Keresés

Részletes keresés

n-misi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11801
1047 005-2!
NO AKKOR GONDÓKOGGYUNK ÉS SZÁMÓJUNK!

1. kép: 372 Kb (380433 bájt)+
2. kép: 312 Kb (319112 bájt)+
3. kép: 151 Kb (154548 bájt)=[/color]
[color:#FF4500]ASSZONNYA HO annyi mint: 835 Kb (854093 bájt)![/color]
[color:#FF0000]HUN VAN 3 MEGÁS KÉP?
:-)))))[/color]

[color:#FF0000]A masinérija nem képes 1200x900-as méretné kisebb képeket csinányi![/color]
[color:#800000]A modemesektő enézést!
[6u]

Tavaszutca!
Vsz igen!


misi
Előzmény: 1047 005-2 (11757)
joy Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11800

A Lugasból gyakran fordult elő, hogy megjön időben, és 4-5'es várakozás után 29-30-kor indul.

A legutóbbi az volt, mikor a Nagyállomástól az esti IC-vel érkezve 53-kor megjött, de valamiért az állomás oldalánál vár, és csak 22:00-kor indult!

Ráadásul a sofőr megelsőajtóztatott bazi nagy bőröndökkel, pedig a nejem jukasztott 2*, és összesen 3 !!!-an szálltunk föl!

 

(Csoda-e, hogy aki teheti elmegy autóval-taxival?)

Előzmény: csehpacilla (11796)
joy Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11799

Ezt én nem tudhasssssam.

De remélem, tipusonként megpróbálnak 1-1 Bendát megmenteni az utókornak, de közlekedtetni csak nosztalgia-járatként fognak, ha lesz elég normális tuja!

De ez -szvsz- még odébb van.

Előzmény: zaronka (11792)
joy Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11798

Ha úgy van, egye fene!

:o)

Előzmény: Addamsx (11791)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11797
A Bociban hallottak alapján tervben van a 8-as meghoszabbítása Aradi vértanúk teréig, a körúti vezetékeket úgy építik ki, hogy az elbírjon egy majdani trolivezetéket. A 8-as hoszabbítása a legreálisabb rövidtávú eéképzelés.____Ma 912-906-ot láttam csatolva járni.
Előzmény: vizes zsemle (11795)
csehpacilla Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11796
Én elhiszem, hogy jobbak csakhogy hallani lehetett olyant, hogy túl kicsi a betűméret és zavaró a visszairány megjelenítése. Ha ezt a két dolgot korrigáljuk, akkor a régi táblázatokhoz jutunk.
Persze nagyítsuk csak föl akkorára, mint teszi azt ez a precíz SzKT, s majd nézzük meg pl. a Mars téri megállót…

Ui.: nem tudom, késésre, vagy sietségre panaszkodsz a 90-essel kapcsolatban, de én meg azt tapasztaltam, hogy még a (régi!) 24 perces menetidő is betartható.
Előzmény: joy (11773)
vizes zsemle Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11795

Valamikor még arról volt szó, hogy a 8-as troli meghosszabbítható-e a Kiskörúton át az Aradi v. teréig.

Elnézegetve a Skála falán lévő körút-átépítési tervet kérdezem: számoltak előre a lehetőséggel az átépítés tervezésekor? Vagy egyáltalán nem volt erről szó?  

Nem látom át, hogy a most kiépülő felsővezeték-rendszerbe utólag könnyen vagy nehezen lehet beépíteni a troli vezetékeit?

Vagy továbbra is csak álom az egész?

1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11794

"Meg, hát emlékezünk csak a régi SZKT-s buszok állapotára amiket a BKV-tól vett. (BSG-575 és társai) :-)"

 

B (V vagy U)-09-10,stb..

Előzmény: T 6 (11793)
T 6 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11793
A hatossal még talán várni kéne. Elősször a jelenlegi hálózat és járművek rendbetételét kéne befejezni. A buszokhoz meg új infrastruktúra is kéne, mert a régi hol van már. Ez sem mindegy , hogy milyen típusra épülne ki. Meg, hát emlékezünk csak a régi SZKT-s buszok állapotára amiket a BKV-tól vett. (BSG-575 és társai) :-)
zaronka Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11792

És elvileg ha meglenne a két vonal végén a visszafordítási lehetőség akor mikor lenne elég szerelvény?

Vagy pár felujított Bengálit azért meghagynak?

 

Előzmény: joy (11784)
Addamsx Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11791
Nekem nem baj...
Műszaki szempontból azonban jobb a táblás lengő...
Előzmény: joy (11781)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11790

"Tényleg csak 13-an lennénekaz A6-osok?"

 

Az Audik?Nem hinném.

 

A szegedi T6A-k viszont igen.

Előzmény: joy (11789)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11789

Rég volt a hajnali kávé, igazad van!

:o)

Lényeg, hogy többen is járnak csatoltan!

Tényleg csak 13-an lennénekaz A6-osok?

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11785)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11788
No, azt várd ki, míg az "illetékesek" megoldják! Úgy +őszülsz, mint én!
Előzmény: 7-es troli (11775)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11787

SzKT HUNlap. Konkrétumokkal, nem úgy, hogy:

"...hallottam olyant, hogy valaki látott, aki állítólag..."!

Előzmény: juzni front (11759)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11786

2őt tanágat6ccc!

:o)

Előzmény: juzni front (11750)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11785

És a 604-614?-es is csatoltan jár!

 

Az érdekes lenne, mert 600-tól a csuklós Skoda trolibuszok vannak számozva. :-)

 

914-es Tátra meg nincs, az utolsó a 912, ha nem tévedek.

