Keresés

Részletes keresés

Bazsi75 Creative Commons License 2005.05.06 0 0 3496
Több mint két hónapja Csepelen nem megy a tábla fele, mert
a fénycső-trafó kimurdált. Szerinted megjavították már? (költői)
Előzmény: Ep128 (3495)
Ep128 Creative Commons License 2005.05.06 0 0 3495
Most nap mint nap az 1-es vágányra jönnek a Batyin, tegnap is onnan jöttem haza kora délután... Az ottani (peron feletti) kijelzőt (ami mutatja, hogy mikor indul az éppen bent álló szerelvény arról a vágányról) viszont "tojnak" beüzemelni, ami furi azért... Eddig nem kellett, nem működött, de most kellene. Ott világít benne a neon, és mégsem mutat semmit. (Az "elromlott" nem indok, akkor meg kő' csináltatni, ahogy pár hete a 2-es fölöttit is megcsinálták, amikor rossz volt az egyik oldala...)
Előzmény: Simmons (3492)
kawirzbácsi Creative Commons License 2005.05.06 0 0 3494

Hi!

Eredetileg én is útáltam mint a bűnt, akkor amikor az ablakait, utasüléseit ajtajait javítottam és beszereltem. Az átalakitásakor mindig azt kivántam, hogy inkább selejteznék javítás helyett. Nagyon rossz volt az MIX eseket (lakatos rész) javítani.

http://www.kawirz.de/ulesm9.JPG

http://www.kawirz.de/ulesm9-2.JPG

http://www.kawirz.de/Feherut.htm

Ha valaki nálunk egy MIX-esen dolgozott, akkor  azt büntető munkának neveztük, de jó hogy volt voltak "ipar-tan-halgatók", a munkák egy részét rásóztuk az inasokra. 

De ha vele utazom, akkor nevetve gondolok vissza.

üdv kawirz 

Előzmény: M.VIII (3477)
Zol Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3493
Lehet.
Elég alaposan megnéztem, mert meg akartam tudni, hogy mikor megy a vonatom. A felső keretben az új, május 2-tól érvényes munkanapi volt. Az alsóban pedig a régi, 2004 szept.-től érvényes munkanapi menetrend. Hétvégi menetrend egyáltalán nem volt. És a narancssárga cetli a felsőben lévő új elé volt betéve. Ha akarod elhiszed, ha akarod nem.
Azóta nem jártam arra, nem tudom mi a helyzet most.
Előzmény: Simmons (3491)
Simmons Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3492
Bocs én sokat járok erre de soha nem fogadják az egyre pedig semmi nem akadájozná öket .A metrot simán lekéssük mert a fszt nem hajlando a gépen átírni a vágány számot. A vezetöket ezért már sokszor megszólták de ők csak nyelnek a forgalmisták miatt ahelyett , hogy a fönöküknek szólnának.Ez nem azért van mert annyira szeretik öket hanem nem akarnak ilyen dolgok miatt összeveszni egymással ami valahol érthetö is vagy szerinted nem ????????????????????
Előzmény: Zénóka23 (3472)
Simmons Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3491
Lehet ,hogy rossz a szemem de a szines cetli a hétvégi elött volt és nem a munkanapi elött de azért még igazad lehet bocsi
Előzmény: Zol (3464)
attus germanicus Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3490
Az MIX A alapvetően magyar gáyrtmánynak tekintendő, bár nem minden alkatrésze itthon készült.
hkv Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3489
Amik a Csepeli héven közlekednek azok az elől három ablakos szerelvények azok magyar gyártmányok, és a csuklós kocsikból nyerték mai formájukat.
Előzmény: Irisbus (3488)
Irisbus Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3488

egyik sem magyar, hanem NDK-s gyártmány.

egyetlen magyar volt, az is csuklós, az csak egy prototípus volt, és ez alapján gyártottál le a szerelvényeket.

Előzmény: hkv (3487)
hkv Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3487
A Magyar Hév szerelvények milyen gyakorisággal közlekednek a Csepeli vonalon?
Irisbus Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3486
Az
Előzmény: Dash 9 (3485)
Dash 9 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3485
Kár! :-((
Előzmény: Irisbus (3484)
Irisbus Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3484

Nincs.

:-)))

de felkeltetted az érdeklődésemet

Előzmény: Dash 9 (3483)
Dash 9 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3483

OFF

 

Van képed a Las Vegasba (CAT) szállított csuklós Iris buszokról?

 

ON

Előzmény: Irisbus (3481)
Dash 9 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3482

Sziasztok!

 

A Csepel - Cinkota szállítás útvonala: Lágymányosi híd mh. - Soroksári út MÁV. vá. - Ferencváros - Kőbánya-Felső - Királyvágány - Kőbánya-Teher - Törökőr - Cinkota

Előzmény: hkv (3480)
Irisbus Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3481

Vagy a BéKáVé Szép kis összeget fizet a MáV-nak, hogy eljuttassa a szerelelvényt Cinkota kocsiszínbe.

