Keresés

Részletes keresés

seTTebello Creative Commons License 2004.08.12 0 0 11681
>>Szóval alacsonypadlós Mercedes trolit nem találtam;

Szerintem a merci egy kicsit lemaradva kezdte az alacsonypadlózást.

> Szerintem is elég, de Budapesten is inkább átalakították az Agorát, hogy teljesen alacsonypadlós legyen, mint a Volvo.

Ezt nem értem


A Solaris, MAN, Volvo teljesen alacsonypadlós járművel pályázott. Az Agora eredileg nem teljesen alacsonypadlós, de budapesti kötbéres kocsit végig alacsonypadlóval szállították. Nehogy úgy tünjön, hogy bármiben is lemaradtak a versenytársak mögött.

Előzmény: torqmatic (11677)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11680

Örömmel olvasom a nyaralás(ok)ból hazaérve a csatolt Tátrát. Ezek szerint megoldották az áramfelvételi dolgot (negatív visszavezetés, vagy mi a szösz)?

 

KT4 mikor fog utasokat szállítani?

P.stephenson Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11679

De jó kép, mikor fotóztad? :-)

Annyira jól néznek ki ezek az EAGok.

Már csak csáp kéne rá meg elektronyika, azt hajrá :-)

 

 

P.s

Előzmény: kristoof (11675)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11678

Most kaptam az infót:

 

A délután folyamán a 906+905-ös szerelvény is szállított utasokat! :-)

Előzmény: 7-es troli (11674)
torqmatic Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11677
OFF: Szóval alacsonypadlós Mercedes trolit nem találtam; amit annak hittem az normálpadlós, de a peronok minden megállóban meg vannak emelve, így beszálláskor nem kell "lépcsőzni".  alacsonypadlós duóbusz viszont létezik.
 
> Szerintem is elég, de Budapesten is inkább átalakították az Agorát, hogy teljesen alacsonypadlós legyen, mint a Volvo.
 
Ezt nem értem
Előzmény: seTTebello (11650)
Ízirájder Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11676
Varsóban a csatolt kocsik 2 szedőtl koptatnak:)
Előzmény: 9-115 (11671)
kristoof Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11675
7-es troli Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11674

A csatolt tátra OltárijÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

 

Az utasok teljesen ledöbbenve szemlélik a megállóból a hosszú szerelvényt, valamint az éppen a villamos mellett elsétálók is tátott szájjal lesik a csatolt szerelvényt teli utasokkal!

 

Ma a 906+905 is csatolva közlekedett igaz csak próbajáratban, gondolom most "szoktatják össze őket", és talán ez a páros lehet a következő állandó tátra páros.

906 volt elől és ennek volt fenn a szedője.

 

T-610 ma is közlekedett. Vértó-Gyermekkorház között. Kívülről nagyon szépen néz ki, tényleg jól sikerült a festése, belülről is le van festve fehérre, és az is egész jó lett! Az utasérben maradtak oldalt és a tetőn az eredeti dekorlemezek(az oldalsókról el lett távolítva az összes graffiti, a tető lévők pedig kissé koszosak, azt legalább vízes szivaccsal, vagy ronggyal latakríthatták volna, de ez nem nagy gond!), az ülések maradtak a régi skoda ülések, de új huzatot kaptak, pont olyat mint ami az 505-ben van! Ez nagyon feldobja a jármű utasterét! A gumipadló is maradt a régi. A harmónikája új!

 

 

 

Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11673
Akkor félre vagyok tájékozódva, azt hittem, hogy suliszünet végére minden fertig, aki naiv...
Előzmény: Vandorr (11665)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11672

Sziasztok!

 

Nagggyon jól néz ki a csatolt Tátra!!! Most láttam csak és nagyon teccik! A 910-es szedője van fenn.

 

Amúgy jó nyaralást mindenkinek, aki még nem volt, én sajnos már túl vagyok rajta.

 

Tudna-e esetleg valaki a '70-es években történt vágány-átépítésekről fotókat mutatni? Pl.:

Kossuth L. sgt., Boldogasszony sgt., József A. sgt., Kálvária sgt.

Nagyon megköszönném!!!

 

Sziasztok!

9-115 Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11671

"szükséges lesz pl. kétnaponta, hetente megcserélni, hogy melyik szedő legyen fönt."

Már ma első szedővel jöttek. :) :/

506 az 5-ösön.

V42 515: nagyon jó képek!!

Előzmény: DrTr (11662)
KZsoci Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11670
"Nekem mindenesetre nagggyon tecc, hogy az első üzemnap hátsó szedővel ment, kicsit olyan vezérlőkocsis feelinget kölcsönzött a dolognak."

 

Nemcsak vezérlőkocsi feeling, aber auch Bratislava/Košice feeling is, ami szintén elég király! :)

Előzmény: DrTr (11662)
Vandorr Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11669
A csúszásról olvastál? ? S lehet még...
Előzmény: MALWIN (11667)
MALWIN Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11668
Szeged egy mélyedésben, haddnemondjam lavórban fekszik, innen csak felfelé látni, következésképp nem megerőltető a szedőt is nézni, hátul, felül, szerintem.:-)))))
Előzmény: Törölt nick (11666)
MALWIN Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11667

Már hogy  a fenébe novemberben kezdődne a sínek fektetése, mikor az egész miskulancia befejezési határideje szeptember vége?

