Nem tudna valaki olyan képet küldeni, ami szines és bármelyik 424-es szerepel rajta fekete vagy zöld by vagy bhv vagonokkal...vagy fekete-fehérben is jó, csak lenne...:-)))
Miért nem vizsgázol le fűtőnek? Ha én olyan fiatal lennék mint Te, még vezérnek is felküzdeném magam.
Hát izé. Kedvem, az volna. Csak tudod, ez is olyan, mint a jogsi: csak úgy jó, ha van hozzá saját kocsi is* :))
(Na jó, lehet céges gőzmozdony is :)) Nem is próbálom majd elszámolni vele a magánhasználatot :)) )
Ha lehet én is megtekinteném a 009-es felfűtését, csak úgy messziről, hogy senkit ne zavarjak.
Szerintem akkor többen is leszünk. Valszeg jó korán kell odamenni. Vagy a másik variáció, hogy bemelegítünk két kisebbel, a 335-össel, meg a 220-assal. Dupla gőzmoci :))
_________________________________________________
* egy keskeny nyomközűt talán még lehetne is szerválni valahonnan...?
RwMan válasz | megnéz | könyvjelző 2004.12.01 18:46:54 (146957)
December 5-én lesz a Nyugatiból a Parkba mikulásvonat, ha jól tudom 10:45-kor indul, és még egy másik időpontban. De nem Nohab lesz, hanem állíłtólag a két régi gőzös (204, 269)
Sajnos a táblázatot nemvette be a gép de az adatok sorrendjébol talán értheto mit akartam megtudni . Valaki valamikor itt írt arról milyen magyaŕ eredetu gozmoydonzok voltak a ČSD állományában, nemtudom megtalálni a hozzászólást és a kinyomtatott verziót sem, de annak alapján kerestem ki ill. lettem figyelmes arr, hogy tobb is volt itt mint amit ay a lista tartalmazott.
Sziasztok Gozmozdonyosok!
Rendszeresen figyelem a topicot, de mostanában nemnagyon voltam aktív, találtam viszont néhány gozmozdi adatot amit nemtudok sehova se beilleszteni a Máv számozás szerint. Ezek a mozdonyok a Magyar állami vas,acél és gépgyárban készultek,a táblázatban feltuntetett adatok a Lokomotivy a historie, c konyvbol származnak.
ČSD
szám
Uzembeáll.
éve
Darab
Max.seb.
Szolg.tomeg
Gozheng.
száma
Hajtókerék
átméro
Kazán
futofelulet
Tengely-elrendezés
Teljesítméy
MÁV szám_?????
313.2
1882
17
45km/h
39,8t
2
1220mm
125m2
C
259kw
320,2
1912
12
50km/h
44,8t
2
1040mm
86,5m2
1C1
287kw
334,3
1899
44
60km/h
42,5t
2
1440mm
122,4m2
C
478kw
335,2
1916
1
75km/h
61,9t
2
1440mm
126,3m2
1C1
493kw
354,9
1907
18
80km/h
69,9t
4
1820mm
257,6m2
1C1
1030kw
S még egy megjegyzés, a 424 gépekbol nem csupán pár darab futott a hajdani ČSD vonalain, szintén az említett konzýv szerint 51db. volt beloluk!
Ok :-)
Mekkora a postaládád befogadóképessége?
Mert nemcsak a külső szép színes borító (rajta 424-es Bhv-s szerelvénnyel) van, hanem van egy belső is, amin sok-sok nyelven leírják mit is hallunk :-)
>Oké, hogy széket vigyünk, mert túl sok minden nem történik azalatt a 7 óra alatt :))) Ne vigyél széket :)) Láttam már ilyet, nagy futkosás (még akkor is, ha nem esik meg, hogy egy gumitömítést fordítva tesznek be, és az ebből eredő vízsugár úgy mellbelő egy öltönyöst, mint annak a rendje :)) ). Ha ők futkosnak, te meg ott ülsz egy széken, nem fogsz soká ott ülni...
Másik jótanács: ha a vasutasok épp nem ihatnak szeszet, te se igyál mellettük, mert az eredmény hasonló :))
Meg van,letöltöttem.Ok.Csak próba képpen belehallgattam.Azt tudja valaki,hogy pontosan mely gözösök hangját vették fel.Az eredeti borítót esetleg valaki betudja szkenelni,azon gondolom rajta van.Üdv.
"424,009 alá ma kerültek a kerekek, egy-két nap, és a sátor is rákerül. Úgy néz ki, hogy még mindig dec. 15 a váci kipróbálás napja."
Izé. Esetleg nem mehetnénk oda Istvántelekre, hogy megnézzük, hogy bútol fel egy gőzmozdony? (A 009 ha jól tudom nem pakurás). Szerintem tök érdekes. Oké, hogy széket vigyünk, mert túl sok minden nem történik azalatt a 7 óra alatt :)))
De akkor is érdekes. Szerintem érdemes lenne bekéredszkedni és végignézni.