Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Egy utast nem érdekli, hogy miért nem indul el a gép... Hogy éppen a nincs kerozin, részeg a kapitány, vagy leesett a szárny! Géphiba volt, nem időjárási, vagy egyéb más dolog! Szépen szálltak fel a gépek, és értetlenül állt mindenki a Sky-tól, hogy most mit kéne tenni! Kiírták az 1 órás késést, majd + 1 óra, majd megint... És dél körül sikerült szerezni egy gépet, ami történetesen Pozsonyból jött, a Fischer 733-asa! Szóval én attól félek, hogyha "váratlanul" elromlik egy gép, pikk-pakk (mert, ha nem így lett volna, akkor nem több órás várakozás után jött volna a mentesítőgép, vagy nem álltak volna ott a kezükben 1-1 1500 forintos ebédjeggyel a Sky illetékesei), akkor kérdem én, mi van, ha fönt romlik el valami? Jó hírnevet nehéz szerezni, rosszat könnyű! És tényleg nem az a baj, hogy elromlik (mer ugye: "Ami el tud romlani, az el is fog romlani!"), hanem az, hogy ezt mi utasok szívjuk meg; nem egyszer, nem kétszer, mostmár hónapok óta folyamatosan!
Ha már a ESK/HSK-ról esik szó, hadd említsem meg, hogy velem nagyon korrektek voltak még május elején: törölték a járatomat (helyette full service légitársaságnál vettem jegyet), és a pénzt visszakértem. Mondta az ügyfélszolgálatos, hogy kb két hét múlva utalják csak vissza. Ezzel szemben 24 óra múlva a számlámon volt az összeg!!!
Egy ismerős szerint meg nem kell sokat várni az új B737-300-asokra!
Nem értem itt most ezt az egészet! Miért engem piszkálsz te is? Miért én vagyok hisztis? Sztem olvasd el az előzményeket... Én is ezt tettem, mielőtt még el kezdtem volna ide írni, és egy az egyben az jött le, hogy itt mindenki megírhatja az őszinte véleményét! Nem értem, hogy arra a hírre, ami kétségtelenül TÉNY, nem holmi undorító piszkálódás, vagy pletyka, hogy a Sky nem képes teljesíteni mostanában a járatait időben, miért az én vesémet kell félteni!? Lehet, hogy az jött le a válaszomba, hogy megsértődtem és én fogom lerúgni valakinek a veséjét.. Tévedés! Én azt mondtam, hogy másnak kéne féltenie a veséjét, és nem miattam, hanem az utasközönség miatt! A Sky, ha így folytatja tovább, el fogja veszíteni, még a 0,99 forintos jegyárak mellett is az utasokat! Én csak a tényeket mondom, mert tényleg nem normális, hogy reggel 7 helyett, 14:00-kor indul a gép! Jelentem, ha ez velem fordulna elő, nagy bajban lennék, mert nem éppen 2 m-re foglaltam szállást a repülőtérről Párizsban, és azért megyek a reggeli járattal, hogy időben, kényelmesen megérkezhessek a Hotelbe! Ennyi! Tényleg nem akartam megbántani senkit! Azt hittem, hogy tényleg tisztán le lehet írni az őszinte véleményt, nem pedig dícsérni mindenkit (mint a csúnya lányt, hogy nem is csúnya, csak érdekes!), különben ajvé!
Gondolom, hogy azert olyan hisztis hangnemben voltal szives idezni es megnyilvanulni, mintha ez lenne a vilagtortenelem elso legitarsasaga, amely kesik es ebben eletveszelyek lapulnak... Tudod, en sem orulok, ha kesik a gep, de inkabb javitsak meg vagy kuldjenek egy olyat, amelyik tud repulni, mintsem subject legyek a szomszedos topicon. Ahogy O`Leary mondja: No compromise about flight safety.
Az altalad belinkelt sajtotermekkel kapcsolatban pedig senkinek ne legyenek ketsegei: kis hazankban az ujsagiras tisztessege egy dolog, a megrendelt cikkek pedig egy masik....
Ha valaki el akar intezni barkit, akkor nem kell messze menni egy-ket mindenre kaphato ujsagiroert. Barmirol, barmikor.
Barátom! Akkor szólj, ha olyasmit mondok, ami nem igaz! Lehet mondani, hogy átmenetileg rossz, meg ez, meg az... De annak, aki órákat vár arra a szerencsétlen vasra, amin mindent rendben találtak, de mégsem repül, hiába mondod, hogy "csak most", neki a "csak most a lényeg", a holnapi járat neki nem fontos, az majd másnak lesz az! Ezek után szerintem nem nekem kéne féltenem a vesémet!
"Sajnálatos módon a késések miatti, utasoknak járó kártérítéseket szabályzó és jelentősen megemelő új EU jogszabály még nem lépett életbe."
Húú, akkor én meg vagyok keveredve. Akkor mi lépett életbe február 17-én? Rosszul tudom, hogy azóta vanna új szabályok. Vagy azok csak a túlkönyvelésre vonatkoznak? Mert akárhány tájékoztatót olvastam, egyikből sem derült ki egyértelműen számomra, hogy mi van késés esetén.
Amúgy, ha információim nem csalnak, egy új gyorsleguruló út építésével kívánnak új fogalmi rendet kialakítani a reptéren, és ezzel növelni a kapacitást.
Igazad van, nem volt érdemes megszólalnom.Csak jelezni szerettem volna, hogy ott is van még tennivaló az utasok kegyeiért,miközben a repteret szapulják.Úgy látszik nem így jött le, bocs.
A 10 %-os arany az elveszett csomagoknal nem realis. Google-ban "lost luggage statistics"-ra kerestem ra, a masodik talalat: http://edition.cnn.com/2003/WORLD/europe/05/13/biz.trav.lost.luggage/
Ezek szerint a 2003-ban a legrosszab europai tarsasagnal (Luxair) 2.2%-os az arany.
Van. Esély mindig van. Mint az 5ös lottó főnyereményére. Az 1ikre több, a másikra kevesebb. A lehetőségek közül mindenki válasszon ki-ki maga, s vérmérséklete szerint. Remélem, hogy nem tűnök szemtelennek, és kioktatónak. A kérdés sem tűnt annak.
Már a 24-es szám is skandalummal ért fel, a 16 nyomán be kellene zárni az egész alakulatot, elhajtani mindenkit és hozni olyanokat, akik láttak már igazi repteret tokkal-vonóval...
Vacakolunk, vitatkozunk ilyen bagatell számokon, miközben pl. LGW a maga egyetlen futójával négyszer annyi forgalmat bír el....
Tudod biztos bennem van a hiba, de a megszólalásaid gyakran idézik fel bennem az unalomig elcsépelt viccet az autópályán a forgalommal szemben hajtó autósról ...
Persze, folyamatosan csokkent 24-rol az elmult honapokban. Es lehet hogy itt meg nincs is vege. En emlegettem mar eleget, szerinted erdekel barkit is? Konkurrencia nincs, aki Pestre akar jonni, csak itt tud leszallni. Addig meg lehet szettarni a kezeket: ezt eddig nekunk nem mondta senki. 2 evvel ezelottig 10 gep volt a max. orankent, addig persze nem volt gond a kapacitassal sem, papiron...