Keresés

Részletes keresés

Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2560
HEnci: " Volt egykét vadászgép oszt helló." Hát igen, a repülőnapok általában ilyenek, van egy-két vadászgép, oszt helló. Nem mondom, hogy ez volt életem repülőnapja, de:
1. Azt kaptuk, amit ígértek. Gyakorlatilag nam volt elmaradt program, mondjuk, a lángoló motorú B-25 az vis maior, arról nem a szervezők tehetnak (insiderek: a Mitchell még mindig ott áll, vagy azóta sikerült megjavítani? Azt gondoltam, hogy vasárnapra repülőképes állapotba hozzák, de nem, és a Red Bull-os gépekksel sem tudott hazamenni.)
2. Azért a repulonap.hu is kitett magáért, angolul is elérhető volt a dolog, én erre is adnék egy masszív négyest.


Égensétáló Lukács:

Ramius: "csehek és a szlovákok példája" erről bővebben majd az idei Brno után, de pl Sliac is gyengécske volt az előzőekhez képest, és ha megnézem, hogy mi maradt le, akkor pont az angol és a német gépek hiányoztak onnan is (az objektivitás kedvéért: a francia Mirage is).

csetlés-botlás: sajnos ez teljesen igaz, Murphy törvényét kicsit kiforgatva, ami állami, az el is romlik :)

"Azt nem vitatom, hogy a lefosozás oktalanság... elítélem." azt gondolom, hogy a "kedves topiktárs sokkal higgadtabban reagált, mint a z előtte szóló, de ez szubjektív. Egyébként az egész OFF.

"ennek nem lehetne pénzkérdésnek lenni": hát igen, nálunk a PR-eseménynek kell nyereségesnek lennie, de a nem nagyjavított 29-esek meg ott rohadnak a szabad égen, mert... Nálunk a vadászgépbeszerzés nem katonai, hanem gazdasági szempontok alapján történik, de lefogadom, hogy az utakat (vagy akármi mást) honvédelmi szempontok alapján vezetik. Persze ez nem csak itthon van így.

"amivel simán a térség első számú repnapja lehetne": háát, ha anyagilag nem terhel meg nagyon, jövőre ugorj ki a tót atyafiakhoz, zézzél szét a SIAD-on, hogy milyen a térség első számú repnapja, azért Kecsónak az idei teljesítménnyel még van hova fejlődnie, akár Pozsonyt, Zeltweget, vagy Brno-t nézem...

"csürhét": sajnos, ezeket az embereket nem lehet kiszűrni, ill. ugyanúgy kicsengetik a zsetont, mint mi. Ha valami pofátlanság, de nem tilos, azért nem szólhat senki. Legfeljebb remélhetjük, hogy idővel ragad rájuk kultúra.


Leadfoot: "előzők ellen az M5-ösön": arról nem is beszélve, hogy utána a leállósáv folytatásába, a lekanyarodósávba azok nem akartak beengedni, akik előtte jobbról előztek.


sdragon: nem hinném, hogy nagy ész kell ahhoz, hogy a MiG-ek vendégszereplését összekössük az ellenirányú meghívóval... Ie. "ha ti jöttök, mi is megünk". Egyébként a Red Bull-tól szerintem elég volt kb. amit hoztak, bár az Alpha-Jet géppárjukat el tudtam volna viselni, de az is igaz, hogy Zeltwegbwn is csak az egyik repült.
"francia pilóta barátom": nehogy megsúgd neki, hogy vannak ennél jobb repnapok is, pl. Pozsonyban :)))

Zivos: "Axalpon": sztem ha leszünk négyen egy kocsiban, nem lesz olyan drága...

"Talán a sajtóközpontban ... telepítve.": én attól félek, hogy ez volt a bázis, vagy a Honvédség (nélkülözhető) számítógép-állománya. (Ne vedd szó szerint.) Én nem látok bele, de a honvédség, és általában az egész állami szektor informatikai hozzáállása katasztrófális, amikor a sorozást anno abbafejezték, volt egy interjú, hogy valamilyen homályos okból a sorozandók adatait folyamatosan vezetik, hogy be lehessen hívni őket... nem tudom minek, erre mutatták a Hadkieg. Parancsnokság irodáját, hogy ott tárolják a személyes adatokat - papíron, 2004-ben! Komolyan, én kevés dolgon lepődöm meg, de ezen azért sikerült. Egy haverom mesélte, hogy olvasott az állami szervek számítógépre átállásáról holland meg japán tanolmánykat - 1980 körüli időkből. Igen ez akkor volt aktuális a világ szerencsésebb felén - 25 éve.