:-)

Egy új HÉV mániás.

 

 

 

Irisbus.feltételez

 

Előzmény: VALAKIVALAKI (3479)
hkv Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3480
Hát nagyon egyszerűen: A csepeli hév Budapest Ferencváros állomásal össze van kötve az összekötő vágányon elment a szerelvény ferencvárosig, majd vagy Kőbánya-Kispest vagy Rákoson a királyvágányon át Budapest Kőbánya teherpályaudvarra, ahol közvetlen összeköttetés van a Gödöllői hévvel.
VALAKIVALAKI Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3479

De vajon hogy (milyen útvonalon) került a Csepeli vonalon dolgozó MIX HÉV a Gödöllői vonalon lévő Cinkotára?

Ez egy érdekes kérdés (legalábbis nekem)

Előzmény: emtiza (3463)
M.VIII Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3478

Na jó, a "kockatársak" némi visszavágó volt... az NDK-s szerelvények is közel állnak hozzám, már ki is választottam az M.X/A modellhez a megfelelő alanyt, a 951-676-952-es egységet, történt vele egy-két esemény. Egyébként a kedvenc vonatom.

M.VIII Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3477

Kedves barátom!

 

Mi az, hogy "selejtezik végre"? Meg hogy "ilyenekkel?" Nem tudom, mi bajod van az M.IX/A vonatokkal, én nagyon szeretem őket, csak sajna elvitték őket a ráckevei vonalról, így viszonylag ritkán utazok rajta. Kár, hogy már csak hét egység működik. Az M.VIII után a legszebb HÉV jármű (szerintem). Na jó, kicsit lomhábbak, mint a "kockatársak", mert nehezebb a kocsiszekrénye. Nekem meg is van kicsiben, itt a fórumon valaki kitette a róla szóló képeket. Az M.X, és M.X/A szerelvények most készülnek. Én egyébként lelkes HÉV-rajongó és modellező vagyok.

Előzmény: Törölt nick (3476)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3476
Hétfőn még mentem vele! Nem örülök neki. Majd megint mehetünk ezzekel a hogy mondjam... Szóval 850, 848 ilyenekkel.
Előzmény: Bazsi75 (3474)
Bazsi75 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3475
Azért nyáron mi is szeretnénk szabira menni.
Előzmény: tweety83 (3473)
Bazsi75 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3474
966-683-965 kedd óta Harasztin van.
Előzmény: Törölt nick (3471)
tweety83 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3473
Mi a francnak kell állandóan változtatni a menetrendet? Nyáron menjen több kocsival télen meg kevesebbel azt csá..nem kell problémázni ilyenen, külöben is főként hivatásforgalmat lát el, szóval nemhiszem hogy néhány turista miatt át kell szervezni minden évben a menetrendet..
Zénóka23 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3472

Batyi 1.vágánya csúcsidőben nem igazán alkalmas vonatfogadásra, mert keskeny a peronja.

Az "új" menetrendben meg nincs tartalék szerelvény a batyin, csak kb. 4 órányi időre. (9.44-13.56) A vonatok érkezése, indulása meg úgy jőn ki, hogy inkább befogadja az fszt. az 1.-re a vonatot, minthogy 2 percig álljon a bejáraton.

Előzmény: Ep128 (3466)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3471
"nagyon örülök neki. Utána megy a 960, 966, 968, 970 közül Valaki?
Előzmény: emtiza (3463)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3470
(ez kimaradt)
...hibás feliratozás a műszereknél és kapcsolóknál...
Előzmény: Törölt nick (3469)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3469
...aztán még legalább két hónap mire rendesen működni fog, mire rendberakják amit a főműhelyben elcs..tek, mert csak az a lényeg, hogy szépen le legyen festve...
...laza 1000V-os és 110V-os bekötések, irányváltónál bentfelejtett lapsvágó, törött tengelyű fékkapcsolómű, kikötött ajtóvégálláskapcsoló, hogy az ajtójelző biztosan elaludjon<-ezekre mindre volt példa... :(
Előzmény: emtiza (3463)
GyöBzs Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3468
És az ott látható MX is hasonló témára számíthat?
Előzmény: emtiza (3463)
GyöBzs Creative Commons License 2005.05.05 0 0 3467

Én ugyan nem értek hozzá, de biztosan egyszerre jön/megy a két vonat és emiatt van ez a botorság...ami nem rossz ötlet.

 

Mondjuk a tartalék harmadik vágányon történo tárolása sem volna rossz ötlet, nem tudom, hogy miért nem így csinálják. Elkerülhetok vele az egyoldalasan járt kitérok problémái, valamint a szerelvény bevetése is egyszerubb egy átszerelés után kiderülo hiba esetén.

 

A bal oldali ajtók légtelenítésével pedig még a felszállás kizárása is megoldható és a jvez. is le tud szállni.

Előzmény: Ep128 (3466)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!