Most nap mint nap az 1-es vágányra jönnek a Batyin, tegnap is onnan jöttem haza kora délután... Az ottani (peron feletti) kijelzőt (ami mutatja, hogy mikor indul az éppen bent álló szerelvény arról a vágányról) viszont "tojnak" beüzemelni, ami furi azért... Eddig nem kellett, nem működött, de most kellene. Ott világít benne a neon, és mégsem mutat semmit. (Az "elromlott" nem indok, akkor meg kő' csináltatni, ahogy pár hete a 2-es fölöttit is megcsinálták, amikor rossz volt az egyik oldala...)
Eredetileg én is útáltam mint a bűnt, akkor amikor az ablakait, utasüléseit ajtajait javítottam és beszereltem. Az átalakitásakor mindig azt kivántam, hogy inkább selejteznék javítás helyett. Nagyon rossz volt az MIX eseket (lakatos rész) javítani.
Ha valaki nálunk egy MIX-esen dolgozott, akkor azt büntető munkának neveztük, de jó hogy volt voltak "ipar-tan-halgatók", a munkák egy részét rásóztuk az inasokra.
Lehet. Elég alaposan megnéztem, mert meg akartam tudni, hogy mikor megy a vonatom. A felső keretben az új, május 2-tól érvényes munkanapi volt. Az alsóban pedig a régi, 2004 szept.-től érvényes munkanapi menetrend. Hétvégi menetrend egyáltalán nem volt. És a narancssárga cetli a felsőben lévő új elé volt betéve. Ha akarod elhiszed, ha akarod nem. Azóta nem jártam arra, nem tudom mi a helyzet most.
Bocs én sokat járok erre de soha nem fogadják az egyre pedig semmi nem akadájozná öket .A metrot simán lekéssük mert a fszt nem hajlando a gépen átírni a vágány számot. A vezetöket ezért már sokszor megszólták de ők csak nyelnek a forgalmisták miatt ahelyett , hogy a fönöküknek szólnának.Ez nem azért van mert annyira szeretik öket hanem nem akarnak ilyen dolgok miatt összeveszni egymással ami valahol érthetö is vagy szerinted nem ????????????????????
Hát nagyon egyszerűen: A csepeli hév Budapest Ferencváros állomásal össze van kötve az összekötő vágányon elment a szerelvény ferencvárosig, majd vagy Kőbánya-Kispest vagy Rákoson a királyvágányon át Budapest Kőbánya teherpályaudvarra, ahol közvetlen összeköttetés van a Gödöllői hévvel.
Na jó, a "kockatársak" némi visszavágó volt... az NDK-s szerelvények is közel állnak hozzám, már ki is választottam az M.X/A modellhez a megfelelő alanyt, a 951-676-952-es egységet, történt vele egy-két esemény. Egyébként a kedvenc vonatom.
Mi az, hogy "selejtezik végre"? Meg hogy "ilyenekkel?" Nem tudom, mi bajod van az M.IX/A vonatokkal, én nagyon szeretem őket, csak sajna elvitték őket a ráckevei vonalról, így viszonylag ritkán utazok rajta. Kár, hogy már csak hét egység működik. Az M.VIII után a legszebb HÉV jármű (szerintem). Na jó, kicsit lomhábbak, mint a "kockatársak", mert nehezebb a kocsiszekrénye. Nekem meg is van kicsiben, itt a fórumon valaki kitette a róla szóló képeket. Az M.X, és M.X/A szerelvények most készülnek. Én egyébként lelkes HÉV-rajongó és modellező vagyok.
Mi a francnak kell állandóan változtatni a menetrendet? Nyáron menjen több kocsival télen meg kevesebbel azt csá..nem kell problémázni ilyenen, külöben is főként hivatásforgalmat lát el, szóval nemhiszem hogy néhány turista miatt át kell szervezni minden évben a menetrendet..
Batyi 1.vágánya csúcsidőben nem igazán alkalmas vonatfogadásra, mert keskeny a peronja.
Az "új" menetrendben meg nincs tartalék szerelvény a batyin, csak kb. 4 órányi időre. (9.44-13.56) A vonatok érkezése, indulása meg úgy jőn ki, hogy inkább befogadja az fszt. az 1.-re a vonatot, minthogy 2 percig álljon a bejáraton.
...aztán még legalább két hónap mire rendesen működni fog, mire rendberakják amit a főműhelyben elcs..tek, mert csak az a lényeg, hogy szépen le legyen festve... ...laza 1000V-os és 110V-os bekötések, irányváltónál bentfelejtett lapsvágó, törött tengelyű fékkapcsolómű, kikötött ajtóvégálláskapcsoló, hogy az ajtójelző biztosan elaludjon<-ezekre mindre volt példa... :(
Én ugyan nem értek hozzá, de biztosan egyszerre jön/megy a két vonat és emiatt van ez a botorság...ami nem rossz ötlet.
Mondjuk a tartalék harmadik vágányon történo tárolása sem volna rossz ötlet, nem tudom, hogy miért nem így csinálják. Elkerülhetok vele az egyoldalasan járt kitérok problémái, valamint a szerelvény bevetése is egyszerubb egy átszerelés után kiderülo hiba esetén.
A bal oldali ajtók légtelenítésével pedig még a felszállás kizárása is megoldható és a jvez. is le tud szállni.