De remélem, tipusonként megpróbálnak 1-1 Bendát megmenteni az utókornak, de közlekedtetni csak nosztalgia-járatként fognak, ha lesz elég normális tuja!
A Bociban hallottak alapján tervben van a 8-as meghoszabbítása Aradi vértanúk teréig, a körúti vezetékeket úgy építik ki, hogy az elbírjon egy majdani trolivezetéket. A 8-as hoszabbítása a legreálisabb rövidtávú eéképzelés.____Ma 912-906-ot láttam csatolva járni.
Én elhiszem, hogy jobbak csakhogy hallani lehetett olyant, hogy túl kicsi a betűméret és zavaró a visszairány megjelenítése. Ha ezt a két dolgot korrigáljuk, akkor a régi táblázatokhoz jutunk. Persze nagyítsuk csak föl akkorára, mint teszi azt ez a precíz SzKT, s majd nézzük meg pl. a Mars téri megállót…
Ui.: nem tudom, késésre, vagy sietségre panaszkodsz a 90-essel kapcsolatban, de én meg azt tapasztaltam, hogy még a (régi!) 24 perces menetidő is betartható.
Valamikor még arról volt szó, hogy a 8-as troli meghosszabbítható-e a Kiskörúton át az Aradi v. teréig.
Elnézegetve a Skála falán lévő körút-átépítési tervet kérdezem: számoltak előre a lehetőséggel az átépítés tervezésekor? Vagy egyáltalán nem volt erről szó?
Nem látom át, hogy a most kiépülő felsővezeték-rendszerbe utólag könnyen vagy nehezen lehet beépíteni a troli vezetékeit?
A hatossal még talán várni kéne. Elősször a jelenlegi hálózat és járművek rendbetételét kéne befejezni. A buszokhoz meg új infrastruktúra is kéne, mert a régi hol van már. Ez sem mindegy , hogy milyen típusra épülne ki. Meg, hát emlékezünk csak a régi SZKT-s buszok állapotára amiket a BKV-tól vett. (BSG-575 és társai) :-)
Nem. A 4-es fordulóit nem kezdték el építeni, a 3-as meg még az sem eldöntött, hol, mennyi legyen? 1 a (volt ~o( Textilnél,és még egy a mostani vonalvégen, vagy...
Én lobbiznék azért, hogy fejlesszék ki a bermuda 3szögig a tuját, és forduljon a Metro-Cora-Practiker előtt!
Épp a Nagyállomáson voltam szerda-de, amikor meglepetten láttam kettőt egymáshoz ragadtan! (Csodálkozni nem codáltam, mert ezt Dózsa Gábor már a júni-bocin ígérte.)
Mások is meglepődtek.
Annyira, hogy a tömeg az elsőre szállt föl, a második -talán azt hitték, később indul- csaknem üresen maradt!
:o)
Jót rötyögtem.
Még a jót is szokni kell!
Szegeden annyira elszoktunk a jó változásoktól, hogy szemünknek sem hiszünk 1. pillanatra!
Ne csak a negatívumokról szóljunk: tegnap az 1-esen volt egy ellenőr, aki maximálisan udvariasan, előzékenyen mindenkinek külön-külön megköszönte a jegyet bérletet. nem is mondva, hogy felszálláskor és leszálláskor köszönt. Ezek után senki nem morgott, nem vette zaklatásnak, hogy amunáját végezte.
Csak azért írtam, mert 1, tetszett ez az európai viselkedés 2, ha bármi rosszat tesznek az ellenőrök még a Délmagyarban is megjelenik (ez rendben is van) de a jó felett szó nélkül elsiklunk
Szvsz az órasávos menetred tájékoztatók jók, csak a bötűméretezésükkel van gond!
Nézzük:
Odaállok, busz indul óra 05-kor... ideér 8 perc múlva. -Fene egye, az volt aminek a hátulját látom... Következő indul 33-kor. Vár a túró azért a 20'-es claptatásért/fáj a lábom, muszály megvárnom...
De, hogy minden megállóban egyedi legyen, azt túlzásnak tartom, bár a jelenlegi üvegmögé rejtett papírcetlinél 1*űen megoldható, csak az ellenőrök kezébe kell egy-egy vonal kinyomtatott lapjait nyomni, és bliccelővadászat közben nyugodtan kicserélhetnék!
Az ilyen menetrendes dolgokkal most kicsinykét várni kellene, hisz a kiskörút visszaadása után valszeg megint lesz változás, de legalább nov-dec-ben célszerű megnézni, hogyan alakul Szeged közlekedése az idei jelentős variálás után.
Én amondó vagyok: igenis be lehetne indítani a 6-os vonalat buszokkal, és amíg arra nem jár troli, tök mindegy milyen típusú buszok közlekednek ott.
De van egy másik ötletem is a "Franciahögy"-ön épült lakópark tömegközlekedéssel való ideiglenes, vagy akár végleges ellátására is:
a 21Y-os a Rózsa utcáról nem a Csongrádi sgt-ra kanyarodna, hanem tovább menne egyenesen a Makkoserdő soron, majd a Jakab Lajos utcán keresztül érné el a Párizsi krt-at. Igaz ennek megvalósításához kissé módosítani kellene a forgalmi rendet a Makkoserdő sor és környékén, valamint csak a lakótelep szélét érintenék a buszok, de a semminél sokkal jobb megoldás lenne!
De majd az illetékesek megoldják valamikor az oda való eljutást tömegközlekedéssel...
10:45kor láttam a T-800-ast /7es vonal/a vedres utcában, elakadásjelzőt használt és az áramszedői le voltak húzva. Előtte közlekedett az 5ös vonalon a 9-150es, bár késve. A végállomáson meg mérgelődtek az idősek: (még nem tudta senki, hogy lerobbant)
"nincs semmi értelme a hetesnek, kimaradnak a járatok, ritkán jár..."