Ja nekem is kéne a könyv, csak hát 6-7ezer HUF. Nem mondom, hogy drága, mert láttam már drágább könyvet is, csakhát ennyi pénzért inkább vennék valami alkatrészt a kocsihoz. Mondjuk felső lengőkarszilentet vagy valamit. De egyszer úgyis megszerzem ezt a könyvet. Bár lehet, hogy inkább előbb kéne mint utóbb, mert aztán majd már nem lehet kapni... :(
Hogy magas az eleje szerintem csak optikai csalódás. Az első képet nézve nem tűnik úgy, a másodikat nézve viszont tényleg. Talán azért lehet, mert "alulról" fotózták?...
A sárvédő/díszrács: 1 széria esetén a díszrács nem olyan széles, mint 2. széria esetén. Ennek következtében egy kicsit más a sárvédő is.
Az alsó spoiler egyébkénet a sárvédő része egészen a díszrács széléig. A két sárvédőt a "spoiler" 'szinten' egy úgynevezett köténylemez köti össze. (Ez a díszrács alatti spoiler.)
Képet most nem tudok beszúrni, mivel az egyetemről netezek és nincs nálam :), de van egy a 219-es hozzászólásomnál. Nm túl jól látható, de azért kivehető.
Nem mintha nagyon nagy tapasztalatom volna, de szerintem nem ül a kocsi segge, bár ez függ a gumi méretétől is, de lehet a kép is csalóka. Mondom, szerintem!.
Az első légbeömlők normálisak, ez így néz ki. Különbség van az első és másodgenerációs modellek között e tekintetben. Más a diszrács, a sárhányó és a 2 sárhányót összekötö köténylemez is. Ebből adódik a beömlők mássága.
A ködlámpát nem tudom, hogy miért írta oda a leírásba, szerintem az mindegyiken alapból van, ha jól tudom.
A műszaki vizsga meg jövő hónapban lejár :( Arra is kíváncsi lennék mi az az enyhén sérült ?? Vagy csak vak vagyok és nem látom a képeken :)
Nem olyan rossz objekt, 1,5-es szérának tűnik, az alu nem stimmel, különben ok. Gyanús a hátsó ív, valamint a sok hullám balodalt. Kicsit magasnak látszik (rúgók?) Már sajnos nepperkézben van...
Fekete 230.6, a képek alapján eléggé leharcolt. Mi a véleménye a tapasztaltabbaknak a képek és a szöveg alapján? Nem ül nagyon a segge? A nagy első légbeömlő(?) alul is eléggé fura. (?)
Ha tudsz németül (ha nem, keríts valakit...) csak ezt olvasd, főleg az utolsó oldalakat (apróbetűs 20-30 oldalt)... Amúgy A Maróti Könyvesboltban, a Nagykörősi úton kapható... (utoljára 7 pénz volt)
Hartbergből, soxeretettel! :) Ez az album harmadik oldala, itt van pár állólámpás fotója. Most ez a három gép volt bent, de a többit is érdemes megnézni. Nincs messze a határtól, érdemes átmenni!
Nagy állólámpakönyv (piros kupéval az elején...), német állólámpaoldalak, vmint pár lefutott állólámpás kilométer...
Igen valóban létezett H1-es fényszoró a H4 előtt, láttam már, közelebbit egyelőre most nem tudok.
Lui-G által fotózott kicsike egész aranyos: 6 hengeres lökös, cserélt első sárvédőn rajta a régi jobbos tükör (ugyan sztem kicsit hátul) már fejtámlás (!) fém maszkos (ha jól látom) gyári dísztárcsák, lapos búra... 1-es széria lehet ('71-'72 körüli) Ha minden gömbölyű rajta (látni kéne a belsejét...) a H4-et kicsit újnak érzem...
Ezeket az adatokat honnan tudod? Hol van leírva? Könyvben, vagy tapasztalati úton szerezted ezt a tudást :))
Melyik szériában volt H1-es? (abból szögeletes búra tuti hogy létezik, íveset meg meg kell néznem a garázsban hogy milyen :)) )
----
Egyébként beszarás. Találtam egy német honlapon egy faszit, aki korhű matricákat gyárt W116 és korábbi kocsikba. Motorra való matrica, guminyomásmatrica, fékszervomatrica, hűtő, dieselszűrő matrica stb.
Egy autóra a teljes kollekció úgy 20-30 euró között van.
A lámpabúra valóban évjáratfüggő volt, 72 júniustól létezett a H4-es lámpa (szögletesebb, lapos búrával) így nem a 2-es széria ismertetőjegye, hiszen ekkortól felárért már rendelni lehetett...
A 2-es széria már szögletes búrával fut (73 augusztustól), küldök 1 fotót, ahol jól látszik a laposabb H4-es búra....
Én még emlékszem hogy az osztott lámpás tűzpiros 1976-os ( UX ) évjáratú 1500 seregnyi mercedes nyomott le az autó tudott 180 at, és a tajga mercim is tudott 175-öt 2 esbe mentem vele 110 -et.
A minap mentem az állólámpásommal és vittem vele első körben egy "veterán"komódot rámköszönt a barna bőrű a 140-esből egy kicsit lesajnálva.A következő körben egy gáztüzhelyet akkor biz a ladás barna intett át kész tesónak éreztem magam bedig bizisten csak kőtőztem:)