Keresés

Részletes keresés

joy Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11835

1et értek. De miért nem neki mondod?

 

Remélem, a tuja hamarabb megindulhat, mint az autók, hisz ha kész a pálya, és a vezeték, nincs akadálya, bár...

Gent-Voskenslaan01Gent-Voskenslaan02

 

Itt épül az új villamospálya, de az út már használható. Elég érdekes megoldás, hogy egyik irányban a villamossínen megy a teljes forgalom, a másik irányban külön sáv van nekik, de szint minden kereszteződésnél, és megállónál van lassító-döccenő, és jól láthatóan méretes biciklisáv fut végig. És ez nem keresztezgeti a gyalogosutat össze vissza, mint a Budapesti körúton. Persze, ez Gent!

Előzmény: Ivoa (11834)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11834

Kissé Off

 

joy!

 

Kérlek, én nem akarok senkinek semminemű lelki bántódást okozni, de Bp 2004 az elmúlt napokban (szinte) minden fórumban több tíz képet jelenített meg. Rendkívül zavaró! Egy-két kép elmegy, de több nem! Csináljon a táron egy kep.tar.hu/budapest2004 oldalt, oda töltse fel! Majd írja meg a topicba, hogy képeket tett fel! Ennyi!

 

És bocs ha kissé mérgelődős voltam!

 

On, nagy levegő

 

Más: azt már lehet tudni, hogy nagyjából mikorra lehet villamossal közlekedni? Vagy ugyanakkor amikor autóval?

Előzmény: joy (11826)
DrTr Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11833

"Tájékoztatjuk Tisztelt Utasainkat, hogy a Tisza Lajos körút felújítása ill. átépítése miatt az Attila utcai és a Mikszáth Kálmán utcai kereszteződések lezárásra kerülnek 2004. augusztus 24-től (kedd) és 29-ig (vasárnap). Emiatt várhatóan teljes üzemidőben az 5-ös trolibuszok csak Vértói út – Bartók tér, a 7-es trolibuszok Bakay Nándor utca – Bartók tér között közlekednek, a trolibuszok helyett a Feketesas utca és Újszeged Gyermekkórház között trolibuszpótló autóbusz szállítja utasainkat. A 9-es trolibuszok Makkosház - Bartók tér valamint Vár utca - Lugas utca között szállítják az utasokat.
A forgalom a Bartók tér és a Feketesas utca között ezen időszakban szünetel.
A trolipótló járat rendkívüli menetrend alapján 10-15 percenként közlekedik."

 

Igaz, elég későn, de csak kikerült az SZKT virtuális faliújságára a fenti hírdetmény. Vagyis ismétlés a tudás anyja.

 

Ezek szerint aug. 30-tól már síneket keresztezve gördül át a troli (és az a néhány, jelentéktelen busz :-)) a Kiskörutat keresztezve.

T 6 Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11832
:-)))))))
Előzmény: Tavaszutca (11830)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11831

"A PRÁGA váltó"

 

Ez tecc, nagyon jó :):):)

Előzmény: Tavaszutca (11830)
Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11830
OK, de egy 56k-s modemnek ez akkor is nagy falat! A legoptimálisabb a 640x480, vagy max.800x600-as visszabutítás. Amúgy nagyon sörreklámos volt a válasz, de én gondolnék még egy másikra is:)))). Ja ma reggel kreáltam egy "poén"-t: Mi az ami felkeltené Dózsa igazgató Úr figyelmét a BKV által eladásra kínált 17 db IK280- típusú autóbuszban? .......... ??? .......... A PRÁGA váltó :))
Előzmény: n-misi (11802)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11829

 

BV 09-10, született GC 52-94 (1974.), SzKV állományba vette tudomásom szerint 1980.06.30, selejtezte 1989-ben. Egy ideig ezután büfé volt a Cserepes soron.

A másik említett szépség a BSG-575, azaz BV 09-06, született GC 48-99 (1973.), Szegeden állományba vették 1981.03.31, selejtezték 1996.

Persze ma is előfordulnak öreg járgányok pl. ACC-925 (tényleg, az ő eredeti neve mi volt?), vagy CJH-210 (BU 07-58), ő '79. óta van köztünk, Szegeden meg '90. óta.

 

Remélem, jók az adataim és nem írtam megtévesztő hülyeségeket. Ha valakinek van ilyen ingerenciája és esetleg vannak buszos adatai is, üzenjen nekem, legyen szíves!