goldeneagle: Ha kellenek a nyersek, tudom őket küldeni. Ezek croppoltak/kicsinyítettek.
HEnci Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2559

Köszönöm szépen, a nagymamám jól van, de még édesanyám is, és vízágyúval sem mostam még fogat, bár lehet ki kéne próbálni, biztos nagy örömet okozna egy két embernek, biztos nagyobbat, mint nekem a repnap. Hát valóban, lövésem sincs a repülésről, most láttam először ilyet, és nem tudok megkülönböztetni egymástól két repülőgépt sem sajnos.

Szóval azt mondtok, amit akartok, nekem akkor is ez a véleményem, tudom, ezért büdös bunkó paraszt és tudatlan vagyok, de sajnos ez van.

Nekem mások az igényeim ezek szerint egy repnappal kapcsolatban, nem a magamfajtának szervezték, így jártam.

Akkor is az a véleményem, hogy anno mikor néhány nagyobb vassal több repült, akkor talán picit jobban élveztem (harrier, hornet, eagle, fishbed, viggen, draken, jaguar, hogy csak néhányat említsek - bár nem tudom, ezek micsodák, csak úgy találtam a neten ezeket, állítólag repülők).

Azon a véleményemen sem változtatok, hogy lehúzós repnap volt ez (100k visit).

 

Azt hiszem az is sokmindent elárul, hogy fater, aki légvonalban kb. 1,5 km-re lakik a reptértől (és volt annyi esze, hogy nem jött ki), úgy 3 körül felhívott és megkérdezte:

 

- Na mi van, elmaradt a repülőnap?!

Atrox Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2558
Ez utobbi 6 gép alacsonyan repült, a szerbeké távolabb, a román gépek a házunk felett.
Előzmény: Atrox (2557)
Atrox Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2557
Ma több résztvevő ország gépét is láttam hazafelé repülni. 10 órakor a görögök CL-415 gépét láttam, igaz magasan repült de szerintem az lehetett. Délben a szerbek 4 gépét láttam, pár percre rá a románok két Soim-ját.
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2556
Hi!
Nem mindennapi látvány volt Mi-2 vel műrepülést látni. Füstölővel méginkább nem. Itt még Márványi Peti hangját is hallottam, nem nyomta el a zene. Kár, hogy kicsit "korán volt" a müsorban a beosztás, mert talán többen figyelték volna. Ilyenkor a nép várja a nyitókötelék felszállását...
A Mi-2 repülése az angol és olasz sajtósoknak is tetszett, mert kattintgattak keményen. Sajnos a sajtósok része kicsit távol volt igy közeli nem nagyon készülhetett, és ráadásul elégg balra volt tőlünk, tehát a háttér erősen szürke volt.
Szerintem a típus adottságaihoz képest jobb bemutató volt, mint néhány más repülőeszközé (pld a BO-105 német csatakopteré) . Én magam részéről gratulálni tudok csak.

Kele

goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2555

Egyre jobb.... :) Köszönöm...

Előzmény: Hülyesamu (2551)
rachny Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2554
Sziasztok!Lenne hozzátok egy kérdésem:Nektek hogy tetszett vasárnap reggel a füstölő Mi-2-es produkciója?rengeteg munkánk és gyakorlás feküdt a dologban,és most kíváncsiak vagyunk a nézők véleményére....
tomcat#01 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2553

Ja, és egy "szolgálati közlemény" a 2506-os hozzászólásra:

 

glacibacsi!!! Írj egy e-mailt a DVD-vel kapcsolatban, ha még aktuális !!!!!

 

Asszem megvan valahol....

Előzmény: glacibacsi (2506)
papugaja Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2552
Azt én is bánom hogy nem voltam résen...
Előzmény: goldeneagle (2550)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2551
Kele64pisti: Ha ez a Bocskoros sztori igaz, legalább a következőkben kevesebbet fog repdesni, én nem bánom...

goldeneagle: A Sky áthúzásos képeimet küldjem? Kb. 2-3 darab azért van...











goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2550

Köszönöm, ez már akakul. Arról nincs amikor nagy sebivel behúzott fékszárnyakkal történik a dolog? :)

Goldeneagle

Előzmény: papugaja (2548)
tomcat#01 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2549

Üdv Mindenki!

