttem a delikvens okításából én is elnézést kértem.

Előzmény: Törölt nick (4869)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4869
Probálj menekülni a fülkéből ha tömeg támaszkodik kívülről az ajtónak. :))
Dash 9 Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4868

Hail!

 

A + 1 személy témához!

 

Próbáljatok meg menekülést színlelni a vezetőállásból, úgy hogy ketten vagytok!

Főleg, hogy most már a fix ülések vannak! (tisztelet a kivételnek)

v_peti Creative Commons License 2005.09.20 0 0 4867

Amúgy meg nem egyeszerűbb kinyitni az ajtót, és úgy odaállni, ha már egyszer ennyire vaskapos a szabály?

 

 

 

 

Előzmény: v_peti (4866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!