 

Sziasztok!

Előzmény: 1047 005-2 (11794)
joy Creative Commons License 2004.08.23 0 0 11828

Inkább mission invisible!

Na, jó, vannak még apróbb problémák, de csak azért, hogy +oldják őket!

:o)

Egyébként is a térképen, menetrendben a körúti káosz tükröződik, utána új jön ki!

Már az is évszázadnyi haladás, hogy van térkép!

Előzmény: Blöky (11825)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.22 0 0 11827
Nem az én figyelmetlenségem a lényeg, maga az elgondolás rossz.
Előzmény: 7-es troli (11805)
joy Creative Commons License 2004.08.22 0 0 11826

Oszt nem látunk belűlük sémmit!

:o(

Akkó mög minek?

Az a jogi baromságuk az oka csak ennek a (JOGOS!) fölmordulának!

 

Én örülök, ha fölhasználják a képeimet, bár kissé meglep, ha egy komoly -nak tűnő- pénzeket begyűjtő kereskedő fórumon látom viszont háttérképként! Számomra az a csapat már nem is "komoly"!

 

Az is igaz, nem sokan használják, mert D8-as képek nem olyan klasszak, mint a digitális fotogépekéi. Lehet, hogy ez a tudat teszi, hogy nem zavar a dolog?

:o)

Előzmény: Ivoa (11824)
Blöky Creative Commons License 2004.08.22 0 0 11825

74A, 83A, 84A: libresse invisible?

:D

Előzmény: joy (11762)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11824
Jók a képeid, de szerintem így attól még felhasználhatják őket. Én  képekre (rá)írom hogy ne használják fel, szvsz ez a garancia.
Előzmény: BUDAPEST 2004 (11809)
laka04 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11823
Köszönöm a választ!!
Előzmény: torqmatic (11822)
torqmatic Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11822
Októberben szeretnék forgalomba állítani (ez egyébként néhány nappal ezelőtt lett beírva). Várhatóan akkora kapja meg a troli az engedélyt.
Előzmény: laka04 (11821)
laka04 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11821
És várhatóan mikor áll forgalomba?
Előzmény: torqmatic (11814)
laka04 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11820

Osztom s-zoli véleményét. Van sajnos szerencsém kipróbálni nap mint nap az AKD-kat. Hát mondhatom.... A látvány elég borzasztó. A motorhang borzasztó, az ajtók van hogy nem tudnak kinyílni, szinte az egész busz rohad stb.. Ilyen buszokat nem szabad venni, mert ocskák, és egy éven belül szét fognak rohadni.

Előzmény: s-zoli (11811)
joy Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11819

Ja, és minden nap végén leellenőrizni, és a firkálmányokat rögvest eltünteni!

Az egyik mocsok vonzza a másikat!

Ez a mocskoló mocskokra is vonatkozik!

Előzmény: joy (11818)
joy Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11818
És sűríteni kellene az ellenőröket!!!
Előzmény: Ivoa (11817)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11817
Kár értük. Szvsz a hátsó kocsikba kellene kamera (az elsőbe is, persze). Addig meg váltogatni kellene hetente az első kocsikat. Pl. 910-900, majd 900-910, 910-900 stb.
Előzmény: T 6 (11765)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11816
Jó kérdés. Hány képet küldenél nekem?
Előzmény: Ízirájder (11711)
joy Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11815
Reméljük nem vetődik föl az SzKT vezetőiben több roncs vásárlása!
Előzmény: s-zoli (11811)
torqmatic Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11814

> A VOLVO troli közlekedik?

 

Még nem.

Előzmény: laka04 (11812)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11813
Köszönöm!
Előzmény: laka04 (11812)
laka04 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11812
Mind BUDAPEST 2004, mind kristoof képei nagyon jók. A VOLVO troli közlekedik?
s-zoli Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11811
Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra?

Látom nem ismered a Miskolcról selejtezett buszok állapotát. Gondolj csak bele azokat a buszokat már másodszorra selejtezik. Ha lekaparnák a festéket róluk biztos elszörnyednél, főleg ha a lemezelést is eltávolítanák tutira elgondolkodnál, hogy ez a vázszerkezet, hogy bírta idáig. Nem elég egy favágó? Tényleg megvan még?

Előzmény: 7-es troli (11805)
kristoof Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11810
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11809
801 - 815

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (11808)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11808
901

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (11807)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11807
817

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (11806)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11806
805

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!