 

Régóta olvasgatom a topikot, de csak most szántam rá magam, hogy regisztráljak. Sokféle vélemény olvastam a kecskeméti repnapról előtte és utána, pro és kontra. Az én véleményemet már jó páran leírták, így bővebben nem kívánom kifejteni, csak zanzásítva. A két évvel ezelőtti repnapon sajna nem voltam itt, csak az azelőttin 2001-ben. Szerintem a repülőprogram összeségében jó volt. Nem volt annyi holtidő a gépek között, mint 2001-ben, akik repültek a maguk nemében mind színvonalasan repültek. Tény, hogy én is sok típust hiányoltam mind a dinamikus programból, mind a statikus sorról (F-15, Harrier, Viggen, stb), azonban valóban volt jó pár olyan típus, főleg a szomszédos államokból (Románia, Jugoszlávia, Szerbia, stb) amelyek viszont más repnapokon nem láthatóak (pl. Zeltweg-ben).

 

A szervezéssel kapcsolatban magas minőségi javulást tapasztaltam 2001 óta. Győrből mentem (mentünk) le, mindössze az M5-ön a lehajtónál kellett 15-20 percet araszolni a sorban. Nagyon jó volt, hogy a parkoló rögtön az autópálya mellett volt, mert nem kellett végigaraszolni keresztül a városon és a repnap végén is indulás után kb. 3(!) perc alatt az autópályán voltunk. A busz transzfer a parkoló és a reptér között is jó volt. Nagy "élmény" volt, hogy a repülőtéren a nap folyamán is folyamatosan ürítették, mind a WC-ket, mind a szemeteseket, sőt a szemetet is szedték a földről! Nem úgy mint 4 éve, hogy a nap végén nem lehetett budira menni, mert délre már full-ra volt az összes.

 

Összességében én jól éreztem magam, még a hiányérzeteim ellenére is.

 

 

 

papugaja Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2548
Előzmény: goldeneagle (2547)
goldeneagle Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2547

Szia,

Nincs véletlenül a SKY B733 áthúzásáról képed?

 

Üdv Goldeneagle

Előzmény: Airbus A320 (2477)
sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2546

Ha visszanézel, tavaly örületes alkatrész hiányokkal szenvedett a típus. Január helyett májusban érkeztek meg a nagyjavított hajtóművek és azt senki nem gondolja komolyan, hogy ha már van hajtómű akkor a kiképzési repülés terhére repülőnapokra menjen a típus.

Érdekes 2002-ben sem volt a MiG-29 sehol és még is jöttek gépek.

Előzmény: Törölt nick (2543)
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2545

Őszintén szólva egyáltalán nem értem, hogy mi a francnak kell egy repnapra odaengedni azt a csürhét. Vagy ha igen, akkor miért nem úgy helyezik el őket, hogy ne zavarják a rendezvényt...

 

Tényleg, nem zavarta őket a repnap?!?!?

Előzmény: Foltos (2541)
Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2544

Már miért ne lehetne?!?!?

 

Erről számtalan rendezvény kapcsán már kismillió helyen nyilatkozott a rendőrség.

 

Ki kell pengetni a yardnak azt a pár ezer forintot / szerv / óra, és akkor akár minden görbe fa mellé tesznek egy posztot, sőt, a sztrádán is járőröznek.

 

Ez is - elsősorban - pénzkérdés.

 

És hát ugye a legkönnyebben, a legegyszerűbben, no meg a kaszás szempontjából a legkevésbé fájdalmasan a vendégen lehet spórolni. Legalábbis a nálunk dívó vendéglátó-"kultúra" szerint.

 

 

Ami a sok tahót illeti, aki elslisszol a sor mellett (majd később leül eléd, leönti a pokrócodat, belefüstöl a képedbe, bömbölteti a rádiót a füledbe, a kölyke odapisál a hűtőtáskád sarkára, stb...), no hát azokat is kezelhetnék, pont úgy, ahogy leírtad. Egy feljelentés, majd 40-50 ezer forint bírság jót tesz az egónak.