Előzmény: joy (11778)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11784

Nem. A 4-es fordulóit nem kezdték el építeni, a 3-as meg még az sem eldöntött, hol, mennyi legyen? 1 a (volt ~o( Textilnél,és még egy a mostani vonalvégen, vagy...

 

Én lobbiznék azért, hogy fejlesszék ki a bermuda 3szögig a tuját, és forduljon a Metro-Cora-Practiker előtt!

Előzmény: zaronka (11744)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11783
Nem kell kacsázni a gyalogosok között, le kell szállni a magas lóról, és tolni -a járdán!!!
Előzmény: Devosa_Ivan (11739)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11782

:o)

Nem csak beszélni, húzni kell, oszt mindjárt másabb minden!

:o)

Előzmény: DrTr (11730)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11781

Már rég akatam kérdezni, miért baj, hogy "ránc"ajtósak?

Szvsz mindegy, csak kinyíljon-kinyissa a vezető...

Előzmény: Addamsx (11723)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11780

" De miért többször is a feltételes mód? A gyakorlatban mégsem mindig van így?

 

A gyakorlatban ugyanaz a vonat sem fékez kétszer ugyanúgy.Rengeteg összetevő közrejátszik.

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11771)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11779
Olyan soká tartott a remizből kibiciklizni?
Előzmény: KÜKLOPSZ (11697)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11778

De, föltűnt, csak én a hét elején jöttem haza!

És a 604-614?-es is csatoltan jár!

Épp a Nagyállomáson voltam szerda-de, amikor meglepetten láttam kettőt egymáshoz ragadtan! (Csodálkozni nem codáltam, mert ezt Dózsa Gábor már a júni-bocin ígérte.)

Mások is meglepődtek.

Annyira, hogy a tömeg az elsőre szállt föl, a második -talán azt hitték, később indul- csaknem üresen maradt!

:o)

Jót rötyögtem.

Még a jót is szokni kell!

Szegeden annyira elszoktunk a jó változásoktól, hogy szemünknek sem hiszünk 1. pillanatra!

Előzmény: DrTr (11656)
Devosa_Ivan Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11777

Az ellenőrökkel kapcsolatban:

Ne csak a negatívumokról szóljunk: tegnap az 1-esen volt egy ellenőr, aki maximálisan udvariasan, előzékenyen mindenkinek külön-külön megköszönte a jegyet bérletet. nem is mondva, hogy felszálláskor és leszálláskor köszönt. Ezek után senki nem morgott, nem vette zaklatásnak, hogy amunáját végezte.

 

Csak azért írtam, mert 1, tetszett ez az európai viselkedés 2, ha bármi rosszat tesznek az ellenőrök még a Délmagyarban is megjelenik (ez rendben is van) de a jó felett szó nélkül elsiklunk

 

Előzmény: juzni front (11759)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11776

Szvsz az órasávos menetred tájékoztatók jók, csak a bötűméretezésükkel van gond!

Nézzük:

Odaállok, busz indul óra 05-kor... ideér 8 perc múlva. -Fene egye, az volt aminek a hátulját látom... Következő indul 33-kor. Vár a túró azért a 20'-es claptatásért/fáj a lábom, muszály megvárnom...

 

De, hogy minden megállóban egyedi legyen, azt túlzásnak tartom, bár a jelenlegi üvegmögé rejtett papírcetlinél 1*űen megoldható, csak az ellenőrök kezébe kell egy-egy vonal kinyomtatott lapjait nyomni, és bliccelővadászat közben nyugodtan kicserélhetnék!

Az ilyen menetrendes dolgokkal most kicsinykét várni kellene, hisz a kiskörút visszaadása után valszeg megint lesz változás, de legalább nov-dec-ben célszerű megnézni, hogyan alakul Szeged közlekedése az idei jelentős variálás után.

Előzmény: V_T (11645)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11775

Én amondó vagyok: igenis be lehetne indítani a 6-os vonalat buszokkal, és amíg arra nem jár troli, tök mindegy milyen típusú buszok közlekednek ott.

 

De van egy másik ötletem is  a "Franciahögy"-ön épült lakópark tömegközlekedéssel való ideiglenes, vagy akár végleges ellátására is:

 

a 21Y-os a Rózsa utcáról nem a Csongrádi sgt-ra kanyarodna, hanem tovább menne egyenesen a Makkoserdő soron, majd a Jakab Lajos utcán keresztül érné el a Párizsi krt-at. Igaz ennek megvalósításához kissé módosítani kellene a forgalmi rendet a Makkoserdő sor és környékén, valamint csak a lakótelep szélét érintenék a buszok, de a semminél sokkal jobb megoldás lenne!

 

De majd az illetékesek megoldják valamikor az oda való eljutást tömegközlekedéssel...

Előzmény: V43 1222 (11772)
anri100 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11774
10:45kor láttam a T-800-ast /7es vonal/a vedres utcában, elakadásjelzőt használt és az áramszedői le voltak húzva. Előtte közlekedett az 5ös vonalon a 9-150es, bár késve. A végállomáson meg mérgelődtek az idősek: (még nem tudta senki, hogy lerobbant) "nincs semmi értelme a hetesnek, kimaradnak a járatok, ritkán jár..."
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11773

Sokkal jobb az új menetrendi tájékoztató a réginél!

Csak van-e köze a kiírásnak a tényleges buszforgalomhoz?

Néha az a tapasztalatom, semmi -főként a 90-es vonalon!

Előzmény: csehpacilla (11605)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11772
Én nem tiltakozom az AKD-k ellen, csak ne azzal indítsuk már be a 6-os trolit.
Előzmény: Tavaszutca (11769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!