Ennyire pessszimista vagy?

Előzmény: Vandorr (11665)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11666

Ez igen!

 

Ti Szegeden nézegetni szoktátok a drótot?

Ha nagyon zörög, vagy világít valami piros lámpa, meg nem megy a villamos akkor megállók.

Magam előtt nézem a drótot is meg a váltót is, de hogy a szedőt is nézegessem az túlzás...

 

SzL

Előzmény: FVV 821 (11663)
Vandorr Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11665
"mikor kezdődik a sinek fektetése?"
Novemberben.
Előzmény: Tavaszutca (11664)
Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.11 0 0 11664
Nagyon jó! Percekig elnéztem a képeket, alig bírtam velük betelni. Tényleg én is szeretnék látni fotósorozatot a Tisza Lajos krtról, mikor kezdődik a sinek fektetése?
Előzmény: V42 515 (11658)
FVV 821 Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11663
Tulajdonképpen konkrét oka nincsen, viszont egy kétkocsis szerelvényen bőven elég egy felvezérelt áramszedő, teljesen mindegy melyik kocsié. Viszont célszerűségi okból sokkal előnyösebb, ha a hátsó kocsi áramszedője van felvezérelve, ugyanis arra a visszapillantó tükörből különösebb erőlködés nélkül rálát a járművezető, ez pedig vezetéstechnikai, és műszaki szempontból különösen előnyös, hogy folyamatosan figyelemmel kísérhető az áramszedő és a munkavezeték kapcsolata, nagyobb lehetőséget biztosít az esetleges munkavezetéki és áramszedő hibák észlelésére, valamint a felsővezetéki kereszteződések (troli-villamos; villamos-villamos) ill. szakasszigetelők alatti áthaladásnál, figyelemmel kísérhető az áramszedő akadálymentes áthaladása, esetleges hiba észlelésekor a szerelvény rögtön megállítható, ezáltal van némi esély áramszedő törés, ill. munkavezeték szakítás megelőzésére.
Előzmény: division by zero (11659)
DrTr Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11662

"Van annak valami konkrét oka, hogy a pesti szokásokkal ellentétben, itt a hátsó kocsi áramszedője van fent?"

 

Tudtommal nincs. Viszont az egyenletes szénkopás miatt - feltéve hogy lesznek valamilyen szinten állandó kocsipárok - szükséges lesz pl. kétnaponta, hetente megcserélni, hogy melyik szedő legyen fönt. Hisz' ezek nem kétirányú kocsik, hogy minden végállomáson szedőt vált :-)

 

Nekem mindenesetre nagggyon tecc, hogy az első üzemnap hátsó szedővel ment, kicsit olyan vezérlőkocsis feelinget kölcsönzött a dolognak.

Előzmény: division by zero (11659)
LA871 Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11661
Szerintem egyáltalán nem rossz az új menetrend, persze lehet rajta javítani. A munkanap, szombat, vasárnap stb. elnevezések nem egyszerűek, bár néhány kivételtől eltekintve lehet 'rutinból' olvasni. Az aktuális megállóhely megérdemelne egy piros vagy fekete pontot, (Ön itt áll...)
Előzmény: V_T (11645)
lanman Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11660
Ez igennn!! Nincsen véletlenül valakinek (aktuális) képei a Körúti építkezésekről?!
Előzmény: V42 515 (11658)
division by zero Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11659
Tyűha!!!

Van annak valami konkrét oka, hogy a pesti szokásokkal ellentétben, itt a hátsó kocsi áramszedője van fent?
Előzmény: V42 515 (11658)
V42 515 Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11658

Üdv Mindenkinek!

Ha jól tudom, a mai nap volt az első, amikor hivatalosan is csatolt Tátra közlekedett, forgalomban, utasokkal. Köszönet az infoért a "forrásnak", én próbáltam teríteni SMS-ben, gondolom, ez nem volt baj, hiszen mindenki láthatta. 4 kép azoknak, akik ma nem láthatták:

 

 

 

 

 

És egy kép a Tisza Lajos körútról:

 

Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11657
Én már Leótól értesültem sms-ben. Amúgy gratula a csatolt Tátrákhoz!
Előzmény: DrTr (11656)
DrTr Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11656

Látszik, hogy nyár van, meg pangás, emiatt nem tűnt fel még senkinek, hogy beírja:

 

900 és 910 csatolva közlekednek utasokkal az 1-esen. És ez nem egyszeri alkalom...

division by zero Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11655
"1955-ben években két tesztvillamos érkezett Varsóba, amelyek közül, hogy - hogy nem az egyik eltűnt."
A teljes sztori itt.
Előzmény: Blöky (11654)
Blöky Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11654
Nem cseszegetésképpen, de Varsóban, és ált. a lengyel városokban nincsenek Tatrák, csak ahoz nagyon hasonló lengyel gyártmányú vilik.
Előzmény: Ízirájder (11643)
Vandorr Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11653
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?
seTTebello Creative Commons License 2004.08.10 0 0 11652
Előzmény: seTTebello (11651)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!