 

 

Ami a parkolás-szervezést illeti, valóban katasztrofálisak a hazai viszonyok.

 

Szinte mindenhol egy tölcséren keresztül lehet megközelíteni a parkolót, azaz baromi hosszú sor torlódik fel. A legszebb az volt, amikor Kilitin az útról a mezőre beforduló autóknak egyesével adták el a jegyet. A sor vége a Balaton partján állt.

 

De megint csak visszajutunk a kályhához: ez is pénzbe kerülne, de nem muszáj, hát nem is költenek rá.

 

Kasza...

Előzmény: Leadfoot (2530)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2543

2003-as repülőnaphoz képest az idei elég nagy visszalépés volt a külföldi bemutatókat tekintve, kétszeres áron. Aki volt két éve, annak nehezen tudom elképzelni hogy nem volt nagy hiányérzete...

Lehet szeretni az old-timereket, meg nem, de szerintem nem ezen a repnapon lett volna a helyük. Volt egy olyan koncepció, hogy az old-timerek a budaörsi repnapon lépnek fel, a nagyvasak meg Kecskeméten. Ez most összekeveredett, és szerintem kár érte.

Repülőnapos csere-beréről annyit, hogy nem csak abban az évben kellene nyomulni amikor mi is rendezünk... 2004-ben melyik repnapon járt a magyar Mig-29?

Ramius Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2542

Na látod, ebben már egyetértünk!

 

Ráadásul ugye az ilyen látogatásokat simán meg lehetne oldani úgy, hogy az ne a MH költségvetését terhelje, hanem a repnap szálljon be a pilótánk meg a műszak extra fizetésébe.

(Mondjuk egy olaszországi 3 napos hétvégi kirándulás esetén, ahol a keró, az étkezés, a szállás, a közlekedés a helyi szervező sara, egy 5 fős "delegációt" tisztességes "kiküldetési díjjal" + némi barterkészlet, pr-anyag, üveges okmánybélyegek, hasonló, szvsz 4-5 ezer ojróból szépen ki lehetne stafírozni.

 

Namost, ha ugye a "befektetés" kapcsán 2-3 elérzékenyült olasz tábornok elkezd lobbizni, hogy küldjünk má oda 1 "komolyabb" vasdarabot is, akkor esetleg 200 ezer magyar repülőbarát indul neki a pusztának, mert ugye azért 4000-ért Eurofightert látni kicsit olcsóbb, mint 60-80 ezerért a csigaevőknél).

 

De el tudnék képzelni egy európai F-16 találkozót is - az összes európában szolgáló változat részvételével.

 

Ilyen kuróziumra :-)) szvsz a hottentottáktól is komoly delegáció indulna...

 

De ugyanez a NATO-ban még üzemelő szovjet típusokkal is szép lenne.

 

Meg hát egy csomó ötletet lehetne, csak ahhoz ugye nem csak a kaszát kellene ismerni, hanem a vetőgépet is...

 

 

 

Előzmény: Égensétáló Lukács (2529)
Foltos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2541
Kalapfosos barátunk valószínűleg más repnapon járt. A lehosszabb szünet két gép között másfél perc volt - illetve még az ünnepélyes megnyitásra szánt negyed óra szünet is rövidebb lett a tervezettnél. A hangosbemondó (!) az említett két nevet sosem ejtette ki, amit hallott, az a Sláger színpadi szövege lehetett.
Előzmény: HEnci (2520)
Zivos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2540

Radombol a nemzetkozi resztvevoket mindenki el tudja olvasni, ez viszont a szazad honlapjarol valo:

 

Polish Air Force will be represented by display of: Aerobatic team "Orlik" (9xPZL-130), Aerobatic Team "Iskry" (7xTS-11), MiG-29, SU-22, Mi-24 and W-3. Moreover Polish Navy will display with Mi-17 and W-3 Anakonda helicopters. Polish Border Guard will display with Kania helicopter (modernised Mi-2).
The most unusual will be the fly by of 16 SU-22 aircrafts and mixed formation made by 8 PZL-130 Orlik and 8 TS-11 Iskra aircrafts.

