Sajnos az IRM honlapon nincs róla kép, nekem sincs, mert olyan szerencsétlen helyen áll (:-( ) csak majd videokbol tudok esetleg összerakni egy pár részletet, de az biztos, hogy nem villamos mozdony és annyi kereke van, hogy még összeszámolni is nehéz ( :-) ) és több alváz illetve segédkeretben vannak és ezek csak futokerekek..
1. ? 2. Pm 36 PKP 3. Br 03 DR 4. látszik. Ez gőzmotoros? 5. ez is francia, de nem SNCF. 6. ez is francia 7. Br 05 DR 8. ez egy japán gép. 9. ez angol? 10. gőzturbinás mozdony, nem volt nagy siker. 11. ?, látszik 12. ?, ? 13. ?, ? 14. gőzmotoros mozdony? Erről pedig nemrég olvastam valamit. 15. ez egy szovjet gép.
Több évvel ezelôtt már feltettem ezt a kérdést, de sajnos nem kaptam választ. Azóta a fórum közönségének egy része kicserélôdött - hátha most már valaki tudja.
Az 1960-as évek végén, 70-es évek elején Óbudán szolgálatot teljesítô 326-os tartalék - hanyas volt?
És egy szép leírás az "elveszett vágányról" Göttingen és Münden között. Szép vasút volt, sokat jártam arra - de csak autóval. Egyébként ez egy olyan vasút, amit nem az autopálya, hanem az ICE építése miatt szûntettek meg!
Az előtérben pedig egy csomó BHÉV személykocsi látható!
És valóban: a töltés lábánál vezetett egy iparvágány a Vágóhídi BHÉV végállomás és a Dunaparti teherpályaudvar között, melyet vszeg. a II. vh után szűntettek meg.