Féltem tőle hogy tényleg ő, de nem akartam hülyeséget mondani... Ez nem normális. Pl: "A MÁV szimfonikusok közrejöttével" vagy "Visszaérnek a mozdonyok a célpontba." És még megannyi más...
Köszi a tippet, a másik ügyből kifolyólag meg türelmes vok ám (ami természetesen nem igaz), különösen a 21 (pécska) ügyében vagyok reménnyel teli! Arról csak egy fotó van nálam. Mailben átküldöm neked! Remélem a te archívumodban lesz esetleg egy másik is!
Természetesen le tudom mérni mert itthon pihen a lelkem. Sajna a foncsol nem biztos, hogy az ővé volt. Körbenéztem a feltalálása helyén és ez volt az ami leginkább reá illett, ezért ezt hoztam el vele. Nem alumínium a kerete mint az 50-es években használt 1982-es szabvány szerint gyártottaknak. Igyekszem megtekinteni néhány Fialovits képet hátha telibe találok!
A hátoldaláról nem tudom mi hiányzik, viszont az 1982-es szabvány lámpával ellentétben félig lenyitható a hátulja!
Lehet, hogy addigra már végzek is. A 2 Pomerancot nézem meg, meg a román mozdonyt, kiváncsi vagyok mit küldenek, remélem a 231 - est, az az egész Föld legszebb működő gőzmozdonya. Aztán majd meglátjuk.
Tibi, ez nem az a (pertóleum?) lámpa, amilyet a háború elôtt a mozdonyokon általánosan használtak? A Fialovits képeken szinte mindegyiken ilyen van a mozdonyokon. Ami a tiédrôl hiányzik, az a lámpa hátoldalán az U-alakú elôtétüveg-tartó (vagy mi a fene is volt a neve).
Már régebben írtam, hogy engem érdekel ennek a lámpafajtának a pontos mérete. Le tudnád esetleg mérni?
Átmérô, a talpkúp méretei, a lámpa közepének a magassága, a "sapka" szélessége, magassága és a tetején a szellôzôkürtô átmérôje és magassága.