Előzmény: Zivos (2537)
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2539
Sorry, rátenyereltem a billentyüzetre..
Szóval a szervezésben voltak hiányosságok, de ezek szerintem elhanyagolhatóak voltak. Szerintem érezhetően több volt a biztonsággal foglalkozó rendőr és katona - kell is a mai időkben - de minden szervező kulturáltan végezte feladatát. Talán a sajtóközpontban volt nevetséges, hogy 2 vagy 3 pc volt internettel, de pld levelezőprogi nem volt telepítve. Azt tanácsolták, hogy freemail-os vagy egyéb weben elérhető cimről küldjétk el anyagaikat az emberek.
A sajtóállványokon lévő szombati harcról irtam, vasárnap viszont elég volt a hely.
A pénteki sajtónapon is aránylag sokáig és messzemenően udvariasan bántak velünk a szervezők és sajtósok.

A keritésről annyit, hogy hivatkozni lehet STANAG szabványra, de azt egyetlen NATO tag sem tartotta be tapasztalataim alapján - legalább a sajtósoknál. Itt lehetett vona egyszerű derékig érő valami müanyag kordon. Aki átlépi attól sajtókitüző el, karkötő le és kitiltva. Más országokban láttam már ilyet sokszor. A sajtóállásnál egy toy-toy jó lett volna, hiszen elég messze voltak az illemhelyek. Ez megint rutintalanság és kultúra kérdése.

A helyi és HM sajtósok, rendezők, szervezők kedvesek voltak, de sokszor tanácstalanok.
A sajtóállásnál az emelvénynél szombaton az egyik hölgy kisérő fél nap alatt kapott pld. széket, hogy ne kelljen operált lábával végigállni a rendezvényt.

Azt sem értettem, hogy szombaton a 70ezer embert hogy a fenébe lehetett volna fél óra alatt eltüntetni a bázisról, mikor a dinamikus bemutató + palikék müsora véget ért.

No ennyi kisebb problémát láttam. Szerintem elenyésző kis gondok ezek, de egyeseknek okozhattak problémát.

üdv. Kele




no ennek ellenére
Kele64pisti Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2538
Hi!
Csatlakozom, hogy a repnapon lévő olasz és brit, holland ujságíróknak nagyon tetszett a program. Több brit és olasz emberkével beszéltünk.
Ők nem láttak még ilyen AN-26 bemutatót, MiG-29-es repülést sem sokszor, a kommandos akció is tetszet, meg a bamby bucket. A keleti gépek mindig érdeklik a nyugatiakat. Soim, Orao, Galeb, Supergaleb, MiG-21, Román licencpuma, Jak-11, Jak-52, Mi-2. Az első nap a hollandokkal közelharcot kellett vivni a helyekért. Volt az olaszoknak egy avianoi fanklubja, akik szintén elragadtattva érezték magukat a magyar légierő bemutatótól.

A RAF-ot én sem értettem, hogy mi a fenének jöttek 6 géppel, ha nem repültek. A békazabálok is érdekesek voltak, hiszen a Mirage2000C repült de az RDY lokátoros 2000-5 viszont statikon volt csak. A belgák is angolosan eltüntek az 1 nap végén...
Gyakorlatilag a 2. nap délelött szinte csak a HuAF repült. De még mekkorát!!

Ennek ellenére nem állítom, hogy überfasza repnap volt, hiszen tényleg hiányoztak elsősorban dinamikus bemutatókról megszokott repülőgépek, de azt sem állítom, hogy a brno-i vagy a radomi repnap jobb lesz...

A szervezésnél megint voltak hiányossá

üdv. Kele


Zivos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2537

Persze hogy nagy az erdeklodes. Nem is ezt irtam, hanem hogy mi lehetnenk a kozpont. Az az igazsag, hogy en nagyon el vagyok kenyeztetve, es nekem nem ert meg ennyit ez a program. Persze ha korlatlanul lenne penzem, akkor elmentem volna, de ezt a penzt inkabb elkoltom mashol.

 

Radom meg kerdeses, remelem meg bovul a program, de azert mar megvan a Kecskemeti szinvonal, sot ... Es kb. ugyanannyibol kijon, mint Kecskemet lett volna.

Rivolto is kb. ennyi, es ott az engem leginkabb erdeklo csapatok fognak repulni.

Axalpon meg agyalok, mert az 2x ennyi, viszont ... Szoval az sem tuti.

Előzmény: sdragon (2535)
Dynax 7 Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2536

"Szvsz azzal, hogy ostoba, vélemény nélküli "mindennektapsolnikell, ami repül" szintet kívánsz meg, Te magad is pontosan arra a szintre süllyedsz, amit kifogásolsz."

