Keresés

Részletes keresés

seTTebello Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11930
1. ?
2. Pm 36 PKP
3. Br 03 DR
4. látszik. Ez gőzmotoros?
5. ez is francia, de nem SNCF.
6. ez is francia
7. Br 05 DR
8. ez egy japán gép.
9. ez angol?
10. gőzturbinás mozdony, nem volt nagy siker.
11. ?, látszik
12. ?, ?
13. ?, ?
14. gőzmotoros mozdony? Erről pedig nemrég olvastam valamit.
15. ez egy szovjet gép.
Előzmény: Törölt nick (11924)
m61019andras Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11929

Alulról a második is?

 

Biztos igazad van, de én meg mertem volna esküdni, hogy az egy amerikai dízelmozdony.

Előzmény: seTTebello (11928)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11928
Mindegyik gőzmozdony.
Előzmény: m61019andras (11925)
gumidani Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11927

 

OMÁV VI. 1404, majd MÁV T.IV.a. 4170OMÁV I. 96, majd MÁV I.g. 632, végül 223.032Itt van szinesben, meg egy másik is.
Előzmény: BlackStar (11912)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11926

Az igen! A legfölső, az miféle Garratt-gép má'? :-O

Nagyon atom :)))

Előzmény: Törölt nick (11924)
m61019andras Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11925
Hát ezek jó képek! Ugyan véltem köztük fölfedezni egy-két offtopic  gépet is. :-))))
Előzmény: Törölt nick (11924)
rezgaras Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11923
Több évvel ezelôtt már feltettem ezt a kérdést, de sajnos nem kaptam választ. Azóta a fórum közönségének egy része kicserélôdött - hátha most már valaki tudja.

Az 1960-as évek végén, 70-es évek elején Óbudán szolgálatot teljesítô 326-os tartalék - hanyas volt?

Ez itt:

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/326/326_OWN.JPG
rezgaras Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11922
És egy szép leírás az "elveszett vágányról" Göttingen és Münden között. Szép vasút volt, sokat jártam arra - de csak autóval. Egyébként ez egy olyan vasút, amit nem az autopálya, hanem az ICE építése miatt szûntettek meg!
Előzmény: seTTebello (11921)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.06 0 0 11921
jens Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11920

Köszönöm szépen a Dunaparti pályaudvar beazonositását, és a hozzászólásokat.

Egy későbbi időpontban fel fogom tenni nagyban is a képeket valamely tárhelyre igérem.

Üdv: Jens

Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11919
Annak nem tudom a típusát. Viszont másmilyen volt a konyha kialakítása, mint a képen látható gépnek és 011 volt a legnagyobb psz. a sorozatból.
Előzmény: drdoktor (11916)
indexfan Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11918

Gyönyörű képek, gyönyörű gépek....

Nem lehetne-e esetleg nagyobb méretben , valahol megtalálni?

Előzmény: jens (11902)
NZA Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11917

Az előtérben pedig egy csomó BHÉV személykocsi látható!

 

És valóban: a töltés lábánál vezetett egy iparvágány a Vágóhídi BHÉV végállomás és a Dunaparti teherpályaudvar között, melyet vszeg. a II. vh után szűntettek meg.

 

(Nem tudod elküldeni ezt a fotót nagyban?)

Előzmény: jens (11903)
drdoktor Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11916
és a 351-nek milyen szekocsija volt?
Előzmény: Bárdos Imre (11915)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11915
Az éppen akkora, mint a 324-eké, mert mindkét sorozat M típusu szerkocsival járt. :)))
Előzmény: drdoktor (11914)
drdoktor Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11914
hülyeséget írtam, hát perszehogy 651 is lehet, sőt nagyon valószínű, elég terjedelmes a szerkocsi
Előzmény: drdoktor (11895)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11913

Igen, már tudom mi volt olyan furcsa rajta.

Mongyuk így megnézve télleg olyan, mintha modell volna.

De hogy magamtól nem jövök rá :-O

Előzmény: seTTebello (11911)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11912

Pontosabban annak a Közlekedési Múzeumban levő modellje, amelyet a MÁV Temesvári Mühely készített 1896-ban.

Aszondod ez modell?

Az igen :-O

Előzmény: gumidani (11910)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11911
Igen, már tudom mi volt olyan furcsa rajta.
Előzmény: BlackStar (11909)
gumidani Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11910
Pontosabban annak a Közlekedési Múzeumban levő modellje, amelyet a MÁV Temesvári Mühely készített 1896-ban. .
Előzmény: BlackStar (11909)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11909

Érdekes felülről a 2. kép. Olyan, mint egy Engerth mozdony.

Ez a MÁV korában TIVa sorozatú Pius Fink rendszerű gőzmoci, a képen még ÁVT VI. oszt. 1404-es korában.

Tök atom :)))

Előzmény: seTTebello (11907)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11908

Egy pár kép nektek, szerintem szépek....

Nagyon jó képek!!!

Előzmény: jens (11901)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11907
Érdekes felülről a 2. kép. Olyan, mint egy Engerth mozdony.
Előzmény: jens (11901)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11906
Előzmény: m61019andras (11897)
gumidani Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11905
A jobboldalon távol látható hegy a Gellért-hegy lehet. Ha igaz, akkor az egykori Bp-Dunapart pu lehetne a Déli összekötő hídhoz vezető töltésről nézve. Kb. a mai Nemzeti Színház helye lenne az előtérben.
Előzmény: jens (11903)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11904
Igen. Az Összekötő híd töltéséről, a dunaparti pályaudvart látjuk.
Előzmény: jens (11903)
jens Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11903

És egy kérdésem is lenne.

Hauptbahnhof Budapest van a képre irva.

Valóban pesten készült a kép??

jens Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11902

ez lemaradt......

jens Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11901
Egy pár kép nektek, szerintem szépek....
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11900
A psz. töredék valamint a mozdony és a szerkocsi kinézete alapján (már amennyire látszanak) 651,013 van a képen.
Előzmény: gumidani (11894)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!