 

--- Nem azt kívánom, hogy ne legyen véleményed Neked vagy bárki másnak, hanem azt, hogy ezt kultúráltan adjátok elő nem CSAK lefikázva azt, ami másnak esetleg örömet okozott. Ugyanis pl. nekem, a feleségemnek és a barátaimnak bármilyen hihetetlen is nagyon jó kikapcsolódást és sok élményt nyújtott ez a repülőnap is, kellemes hétvégi program volt, valószínűleg sok más embernek is. Ugyanis bármennyire is hihetetlen ez erről szól. A repülés és a repülő emberek ünnepe (nem a Palik-Bochkor senkiháziaké) és azé a 100ezer emberé, aki kilátogatott. És ez esetben nem azt nézem, hogy pl. az F-16-os melyik alváltozatát nem hozták el... Nem hasonlítom egyik nagy nemzetközi repülőnaphoz sem, melyen volt szerencsém résztvenni, önmagában nézem és önmagában értékelve érzem úgy, hogy nem csalódtam, UGYANIS JÓL ÉREZTEM MAGAM. Persze lehetett volna még számos másik típus, meg lehetett volna ingyen az egész, meg pálmafák és táncoslányok stb., stb. de semmi és senki nem tökéletes, a célját viszont elérte, szórakoztatott X ezer embert és megmutatt Y száz pilóta és műszaki tudását és felkészültségét.

Előzmény: Ramius (2522)
sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2535
Tévedésben vagy. Nagyon nagy a külföldi érdeklődés a kecskeméti rendezvényre. Például 100 külföldi úlságíró jött el és nekem is volt olyan francia pilóta barátom, aki ezért jött Kecskemétre. Különben az Ő véleményét tolmácsolom, hogy ilyen látványos airshowt Ő otthon nem látott. Az biztos, hogy idén gyengébb volt a program, de ugyanezt mondhatom el a RIAT-ról és sajna lehet, hogy ilyen lesz Radom és Brnoban sem tolonganak a meghívott gépek.
Előzmény: Zivos (2532)
Égensétáló Lukács Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2534
Azok mindenképpen idejönnének, akik egzotikus repcsit akarnak látni. Odakint találkoztam ezzel a fajta őrülttel is, nemcsak azzal aki szerint a BAC Lightning a hidegháború meghatározó, és messze legjobb gépe...
Előzmény: Zivos (2532)
sdragon Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2533

Hogyan lehetett volna jobb repülőnapot csinálni? Jó kérdés. Én azt nem értettem, hogy az angolok miért nem repültek? Minden típussal párban voltak itt és mi is voltunk náluk Waddingtonban, Ha repül a Hawk, Jaguar, Tornado, emelte volna a színvonalát.

A repülőnapos csere-bere meglátásom szerint nem működik tökéletesen. Mi kint voltunk Waddingtonba, Dániában és Zeltwegben. Pont ezek az országok hozták a legkevesebb gépet, pontosabban csak az angolok jöttek repülővel. Nekem kicsit úgy tűnik, hogy pl a Red Bull fűt-fát ígért, hogy legyen Zeltwegbe MiG-29 és reklámozzák a gyorsulási hülyeségüket utána pedig eljöttek két géppel. Majdnem biztos vagyok, hogy augusztus 20-án, a saját bulijukon a Parlament előtt, minden érdekes gépük repülni fog. Ennyit az együttműködésről.

Zivos Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2532
Szegeny Szlovakok meg lefordulnak a szekrol, ha ilyet irsz. Azert Pozsonyban, es Brnoban nemzetkozi repuloter is van, "valamivel" jobbak a szervezok is. Kecskemet is lehetne jobb, de nem lesz a magyar mentalitas miatt. Azt mondod az Angolok idejonnenek? Minek? Van ott annyi rep. nap, meg a kornyeken is. Ami meg oket erdekelne, az ide nem fog jonni ha a szervezokon mulik. Csinaljak meg a Magyaroknak inkabb, de megfizetheto aron.
Előzmény: Égensétáló Lukács (2529)
terasz Creative Commons License 2005.08.08 0 0 2531
"tápsojátok, lustá bándá! tápsojátok!"

(Freccsés szpíker)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!